Partyflock
 
Forumonderwerp · 983367
­ Nederland
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Uitspraak van Digitalism op donderdag 16 juli 2015 om 21:31:
Denk dat een hele zegel voor jou ook geen probleem zou vormen


Haha nou..m'n ervaringen zijn niet allemaal louter positief zal ik maar zeggen, dus ik ben zeker voorstander van het rustig beginnen hiermee ja :P
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 juli 2015 om 21:32:
Haha nou..m'n ervaringen zijn niet allemaal louter positief zal ik maar zeggen

Hehe, dat klinkt bekend. Denk dat iedere persoon die tript wel eens mindere tripjes gehad heeft. Vind het wel goed om af en toe even met m'n neus op de feiten gedrukt te worden, dan realiseer je je tenminste weer dat je drugs niet moet onderschatten. Juist de negatieve ervaringen zijn erg leerzaam.
Uitspraak van Digitalism op donderdag 16 juli 2015 om 21:39:
Vind het wel goed om af en toe even met m'n neus op de feiten gedrukt te worden, dan realiseer je je tenminste weer dat je drugs niet moet onderschatten. Juist de negatieve ervaringen zijn erg leerzaam.


Het was idd erg leerzaam destijds.. LSD altijd wel geweest. Volgende keer allemaal iets vertrouwdere omgeving en geschiktere mensen er om heen..dan komt het vast goed. Voorlopig nog ff niet denk ik trouwens.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 juli 2015 om 21:43:
Volgende keer allemaal iets vertrouwdere omgeving en geschiktere mensen er om heen..dan komt het vast goed.

Dat is sowieso wel fijn natuurlijk. (:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 juli 2015 om 21:43:
Voorlopig nog ff niet denk ik trouwens.

Ach, het maakt in principe ook niet uit of je het nou volgende week of over drie maanden gebruikt. Naja, in mijn geval zou het wachten me wel moeite kosten door m'n nieuwsgierigheid. ^^
 
binnenkort maar weer eens naar wat zegeltjes zoeken
Vandaag deze binnen gekregen. Er zou 115 ug in moeten zitten. Is iemand bekend met deze zegels?
Niemand? :p
laatste aanpassing
 
Heb die smiley zegels hier ook, uit zeer betrouwbare bron, deze bevatten deze 125ug zuivere lsd
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 14 juli 2015 om 23:15:
Ff n update over deze: [albumelement=84280838]{element is niet toegankelijk}
N vriendin van me heeft twee weken geleden op dinsdag bij t Tc gebracht. Ze had dus eigenlijk vrijdag moeten bellen, maar dat was ze vergeten (en ik was vergeten het aan haar te vragen..) maar vandaag ging ze er toch langs voor iets anders, dus heeft ze meteen de uitslag gevraagd:)
En ik ben er heel blij mee, want het is inderdaad LSD :D



Deze had ik laatst ook gekocht . Was flink van de kaart haha
Werd gezegd 180/200ug
Uitspraak van Wappie187 op zondag 26 juli 2015 om 22:23:
Werd gezegd 180/200ug


Ja tegen mij ook. In dit geval geloof ik t ook wel, de mensen die t maken zijn immers in staat lsd te produceren dus het moet ze dan ook wel lukken om die dosis goed te krijgen. En ivm de schaarste lijkt t me niet dat ze er minder in doen om meer winst te maken, ze zouden dan namelijk ook gewoon meer kunnen vragen..
Betaalde er eerst 2.75 voor, maar aangezien er toch best veel belangstelling voor was vanuit de vriendengroep en de test idd lsd aangaf ga ik er vandaag n aantal meer halen, daar betaal ik slechts 1.80ps (!) voor. (voor de duidelijkheid: ik wil hier geen pb's over ontvangen, als iemand er toch een stuurt is t aan de moderators om er op te reageren..)

Overigens lijkt het mij dat het, net als bij 2c-b, niet chill is om het met een te grote groep te doen? Ik zat er aan te denken om de groep op te delen in groepjes van 3 of 4 en een tripsitter. De eerste keer is n maat van me die wel al ervaring heeft met lsd de tripsitter, de keren daarna ben ik het waarschijnlijk.
 
vandaag voor het eerst lsd proberen. Beginnen met een half zegeltje van rond de 150ug. Ben benieuwd, gehoord dat het een stuk beter te sturen valt dan truffels. Klopt dit?
Dat is mijn ervaring ook.

Veel plezier!
Vorig weekend heb ik LSD gebruikt. Die deze keer wel goed aansloeg dan de andere 2 keren. Van die keren heb ik nauwelijks iets van gemerkt. Ik moet zeggen dat ik het afgelopen weekend de LSD super geweldig vond. Lekker gevoel, lekker kunnen dansen en rare vreemde dingen gezien.
Ik was op een festival en heb daar een klein zegeltje gekocht +- 150 mic. Ik vroeg mij af, stel ik de volgende dag ook een zegeltje wil hebben, of de effecten hetzelfde blijvenvan dezelfde hoeveelheid mic.

Wat ik ook wilde weten. Nu met deze lage dosis kon ik vaak wel inschatten dat beelden die mijn hoofd creeerde door de LSD kwam. Wel heb ik laatst mee gemaakt. Dat ik even echt dacht van, is dit echt of zit de LSD mij te fucken. Het leek bijzonder realtisch over te komen. Als je een hogere dosis neemt, hoe zorg je ervoor dat je weet dat je nog steeds aan de LSD zit?

En welk ander fijne drugs kun je nadat de LSD is uitgewerkt bijpakken? Zijn dat die zgn trippillen?
Ik heb toen een xtc pil gepakt, (weet de dosis niet; maar denk dat het een hele lage dosis was) maar veel gebeurde er niet.
laatste aanpassing
Uitspraak van Strangelove op donderdag 6 augustus 2015 om 13:49:
effecten hetzelfde blijvenvan dezelfde hoeveelheid mic.

Als ik het mij goed kan herinneren heb ik ooit eens gelezen. Dat na lsd gebruik je de dagen daarna niet nogmaals kan gebruiken. Dit zou ong. 4 dagen zijn dacht ik.

Hoge dosis relativeren vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Kan altijd wel bedenken dat ik aan het gebruiken ben.
Hoge dosis +/- 200ug of hoger op een festival lijkt mij trouwens niet echt relaxed. Maar dat is ieder voor zich.
Gebruik zelf nooit een combi. Vind dat niet fijn. Lsd vind op zichzelf al prachtig.
Heb geen idee welke drugs optimaal werkt na trippen.
Uitspraak van Strangelove op donderdag 6 augustus 2015 om 13:49:
Ik vroeg mij af, stel ik de volgende dag ook een zegeltje wil hebben, of de effecten hetzelfde blijvenvan dezelfde hoeveelheid mic.


2 dagen op acid trippen is zonde van de acid. een keer een zegel gepakt, de volgende dag 7, wel in 3 keer. Omdat ik het nauwelijks voelde pakte ik steeds meer bij. Nauwelijks getript toen.

Nog een grafiek van hoe de tolerantie ongeveer werkt


Uitspraak van Strangelove op donderdag 6 augustus 2015 om 13:49:
En welk ander fijne drugs kun je nadat de LSD is uitgewerkt bijpakken? Zijn dat die zgn trippillen?


met 2c's heb je een stuk minder last van tolerantie, mdma of een andere upper zou je gewoon moeten voelen. Is volgens mij geen kruistolerantie tussen tripmiddelen en stimulanten.


Uitspraak van Strangelove op donderdag 6 augustus 2015 om 13:49:
Als je een hogere dosis neemt, hoe zorg je ervoor dat je weet dat je nog steeds aan de LSD zit?


heb nog nooit meegemaakt dat ik niet meer wist dat ik aan het trippen was op acid, dat was op dossisen tot +-320 ug
laatste aanpassing
Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
Thanks, het is nu gelukt!!! Ik heb het dus over deze zegels... Kent iemand deze en weet hij/zij ongeveer hoeveel mg deze zegels zijn???
Zegels


Ik heb ze deze week binnen gekregen en meteen ook maar 1 genomen;) Ik heb er weinig van gemerkt en had korte duur dus ik denk of erg laag gedoseerd of misschien toch iets anders. Of misschien was mijn eigen setting niet goed dat kan ook. Wat was jouw ervaring?
laatste aanpassing
nvm ik zie nu dat bovenstaand bericht een quote moet zijn :)

Uitspraak van dirk op zaterdag 15 augustus 2015 om 12:34:
of misschien toch iets anders.


Nee, is gewoon LSD. Tenminste, tenzij er meerdere batches in omloop zijn. Heb de mijne iig laten testen op LSD en LSD only.
laatste aanpassing
Uitspraak van dirk op zaterdag 15 augustus 2015 om 12:34:
Ik heb ze deze week binnen gekregen en meteen ook maar 1 genomen;) Ik heb er weinig van gemerkt en had korte duur dus ik denk of erg laag gedoseerd of misschien toch iets anders. Of misschien was mijn eigen setting niet goed dat kan ook. Wat was jouw ervaring?


Ik heb gister ook een smiley genomen. Vond ze prima te doen. Niet heel heftig, maar wel vette visuals. Na uurtje of 7,5 a 8 was ik wel weer helder. Volgende keer 1,5 of 2 proberen.
Uitspraak van hakkuhh-yoss op zaterdag 15 augustus 2015 om 14:13:
Volgende keer 1,5 of 2 proberen


Dat ga ik ook maar doen...;)
Uitspraak van Michiel op donderdag 20 augustus 2015 om 22:19:
Komen deze soms bekent voor bij iemand?
Het zouden shivas moeten zijn van 200ug
En de roze zouden ook shivas moeten zijn van 150ug


Ik herken ze niet iig, kan niet ontkennen dat het wel eens aan de foto kan liggen..
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 augustus 2015 om 00:46:
k herken ze niet iig, kan niet ontkennen dat het wel eens aan de foto kan liggen.



Ja jammer heb ik de hele tekening niet maar misschien iemand die ze gehad heeft of nog heeft liggen die ze zo wel herkent
Uitspraak van Michiel op vrijdag 21 augustus 2015 om 10:14:
maar misschien iemand die ze gehad heeft of nog heeft liggen die ze zo wel herkent


Misschien wel als je n duidelijkere foto kunt maken
Zou je bericht maar verwijderen, dit is in ieder geval niet toegestaan.
Iemand bekend met deze, overigens zeer gave, blotter?
Zegels van binnen :)


Binnenkort er sws even mee naar het testcentrum om te kijken of het is wat het wezen moet! (al zal dat denk wel gewoon weer..)
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 8 september 2015 om 22:03:
Weer een zonder scheurlijnen?


Nee gewoon netjes verdeeld in zegels. Op deze afbeelding is dat niet idd (wat de afbeelding natuurlijk fraaier maakt). Maar dit is de print idd:)
Uitspraak van Helena op woensdag 22 juli 2015 om 17:25:
Vandaag deze binnen gekregen. Er zou 115 ug in moeten zitten. Is iemand bekend met deze zegels?


Ze zijn trouwens positief getest voor lsd! Moet ze nog proberen
Na een keer 3x150ug AL-LAD, 2x 150ug AL-LAD, 1x100ug 1P-LSD, 2x100ug 1P-LSD van het weekend voor 3x100ug 1P-LSD gegaan. De 'LSD-achtige' effecten waren namelijk erg wisselend voor mij. Die had ik alleen bij 3x150ug AL-LAD en de eerste keer 1p-LSD (100ug). Bij de tweede keer, 2x1P-LSD waren de visuals meer te vergelijken met die van 2CB of Truffels, maar dit keer was het echt raak!

Het begon al snel met zo'n heerlijk en euforisch gevoel door mijn hele lichaam, nog beter dan dat ik dat ooit van XTC of 4FMP (qua rillingen) heb gehad. Ook begonnen er al vrij snel zulke prachtige visuals te ontstaan, zoiets moois heb ik nog nooit gezien. De mooiste kleuren en vormen vlogen door mijn gezichtsveld, overal waren zulke geweldige kleuren in te zien. Even een paar nummers van Carbon Based Lifeforms, Max Cooper en Andrew Bayer geluisterd, nog nooit klonk muziek zo goddelijk als toen. Ook in de spiegel kijken was bizar. Al meteen zag ik van allerlei gezichten naar me terugkijken, een oudere man die wat weg had van Saddam Hussein, een verminkt gezicht, een maori-strijder, mij als iemand uit avatar (qua vorm, niet blauw haha). Vrijdag had een tante van mij een hele oude foto van mijn opa meteen na de tweede wereldoorlog gevonden en op Facebook geplaatst, dus ik was benieuwd wat er zou gebeuren als ik daar naar keek. Dat gezicht veranderde weer op een hele andere manier. Ik zag er vooral veel verschillende sierlijke kaders omheen zoals je ook afbeeldingen van gezichten zag in middeleeuwse boeken, maar ook veranderde hij in een vampier en op een gegeven moment ook in een sierlijke schedel zoals je ze tegenwoordig wel eens op t-shirts ziet. Erg bizar om dat allemaal te zien als ik naar mezelf of een foto keek.

Toen ik merkte dat ik op het plateau zat, ging ik even zoeken op de combinatie van cannabis met LSD, omdat het met 2CB altijd wel iets extra's toevoegde en ik voelde dat het hier ook wel bij kon. Ik las op verschillende sites dat wiet ook bij LSD wat leuks kon toevoegen, dus zo'n 2,5-3 uur later heb ik twee hijsjes (mix van hasj en wiet) gehad en ging toen al vrij snel nog wat lekkerder, tot ik nog even buiten bleef zitten. Toen kreeg ik ook echt overduidelijke auditore hallucinaties te krijgen. Zo hoorde ik bijvoorbeeld heel duidelijk kikker-achtige geluiden, geluiden die ik het beste kan omschrijven als echo's van een springende veer enzo. Ik kon nog wel duidelijk merken dat het echt hallucinaties waren en niet echt. Toch werden die geluiden me op een gegeven moment too much en vond het ook minder prettig om de insecten te zien (hier en daar een langpoot of spinnetje, maar het leek opeens echt te stikken van de insecten). Toen ben ik maar weer naar binnen gegaan om gewoon even normale TV te kijken (Nat Geo), even weer wat realiteit. Toen ging het even wat beter, maar ook de tv werd me na een tijdje too much. Toen begon ik het ook benauwder te krijgen, kreeg ik kramp/steken in mijn rechterarm en nek en begon mijn hartslag te versnellen.

Het was binnen ook best wel warm (niet te warm overigens), dus ben ik toch maar weer even naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen. De benauwdheid en kramp in mijn arm/nek werd niet minder en mijn hartslag leek maar steeds meer te versnellen. Ik weet dat LSD zelf niet dodelijk is (en alle LSD-gerelateerde doden alleen om zelfmoord of verkeersongelukken onder invloed ging) en dat besefte ik me op dat moment ook wel, dus alles geprobeerd om mezelf rustig te krijgen. Maar mijn hartslag bleef maar versnellen en het begon steeds meer door mijn hoofd te spoken dat ik misschien toch iets ergs had, niet direct door de lsd, maar misschien er wel door getriggerd (heb verder geen hardproblemen, wel lichte astma). Toen heb ik maar wat nuchtere vrienden gebeld die ook wel wat medische kennis hadden. Ik dacht op een gegeven moment echt dat ik dood zou gaan en mijn hartslag voelde bij mij serieus aan alsof ie zo'n 190-200 slagen per minuut was (ik ben met sporten ook vaak met mijn hartslag bezig en weet heel goed hoe 170-180 slagen per minuut voelt). Toen mijn vrienden er waren en mijn hartslag voelden, bleek ik een heel normale hartslag te hebben. Ook voelde ik me enorm benauwd en praatte ik ook alsof ik heel benauwd was, maar mijn vrienden vonden me ook heel normaal praten. Dat vond ik nog wel het meest bizarre, dat ik gewoon een hartslag en benauwdheid aan het hallucineren was. Dat onprettige gevoel bleef wel een hele tijd en vond het moeilijk om te geloven dat mijn hartslag normaal was en ik niet benauwd klonk of er slecht aan toe bleek te zijn, maar ik besefte wel dat als het slecht was, ik al wel dood zou zijn of buiten bewustzijn.

Daarna ging het wel weer een stukje beter en ondanks de ongemakken kon ik wel weer enorm genieten van de bizar gave visuals en hallucinaties. Uiteindelijk 2x 0.25mg flubromazolam genomen en gaan slapen. De volgende dag werd ik verrassend juist er positief en opgewekt weer wakker en merk ondanks de 'bad trip' dat de trip me echt wel weer een moral boost heeft gegeven, ben er op dit moment nog steeds opgewekter, productiever en vrolijker van door al dat moois wat ik heb gezien en gehoord.

Natuurlijk was het wel een hoge dosis, maar geen onverantwoordelijk hoge dosis (was al bekend met AL-LAD en lagere dosissen 1P-LSD en 300ug is al beschreven in verschillende reports en aanbevelingen (al dan wel als 'strong')). Ook heb ik nog even goed gewacht of ik wel echt op een plateau was beland voordat cannabis heb gerookt en ook daar ben ik met 2 hijsjes voorzichtig mee geweest, maar dat was waarschijnlijk toch de druppel waar het mis is gegaan. Gelukkig heb ik vooral ook veel kunnen genieten van het stofje en heeft het na de tijd ook weer de positieve invloed die lysergamides op me hebben. Toch gek, het was zowel mijn vetste trip die ik tot nu toe heb gehad en tegelijkertijd ook mijn enige bad trip (zo kan ik het toch wel noemen, het gevoel dat je doodgaat is niet fijn haha).
mooi weer een report :D
laatste aanpassing
Enige tijd geleden las ik e.e.a. over microdosen met LSD en m'n interesse was gewekt. Vandaag besloot ik het te proberen, ik nam vanmorgen 1/8 van een zegel van 165 ug (iets meer dan 20 ug dus) en was in de veronderstelling dat ik daar nauwelijks wat van zou voelen. Niets bleek minder waar, ik heb heel de dag het idee gehad goed onder invloed te zijn en deze poging is dus zeker z'n doel voorbij geschoten. Het effect wat ik heb ervaren is veel teveel aanwezig om op een goede manier bij te dragen aan dagelijkse werkzaamheden. Mocht ik het nog een keer proberen, dan ga ik voor zo'n 10 ug. Mooi eigenlijk dat zo'n allemachtig kleine hoeveelheid alsnog voor een merkbaar effect kan zorgen. (:
Uitspraak van Digitalism op woensdag 30 september 2015 om 18:03:
microdosen


zelf ook een paar dagen geprobeerd. maar bracht me niet het gewenste effect. reports vertellen over mensen die een taal binnen een paar dagen leerden! niet aan mij besteed :P
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 1 oktober 2015 om 10:43:
zelf ook een paar dagen geprobeerd.

Welke dosissen?

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 1 oktober 2015 om 10:43:
reports vertellen over mensen die een taal binnen een paar dagen leerden!

Oh, wow.
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 1 oktober 2015 om 10:43:
zelf ook een paar dagen geprobeerd. maar bracht me niet het gewenste effect. reports vertellen over mensen die een taal binnen een paar dagen leerden! niet aan mij besteed :P


Je moet je wel afvragen of dat klopt, blijft internet(?). Dat je dingen sneller kan oppikken zeker mee eens, kan er zelf over meepraten.
Maar wellicht als je al een talenknobbel hebt en dan een speciaal voor jouw geschikte LSD dosering tot je neemt geeft het wel een duwtje in de rug.

Zo ben ik van mijn roken afgekomen, microdoseringen. Ik heb 7 dagen achter elkaar +/- 15mics tot mij genomen, ik begon er direct mee als ik was opgestaan. Ik deed er dan de hele dag op. Euforie of iets was niet aanwezig. Alleen maar de drang om te moeten stoppen met roken. Dag na dag vond ik het idee om te (moeten) roken alleen maar smeriger worden.
Ik ben nu al 6 jaar rookvrij :) Ook totaal geen belangstelling meer in, ook niet als ik andere zie of ruik roken..

Ik had trouwens LSD druppels (zat in een flesje met 100 druppels geloof ik). 1 druppel stond gelijk aan 100mics als ik me niet vergis. Dat heb ik toen met water vermengd en daar dan iets meer dan 1/10 deel van genomen per dag. De rest gooide ik weg, deed iedere dag een nieuwe druppel maken in de juiste verhouding.
Uitspraak van DanceUp op donderdag 1 oktober 2015 om 14:20:
Zo ben ik van mijn roken afgekomen

Well done. (y) Mooi om te lezen dat LSD zo nuttig kan zijn.

Uitspraak van DanceUp op donderdag 1 oktober 2015 om 14:20:
Ik heb 7 dagen achter elkaar +/- 15mics

Zonder pauzes, begrijp ik? Werd het effect na een aantal dagen minder, of had je daar geen last van?

Uitspraak van DanceUp op donderdag 1 oktober 2015 om 14:20:
flesje met 100 druppels geloof ik). 1 druppel stond gelijk aan 100mics

10.000 ug totaal dus, duur flesje zeker? ^^

Uitspraak van DanceUp op donderdag 1 oktober 2015 om 14:20:
De rest gooide ik weg

Zonde!
- Zonder pauzes ja, gewoon iedere dag bij het opstaan ingenomen. Ik merkte niet dat er een effect verminderde qua gevoel, maar met 15mics voel ik ook vrijwel niets.
- Prijs viel me mee, ik geloof 350,00 al was het 500,00 als ik kijk wat ik nu aan geld overhoud :p
- Uhm moet ik het wel even goed zeggen. De rest van de druppel die ik niet gebruikte gooide ik weg, het flesje uiteraard niet! :)
Bedankt voor je toelichtende reactie. (y) Kan me inderdaad voorstellen dat je er net zo lief 500 voor betaald had met dit resultaat. Dat je het flesje niet had weggegooid begreep ik al wel hoor. ^^ Doelde op het feit dat je dan alsnog een kleine 600 ug door de gootsteen hebt gespoeld.
Uitspraak van DanceUp op donderdag 1 oktober 2015 om 14:20:
Dat heb ik toen met water vermengd


Kraanwater bevat wel chloride, en chloride inactiveert LSD. Als je het bij inname mengt wellicht niet direct een probleem, wel als je het zo een tijdje bewaart denk ik.

---------
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 september 2015 om 21:35:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 september 2015 om 21:35:
Binnenkort er sws even mee naar het testcentrum om te kijken of het is wat het wezen moet! (al zal dat denk wel gewoon weer..)


Testuitslag: is wat het wezen moet, hoofdcomponent, geen kwantificering als verwacht
Ahhh die blotter is zo mooi! Er is een website die deze afbeelding op een kleed en beddengoed heeft. Ben de naam er van kwijt :( chill dat het lsd is!
Mijn kraanwater had een chloride gehalte van 27 mg/l
Maar zoals ik al zei, ik heb het altijd direct klaargemaakt en ingenomen en de rest gooide ik weg :-)
Uitspraak van DanceUp op vrijdag 2 oktober 2015 om 12:54:
Mijn kraanwater had een chloride gehalte van 27 mg/l

Dat is nog niks, ik meet mbv verschillende apparatuur 24/7 de kwaliteit van de kuub lucht rondom mijn hoofd.