Partyflock
 
Forumonderwerp · 667371

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik was in de stad, en ik dacht ga ik is even naar die platenwinkel met oude platen.

En toen zag ik het, een plaat van de fabeltjeskrant, in een vage bui heb ik hem meteen meegenomen. En hem thuis leeg gesampled.

Hier is het resultaat; 'de Fabeltjeskrant'.

Hij is te downloaden op de onderstaande link:

*geen directe links naar mp3's als het geen volledig eigen werk is aub... :flower:*Xes*

Deze track komt NIET uit, en mag dus gewoon verspreid worden, hoewel iedereen dat toch al doet met muziek ;)

Grtz!(y)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Wel een lekkere gabberin

Hmm .. Dat sluiten we niet uit 8)
:P hahahahhaa.... fag
jealousy's a mf :p
ey proto X wel eff verder denken dan beoordelen over iemand die je helemaal niet kent
maar ik vind het nr best grappig in elkaar gezet maar moet echt niet op een party worden gedraaid dat verziekt het weer
Zeer humoristisch wat voor publiek deze track weer aantrekt....
 
Vento-Vinyl 3 juni 2004 20:31
jealousy's a mf

BWAHAHAHAHAH !!!!!!!! *Rolt*

Je bent ZEKER weten een gabber .. Dat blijkt wel weer .. 8)
 
Wat is er mis met GABBERS?:@
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
of je vind m mooi of je vind m niet mooi ieder zijn eigen smaak daar hoef je elkaar toch niet voor te gaan afzeiken of wel?......


hij zit wel goed in elkaar enzo maar ik vind het ook kinderachtig niet mijn smaak dus dat wil nog niet zeggen dat ie een slechte producer is!! andere platen van re-style zijn wel weer vet!!...

iedereen geeft gewoon zijn mening over die track er zullen altijd goede en slechte reactie's tussen zitten maar dat heb je altijd!!...


pffff wat een verhaal k ga pitten laterzzz!!....
dat proto x geen gabber is.. dat merken we ook meteen... jij staat overal buiten!
 
Psycho Forze> Je hebt 2 soorten gabbers:

1) HaRdCoRe 4 LiFe HoLLaNd = VoLlAnD (De IQ lozen)

2) De wat meer intelligente gabbers ..

Mag jij linda_hc4life in een hokje plaatsen 8)

of je vind m mooi of je vind m niet mooi ieder zijn eigen smaak daar hoef je elkaar toch niet voor te gaan afzeiken of wel?......

Again, ik zeik niet af, ik geef mn mening over iemand die beweert professioneel te zijn ;)

iedereen geeft gewoon zijn mening over die track er zullen altijd goede en slechte reactie's tussen zitten maar dat heb je altijd!!...

Kan het nog tegenstrijdiger ? lol

Jij bent zeker gabber uit de 1e categorie ?
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
ik vind proto x een bink! :jaja:
 
tu tu tu tuut
 
vind t wel leuk idee.. maar ik ben blij dat het niet uitkomt.. Anders had je zo Gabber Matthijs ipv Gabber Piet...

Toch sluit ik me aan bij Proto X.. Of ben ik nu een categorie 1 meeloop gabber? :p
lul niet zo slap man
 
Meiose (L)
 
vind et helemaal nix.....
 
:S

Snap niet dat iedereen zo loopt te zeiken.. iemand maakt voor de grap een track.. gewoon puur voor de lol..

Is gewoon lachen.. niet meer, niet minder.. :)
 
Idd, ik snap er ook geen zak van...alsof je wanneer je proffesioneel bent ineens een robot bent die alleen nog maar gedwongen nummertjes mag maken voor je platenmaatschappij....
 
Ja idd.. als je thuis gewoon een keer zin hebt om ff te lachen en iets grappigs in elkaar te zetten..

Dan doe je dat toch ook gewoon.. :) Word hier op internet gezet dus daaruit blijkt al dat het niet echt serieus is..

Maar sommige begrijpen dat weer niet..

Voor proto X, categorie 1 dus :flower:

:D:9
 
Voor proto X, categorie 1 dus
/////////////////////////////////

hahahaahahaha:9
 
vind et nie echt orgineel bedacht, gimmic gabber heet dit toch? nog erger al hardstyle:( gewoon waardeloos sorry! maar je andere nummers gaan wel 9 ican give ya house!!
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Ik kan zulke geintjes altijd wel waarderen, zeker als het goed is uitgevoerd. Maar ja, deze "shit" kennen we allemaal wel. Toch geinig hoor! Haha...

Tututututut.. Vet!
 
Idd "i can give you da house" is een erg lekker nummertje ja :bounce:
 
whahahaha Dit is stoer :D

zo ken ik er ook nog een

*Geen directelink naar mp3 aub*Xes*:flower:
laatste aanpassing door een beheerder
Vind die van =XTRECIST= beter klinken eigenlijk om eerlijk te zijn!
Dj_Phaeton: "Gimmick-gabber" is datgene dat Neophyte maakt onder 't pseudoniem "Bodylotion". Denk dan aan "Always Hardcore", "Ik Wil Hakke!", "Het Bananenlied" en "No Worries". Tracks die degelijk in mekaar zitten, goed timmeren, maar met een geinig blik sampletjes of grappig gedachtengoed erbij.

This, my friend, is what they call "shit". :yes:
 
.. lol @ parafriction
Maar als je ze een "Alles naar de klote" laat horen, wat ook van melige sampels in elkaar hangt, hoor je niemand klagen.


Ik vind hem trouwens wel cool hoor.
Net als dat liedje van de Fohn.
laatste aanpassing
 
haha fantastisch(Y)
 
Vind er geen drol aan :/

Maar waarom sommige mensen dit nou zo serieus nemen snap ik ook niet, ik bedoel.. tis toch voor de lol gemaakt ofniet soms?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
:respect:
 

volgens mij vond ik zojuist de cover van deze plaat
laatste aanpassing
ehehe dat is niet de cover hoor :|
waahaha echt super :D (y)

:respect:
 
gaaf nummer!
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
jezus mensen wat een discussies weer :s

deze hele track is toch puur als gein bedoelt en er stond meteen bij dat die het ook puur for the fun of it heeft gemaakt .....

alsof je als producer tegenwoordig geen lol mag maken in wat je doet
 
Artiest {SHOWLIST artist 6622, 48101}
zeker wel grappig, zolang je hem niet uitbrengt ;)

vraag me af hoe lang je hier op gezeten hebt.. (Y)
Euh, de bassen heb ik half uurtje opgezeten.
Die synth kwartiertje.

Nummer uitwerken en samples knippen een uurtje.

Dus zeg maar dikke 2 uur.
laatste aanpassing
 
:vaag: Re-Schijterd heeft er 2 uur aan gewerkt .. Jeuj! :vaag:
laatste aanpassing
eej anders ga je ergens anders je frustraties uiten proto-x , als je het niks vind kan je dat ook op een normale manier zeggen en als je re-style als persoon of artiest niet mag, dan kan je hem dat in een pb vertellen!

en ondertussen loopt iedereen maar te zeuren over normen en waarden, terwijl die hier echt VER te zoeken is soms...
proto x is gewoon een bink die op vinyl komt
 
kijk maar eens naar de troep die herman brood heeft gemaakt voor de lol...

En nu is dat ineens kunst??

Ik kan tegen re-style zeggen dat ik misschien die 2 uur anders had doorgebracht ;) maar ik vind het gewoon grappig gedaan!!

WHAT'S THE FUCKING PROBLEM!!!!
 
Proto X is idd gewoon een bink die op vinyl komt :[
stoer hoor... :[
;p
laatste aanpassing
 
Proto X is idd gewoon een bink die op vinyl komt :[
Stoer hoor... :[

;p
laatste aanpassing
of hij nou wel of niet op plaat komt die proto-x boeit niet, gaat erom de manier dat je dingen zegt. ik vind het niet meer dan een geinige nummer, maar ga re-style daar niet op aanvallen ofzo....

zeker als proto-x dus blijkbaar op vinyl komt moet je eens leren anders om te gaan met "toekomstige" collega's.

weet trouwens niet of dat sarcastisch bedoelt was dat die op plaat komt... ???
 
idd, is toch gewoon een graspje, juist leuk dat hij ook nog produceren als hobby ziet ipv geld ermee te verdienen:)

(y)