Partyflock
 
Forumonderwerp · 983367
­ Nederland
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
De poging tot candyflippen – een kort report

Afgelopen zaterdag heb ik samen met een maat LSD in combinatie met X geconsumeerd. Om 20.00u plaatsten we de zegel tegen ons tandvlees aan. Na een half uur begon ik lichtjes te merken dat ik niet meer nuchter was en na een uur gebeurde er visueel gezien ook al het een en ander. Om 21.00u besloten we de zegel door te slikken, welke overigens nog onaangetast leek.

Wederom een uur later in de trip was het een visueel spektakel, ik keek m’n ogen uit. Het viel me op dat het mentaal niet zwaar was en je het goed kunt sturen. Eten en drinken proefden en voelden anders. Zo was een stukje appel vrij bijzonder. Het zag er niet alleen vreemd uit, maar het voelde ook als een soort van kompas. Het ene uiteinde van de appel leek een bepaalde aantrekkingskracht te hebben tot m’n linkerkant.

Ik besloot mezelf te gaan bekijken in de spiegel. Ik heb enige tijd in de badkamer gestaan en gekeken naar m’n spiegelbeeld. Als ik naar m’n gezicht keek zag ik ieder rimpeltje en veranderde het continu van licht naar donker. Alsof iemand speelde met de hoeveelheid licht in die ruimte. Daarna besloot ik mezelf echt goed aan te kijken en alleen te focussen op m’n pupillen, welke zwarte gaten leken waar alle materie in werd gezogen. Wel enigszins angstaanjagend, maar me realiseren dat ik aan het trippen was kostte me geen moeite. De angst was dus zo verdwenen en ik besloot weer naar beneden te gaan.

Gedurende de trip was ik vaak behoorlijk melig, iets wat ik zeker wel kon waarderen. Er waren momenten dat ik de ene flauwe opmerking na de andere uit m’n mond gooide. Het was een vrolijke trip en ik heb me eigenlijk alleen maar goed gevoeld, op wat lichte buik- en hoofdpijn na. Geen moment het idee gehad dat het de foute kant op ging.

Precies vier uur na inname besloten we de X te nemen. Volgens veel mensen schijnt dit het moment te zijn. We besloten rustig te doseren en een kwartje te nemen (ongeveer 50 milligram). Ruim een uur later voelden we hier nog nauwelijks iets van en besloten we nog een kwartje te nemen. Dit leidde helaas wederom niet tot iets spectaculairs. Uiteindelijk heb ik enige tijd later nog een halfje genomen, maar zelfs die heb ik amper gevoeld. Ik werd wel iets actiever en had het naar m’n zin, maar het echte blije en de euforie die je van X kunt krijgen, bleven uit.

Het leek wel alsof de LSD het tegenhield. Het is niet zo dat ik vrij recent nog stofjes heb misbruikt die op m’n serotonine werken. Wel slik ik tegenwoordig een aantal vitamines voor en na het gebruik. Zou het kunnen dat deze effect hebben op de werking van bijvoorbeeld X?

Anyway, al met al was ik zeer te bespreken over de trip. Althans, over het deel waarin de LSD werkte. Wat in mijn ogen overigens wel vrij kort was. Zowel bij m’n maat als ik, was het meeste tussen 0.00u en 1.00u wel verdwenen. Wat mij wel laat twijfelen of we wel daadwerkelijk LSD hebben gebruikt. Qua intensiteit kwam het wel overeen met de 150 microgram die de zegels zouden moeten bevatten. Ook hadden de zegels geen nare smaak, wat eventueel had kunnen duiden op een ander stofje.
laatste aanpassing
Aller aardigst rapport. Heb zelf ook 2x getracht te candy flippen, doch de toevoeging van xtc aan de lsd valt mijns inziens tegen
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 26 mei 2015 om 15:35:
Zowel bij m’n maat als ik, was het meeste tussen 0.00u en 1.00u wel verdwenen. Wat mij wel laat twijfelen of we wel daadwerkelijk LSD hebben gebruikt. Qua intensiteit kwam het wel overeen met de 150 microgram die de zegels zouden moeten bevatten. Ook hadden de zegels geen nare smaak, wat eventueel had kunnen duiden op een ander stofje.


Kan qua tijdsduur zeker AL-LAD zijn. Had de eerste keer gerekend op 6-8 uur, maar duurde eigenlijk ook precies een uurtje of 5 (daarna nog wel een duidelijk aanwezige afterglow). Op Hemelvaart een tweede keer genomen en zo'n beetje hetzelfde qua tijd (tijd verder totaal niet in de gaten gehouden, ik was op een festival met allemaal mensen om me heen die nuchter waren of 4fmp op hadden, dus kon de tijd lekker laten voor wat het was). Ook die zegels zat geen (naar) smaakje aan.

Terwijl ik een tijdje terug de 25i-NBOH weer een tweede kans heb gegeven en hier overduidelijk wel een chemisch smaakje aan zat en eigenlijk wel iets langer actief was dan die twee keren AL-LAD. Nu heb ik dan zelf geen ervaring met LSD, maar de ervaringen die ik met AL-LAD had kwamen een stuk meer overeen met wat ik over LSD heb gelezen en gezien, daar waar 25i-NBOH erg duidelijk meer richting de 2CB ging. Het zou dus kunnen dat er AL-LAD op de zegels zat. Ook zijn LSZ en 1P-LSD wat minder voorkomende RC's die wel eens verkocht schijnen te worden als LSD, maar daar zelf geen ervaring mee.

Of het ook gewoon wel LSD geweest zou kunnen zeggen zal iemand met LSD ervaring hier beter kunnen zeggen. Heb met 2CB wel verschillen gemerkt in bijvoorbeeld dosis of setting, heb wel eens zo'n 3 uur getript, maar ook wel eens een dikke 5 uur.
Leuk dat je je ervaring met ons deelt :)

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 26 mei 2015 om 15:35:
Het leek wel alsof de LSD het tegenhield. Het is niet zo dat ik vrij recent nog stofjes heb misbruikt die op m’n serotonine werken. Wel slik ik tegenwoordig een aantal vitamines voor en na het gebruik. Zou het kunnen dat deze effect hebben op de werking van bijvoorbeeld X?


Welke vitamines slik je? voor zo ver ik weet heeft dat geen negatief effect op het effect. Wel jammer dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad, misschien volgende keer een hogere start dosis mdma proberen.
Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 09:56:
Leuk dat je je ervaring met ons deelt :)

Welcome.

Ik heb overigens tijdens de trip ook nog een aantal ballonnetjes genomen en ditmaal lukte het me wel gewoon om ze in te nemen. Ik weet nog steeds niet of het echt mijn ding is, maar apart is het zeker.

Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 09:56:
Welke vitamines slik je?

Vitamine B, C, E en naast deze vitamines slik ik ook nog selenium en magnesium.

Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 09:56:
Wel jammer dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad, misschien volgende keer een hogere start dosis mdma proberen.

Zeker jammer. Als iets niet het gewenste resultaat geeft valt het meestal tegen. Een kwartje was wellicht net te weinig, maar dat halfje had ik echt wel moeten voelen. In het verleden ging ik namelijk al lekker op een halve Q-Dance (ongeveer 75 milligram). Daarom snap ik het niet.

Net even opgezocht wanneer ik voor het laatst iets heb gebruikt wat op m'n serotonine werkt, dat blijkt 11 april te zijn. Toen heb ik 5-MAPB gebruikt, wat toentertijd ook al tegen viel. Toen bleef echte euforie ook al uit, net als ditmaal eigenlijk. Terwijl 5-MAPB juist voor een flinke euforie zou moeten zorgen. Wellicht is de reden van beide keren hetzelfde. Waarschijnlijk gaat iemand roepen dat m'n pauze ditmaal tekort was, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet in. Natuurlijk is 5-6 weken niet bijzonder lang, maar naar mijn mening wel voldoende om goed te herstellen. Meen dat het lichaam 3-4 weken nodig heeft. Dat bijvoorbeeld Unity een langere pauze adviseert heeft te maken met een extra stukje veiligheid (marge van een paar weken), volgens mij.

Zijn er meer mensen die soortgelijke dingen ervaren? Of kan iemand hier sowieso uitsluitsel over geven? Vind het namelijk best wel jammer dat stofjes niet meer doen wat ze zouden moeten doen terwijl ik ze in mijn ogen niet misbruikt heb. Anders was het natuurlijk volledig m'n eigen schuld.

Alvast bedankt voor de reacties. (y)
Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 12:22:
maar naar mijn mening wel voldoende om goed te herstellen


Zeker, althans, lang genoeg om gewoon weer een zo goed als volle ervaring te moeten kunnen hebben! Wellicht was je startdosis te laag, en je bent natuurlijk ook aan het combineren dus misschien heb je dan wat meer nodig dan normaal? Ik heb dat met 4f ook, dan kan ik ook meer x hebben als startdosis dan dat ik nuchter zou pakken.

Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 12:22:
Terwijl 5-MAPB juist voor een flinke euforie zou moeten zorgen.


Wie weet valt dit bij jou weer wat anders... Zou kunnen natuurlijk. Of ook daarbij een te lage dosis gepakt?
Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 12:22:
Zijn er meer mensen die soortgelijke dingen ervaren? Of kan iemand hier sowieso uitsluitsel over geven? Vind het namelijk best wel jammer dat stofjes niet meer doen wat ze zouden moeten doen terwijl ik ze in mijn ogen niet misbruikt heb. Anders was het natuurlijk volledig m'n eigen schuld.


Nouja bij mij is de magie wel verdwenen bij mdma, ik heb dus ook nooit meer echt dat euforische zoals aan het begin.


Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
en je bent natuurlijk ook aan het combineren dus misschien heb je dan wat meer nodig dan normaal?


Meestal zou ik zeggen dat je dan juist minder nodig hebt


Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
Ik heb dat met 4f ook, dan kan ik ook meer x hebben als startdosis


Bij mij werkt 4-FA juist heel erg als een verhoogde baseline, alles wat hierna er bij in komt (qua uppers) doen het extra goed.
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
Zeker, althans, lang genoeg om gewoon weer een zo goed als volle ervaring te moeten kunnen hebben!

Dat lijkt me ook. Dus ben erg benieuwd wat dan wel de reden is.

Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
Wellicht was je startdosis te laag

Het kwartje was wellicht te laag inderdaad, maar een halfje had ik naar mijn mening echt wel goed moeten voelen. Is toch zo'n 100 milligram, een aardige dosis voor iemand die minder dan 65 kilogram weegt.

Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
en je bent natuurlijk ook aan het combineren dus misschien heb je dan wat meer nodig dan normaal?

Dat zou kunnen, maar in combinatie met een tripmiddel neigt m'n gevoel ook te zeggen dat je dan juist minder nodig zou moeten hebben. Hetgeen SJ-O ook al zegt.

Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
Wie weet valt dit bij jou weer wat anders... Zou kunnen natuurlijk. Of ook daarbij een te lage dosis gepakt?

Het zou kunnen dat m'n lichaam er anders op reageert, maar m'n vriendin had exact hetzelfde. Ik heb toen in eerste instantie 140 milligram genomen en 4,5 uur later nog een dosis van 90 milligram. We hebben toen overigens ook allebei de hierboven genoemde vitamines etc. genomen voor en na gebruik.

Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 13:16:
Nouja bij mij is de magie wel verdwenen bij mdma, ik heb dus ook nooit meer echt dat euforische zoals aan het begin.

Vervelend! En jij hebt het stofje ook niet misbruikt?

Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 13:16:
Bij mij werkt 4-FA juist heel erg als een verhoogde baseline, alles wat hierna er bij in komt (qua uppers) doen het extra goed.

Grappig hoe dat zo uiteen kan lopen bij verschillende mensen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 14:14:
et kwartje was wellicht te laag inderdaad, maar een halfje had ik naar mijn mening echt wel goed moeten voelen. Is toch zo'n 100 milligram


Alleen een halfje na een kwartje en een kwartje is toch wellicht wat anders dan gelijk een halfje als een starter.

Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 14:14:
We hebben toen overigens ook allebei de hierboven genoemde vitamines etc. genomen voor en na gebruik.


Ik denk zelf ook wel eens dat het één van de vitamines is.. (aangezien ik ze ook neem..). Ik stoor me er niet heel erg aan verder. Liever de neuroprotectie en iets minder effect dan andersom.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:22:
Alleen een halfje na een kwartje en een kwartje is toch wellicht wat anders dan gelijk een halfje als een starter.

Dat is helemaal waar. Maar het effect is op geen enkel moment ook maar enigszins euforisch geweest, iets wat ik voorheen wel altijd had tijdens het gebruik van X/M.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:22:
Ik denk zelf ook wel eens dat het één van de vitamines is..

Dus jij herkent mijn situatie wel?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:22:
Liever de neuroprotectie en iets minder effect dan andersom.

Daar heb je een goed punt. Al mis ik de euforie wel hoor. Misschien dat ik een volgende keer een keer geen vitamines voor gebruik neem, om te kijken of de oorzaak echt daar ligt. Mocht ik dan wel het gebruikelijke effect ervaren, dan is het mysterie opgelost.
Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 14:40:
Dus jij herkent mijn situatie wel?


Jawel!

Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 14:40:
Misschien dat ik een volgende keer een keer geen vitamines voor gebruik neem, om te kijken of de oorzaak echt daar ligt. Mocht ik dan wel het gebruikelijke effect ervaren, dan is het mysterie opgelost.


Precies. Neem dan de vitamine C eerst eens niet en de rest wel, kijk of dat het oplost. Verdenk die vitamine er van maar..het kan ook één van de andere zijn natuurlijk..
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:44:
Jawel!

Fijn om te merken dat ik niet de enige ben, hehe.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:44:
Neem dan de vitamine C eerst eens niet en de rest wel, kijk of dat het oplost. Verdenk die vitamine er van maar..het kan ook één van de andere zijn natuurlijk..

Denk dat ik de volgende keer helemaal geen vitamines neem, niet voor gebruik althans. Na gebruik heeft uiteraard geen invloed op de ervaring zelf.
Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 15:08:
helemaal geen vitamines neem, niet voor gebruik althans. Na gebruik heeft uiteraard geen invloed op de ervaring zelf.


Je hebt dan alleen ook de neuroprotectie niet, met LSD niet nodig, met uppers wel aan te raden. Neem dan iig de selenium en magnesium wel, als het dan niet optreedt weet je iig dat het één van de vitamines is. Treedt het alsnog op dan zal het juist één van die mineralen zijn, maar dat lijkt me vreemder op zich.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 16:08:
Je hebt dan alleen ook de neuroprotectie niet, met LSD niet nodig, met uppers wel aan te raden. Neem dan iig de selenium en magnesium wel, als het dan niet optreedt weet je iig dat het één van de vitamines is. Treedt het alsnog op dan zal het juist één van die mineralen zijn, maar dat lijkt me vreemder op zich.

Daar was ik me van bewust. Echter nam ik vroeger nooit vitamines of mineralen, dus deze ene keer.. Maar jouw oplossing is beter. (y)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 14:44:
Precies. Neem dan de vitamine C eerst eens niet en de rest wel, kijk of dat het oplost. Verdenk die vitamine er van maar..het kan ook één van de andere zijn natuurlijk..


Interessant. Wat is het motief? Heeft het te maken met de antioxidantische werking denk je?


Uitspraak van Digitalism op woensdag 27 mei 2015 om 14:14:
Vervelend! En jij hebt het stofje ook niet misbruikt?


Nee vroeger in de begin periode wel eens iets vaker gedaan dan het advies maar het is nooit echt uit de klauwen gelopen. De laatste keren dat ik het gebruikte zat er zeker een jaar tussen en dat maakte voor de euforie geen verschil.
Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 16:46:
Heeft het te maken met de antioxidantische werking denk je?


Ja denk het, hoe het werkt weet ik niet precies. Ook niet of het de vitamine C is, maar op de een of andere manier..vind ik die het meest verdacht..(E is iig ook een anti-oxidant en de B-vitamines hebben vast ook zo'n werking..iig B2). Misschien door iets wat ik ergens eens gelezen heb. Als je het proefondervindelijk wil vaststellen zou ik zelf iig daarom eerst die weglaten en het dan eens bekijken. Als ik er aan denk doe ik het volgende keer (ook). Alleen krijg vrij veel vitamine C al binnen via m'n 'dieet' :P
Uitspraak van SJ-O op woensdag 27 mei 2015 om 16:46:
De laatste keren dat ik het gebruikte zat er zeker een jaar tussen en dat maakte voor de euforie geen verschil.

Helder. (y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 mei 2015 om 16:52:
Als ik er aan denk doe ik het volgende keer (ook).

Nice, ben benieuwd! Altijd leuk dit soort 'onderzoeken'. Net nog even met m'n vriendin over gehad, maar ook zij heeft de laatste paar keren een minder effect ervaren. Echter houdt zij zich niet zoveel bezig met drugs als ik en heeft ze hier verder niet echt aandacht aan besteed.

Voor mij begint het steeds aannemelijker te worden dat vitamines en/of mineralen het effect van de X tegenwerken omdat ik dus niet de enige ben die dit zo ervaart. Tevens waren de effecten tijdens m'n laatste tripjes op deze stoffen dus minder en heb ik voor deze tripjes steeds vitamines en mineralen tot me genomen. Dat zou dus ook kunnen verklaren waarom de 5-MAPB niet zo spannend was terwijl de mensen waarvan ik de reportjes heb gelezen juist laaiend enthousiast waren.
Nog even over bovenstaande kwestie zitten nadenken en herinnerde me toen opeens dat de 4-FA in combinatie met 2C-D en de M1 tijdens ASOT ook niet goed gewerkt hebben (lees hier het volledige reportje). Toen had ik er geen verklaring voor, maar nu acht ik de kans zeer aanwezig dat dit ook aan de vitamines/mineralen heeft gelegen.
Wow, dat omschrijft eigenlijk het beste in één woord hoe m'n afgelopen trip was. De zegel zou 165 ug LSD moeten bevatten en ik ben in de overtuiging dat daar niets van gelogen is. De trip was veel intenser en langer dan de trip met de zegel van 150 ug. Toen had ik weliswaar vitamines en mineralen geconsumeerd, maar gezien de trip bij m'n maat (welke deze niet had geslikt) toentertijd idem dito was, denk ik niet dat het daar aan ligt.

Ditmaal was ik redelijk de weg kwijt. Nog wel in staat om te praten, maar toch voelde het alsof ik de grip op de realiteit kwijt was. Ik kon bijvoorbeeld nog wel bedenken dat ik aan het trippen was, maar het heeft lang geduurd voordat ik besefte dat ik LSD had genomen. Zo had ik dat eigenlijk met alles. Globaal denken ging prima, maar zodra ik moest inzoomen of focussen liep ik vast. Telkens weer, dat heeft echt uren geduurd. Op dat moment kon ik er niet bij dat dat mogelijk was en nu eigenlijk nog steeds niet.

Tevens ging ik erg veel nadenken en werd ik filosofisch. Ik probeerde dat vaak te delen met m'n vriendin, maar meestal werd het een onsamenhangend verhaal en kon ik er niet in slagen m'n verhaal fatsoenlijk over te brengen. Toch bleef ik het proberen, het voelde fijn om m'm bevindingen te delen. Zo bedacht ik me dat ik me in het dagelijks leven meer bewust moet zijn wat ik uitstraal naar de mensen om me heen. Of dat zaken die voor mij heel onbelangrijk lijken, bij een ander juist erg veel los kunnen maken. Zo kan een afwijzing voor een bakje koffie voor mij bijvoorbeeld heel vanzelfsprekend lijken, maar kan de ander daar heel zwaar aan tillen omdat de persoon in kwestie daar een ander gewicht aan hangt.

Visueel gebeurde er ook vrij veel. Er bewoog veel en ik keek m'n ogen uit. Meen dat het visuele zo'n 8 a 9 uur heeft aangehouden, op het einde uiteraard in mindere mate. Maar het was in ieder geval een wereld van verschil ten opzichte van m'n vorige trip. Al met al was het heftiger dan ik had verwacht, hoofdzakelijk omdat de 150 ug goed te doen was en dit maar 15 ug meer had moeten zijn. Echter geloof ik niet dat m'n vorige zegels daadwerkelijk die dosis bevatten. Wellicht bevatten ze ook wel helemaal geen LSD, de werkingsduur was immers zoveel korter. Het was trouwens goed dat m'n vriendin aanwezig was, want ik weet niet of ik het in m'n eentje ook zo leuk gehad zou hebben. Er waren een aantal momenten dat ik er klaar mee was en toen had ik nog een paar uur te gaan..
laatste aanpassing
Net n paar zegels van dit vel gekregen: [albumelement=84280838]{element is niet toegankelijk}
Zouden 200ug LSD moeten bevatten, ik ga ze nog n keer naar t testcentrum brengen, Alleen de komende tijd heb ik er helaas geen tijd voor:/
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 20:32:
ik ga ze nog n keer naar t testcentrum brengen

Je weet dat ze tegenwoordig (vaak of zelfs altijd?) niet meer de dosis geven hè?
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 16 juni 2015 om 20:59:
Je weet dat ze tegenwoordig (vaak of zelfs altijd?) niet meer de dosis geven hè?


Jup, maar k wil tegen de tijd dat ik t ga gebruiken wel weten of t überhaupt LSD is en niet x-NBOMe of nog n ander gek stofje
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 21:14:
weten of t überhaupt LSD is en niet x-NBOMe

Daar valt wat voor te zeggen natuurlijk.

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 20:32:
200ug LSD

Pittige dosis trouwens. Ga je die in een keer nemen?
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 16 juni 2015 om 21:31:
Pittige dosis trouwens. Ga je die in een keer nemen?


Nee, t wordt mn eerste keer LSD dus dat lijkt me iets te veel. Ik denk dat ik n halve zegel ga pakken, of misschien zelfs maar n kwart.
Ik weet overigens ook nog niet wanneer ik ze ga pakken, in ieder geval pas na de vakantie. Heb ze nu al gehaald omdat ik ze nu kon krijgen:p bovendien waren ze ook nog best goedkoop, dus als t iets anders is, is dat ook niet zo erg.
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 21:41:
Nee, t wordt mn eerste keer LSD dus dat lijkt me iets te veel. Ik denk dat ik n halve zegel ga pakken, of misschien zelfs maar n kwart.

Oh, dan is het zeker teveel, hehe. Heb je al wel ervaring met andere tripmiddelen?

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 21:41:
bovendien waren ze ook nog best goedkoop, dus als t iets anders is, is dat ook niet zo erg.

Chill, al zorgt een lage prijs terwijl het om zo'n dosis gaat wel voor vraagtekens bij mij. Hoop natuurlijk wel voor jou dat het gewoon om LSD gaat. Toch wel fijn om de real deal in handen te hebben als je in de verwachting bent dat te kopen. Ik zou er persoonlijk wel redelijk van balen (is in het verleden ook al een aantal keer gebeurd).
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 16 juni 2015 om 21:46:
Oh, dan is het zeker teveel, hehe. Heb je al wel ervaring met andere tripmiddelen?


Ja, heb een keer 10 gram truffels op en drie keer 2cb. De eerste keer 2cb was een rood nijntje en de oortjes van een andere en toen ie bijna was uitgewerkt dezelfde hoeveelheid. De tweede keer was anderhalf rood nijntje en twee keer dezelfde hoeveelheid bijgepakt toen ze waren uitgewerkt (dus drie keer anderhalf rood nijntje). De derde keer was afgelopen weekend, anderhalf rood nijntje, n paar kleine lijntjes ketamine en n paar ballonnetjes lachgas. Het lachgas was wel heel gaaf overigens, was even in n totaal andere, felgekleurde wereld met vreemde wezens:D

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 16 juni 2015 om 21:46:
Chill, al zorgt een lage prijs terwijl het om zo'n dosis gaat wel voor vraagtekens bij mij


Bij mij eerlijk gezegd ook, maargoed de prijs was zo laag dat t in dat geval echt niks uitmaakt (ze waren 2.75ps trwns)
K zou indien t iets anders is misschien toch wel overwegen t n keer te proberen, afhankelijk van welke stof t dan wel zou zijn
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 22:24:
een keer 10 gram truffels op en drie keer 2cb.

Ah, dan moet LSD geen probleem vormen. Zeker als je voorzichtig doseert moet dat helemaal goed komen. (: Vind persoonlijk 2C-B 'moeilijker' dan LSD, al hangt dat natuurlijk wel heel erg samen met de dosis.

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 juni 2015 om 22:24:
2.75ps

Wow, dat is echt heel weinig. Betaalde pas voor die zegels met 165 ug tussen de 6 en 7 euro. Lijkt wellicht veel, maar als je kijkt dat je daar uren plezier van hebt, dan valt het reuze mee. (:
Zojuist 1P-LSD binnen gehad, erg benieuwd naar. Lees er erg goede verhalen over, velen die zeggen dat het nauwelijks verschilt met echte LSD, buiten de tijdsduur om (deze zijn zo'n 7-8 uur werkzaam). Wellicht over twee weken eens uittesten, benieuwd wat deze blotters mij gaan brengen!
Kent iemand deze zegels?
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 27 mei 2015 om 12:35:
Zeker, althans, lang genoeg om gewoon weer een zo goed als volle ervaring te moeten kunnen hebben! Wellicht was je startdosis te laag, en je bent natuurlijk ook aan het combineren dus misschien heb je dan wat meer nodig dan normaal? Ik heb dat met 4f ook, dan kan ik ook meer x hebben als startdosis dan dat ik nuchter zou pakken.


Dat heb ik nou ook. Terwijl anderen juist 2x zo hard gaan op de combinatie. Vraag me echt af wat het mechanisme hierachter is :p
Uitspraak van D-Nial op woensdag 24 juni 2015 om 23:18:
Zojuist 1P-LSD binnen gehad, erg benieuwd naar. Lees er erg goede verhalen over, velen die zeggen dat het nauwelijks verschilt met echte LSD, buiten de tijdsduur om (deze zijn zo'n 7-8 uur werkzaam). Wellicht over twee weken eens uittesten, benieuwd wat deze blotters mij gaan brengen!


Graag een report! :)
Neem je 1 of 2 zegels?

Alle reports die ik heb gelezen wijzen erop dat het EXACT hetzelfde is als LSD, maar iets korter en bij sommige wat meer bodyload.
Zelf eerst mijn Al-Lad voorraadje opmaken voor ik iets nieuws bestel :p
laatste aanpassing
Uitspraak van DNM surfer op zaterdag 4 juli 2015 om 13:32:
Graag een report! :)
Neem je 1 of 2 zegels?

Alle reports die ik heb gelezen wijzen erop dat het EXACT hetzelfde is als LSD, maar iets korter en bij sommige wat meer bodyload.
Zelf eerst mijn Al-Lad voorraadje opmaken voor ik iets nieuws bestel :p


LET OP! Doe dit niet na als beginner, ookal zie ik mezelf nog aardig als beginer!

Korte samenvatting: 100ug 1P-LSD van RA + 58mg MXE + paar biertjes + goed wat wiet. Was het domste wat ik ooit had gedaan en ook het enige echt domme op gebied van drugs. Ik heb het ook nog gedaan op de nacht van dinsdag op woensdag, de dag waarop ik mogelijk een MDMA dip kon krijgen van Awakenings festival. Over de combo en dosering heb ik me wel goed ingelezen, dat deze wel goed zou kunnen en er sprake is van synergie, ik had het alleen anders aan moeten pakken. Maar toch heb ik een hele nuttige en toch ook wel gave trip gehad.

Sinds ik in aanraking ben gekomen en geinteresseerd ben geraakt in psychedelics heb ik mezelf rustig aan toegewerkt naar LSD, want die drug heeft me samen met DMT het meest gefascineerd. Begonnen met een lage dosis 2C-B, later ook wel eens hogere dosissen, paar keer de zwaarste truffels, , 2C-E, 2C-P, 25i-NBOH, MXE en een hele diepe spirituele AL-LAD trip (naast een +/- trip en een mildere trip. Maar bij de meeste RC psychedelics die ik van legit vendors heb gehaald heb ik een net niet gevoel gehad of moest ik veel hoger doseren dan op Erowid/Psychonaut/Betrouwbare tripreports worden geadviseerd.

Daarom de avond wat sceptisch begonnen, veel reports gelezen over mensen die een perfecte trip hadden om 100ug, dus nam daar ook een zegel van. Hopende dat deze niet weer zou falen of dat ik mss een aangeboren tolerantie heb voor bepaalde psychedelics. Iets meer dan een uurtje gewacht en voelde me iets boven baseline, terwijl ik in reports verhalen had gelezen van mensen die de eerste effecten hadden vernomen na 10-30 minuten. Ook met wat en wanneer ik die dag gegeten had, had ik al meer moeten voelen volgens de reports. Ik was chagerijnig, het voelde als weer een RC die zijn werk niet goed deed en ik wilde die nacht gewoon even lekker van de planeet. Weer was perfect, had de rest van de week toch vakantie, niemand die mij die nacht kon storen, geen verplichtingen, volle maan. Ik besloot dus voor een lekkere dosis MXE te gaan, wel in het achterhoofd houdend dat de 1P-LSD wel werkzaam zou kunnen zijn.

De MXE (ook sublingaal ingenomen) kwam zoals je dan zult zien, exact tegelijk aan met de LSD en ik snapte er al snel niks meer van. Tijdsbesef is onder invloed van 1 middel al weg (MXE sowieso erger), maar was nu gewoon echt de weg kwijt. Ik had wel de exacte tijden en exacte dosissen in een kladblokbesand opgeschreven omdat je de weg flink kwijt kon zijn. Ik had de serie 'North America' gedownload (Nadat Planet Earth en Africa via Netflix mij al genoeg heerlijke trips hebben gegeven). Kon deels nog wel genieten van de mooie natuur en er wat van opsteken, maar ik zag vooral hoe absurd alles vervormde in de serie, op een gegeven moment leek het meer of ik de aflevering in Minecraft aan het kijken was :lol:

Ik praatte soms gewoon hardop over wat ik in die serie zag 'wow wat kunstig dat die bijen dat zo doen man!' en uitspraken in die trend. Belachelijk gewoon als een volwassen man in zn eentje zulke uitspraken doet als ie een natuurserie kijkt haha. Maar op dat moment was ik de weg echt zo kwijt, dat was vooral de MXE die daar voor zorgde, dat ik het echt niet meer prettig vond alle tijden. Tijdens elke trip kon ik mezelf echt perfect sturen, heb zelfs een paar keer in het openbaar (bos) getript, mensen tegengekomen en heel normaal kunnen doen. Heb zelfs onder invloed van 450ug AL-LAD normale gesprekken met mijn zusje kunnen hebben zonder dat ze wat door had, maar nu had ik er moeite mee. Ik had dus met AL-LAD al wel ervaring met lysergimides en ook al met MXE solo, maar ik had gewoon net wat meer solo ervaring met beiden om moeten bouwen voordat ik ze ging combineren, en sowieso de 1P-LSD no matter what eerst solo moeten ervaren. Want wat ik van echte LSD heb gelezen (en dat is een shitload), is dit gewoon nagenoeg the real deal!

Toen ik eenmaal lekker in de trip en alles nog leuk was was ik overweldigd door de vette combinatie van het duistere van MXE en de kleurrijke visuals van de 1P-LSD. Ik dacht toen nog, halverwege de trip even mijn status checken en mss nog wat MXE bijnemen, omdat de 1P-LSD 8-10 uur duurt en MXE 4-5 uur. Maar op een gegeven moment wist ik echt niet meer of en wat ik nou allemaal nog zou moeten bijnemen, heb nog even getwijfeld over MXE maar ik heb gewoon echt in het kladblok een notititie aan mezelf moeten schrijven, omdat ik elke keer MXE bij wou nemen en ik in mijn heldere momenten gewoon al wist dat dat mis zou gaan, dus ik met caps, gericht aan mezelf, typen: GVD GEEN MXE MEER BIJNEMEN, IDIOOT! Later op de avond kreeg ik voor de zoveelste keer het idee om MXE bij te nemen (ok, moet wel toegeven dat het een gruwelijk vette combinatie is, vooral ook de duistere MXE visuals met de happy LSD visuals). Toen keek ik voor de zekerheid even op mijn kladblok om te kijken of het al tijd was om bij te nemen en toen las ik die notitie aan mezelf en stond gewoon versteld dat ik niet eens meer wist dat ik dat had opgeschreven.

Ik ging daarna maar op bed liggen, was nog geen tijd dat ik wilde proberen te slapen (had 05:00 uur geo) en kon eigenlijk ook niet veel anders meer. Ik besloot mijn space/trip lijstke op te zetten met artiesten als Sphongle, Carbon Based Lifeforms, Syn24, 36, Vibrasphere, Entheogenic, etc op te zetten en even een flinke tijd met mijn ogen dicht genieten van closed eye visuals. Dit waren echter geen closed eye visuals, maar echt internal hallucinations. Ik voelde me gewoon echt alsof ik tussen de goden was, ik voelde echt alsof het hele universum om mij draaide, maar ik werd ook met mijn neus op de feiten gedrukt door mn demonen (als in: geen echte demonen, maar de dingen in mn leven die nog niet kloppen, werk gerelateerd bijvoorbeeld). Ook werd ik met de neus op de feiten gedrukt dat ik maar even weer kalm aan moest doen met de softere drugs als wiet, alchohol en benzo's. Dat heb ik perfect volgehouden sinds die trip, dus erg leerzaam.

Al mijn trips die ik met muziek combineer gaat met die playlist met bovengenoemde muziek, maar ik ben ook een enorme Johnny Cash fan. Op die fiets, in de auto of gewoon tijdens mijn werk kan ik nuchter echt intens genieten van het stemgeluid van de beste man, de diepe teksten, het gevoel, dus ik was wel eens benieuwd wat er ging gebeuren als ik Johnny Cash, een artiest waar ik echt een emotionele band mee heb, op te zetten. Dat klonk echt goddelijk en kon er ook heerlijk op hallucineren. Bij vorige heftige psychedelische ervaringen zag ik het plafond wel eens flink golven maar meer niet. Nu gofde het snoeihard, maar geen gewone golven, er kwamen letterlijk pentagrammen, beelden en dergelijke uit het plafond. Het was gewoon een zee van mythische sculpturen, dat was echt intens vet. Verder had ik, als ik even op de wc stond te pissen en naar de witte tegels stond te kijken, nog tot vroeg in de ochtend, had ik gewoon echt zware flitsen in mijn ogen (ook absurd hoog tempo, was wel 180-200 bpm schat ik zo (ok, flitsen per uur).

Ik had 05:00 uur als slaaptijd genoteerd, dan zou de 1P-LSD afgebouwd zijn en moest ik normaal gezien de slaap wel kunnen vatten met 1 enkele sterke benzo. Toen een clonazolam erin gegooid, maar die werkte echt voor geen meter (die werkt normaal altijd). Nadat ik lang genoeg gewacht had dat ik hem moet voelen, probeerde ik of het wel lukte door 0.25mg flubromazolam toe te voegen. Zelfs dat zorgde nog voor geen enkele verlangens naar slaap. Uiteindelijk na 06:00 uur een tweede 0.5mg Clonazolam erin gegooid en toen begon de slaap pas te komen. Ik kan met nog herinneren dat ik zelfs nog wat van de 1P-LSD voelde om 06:23 ofzo en ergens daarna ben ik in slaap gevallen.

Die 1P-LSD werkte in ieder geval gigantisch lang. Om 20:46 sublingaal ingenomen en zoals gezegd, kan ik me 06:23 uur nog herinneren dat de stof nog werkzaam was. Bijna 10 uur dus! Ik was er nog zo'n 2-3 dagen van onder de indruk van en de volgende ochtend na een paar uur slaap zelfs nog enigzins van slag.

Tsja, zoals gezegd had ik beide middelen los wat meer moeten ontdenken ipv ze zo snel combineren maar het was echt een monstervet spectakel op sommige momenten en heel interessant om mee te maken dat je in staten kan komen waarin je echt totaal niks meer begrijpt of zelfs in staten dat je je tussen de goden waant en in het centrum van het universum. Ook de heftigere momenten (bad trip momenten wil ik het niet noemen omdat ze zo insightfull waren), heb ik nog steeds erg veel aan gehad.

In conclusie, het is zeker goed spul en wat ik van LSD heb gelezen heb ik echt het gevoel alsof ik LSD heb gehad (kon de effecten van MXE en de 1P-LSD) nog wel goed uit elkaar houden. Maar de volgende keer ga ik eerst eens even een goed stapje terug en alleen 100ug, kijk er nu al erg naar uit. Dan kan ik eens een goede setting bouwen voor 200ug en ik ben zeker van plan om nog een keer weer te combineren met MXE, beide drugs gaven een geweldige synergie. Maar laat mij beide stofjes voor die tijd maar wat meer solo ontdekken en een wat perfectere setting maken (dus niet spontaan die combo doen en al helemaal niet in het moment dat je MDMA dip eraan zit te komen). Was vooral leerzaam dus, heeft me een paar goede lessen geleerd waar ik mee uit de voeten kan en heb wat totaal anders meegemaakt dan ik al had.

Maar mijn advies met 1P-LSD: Begin gewoon met 100ug 1P-LSD, 1 blotter dus. Heb geduld, dan kun je altijd nog gedurende trip wat leuks naar eigen voorkeur toevoegen (lees van te voren wel of de combo lichamelijk niet gevaarlijk is). Ik heb naast 10 blotters van RA ook 5 blotters van SSD/PFP binnen, heb beide vendors erg hoog zitten, benieuwd of er nog verschil in zit. Maar ik heb dus in ieder geval voldoende 1P-LSD voor de rest van het jaar, gezien de rest van mijn tripvrienden het bij 2C-B en Truffels houdt.
laatste aanpassing
Interessant report. (y)

Denk dat de laatste regels van je report daar niet horen:
Uitspraak van D-Nial op maandag 6 juli 2015 om 00:46:
Heb hem afgelopen dinsdag dinsdag geprobeerd. 1 zegel van 100ug van RA, maar gecombineerd met 58mg MXE, paar biertjes en goed wat wiet. Ookal was het een hele nuttige, leerzame
Haha sorry thanks, had die inleiding geschreven maar verwijderd omdat ik hem beter wilde verwoorden, was toch die laatste zin blijven staan :p
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 16 juni 2015 om 20:59:
Je weet dat ze tegenwoordig (vaak of zelfs altijd?) niet meer de dosis geven hè?


Hoorde vandaag dat dat waarschijnlijk tot eind van het jaar het geval is. Daarna nieuw apparaat die wel weer de kwantificering kan...én ook goed.
Afijn, dus ook zegeltje weggebracht ter kwalitatieve analyse (lees & interpreteer: is het LSD of wat anders?! )
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 9 juli 2015 om 22:38:
Hoorde vandaag dat dat waarschijnlijk tot eind van het jaar het geval is. Daarna nieuw apparaat die wel weer de kwantificering kan...én ook goed.

Ah, prima. (y)
Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:02:
Ik heb een beetje moeite met een foto opladen :/

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 24 april 2015 om 23:30:
Op veler verzoek citeren we de Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 17 april 2015 om 20:59:hoe plaats ik een foto? guide
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 april 2015 om 21:08:Uploaden naar je album in je profiel en hier de opmaakcode plaatsen
[albumelement=.84133909]{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }
Of
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 maart 2015 om 00:10:https://partyflock.nl/guide/7
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 12 juli 2015 om 20:03:
Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:02:Ik heb een beetje moeite met een foto opladen :/

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 24 april 2015 om 23:30:Op veler verzoek citeren we de Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 17 april 2015 om 20:59:hoe plaats ik een foto? guide
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 april 2015 om 21:08:Uploaden naar je album in je profiel en hier de opmaakcode plaatsen
[albumelement=.84133909]{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }{Onjuist ID: }
Of
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 maart 2015 om 00:10:https://partyflock.nl/guide/7


Thanks, het is nu gelukt!!! Ik heb het dus over deze zegels... Kent iemand deze en weet hij/zij ongeveer hoeveel mg deze zegels zijn???
Zegels
laatste aanpassing
Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
Kent iemand deze en weet hij/zij ongeveer hoeveel mg deze zegels zijn???


Ja die ken k wel, heb die ook! Afgl donderdag eentje naar het lab gebracht. Denk niet dat ze een bepaald aantal mg zijn, zal wel x aantal ug zijn, maar goed de kwantificering van LSD ligt er bij het lab uit, dus er komt waarschijnlijk geen getal als uitslag, alleen of het wel/geen LSD is. Ze zijn mij verkocht als 180ug iig..... maar goed het verleden heeft mij geleerd dat het bij LSD vaak redelijk wat minder is dan alsnog (toen er nog wel kwantificering werd gedaan), dus ik ga wel uit van minder. Maar het is iets van een indicatie.
Een halfje is wellicht alsnog een wijze keuze om mee te beginnen, vooral voor onervaren mensen.
Heb ze gehad, zou ze schatten op ongeveer 150. Zijn me verkocht als een zegel niet minder dan 100 zeker niet meer dan 200.
Iemand bekend met deze zegel?

http://afbeelding.im/qZax9Gc0
 
is de kans groter dat zegels met dezelfde opdruk in een andere regio ongeveer dezelfde dosering hebben in tegenstelling tot XTC? Zijn dus smileys die mensen in een andere regio hebben soortgelijk aan smileys die ik heb? Is die kans groter dan dat het bij X is, waarbij het nog best kan verschillen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2015 om 14:41:
Is die kans groter dan dat het bij X is, waarbij het nog best kan verschillen?


Bij sommige zegels, die vrij uniek zijn, is het denk wel waarschijnlijk dat je dezelfde dosering hebt. Bij een aantal overvloedig gebruikte prints (Hofmann's in allerlei gedaantes) valt er juist he-le-maal niets van te zeggen. Alleen meten = weten; jammer dat er (voorlopig) niet meer gemeten wordt derhalve..
Ff n update over deze: [albumelement=84280838]{element is niet toegankelijk}
N vriendin van me heeft twee weken geleden op dinsdag bij t Tc gebracht. Ze had dus eigenlijk vrijdag moeten bellen, maar dat was ze vergeten (en ik was vergeten het aan haar te vragen..) maar vandaag ging ze er toch langs voor iets anders, dus heeft ze meteen de uitslag gevraagd:)
En ik ben er heel blij mee, want het is inderdaad LSD :D
Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
ent iemand deze en weet hij/zij ongeveer hoeveel mg deze zegels zijn???


Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
Zegels


Testuitslag (vandaag gehad) : LSD, geen andere stoffen er op. Geen kwantificering (zoals wellicht intussen bekend).

Jammer, qua dosering dus weinig andere hou vast dan de 180ug waar ze me voor verkocht zijn....en de schatting van ca 150ug die S-JO doet (die ik overigens wél op waarde schat daarin!).

Nu keertje gelegenheid vinden zelf een halfje te doen dan maar..
laatste aanpassing