Partyflock
 
Forumonderwerp · 799217
­ Nederland
 
waarom hebben sommigen altijd zo'n hekel aan meisjes die gewoon normale kleren aan hebben op een feest? zijn ze jaloers omdat die er WEL leuk uitzien? ik vind het altijd wel relaxed als er ook zgn. 'clubkutten' aanwezig zijn :D zonder clubkutten geen feest :)

aan de clubkutten: vooral niks van aantrekken hoor ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:39:
en dat terwijl ik nog niet eens in je profiel had gekeken
nu wel trouwens, en nu neem ik het je al helemaal niet meer kwalijk
er is nog hoop zeg maar

daar ben ik blij om :D
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:41:
Als ik bij iemands profiel tig fotos zie met lonsdale vesjes lonsdale polo's (helemaal dicht) + legebroeken en opgerolde spijkerbroeken + kisten WEET IK AL GENOEG, dat heet inzicht.... maarja dat hebben jullie blijkbaar niet

ja en de foto's met Gsus merkloos hooligan..en zelfs MOH truitjes zie je cker per ongeluk express over t hoofd :/

en hij neemt t egt niet voor muh op..hij geeft gewoon ze mening
laatste aanpassing
Ik moet TerrorTrut trouwens WEL nageven dat ze in ieder geval de discussie aangaat. Dat doen de meesten hier niet eens. Die blerren wat maar als je ze confronteert dan zijn ze pleite.

Da's tenminste toch nog iets. :)
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:41:
Ach het feit dat je haar verdedigd (als enige hier ) zegt mij al genoeg.

Als ik bij iemands profiel tig fotos zie met lonsdale vesjes lonsdale polo's (helemaal dicht) + legebroeken en opgerolde spijkerbroeken + kisten WEET IK AL GENOEG, dat heet inzicht.... maarja dat hebben jullie blijkbaar niet

nee hoor ik vind haar ook kortzichtig omdat ze anti-clubkut is, maar ik vind niet dat je niet zomaar iemand voor wazi moet uitmaken, want dat weet je namelijk niet
Tuurlijk weet ik dat wel, ze is een wazi! Weet je de defenitie van wazi niet jongen?

Oh zieik toevallig een paar foto's over het hoofd? WHAHAHAHAHAHAH

gek he doordat 90% wazi pics zijn, ach heeft ook geen zin, wackysnacky verwoord het nog mooi, zo zou ik het ook zeggen, maar ik doe er geen moeite meer voor, jullie zijn dom en zien het gewoon niet in, word er agressief van (wat ook fout is, geef ik toe) Maar ik kan eenmaal niet tegen domme mensen zoals jullie leeghoofden, stel pogokleuters!
pogokleuters :|
ik heb werkelijk nog nooit van muh hele leven aan pogo gedaan :vaag:


en vertel de definitie van wazi dan is
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:41:
Ach het feit dat je haar verdedigd (als enige hier ) zegt mij al genoeg.

Als ik bij iemands profiel tig fotos zie met lonsdale vesjes lonsdale polo's (helemaal dicht) + legebroeken en opgerolde spijkerbroeken + kisten WEET IK AL GENOEG, dat heet inzicht.... maarja dat hebben jullie blijkbaar niet

oh dus iemand met een lonsdale polo is een wazi? iemand met een kaal hoofd heeft dan volgens jou zeker of kanker of het is ook een wazi? als jij zo redeneert ben je net zo kortzichting als een wazi zelf!
 
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 augustus 2005 om 21:43:
Da's tenminste toch nog iets.

ze probeert het tenminste
maar goede argumenten vanaf die kant zullen er nooit overtafel rollen.
Alleen van die standaard excusen zijn er, die je in principe overal voor kan gebruiken :yes:
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 augustus 2005 om 20:56:
Ik heb een graf *piep* hekel aan kleuterige kneusjes die zich niet eens normaal kunnen uitdrukken zonder altijd maar die kloteziekte in hun mond te nemen.

Weet niet hoe jij bent opgevoed (en of je wel bent opgevoed ) maar ik kreeg een beuk op mn smoel als ik daarmee schold vroeger. M'n pa is er z'n moeder aan kwijtgeraakt namelijk.

Daarbij schrijf je "schatje" met -ch en hoef juh niet ovural een uh van te makuh want dan kom juh helumaal ovur als een of ander sgaap.

Gast, echt, grow up en communiceer eens op een normale manier man. Echt teveel van die nieuwe zogenaamde gabbertjes die het vooroordeel dat hardcore muziek is die IQ-loze schapen aantrekt bevestigen.

Hier ben ik het helemaal mee eens!! :yes:

En ik draag ook nog steeds mn puntschoenen boeien of dat uit of in is ik vind ze lekker lopen dus boeit het me niet wat een ander dr van vind! Iedereen moet dragen waar die zich lekker in voelt...persoonlijk zie ik ook liever vrouwen met normale kleren cq schoenen maar ja dat is mijn mening en ik kan niet voor een ander gaan bepalen wat ze moeten dragen....
 
maar jochemsanity maak jij maar fijn een wazi topic aan, en ga daar je onzin fijn verkondigen, dit topic gaat ergens anders over en het moet niet gesloten worden vanwege onzin van paria's als jij
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:26:
een wazi/nazi is een meestal een meelopertje die dat word om ergens bij te kunnen horen, en als je lonsdale aan hebt hoef je niet per definitie een wazi te zijn, dat is slechts een klein deel van de lonsdale dragers

Maar iedereen weet dondersgoed waar Lonsdale mee geassociëerd wordt, dus dan moet je wel aardig dom zijn om het toch aan te trekken terwijl je anti-racisme bent.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:50:
ze probeert het tenminste
maar goede argumenten vanaf die kant zullen er nooit overtafel rollen.
Alleen van die standaard excusen zijn er, die je in principe overal voor kan gebruiken

agh ik probeer t maar..iedere keer weer...misschien lul ik wel bull..maar ik ben zo echt GEEN wazi..en zeg nou zelf aan 1 kleding merk kan je niet zien of iemand een wazi is

en ik weet wel dat t zinloos ik er iedere keer weer op ingaan..agh ja je moet op een manier je avond door komen :)
 
Uitspraak van * Annie * :cheer: op maandag 1 augustus 2005 om 21:52:
En ik draag ook nog steeds mn puntschoenen boeien of dat uit of in is ik vind ze lekker lopen dus boeit het me niet wat een ander dr van vind! Iedereen moet dragen waar die zich lekker in voelt...persoonlijk zie ik ook liever vrouwen met normale kleren cq schoenen maar ja dat is mijn mening en ik kan niet voor een ander gaan bepalen wat ze moeten dragen....

dat is een goede zaak! iedereen moet kunnen dragen wat hij/zij wilt zonder meteen in een bepaald hokje te worden gestopt, of dat nu een clubkut (vanwege puntschoenen o.i.d.) is of een wazi (vanwege lonsdale)
Artiest Lanz
clubkutten :lief:
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:54:
Maar iedereen weet dondersgoed waar Lonsdale mee geassociëerd wordt, dus dan moet je wel aardig dom zijn om het toch aan te trekken terwijl je anti-racisme bent.

ik ga geen kleren weg donderen..omdat een stelletjuh rand debiele t merk verneukt hebbuh...dit kleding merk ligt al zolang al in muh kast...al eerder voor ik er uberhaupt achter kwam wat t zogenaamd zou moete betekene..en daarom moeten mensen zonder kut bedoelingen lonsdale maar weg flikkeren en anders voor wazi uitgescholde worden...dat is pas triest
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:54:
Maar iedereen weet dondersgoed waar Lonsdale mee geassociëerd wordt, dus dan moet je wel aardig dom zijn om het toch aan te trekken terwijl je anti-racisme bent.

toen lonsdale verkeerd in de media kwam werd het meteen een nazi merk, terwijl de meeste mensen die er mee lopen gabber zijn, tegenwoordig kan je niet meer met lonsdale lopen of men denkt al dat je een nazi bent, ikzelf loop ook niet meer in lonsdale, alleen omdat mensen denken dat je dan een nazi bent terwijl ik een hekel aan heb.. ik vind het triest dat een relatief kleine groep meelopende wazi's en de media daar voor gezorgd hebben
 
Clubkut to tha bone! :[

Beter dat je er leuk en verzorgd uit ziet dan lomp en onverzorgd, toch? :yes: :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:58:
ik vind het triest dat een relatief kleine groep meelopende wazi's en de media daar voor gezorgd hebben

idd das t triest...

ik ga t egt niet dragen om iets uit te stralen van rasicme :S
ik vind t mooi...en ja je kan dit soort kleding mooi vinden..net als een ander replay mooi vind
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:58:
ik vind het triest dat een relatief kleine groep meelopende wazi's en de media daar voor gezorgd hebben

Tja, maar het zijn toch die wazi's geweest die het dan verpest hebben voor de rest. Maar goed, zo bijzonder is die Lonsdale-kleding toch niet? :S Precies dezelfde kleding, maar dan met een ander merkje erop en klaar ben je. ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:00:
Beter dat je er leuk en verzorgd uit ziet dan lomp en onverzorgd, toch?

ik verzorg muh eiguh ook goed..en zie er normaal verzorg uit..misschien op een andere manier als jij maar ben wel verzorgd
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:54:
agh ik probeer t maar..iedere keer weer...misschien lul ik wel bull..maar ik ben zo echt GEEN wazi..en zeg nou zelf aan 1 kleding merk kan je niet zien of iemand een wazi is

Ik vraag me af waarom je die kleding DAN draagt?
lekker zit het niet, en handig bij het hakken is het al helemaal niet :/
 
ach je hebt het over 1 bepaald merk (lonsdale in jouw geval) maar daar gaat het niet om.

gaat om je gehele houding zoals:

anti andere stylen (afkraken in je profiel)

en naast dat merk legerbroeken, opgerolde spijkerbroeken en kisten, gaat om het totaal plaatje, altijd die slappe excuses :D
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 22:05:
ik verzorg muh eiguh ook goed..en zie er normaal verzorg uit..misschien op een andere manier als jij maar ben wel verzorgd

Nou goed, dan verzorg je jezelf goed, maar waarom dan niet een beetje vrouwelijker kleden? Sommige meiden (en ik heb het hier niet over jou) zien er gewoon ronduit lomp uit, het lijken wel kerels. :S Hadden ze dan liever als man geboren willen worden ofzo? :/
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:04:
Tja, maar het zijn toch die wazi's geweest die het dan verpest hebben voor de rest. Maar goed, zo bijzonder is die Lonsdale-kleding toch niet? Precies dezelfde kleding, maar dan met een ander merkje erop en klaar ben je.

nee de media heeft het zo laten voorkomen dat iedereen met lonsdalekleren een racist is, omdat er achtereenvolgens nsda in staat en dat lijkt op nsdap, nou ik weet niet hoor maar dat is de grootste bullshit die er bestaat!! gelukkig is lonsdale nu met een soort campagne bezig waarmee ze het merk proberen te redden; er komen t shirts op de markt waarop staat: 'lonsdale loves all colours', waarmee ze willen laten zien dat het geen nazi merk is. ik hoop dat het aanslaat

het is idd niet zo heel bijzonder maar wel vrij duur. voor de mensen die voor 1000 euro lonsdalekleren in hun kast hhebben hangen is dat dus behoporlijk lullig
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:18:
Nou goed, dan verzorg je jezelf goed, maar waarom dan niet een beetje vrouwelijker kleden? Sommige meiden (en ik heb het hier niet over jou) zien er gewoon ronduit lomp uit, het lijken wel kerels. Hadden ze dan liever als man geboren willen worden ofzo?

waar maak je je druk om? als zij dat mooi vind? leuk om naar te kijken is het niet nee, maar daar zijn de clubkutten voor
 
muh eiguh

Moet je niet even terug naar de basisschool om even wat taalervaring op te doen?
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 22:26:
muh eiguh

h37 k4n 0ok n0g z0: mUh 31guh

dus het valt nog mee
laatste aanpassing
 
De media heeft dat echt niet zomaar uit 'thin air' gehaald hoor. De aanleiding is toch een aantal wazi's geweest die lonsdale-kleding droeg en daarbij rood-wit-blauwe accesoires en weet ik veel wat nog meer waarmee ze duidelijk wilden maken dat ze anti-allochtoon waren. Het komt echtwel érgens vandaan. ;)

En als het niet zo bijzonder, maar wel duur is, dan kun je net zo goed een ander merk nemen. Er zijn genoeg van die cappuchon-truien te koop overal. :yes: Dan verkopen ze die LD-troep maar op marktplaats. :)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:22:
waar maak je je druk om? als zij dat mooi vind? leuk om naar te kijken is het niet nee, maar daar zijn de clubkutten voor

Ik maak me er niet druk om hoor. :D Geef alleen mijn mening. ;)
 
weet ik, maar de media had ook kunnen zeggen, rechts-extremistische jongeren in plaats van lonsdale-jongeren, dan verpest je het niet voor iederene die geen wazi is en ook lonsdale draagt
 
Volgens mij had (bijna) iedereen die naar hardcore-feesten ging zelf wel door dat er mensen tussen liepen met LD-kleding en wazi-accesoires, nog voor het in de media kwam hoor. ;) En als je er dan telkens weer een paar ziet lopen, ga je vanzelf dingen met elkaar in verband brengen. Jammer voor degenen die niet racistisch zijn. :Yes:
 
Is helemaal niet jammer voor ze, ze vragen er zelf om, je weet dat het daarmee GeASOcieerd wordt, dus draag het dan ook niet :frusty:. Is vragen om problemen en wordt alleen gedaan om te shockeren of om erbij te horen.

En dan nog iets.. SPEEDCORE watnou speedcore :vaag: 90% weet niet eens een speedcore dj te noemen waar ze op 'dansen'
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 22:39:
Is helemaal niet jammer voor ze, ze vragen er zelf om, je weet dat het daarmee GeASOcieerd wordt, dus draag het dan ook niet . Is vragen om problemen en wordt alleen gedaan om te shockeren of om erbij te horen.

Dat zei ik al eerder. ;) Daarom is het dus ook dom als je het nu nog aantrekt als niet-wazi-zijnde.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:29:
De media heeft dat echt niet zomaar uit 'thin air' gehaald hoor. De aanleiding is toch een aantal wazi's geweest die lonsdale-kleding droeg en daarbij rood-wit-blauwe accesoires en weet ik veel wat nog meer waarmee ze duidelijk wilden maken dat ze anti-allochtoon waren. Het komt echtwel érgens vandaan.

En als het niet zo bijzonder, maar wel duur is, dan kun je net zo goed een ander merk nemen. Er zijn genoeg van die cappuchon-truien te koop overal. Dan verkopen ze die LD-troep maar op marktplaats.

Dus omdat een kleine groep het verpest moet de grote meerderheid al zijn lonsdale kleding dan maar weg doen??? Dat is toch belachelijk...
 
Uitspraak van twt op maandag 1 augustus 2005 om 22:46:
Dus omdat een kleine groep het verpest moet de grote meerderheid al zijn lonsdale kleding dan maar weg doen??? Dat is toch belachelijk...

Dan trek je het lekker aan, maar dan moet je ook niet gaan piepen als je voor racist uitgemaakt wordt. ;) Je weet immers hoe het merk bekend staat. Als je er dan voor kiest om ermee te gaan lopen... tja.
 
Mooi :jaja:


Ja het is belachlijk maar idd weggooien die handel,

nee wacht

BURN IT :[

Hitler heeft het hakenkruis toch ook verpest, was eerst het teken van vrijheid ;)

Dus jij vind dat we nu gewoon met hakenkruisen mogen lopen?

Oh echt WAZIS kom maar op :[ als jullie argumenten zo easy blijven is dit een eitje voor me

lust jullie rauw :[
Pfff dat gezeur steeds...Prima ik wil best onder de catogorie clubkut vallen omdat ik puntschoenen en zoals hier gezegt word ''normale kleren'' loop...ik kom naar een feest om de muziek gaat me niet eens om de kleren of je nou met puntschoenen en ''normale'' kleren loopt op een feest of met je ruitjes shirt en kisten dat betekend niet dat je daar meer of minder hoord dan een ander we komen toch voor de muziek en gezelligheid en niet om over elkaar te oordelen om wat we aan hebben :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:48:
Dan trek je het lekker aan, maar dan moet je ook niet gaan piepen als je voor racist uitgemaakt wordt. Je weet immers hoe het merk bekend staat. Als je er dan voor kiest om ermee te gaan lopen... tja.

Dan mag je zeker wel gaan piepen, want mensen die jou vanwege zo'n stomme trui uit gaan maken voor racist zijn even erg als die "wazis". je doet dan toch precies hetzelfde: iemand veroordelen vanwege zijn uiterlijk
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 22:49:
Mooi


Ja het is belachlijk maar idd weggooien die handel,

nee wacht

BURN IT

Hitler heeft het hakenkruis toch ook verpest, was eerst het teken van vrijheid

Dus jij vind dat we nu gewoon met hakenkruisen mogen lopen?

Oh echt WAZIS kom maar op als jullie argumenten zo easy blijven is dit een eitje voor me

lust jullie rauw

die komen niet want iedereen heeft een hekel aan wazi's een enkeling op pf is wazi
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 22:39:
Is helemaal niet jammer voor ze, ze vragen er zelf om, je weet dat het daarmee GeASOcieerd wordt, dus draag het dan ook niet . Is vragen om problemen en wordt alleen gedaan om te shockeren of om erbij te horen.

En dan nog iets.. SPEEDCORE watnou speedcore 90% weet niet eens een speedcore dj te noemen waar ze op 'dansen'

tegen wie praat je en waarom praat je?
 
jij hebt zeker stront in je ogen? 8)
 
wat is dit trouwens voor onzin, het topic was bedoelt om clubkutten te promoten en het mondt uit in een zinloze discussie over wazi's omdat jochemsanity zo nodig die mongool wilt uithangen
 
Uitspraak van twt op maandag 1 augustus 2005 om 22:53:
Dan mag je zeker wel gaan piepen, want mensen die jou vanwege zo'n stomme trui uit gaan maken voor racist zijn even erg als die "wazis". je doet dan toch precies hetzelfde: iemand veroordelen vanwege zijn uiterlijk

Oh ja, dus als ik iemand met een politie-pak voor politie-agent aan zie, dan ben ik ook net zo erg als wazi's? Ik trek gewoon conclusies uit dingen die ik zie en waar die dingen bekend om staan. ;) Nogmaals, als je wéét waar het mee geassociëerd wordt, waarom aantrekken? Ik trek ook geen klompen aan, omdat ik weet dat ik dan met een boerin vergeleken word. :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:01:
wat is dit trouwens voor onzin, het topic was bedoelt om clubkutten te promoten en het mondt uit in een zinloze discussie over wazi's omdat jochemsanity zo nodig die mongool wilt uithangen

Vrolijke vriend, de discussie was allang bezig voordat ik kwam ;) Beetje opletten!

Mongool? De enige die hier begint te schelden ben jij nog altijd, jij loopt die wazi te verdedigen, vind je het gek dat ze tegen jullie ingaan.

Je verdedigd haar, dat maakt jou voor mij althans ook een wazi

goodbye :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:01:
Oh ja, dus als ik iemand met een politie-pak voor politie-agent aan zie, dan ben ik ook net zo erg als wazi's? Ik trek gewoon conclusies uit dingen die ik zie en waar die dingen bekend om staan. Nogmaals, als je wéét waar het mee geassociëerd wordt, waarom aantrekken? Ik trek ook geen klompen aan, omdat ik weet dat ik dan met een boerin vergeleken word.

nee natuurlijk niet want dat is niet iemand veroordelen. maar een "wazi" zal iemand die een donkere huidskleur heeft voor minder aanzien vanwege die huidskleur dit noemen we racisme, en bij het overgrote deel van de mensheid wordt dit gedrag afgekeurd (ook door jou neem ik aan) maar door mensen voor racist uit te maken enkel vanwege een kledingmerk komt dan precies op hetzelfde neer, iemand heeft iets met lonsdale aan en is dus een racist en dom etc. ofwel je bent zelf dan ook racistisch bezig
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2005 om 23:04:
Vrolijke vriend, de discussie was allang bezig voordat ik kwam Beetje opletten!

Mongool? De enige die hier begint te schelden ben jij nog altijd, jij loopt die wazi te verdedigen, vind je het gek dat ze tegen jullie ingaan.

Je verdedigd haar, dat maakt jou voor mij althans ook een wazi

goodbye

jij noemt mij een wazi, nou dat vind ook niet echt aardig, en ik vind haar ook achterlijk en kortzichtig, mara ik weet niet of ze een wazi is en dat weet jij ook niet! jij denkt het alleen maar of je zegt het om te provoceren omdat je aandacht nodig hebt of zo
 
Uitspraak van twt op maandag 1 augustus 2005 om 23:06:
maar door mensen voor racist uit te maken enkel vanwege een kledingmerk komt dan precies op hetzelfde neer, iemand heeft iets met lonsdale aan en is dus een racist en dom etc. ofwel je bent zelf dan ook racistisch bezig

Nee, hoor. Racisme = 1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde. Ik heb helemaal niks tegen andere rassen en ben dus zeker geen racist. ;) Ik kan er ook niks aan doen dat een aantal LD-dragers ervoor gezorgd hebben dat LD met racisme geassociëerd wordt. Daarvoor moet je bij hun zijn. ;)
het zal vast wel ergens in het topic staan, maar ik heb geen zin om terug te kijken...wat is de definitie van een clubkut?
 
Nee, hoor. Racisme = 1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde. Ik heb helemaal niks tegen andere rassen en ben dus zeker geen racist. Ik kan er ook niks aan doen dat een aantal LD-dragers ervoor gezorgd hebben dat LD met racisme geassociëerd wordt. Daarvoor moet je bij hun zijn.


nee maar je trekt wel voorbarige conclusies (vooroordelen) en dat doen racisten ook, dus een kern van waarheid zit er wel in
laatste aanpassing
 
Verder ben ik een heel vredelievend mens en iedereen kijkt maar lekker wat ie aantrekt. Ik heb nou wel uitgelegd hoe ik erover denk. :) Doegie! ;)