Partyflock
 
Forumonderwerp · 813539
Jij bent uitgenodigd voor Xtra Large op 1 oktober! zaterdag 1 oktober 2005: Xtra Large
Feest: Xtra Large
Lokatie: Kingdom the Venue
Datum: 1 oktober 2005
Actie: Xtra Large actie
Stad: Amsterdam

Jazeker, Remy:woep:, jij bent uitgenodigd om 1 oktober lekker feest te komen vieren bij Xtra Large! Dit keer hebben we een beperkte selectie op Partyflock uitgekozen om gratis naar binnen te kunnen op 1 oktober. Jij als echte liefhebber bent hiervoor geselecteerd en mag dus samen met één introducée langskomen en het feest met ons meemaken!

Het Xtra Large team wil je graag een heerlijke avond bezorgen, en heeft speciaal voor de Partyflock members nog iets extra’s in petto! Naast de al ingevulde grote zaal met Spider, Astrid, Dazzle en Melvin Warning gaan we de tweede zaal vullen met een harde sound! Daarvoor zijn uitgenodigd Micha B, Baba, Bountyhunter, Tommy Pulse, en Abyss. Twee zalen met een stevige line-up: een combinatie die het echte Xtra Large gevoel feilloos weet over te brengen. Ben je 1 oktober vrij en heb je zin in een lekkere avond stappen, dan komt deze uitnodiging natuurlijk als geroepen! Maak er snel gebruik van en je staat 1 oktober netjes bij ons gratis op de gastenlijst onder je partyflocknaam!

Dit moet je er voor doen: Geef je via de agenda op voor dit feest. Dat is alles! Makkelijker kunnen we het je niet maken. We laten geen steen op de andere om er een heel vet feest van te bouwen! Geef je op en jij mag naar binnen en zelfs nog iemand gratis meenemen!

Tot slot: het duurt nog even, maar we willen alvast je aandacht vragen voor 12 november. Die zaterdag viert Xtra Large haar 3 jarig bestaan en dat gaan we natuurlijk groots vieren! Houd die datum alvast vrij en blijf op de hoogte! Een goed manier om dat te doen is je via www.xtralarge.nl opgeven voor onze wekelijkse nieuwsbrief.


Iemand anders ook dit bericht gekregen?? Ik vraag me wel af hoeveel mensen dit bericht hebben gekregen...
Groet Remy:woep:


*EDIT* De teller staat op exact 91 @ 28 sept 0:44
laatste aanpassing
 
precies! en ook crazyland zat... dus keuze makkelijk crazyland!
 
joh ik ook!! hun met hun beperkte oplage shit!!

GEFELICITEERD JIJ BEN ALS PARTYFLOCK MEMBER UITGENODIG OM GRATIS TE KOMEN?!!??!!?!!?!?

JAJA VAAG HOOR?
Ik ook joepie. Nou als iedereen gaat die is uitgenodigd dan wordt het echt te druk daar toch lijkt mij :S
jaja ik ben ook al uitgenodigt maar ik heb al iets gepland.
Ga lekker naar de matrixx toe
 
Wees blij dat jullie uitgenodigd zijn

De XL komt de mensen te gemoet...Zo moet je het zien;)
En jullie krijgen er nog een leuk feest voor!

Wat wil je nog meer....Onee je krijgt niet meer....hahaha
 
hoe kom je binnen dan?.. word je dan op lijst geplaatst ofzo of krijg je kaartje .. ksnap dr niks van :D!
je word op de gasten lijst gezet onder je partyflock id naam :)
 
ik heb hem ook weer gehad maar moet ff kijken of ik wel ga!
 
heb dr ook 1 gehad :d zie jullie dan ;) (K)
JAJAJa iedereen krijgt het! en zeker als ik aan de deur sta bewijs maar dat jij dat bent met je pf naampje.. ik geloof er geen reet van!

Xtra sucks
Die niet waagt die niet wint . Een keer een gratis feestje is toch de moeite van t proberen waard nietwaar ?
Greetz everybody....
ook ik heb hem gehad en vind het helemaal niet erg dat ze dat doen als een feest duur is is het niet goed en nu kan je gratis naar binnen is het ook weer niet goed!! Je kan natuurlijk ook altijd nog gewoon betalen :woepwoep:
Ik heb ook een uitnodiging gehad...
Kweenie of ik ga... ik zou dat weekend naar de kamasutra beurs gaan, en dan geef ik waarschijnlijk al weer te veel geld uit...
Zeker omdat ik afgelopen zaterdag naar Michel de Hey ben geweest...
En eigenlijk moet ik wat bezuinigen (alhoewel het er naar uit ziet dat dat toch al niet gaat lukken...)

Nouja, als iemand hem niet heeft gekregen en op mijn naam wil gaan, laat maar ff weten...
ook gehad wil wel gaan alleen heb ik dan een personeelsfeest waar de entree, drank en eten gratis is en dichter in de buurt is.
duidelijke keuze personeelsfeest
72 mensen inmiddels....benieuwd welk percentage hier ook werkelijk naartoe gaat...
Uitspraak van LaurensV op maandag 26 september 2005 om 23:32:
JAJAJa iedereen krijgt het! en zeker als ik aan de deur sta bewijs maar dat jij dat bent met je pf naampje.. ik geloof er geen reet van!

ben twee weken terug ook uitgenodigd en prima binnen gekomen, was nog een tof feesie ook!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 1776}
2 weken geleden was helemaal te gek. Het was zeker een tof feestje. Deze zaterdag gaat het zeker weer top worden. Ik heb er echt zin in :)
Ik ben ook uitgenodigt,, maar ik weet nog niet of ik ga.. Maar vind het wel een strakke actie:D
 
:cheer:

Me2 ! Vind het hele toffe actie van pf !

Eerst werken tot 23:00 dan ff party :D
:woopwoop:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van LaurensV op maandag 26 september 2005 om 23:32:
JAJAJa iedereen krijgt het! en zeker als ik aan de deur sta bewijs maar dat jij dat bent met je pf naampje.. ik geloof er geen reet van!

Xtra sucks

Twee weken geleden deden ze deze aktie ook en hebben ze gewoon een lijst uitgeprint van de namen die zich uiteindelijk hadden aangemeld. Bij binnenkomst (na even wachten in de rij) gaf je je PF-naam op (lullig moment eigenlijk wel.. :/ ), checken ze je naam op die lijst, strepen 'em door en wensen je veel plezier! ;)

Ik ga dus sowieso, ook al maak ik het niet al te laat (volgende dag zuipen en daarna voetbal kijken in Heerenveen :bier: ).
 
Tja, vind 't wel goede actie! Ikke ga niet, zo. weer keivroeg werken, dus btje uitrusten voor wknd erop ;) Dat wordt een leuke met Awake en Qlubtempo! Veel plezier allemaal zaterdag!
Ben ook uitgenodigd, maar kga ooknie!!
Beetje te ver voor zo'n feestje!
ben uitgenodigd maarre hoe doe kdat allemaal kheb m nouw in me agenda gezet...en nu sta k op de gastenlijst :S ? kwil opzich wel ff heen

:respect:
laatste aanpassing
 
Heb de uitnodiging ook gehad :yes:
Ja heb er ook 1 wordt wel gezellig volgens mij:)
Nou, intussen heb ik een mede PF-er blij gemaakt met mijn "gastenlijst plekkie"!

Dusse, iedereen die gaat: veel plezier!:jaja:

En voor iedereen die niet gaat (en wel een gastenlijst plekkie heeft): wie weet kan je er iemand anders nog mee blij maken!

En dan staat het daar opeens vol met alleen maar PF-ers! hihihi! :woop:
Heb er ook eentje gehad, en mijn broer ook en mijn vriendin ook. Wordt druk daar, ga er zelf niet meer heen.....
 
Ik heb hem ook gehad en vind het een superactie... alles is tegenwoordig zo duur en nu mag je gewoon gratis naar binnen. Scheelt toch ff lekker 16 euri's
Ik ben afgelopen week geweest en het was helemaal geweldig dus als ik jullie was zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen!!! :yes:
Veel plezier iedereen die gaat..
 
Laat die klagers en zijkerds maar lekker thuis blijven. Komen ze toch niet. Vorige week was hardstikke gezellig en iedereen positief.
Ik hoop dat DJ Astrid weer net zo VET :bounce: zal draaien
Ik heb ook eentje gehad.... maar ga niet heen, heb al een ander feestje!
 
k kan helaas niet.. anders was ik wel gegaan.. heb al een verjaardag staan...
 
ik ga wel een feetsje kan nooit geen kwaad toch!!
ik heb er wel 1 gehad ga niet maar als iemand em toch neit heeft gehad gebruik men naam maar ik ga dan iets vets doen :S
Uitspraak van Reemzter op maandag 26 september 2005 om 12:42:
Dit keer hebben we een beperkte selectie op Partyflock uitgekozen om gratis naar binnen te kunnen

NOu, wat heet een beperkte selectie...haha8)
laatste aanpassing
heb hem ook gehad en ga ook :D
Ik heb hem ook gehad maar ben nog aan het twijfelen...
 
vorige week kreeg ik ook een uitnodiging en toen kon ik niet maar deze zaterdag ga ik er wel heen maar dan zonder uitnodiging :S:S:s
 
Ben ook uitgenodigd.... hahahahah Wie niet!!

Maar liever volgende keer iets dichter bij!
zullen we de 100 halen? *Kijk morgen weer voor een nieuw avontuur bij Xtra Large..*
 
ik heb de uitnodiging ook gehad maar ik heb hem vandaag pas aan me agenda toegevoegd telt die uitnodiging wel nog?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 23:55:
ik heb de uitnodiging ook gehad maar ik heb hem vandaag pas aan me agenda toegevoegd telt die uitnodiging wel nog?

Cker telt die nog....keine probleme(Y)
 
Ik heb ook een gastenlijstplekje, maar ga niet.

Wil jij m hebben, laat t me ff weten:)
 
mooi zo dan ben ik aanwezig
Goh verassend, heb ook een uitnodiging gehad. Is het wat eigenlijk, nooit geweest daar.

Ooit eens gehoord van een dresscode: geen jeans geen sportschoenen, valt mijn vriend al af dus.
laatste aanpassing
 
tja ik heb er ook idd een ontvangen, maar helaas kan ik niet, hebben we nog een vrijwilliger die op mijn naar zou willen gaan, laat dan een berichie achter.
 
Nou ik heb hem ook gehad en ik ben er nog nooit geweest dus dit is het ideale moment om het ff te bekijken daar!
ik ben er nog nooit geweest dus dit is het ideale moment om het ff te bekijken daar


Ik ook niet meid!
En we gaan het wel ff gezellig maken daar, of niet dan?:D
Kheb je nog een berichie gestuurd over zaterdag.
Laat het me ff weten ok?

Groetjes!
er staat niet echt iets over een dresscode toch?
ik heb op hun site ook nog gekeken maar niks kunnen vinden
hoop dat je met een nette spijkerbroek binnen mag anders hebben we een probleem 2 vrienden van ons gaan mee en die zie ik nog niet echt in wat anders lopen :S