Partyflock
 
Forumonderwerp · 667371

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik was in de stad, en ik dacht ga ik is even naar die platenwinkel met oude platen.

En toen zag ik het, een plaat van de fabeltjeskrant, in een vage bui heb ik hem meteen meegenomen. En hem thuis leeg gesampled.

Hier is het resultaat; 'de Fabeltjeskrant'.

Hij is te downloaden op de onderstaande link:

*geen directe links naar mp3's als het geen volledig eigen werk is aub... :flower:*Xes*

Deze track komt NIET uit, en mag dus gewoon verspreid worden, hoewel iedereen dat toch al doet met muziek ;)

Grtz!(y)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Triax
ja idd dit is gewoon een grapje moet kunnen opzich zolang dit niet op Cds of vinyls verschijnt is het toch goed....

en proto X ik ga toch ook niet liggen verkondigen dat ik op een label kom enzo... is dat dan boeiend de mensen zien het wel in de platen bak liggen... ik vind dat je er niet zo over moet opscheppen.... maar dat is mijn mening he... :devil:
 
Re-style, je nieuwe platen zijn trouwens echt beter aan het worden(Y)
Jupz vind ik totaal ook deze steekt met kop en schouders voor mij dan boven de rest uit

Sacrifice!!! lekker rauw en doet het erg goed op feesten!!!!!
 
idd sarcrifice :jaja:
 
eej anders ga je ergens anders je frustraties uiten proto-x

Dit heb je aan Re-Style zelf te danken hoor. Hij kan het niet hebben dat ik dit bagger vind. Gaat ie me een berichtje sturen of ik zaterdag met hem wil meeten op Mindcontroller. Je kan wel raden waar hij op uit is. Vond het wel best om met hem te meeten! :) KWAM IE GVD NIE OPDAGEN! Volgens Bass D was hij helemaal niet op Mindcontroller :@ Zulke mensen HAAT ik ! Afspraken niet nakomen. Grootpraat! Stuur ik hem berichten, met de vraag waar hij nou was, stuurt ie niks meer terug. KOM OP ! Wat is dit voor een trieste actie ? Producer of niet, iedereen is mens, iedereen vreet bloemkool, dus ook HIJ. Klaar!
 
Kijk, no offence, weet je wat het is ? Je zal altijd mensen hebben die je muziek niet waarderen, hoe goed iedereen het ook vind, dat heeft iedere producer. Maar moet je dan direct met die gene gaan afspreken ? Is dat nou cool ? Ik geef alleen mn mening, en toevallig heeft IEDEREEN recht op MIJN mening. Dus ik geef hem graag weg :yes:

Dus please, ga nou niet zeggen dat ik jaloers ben, of dat ik Re-Style pest of whatever, want dat is bullshit. Hij heeft me ooit eens een Terror preview laten horen, die echt VET was, dus dat is het echt niet. Ik kan niet tegen zulk gedrag. "Oh dit staat me niet aan, dan gaan we maar ff afspreken"

Bah bah bah !
 
Ja maar dat afspreken, zal toch wel verder gewoon voor de gezelligheid geweest zijn...of niet?
Niet heel moeilijk nummer ofzo..
maar zeker lachen:D
(y)
 
Kom kinderen haat en nijd doen we maar thuis uitvechten en niet in het openbaar elkaar te kakken zetten
 
Psycho Forze 9 juni 2004 20:01
Ja maar dat afspreken, zal toch wel verder gewoon voor de gezelligheid geweest zijn...of niet?

Stel, jij kraakt mn demo af, en ik stuur jou een bericht of je ff met me wilt afspreken, wat zou jij denken ... ?
 
wel grappig......
laatste aanpassing
 
Stel, jij kraakt mn demo af, en ik stuur jou een bericht of je ff met me wilt afspreken, wat zou jij denken ... ?


een groot vraagteken, zou echt niet weten waarvoor je dan zou willen afspreken...

Maar waarom moet dat nou weer in het openbaar, tis wel sensatie natuurlijk, maar je helpt op deze manier wel iemands reputatie de kanker in!
 
Ik ? IK ????????? Vriend, IK ga niemand berichten sturen om af te spreken hoor! Sommige mensen moeten eerst DENKEN voordat ze wat doen! En dit helpt heus niet zijn reputatie de afgrond in hoor .. :) Als hij lekker zn plaatjes blijft maken, komt het zeker wel goed :) Zoals ik al zei, no offence, maar wie zn kont brand, mag op de blaren zitten .. Of niet ?
 
En nu is het GODVERDOMME afgelopen , stel je eens wat proffesioneel op man stel je eens voor dat Buzz-Fuzz hier de plaat van Paul Elstak gaat staan afzeiken , ken ik me niet voorstellen omdat deze mensen proffesioneel bezig zijn !
 
ik begrijp je al wat beter proto x :jaja:
 
dr bibberr> Blaat .. Je snapt me gewoon niet. Never mind.

Denk je dat ik de 1e ben, die zon bericht van Re-Style ontvangen heeft ? Nope .. :) Ga nu maar eens beter nadenken .. Het gaat niet om zn muziek, maar on zn persoonlijkheid ...

Ik stuurde hem nog terug: Ik had best wel ene pilsie met je willen drinken hoor :) Geen ruzie of whatever ...

Maja ..

*I'm out*
ik vind het best grappig dat iemand zich zo druk kan maken om zoiets ehehe

ik noem geen namen, maar die 'iemand' zal zich wel aangesproken voelen

en dat alleen maar om zo'n trackie die Re-Schijterd in 2 uurtjes maakt ;)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Tenenkrommend, maar wel leuk gedaan:)
Kewl nummah, dit nummer klinkt net zoals de vage hardcore nummers van vroeger zoals Speedy Gonzales en De Vakantieman (ff op de landkaart schieten :-) )
 
stuur dit verhaal naar de fabeltjeskrant
 
en dat alleen maar om zo'n trackie die Re-Schijterd in 2 uurtjes maakt

Knuppel, gebruik je ogen eens, ik zeg net tot 4398703297593739486732097637409x toe dat het NIET aan je muziek ligt :/

Dit stuurde ik je nog als PB laatst:

Proto X 6 juni 2004 18:16
Dude, ben je bang dat ik je wat doe ofzo ?

Meende het hoor, dat ik ff een pilsje met je wilde drinken No hard feelings Ik ben niet geweldadig, kan alleen soms erg eerlijk zijn, m.b.t mijn mening ..

We zitten beiden in de hardcore, dus waarom ruzie maken?



Laters!


Remember ? Gaat er nu een belletje rinkelen ?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
ik wil met proto x daten !!! :lief:
Proto X kijk jongen, waarom zou je je zo druk maken ook om zijn gedrag is toch ook nergens voor nodig. Ik vond Re-Style eerst helemaal niks vond zijn muziek schijtbagger en dat is mijn mening maar naar sacrefice heeft ie weer een hoop goed gemaakt!! nu hoor je hem ook ineens op feesten eerst helemaal niks van hem..., ik vind dat je dat niet de hele tijd hoeft te herhalen zoals je dit in het topic doet..

als je dit topic leest zie je duidelijk dat je toch echt de pik op hem hebt... boeit me niet of je dit nu meent of niet maar zo kom je wel over...

je mag heus je mening geven over die track kijk ik vind het wel aardig maar ja het is ook maar een grapje.. en je mag ook he mening geven over zijn persoonlijkheid.. maar zeur daar niet zo over in jij maakt je maar druk de hele tijd daarvoor terwijl de meeste mensen daar geen problemen mee heeft..

qua persoonlijkheid tsja.... er zijn ook mensen die zo over jou denken... :devil: en dat kweek jij ook doormiddel door van vanalles te roepen... denk jij daar maar eens over na dus kijk ook eens eerst naar je zelf ;) en dan naar andere
laatste aanpassing
ik ben triax, en ik snap alles en kan over alles meepraten... :x
laatste aanpassing
ik ben meiose ik probeer grappig te zijn maar het lukt alweer niet :X jammer dan :p
ik probeer niks.... jij verwijt proto X dingen waar je zelf ook deel aan neemt..

hypocriet :)

typisch limburgs trekje !
hehehe hmm maar ik ga niet met dingen gooien die nog niet zeker zijn!!! daar kan ik niet tegen zeg dan gewoon helemaal niks :X

maar ja sorry is idd limburgs hahahaha :p
fijne limbo, ik heb je meerdere keren in topics horen mans horen babbelen over je shit die jij wel niet op vinyl zou krijgen...

kom op... de pot verwijt de ketel.. :frusty:
 
Meiose---> vind jij mij wel lief?:$
hmm in mijn eigen topics ja... maar blijf het niet herhalen en ook niet nog eens en een msn naam aanmeten daarvan en ook nog eens dit dat bla bla bla sie vermelden etc...

dat je dat een keer zegt oke maar niet de hele tijd... komt beetje opschepperig over...
Psycho Forze 10 juni 2004 13:33
Meiose---> vind jij mij wel lief?


bukken voor papa ! :devil:

Triax 10 juni 2004 13:58
hmm in mijn eigen topics ja... maar blijf het niet herhalen en ook niet nog eens en een msn naam aanmeten daarvan en ook nog eens dit dat bla bla bla sie vermelden etc...

dat je dat een keer zegt oke maar niet de hele tijd... komt beetje opschepperig over...


als iemand anders het doet is het fout... maar als Triax het doet is het goed ? :x
 
 
Doet er eindelijk een vet commerciele dj eens een keer iets niet voor het geld,wordt het weer afgekraakt.......
de opbouw is in ieder geval beter als het tegennummer.....(Bi-style)
laatste aanpassing
 
Triax: Please kerel, lees alsjeblieft even wat ik nou precies bedoel .. Je snapt het volgens mij niet helemaal.

hmm in mijn eigen topics ja... maar blijf het niet herhalen en ook niet nog eens en een msn naam aanmeten daarvan en ook nog eens dit dat bla bla bla sie vermelden etc...

Ik zeg het alleen als erom gevraagd word :) En ook in mn eigen topic.

Op MSN ? Mag ik niet trots zijn dat ik EINDELIJK succes heb ? :/

Meiose© (L) Kom jij wel opdagen dan ? 8)
op dagen voor wat ?
met het geringe aantal feesten dat ik bezoek in een jaar zal de kans dat wij ons op hetzelfde feest bevinden redelijk klein zijn...

mocht die gelegenheid zich daarentegen voor doen dan drink ik graag een kopje koffie met je hoor......
laatste aanpassing
 
Kijk nou...een Koffiedate :lief:

waar PF wel niet allemaal goed voor iso:)
 
:o
hard he de waarheid !
Ik vind 'm wel lachen. (y)

Als gimmick track zekers wel de moeite waard. 8)
 
Hee, beter dat je 1x in het jaar wel komt opdagen, dan dat je niet komt .. :)

Neem ik de senseo mee 8)
goeiemorgen zeg :|

K zit gelijk rechtop achter me pc (y)(y)

en toch vindt ik het geen stijl 8)
Proto X 11 juni 2004 07:16
Neem ik de senseo mee


ik lust alleen echte koffie :x
 
Vooruit .. Voor jou zet ik wel een bakkie :)
logisch... ik ben meiose !!!! :O
 
Uiteraard! :)
 
..lol :d
x is jaloers :O
 
Tshehe. NEE!

Mijn koffie is toch lekkerder.