Partyflock
 
Forumonderwerp · 667371

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik was in de stad, en ik dacht ga ik is even naar die platenwinkel met oude platen.

En toen zag ik het, een plaat van de fabeltjeskrant, in een vage bui heb ik hem meteen meegenomen. En hem thuis leeg gesampled.

Hier is het resultaat; 'de Fabeltjeskrant'.

Hij is te downloaden op de onderstaande link:

*geen directe links naar mp3's als het geen volledig eigen werk is aub... :flower:*Xes*

Deze track komt NIET uit, en mag dus gewoon verspreid worden, hoewel iedereen dat toch al doet met muziek ;)

Grtz!(y)
laatste aanpassing door een beheerder
 
je vergeet voetbal.....
 
En vrouwen die niet aan onze eisen voldoen ...
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Mensen.. we wijken af... :D
 
idd .. ff schijten .. B)
hij is wel droog :)


vind trouwens sacrifice het enigste goede nummer wat ik van je gehoord heb rijstijl. ik hoop dat je nu enorm aangezet wordt om zulke trax te blijven bouwen..
 
Er is 1 track van Re-Bonkie dat niet slecht is, en dat is een Terror demo die hij ooit eens een paar jaar geleden had gestuurd .. Disgusting heette dat demootje .. De rest vind ik persoonlijk niks .. Te simpel, te kaal .. :/
Artiest Triax
hmm proto vind jouw tracks niet echt veel verschillen dan die van Re-Style.. en ja Sacrefice vind ik echt een goed nummer beste van hem.. de rest heb ik het ook niet zo op...
 
Ik wou net zeggen, qua produceren hebben jullie echt wel een beetje hetzelfde hoor....je kan alleen horen dat Re-Style al wat langer bezig is... wat ook zo is;)
laatste aanpassing
heheheh Hij zal toch niet meer reageren hiero... omdat hij weet dat de dingen die er over hem gezegd worden waar zijn... Life's a Bitch of nie Re-Kwijl...
dat klopt Mixo opzich als iemand zich zo gedraagt als Proto beweert kan ik proto best begrijpen... maar vind wel, vecht dat dan mooi ergens anders uit... of maak er een produce batte van :D en het is allebei niet fijn... want moch proto wat bereiken als Re-Style (ik zeg maar iets) het roer over nemen ofzo bij MOH dan kun je het dus wel vergeten na zo een uitspraken :)
laatste aanpassing
 
ik kan Proto ook wel begrijpen hoor...alleen is het gewoon niet verstandig om het zo openbaar uit te vechten lijkt mij...maar tis wel vermaakt :jaja:

dus ga vooral lekker door Proto, Entertain us 8)