Partyflock
 
Forumonderwerp · 813539
Jij bent uitgenodigd voor Xtra Large op 1 oktober! zaterdag 1 oktober 2005: Xtra Large
Feest: Xtra Large
Lokatie: Kingdom the Venue
Datum: 1 oktober 2005
Actie: Xtra Large actie
Stad: Amsterdam

Jazeker, Remy:woep:, jij bent uitgenodigd om 1 oktober lekker feest te komen vieren bij Xtra Large! Dit keer hebben we een beperkte selectie op Partyflock uitgekozen om gratis naar binnen te kunnen op 1 oktober. Jij als echte liefhebber bent hiervoor geselecteerd en mag dus samen met één introducée langskomen en het feest met ons meemaken!

Het Xtra Large team wil je graag een heerlijke avond bezorgen, en heeft speciaal voor de Partyflock members nog iets extra’s in petto! Naast de al ingevulde grote zaal met Spider, Astrid, Dazzle en Melvin Warning gaan we de tweede zaal vullen met een harde sound! Daarvoor zijn uitgenodigd Micha B, Baba, Bountyhunter, Tommy Pulse, en Abyss. Twee zalen met een stevige line-up: een combinatie die het echte Xtra Large gevoel feilloos weet over te brengen. Ben je 1 oktober vrij en heb je zin in een lekkere avond stappen, dan komt deze uitnodiging natuurlijk als geroepen! Maak er snel gebruik van en je staat 1 oktober netjes bij ons gratis op de gastenlijst onder je partyflocknaam!

Dit moet je er voor doen: Geef je via de agenda op voor dit feest. Dat is alles! Makkelijker kunnen we het je niet maken. We laten geen steen op de andere om er een heel vet feest van te bouwen! Geef je op en jij mag naar binnen en zelfs nog iemand gratis meenemen!

Tot slot: het duurt nog even, maar we willen alvast je aandacht vragen voor 12 november. Die zaterdag viert Xtra Large haar 3 jarig bestaan en dat gaan we natuurlijk groots vieren! Houd die datum alvast vrij en blijf op de hoogte! Een goed manier om dat te doen is je via www.xtralarge.nl opgeven voor onze wekelijkse nieuwsbrief.


Iemand anders ook dit bericht gekregen?? Ik vraag me wel af hoeveel mensen dit bericht hebben gekregen...
Groet Remy:woep:


*EDIT* De teller staat op exact 91 @ 28 sept 0:44
laatste aanpassing
Jazeker, MEO MEDO, jij bent uitgenodigd om 1 oktober lekker feest te komen vieren bij Xtra Large! Dit keer hebben we een beperkte selectie op Partyflock uitgekozen om gratis naar binnen te kunnen op 1 oktober. Jij als echte liefhebber bent hiervoor geselecteerd en mag dus samen met één introducée langskomen en het feest met ons meemaken!

Het Xtra Large team wil je graag een heerlijke avond bezorgen, en heeft speciaal voor de Partyflock members nog iets extra’s in petto! Naast de al ingevulde grote zaal met Spider, Astrid, Dazzle en Melvin Warning gaan we de tweede zaal vullen met een harde sound! Daarvoor zijn uitgenodigd Micha B, Baba, Bountyhunter, Tommy Pulse, en Abyss. Twee zalen met een stevige line-up: een combinatie die het echte Xtra Large gevoel feilloos weet over te brengen. Ben je 1 oktober vrij en heb je zin in een lekkere avond stappen, dan komt deze uitnodiging natuurlijk als geroepen! Maak er snel gebruik van en je staat 1 oktober netjes bij ons gratis op de gastenlijst onder je partyflocknaam!

Dit moet je er voor doen: Geef je via de agenda op voor dit feest. Dat is alles! Makkelijker kunnen we het je niet maken. We laten geen steen op de andere om er een heel vet feest van te bouwen! Geef je op en jij mag naar binnen en zelfs nog iemand gratis meenemen!

Tot slot: het duurt nog even, maar we willen alvast je aandacht vragen voor 12 november. Die zaterdag viert Xtra Large haar 3 jarig bestaan en dat gaan we natuurlijk groots vieren! Houd die datum alvast vrij en blijf op de hoogte! Een goed manier om dat te doen is je via www.xtralarge.nl opgeven voor onze wekelijkse nieuwsbrief



ben ook uitgenodigd maar ga niet, vier dan mijn eiegen birthday party :D
Ik ook..

Maar ik kan niet..
 
me too :cheer:
ik ook !!
maar ga lekker naar project hardcore.nl :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
En ja hoor, hier ook een uitnodiging, moet alleen het hele weekend werken :( Had er wel langs willen gaan, maar ja.
volgens mij krijgt iedereen die uitnodiging.....
 
ben ook uitgenodigd
maar weet echt niet wat ik
daar moet zoekeh
dus gewoon gelul hoor dat ze
speciaal mensen uitgezocht hebbeh
 
Uitspraak van Shenky op maandag 26 september 2005 om 12:48:
volgens mij mag heel partyflock komen
ik ben namelijk ook uitgenodigt

me 2 :P ma ga niet
 
Yeah ik mag ook weer.

Ik weet nog ongeveer de helft van de vorige keer, het was helemaal top.
Heb 'm ook gehad :), denk alleen dat ik niet aanwezig zal zijn.
ikke ook! ff vrij regelen, misschien zijn er nog oude bekenden???? kwam er vroeger heeeel vaak! was altijd super sfeertje daar!
heb um ook gehad :/
JA ik heb ook een uitnodiging gekregen, moet nog even kijken waar ik heen ga. Crazyland is er namelijk ook.....
 
Ja vandaag binnen gekregen:S vraag me af of het wel zo beperkt is...
 
ik ben ook uitgenodigd...ik ga denk ik wel ff kijken
Ik heb ook een mail erover gehad :D
 
ik ook haha heel pf dus...
Nee niet heel pf..
Me vrouwtje en een kameraad hebben het niet gekregen.. :D
 
ik ook :)

best veel mensen dus :YES:
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op maandag 26 september 2005 om 13:14:
Ik ga denk ik wel hoor, was vorige keer ook uitgenodigd, zou ik eerst ook niet gaan maar was toch een aardig feesie, er werd goed gedraaid en de sfeer was echt goed!!

Sfeer is altijd goed in XL...
 
Ik ook :)
weet alleen nog niet of ik ga ...
me 2 maja hoe zit dat nou presies kan iemand me er meer over vertelen hoe en wat bij de deur enzo mzzl
Uitspraak van [020]tripshit[020] op maandag 26 september 2005 om 18:45:
me 2 maja hoe zit dat nou presies kan iemand me er meer over vertelen hoe en wat bij de deur enzo mzzl

Wel eens van lezen gehoord :/ ??

Maak er snel gebruik van en je staat 1 oktober netjes bij ons gratis op de gastenlijst onder je partyflocknaam!

Dit moet je er voor doen: Geef je via de agenda op voor dit feest. Dat is alles! Makkelijker kunnen we het je niet maken. We laten geen steen op de andere om er een heel vet feest van te bouwen! Geef je op en jij mag naar binnen en zelfs nog iemand gratis meenemen!
 
ook die mail gehad ja
ja dooie denk je dat ik hem niet lees ofzo is dit geen grap van pf ofzo
 
het is geen grap 2 weken geleden ook uitgenodigd....en nu ook weer....ze zitten met een laptop bij de deur...en je moet je nickname zeggen...en dan kun je met zn 2en naar binnen.
En dat was de 50ste... benieuwd hoeveel van die emails weggestuurd zijn..
 
Vriend van mij heeft ook..Nu nog wachten op een vriendin die ook op PF zit en dan kunnen eventueel toch zaterdag goedkoop ff een feestje pakken..Niet helemaal mijn tent denk ik, maar toch wel lachen om dat zomaar ff tussendoor mee te pakken :)
wel een beetje vaag dat al deze mensen worden uitgenodigt waar staan de kleine lettertjes???????
ik heb hem ook en
ga lekker wel
jah ik ook al !!! lekker beperkt is het zo groot daar dan?
 
Uitspraak van KATJUH* op maandag 26 september 2005 om 19:52:
jah ik ook al !!! lekker beperkt is het zo groot daar dan?

Ik denk dat ze er vanuit gaan, dat er maar een klein percentage ook echt gaat..
Ik heb er ook een en ik ga er weer heen ,vorige keer was het super leuk, en het is toevallig ook mijn lievelings club
;)
best een "beperkte" selectie PF-ers die ernaartoe mogen zeg! :P

(ik zou btw ook mogen :P)
 
Uitspraak van Hyperbazz op maandag 26 september 2005 om 20:19:
(ik zou btw ook mogen )
Ik ook, kunnen we met z'n viertjes san ;)

Btw wel een tegenvaller dat de drank niet gratis is :P
laatste aanpassing
Leuk dat ze iedereen uitnodigen
Uitspraak van Reemzter op maandag 26 september 2005 om 12:42:
Iemand anders ook dit bericht gekregen?? Ik vraag me wel af hoeveel mensen dit bericht hebben gekregen...

ja ik ook maar denk niet dat ik kan want ik heb al een erg druk weekend :D
En ik ga gezellig ook na het berichtje, had toch nog geen plannen voor zaterdag...
ik heb dat ook gehad :)
Ik ga ook :P
 
Ja heb m ook gehad maar
ik ga niet
 
dat gaat nog gezellig worden :P
ik ga ook :)
k ga ff kijken of ik niet ergens anders beland,anders ga ik wel ff kijken :)
 
Het was 14 dgn geleden ook een TOP feest !! Erg gezellig om andere PF leden ook irl te zien en te spreken.

Ik ben er !!
 
zal wel kutfeest zijn als iedereen gratis binnekomt
yepz ik ook 8)


moet alleen ff kijken of ik wel kán komen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:30:
zal wel kutfeest zijn als iedereen gratis binnekomt

Mee eens!
Komen niet de Xl feesten maar de mensen die er alleen heen gaan omdat het gratis is :no: