Partyflock
 
Forumonderwerp · 799217
­ Nederland
 
waarom hebben sommigen altijd zo'n hekel aan meisjes die gewoon normale kleren aan hebben op een feest? zijn ze jaloers omdat die er WEL leuk uitzien? ik vind het altijd wel relaxed als er ook zgn. 'clubkutten' aanwezig zijn :D zonder clubkutten geen feest :)

aan de clubkutten: vooral niks van aantrekken hoor ;)
laatste aanpassing
 
Mensen maken zich weer druk om NIETS en gaan lappen texten schrijven waar niemand zich over druk maakt
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 1 augustus 2005 om 20:56:
man gooi je zelf voor de eerste de best trein wous

waarom zou die :/
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:51:
Niet zo snel conclusies trekken pik

dat doe ik niet ouwe pik, ik ben daar heel zorg vuldig mee
En ik trek mijn conclusies ook niet uit 1 bericht...
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 augustus 2005 om 20:56:
Ik heb een graf *piep* hekel aan kleuterige kneusjes die zich niet eens normaal kunnen uitdrukken zonder altijd maar die kloteziekte in hun mond te nemen.

Weet niet hoe jij bent opgevoed (en of je wel bent opgevoed ) maar ik kreeg een beuk op mn smoel als ik daarmee schold vroeger. M'n pa is er z'n moeder aan kwijtgeraakt namelijk.

Daarbij schrijf je "schatje" met -ch en hoef juh niet ovural een uh van te makuh want dan kom juh helumaal ovur als een of ander sgaap.

Gast, echt, grow up en communiceer eens op een normale manier man. Echt teveel van die nieuwe zogenaamde gabbertjes die het vooroordeel dat hardcore muziek is die IQ-loze schapen aantrekt bevestigen.

als je opgroeit in Den Haag dan weet je wel waarom hij dat woord gebruikt...dat is gewoon een dagelijks woord daar zo onderhand
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:02:
als je opgroeit in Den Haag dan weet je wel waarom hij dat woord gebruikt...dat is gewoon een dagelijks woord daar zo onderhand

Zit bij je opvoeding:9
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:59:
Mensen maken zich weer druk om NIETS en gaan lappen texten schrijven waar niemand zich over druk maakt

Gast, echt...wat ben jij een droeftoeter af en toe zeg. Lappen tekst...:D ik wil je wel een lap tekst geven hoor, dat van net was nog niks. Duidelijk dat je met je reply o.a. op mij doelt en dat alleen maar omdat ik je effe te kakken heb gezet in een ander topic waar je ook al met je dikke snuit in zat.

Bijna 25.000 forumberichten...holy motherfucking hell.

Misschien tijd dat je eens wat nuttigs gaat doen met je leven i.p.v. in elk topic het irritantje te komen uithangen. Je hebt vandaag in meer dan 20 topics lopen replyen en dan durfn je iets te zeggen over die paar keer in de week dat ik een lapje tekst neerknal.

Echt jongen, ga neuken ofzo. Je hebt toch niet voor niets een relatie? Doe daar dan wat mee ipv dat kansloze gedrag.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:03:
Zit bij je opvoeding

ja daarom...zit niet bij mijn opvoeding ofzow..ik zei t eerst ook nooit..en nu leef ik bijna alleen maar in DH en ga ik t ook steeds meer zegge...gaat automatisch :/
 
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 augustus 2005 om 21:06:
Gast, echt...wat ben jij een droeftoeter af en toe zeg. Lappen tekst... ik wil je wel een lap tekst geven hoor, dat van net was nog niks. Duidelijk dat je met je reply o.a. op mij doelt en dat alleen maar omdat ik je effe te kakken heb gezet in een ander topic waar je ook al met je dikke snuit in zat.

Bijna 25.000 forumberichten...holy motherfucking hell.

Misschien tijd dat je eens wat nuttigs gaat doen met je leven i.p.v. in elk topic het irritantje te komen uithangen. Je hebt vandaag in meer dan 20 topics lopen replyen en dan durfn je iets te zeggen over die paar keer in de week dat ik een lapje tekst neerknal.

Echt jongen, ga neuken ofzo. Je hebt toch niet voor niets een relatie? Doe daar dan wat mee ipv dat kansloze gedrag.

:D:D
Maak je niet druk
Is slecht voor je rikketik;)
*dubbel*
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Marly op maandag 1 augustus 2005 om 20:17:
Ik kleed me ook modern met stappen maar echt geen puntschoenen! Vind ik echt oerlelijk..

Welke categorie hoor ik dan?? Bijna clubkut??

iets in die richting denk ik, tenminste zo word je door de terreurhelga's wel gezien denk ik
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Rage-Online
ik ben ook clubkut :$
anti racism...

en wat maakt hun racist dan..dat geruite blousje :vaag:
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 20:29:
Ma je bent wel bang dat je vriendje zich ineens aan zo'n clubkutje verschanst

als ik 1 ding zeker weet is t wel dat hij dat NOOIT doet laatste aanpassing 1 augustus 2005 20:30

dan issie mooi dom
laatste aanpassing
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:14:
en wat maakt hun racist dan..dat geruite blousje

Ja :jaja:

Gaan ze naar hun werk dan? NEE :[
 
al was ik op dominator wel een terror-pogo met mijn neophyte vest b)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:14:
dan issie mooi domlaatste aanpassing 1 augustus 2005 21:16

dan issie maar dom..ben wel gelukkig met m :D
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:07:
ja daarom...zit niet bij mijn opvoeding ofzow..ik zei t eerst ook nooit..en nu leef ik bijna alleen maar in DH en ga ik t ook steeds meer zegge...gaat automatisch

net zo als het aantrekken van je houthakkers pakkie zeker 8)
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:17:
Ja

Gaan ze naar hun werk dan? NEE

weet je dat van hun baas..of van hun zelf ???
of VIND JIJ dat ze niet naar hun werk gaan ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:18:
net zo als het aantrekken van je houthakkers pakkie zeker

anders heb je t ff over 1 kam scheren
dus heel DH is houthakker :/
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:14:
anti racism...

en wat maakt hun racist dan..dat geruite blousje

dat slaat idd ook nergens op om mensen met lonsdale of een geruite blouse voor nazi uit te maken :no: mensen laten zich te veel beïnvloeden door de media
 
Club-kutten zien er stukken aantrekkelijker uit dan reef-teven

Dus geef mij maar club-kutten op een hardcore feest:D


Jij bent voor mij niets beter, lompe wazi :[

Ik ga van jou ook fftje mooie creaties maken 8)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:18:
net zo als het aantrekken van je houthakkers pakkie zeker

als mensen dat mooi vinden mogen ze dat best aantrekken toch? voor mijn part trekt iemand karlkani aan op een feest, moet allemaal kunnen vind ik
laatste aanpassing
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:19:
anders heb je t ff over 1 kam scheren

Joh zaagselkop, trek dan ook niet van die debiele kleren aan, ga weg met je over 1 kam scheren, vraag je zelf om armoedzaaier
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:19:
anders heb je t ff over 1 kam scheren
dus heel DH is houthakker

altijd dat over 1 kam scheren, dat is hier toch helemaal niet relevant, we hebben het hier over 1 persoon, en dat ben jij! ik praat hier over niemand anders :/
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:20:
Jij bent voor mij niets beter, lompe wazi

Ik ga van jou ook fftje mooie creaties maken

mag je best doen, maar niet omdat je denkt dat het ene nazi/wazi is, want dat kan je namelijk niet zo zien, pas als iemand kisten met witte/rode veters heeft, rood/wit/blauwe haarelastiekjes of zweetbandjes, of een tattoo met holland of zo mag je daar pas van uit gaan
Als ik dan toch in een hokje geplaast moet worden, dan graag in dat van de clubkutten:yes: Vind het persoonlijk mooier en veel vrouwlijker...:D
wat is een wazi dan...??

een rasict ?
iemand met kisten en witte veters..?
lonsdale..?
en wat nog meer dan ?????
laatste aanpassing
 
een wazi/nazi is een meestal een meelopertje die dat word om ergens bij te kunnen horen, en als je lonsdale aan hebt hoef je niet per definitie een wazi te zijn, dat is slechts een klein deel van de lonsdale dragers
laatste aanpassing
maar wel leuk altijd hoor dat fototjes plaatsen...altijd weer..en weer..en nog meer foto's plaatsen ga zo door (Y)
 
een wazi is een bepaald stereo type
die zijn bijna allemaal hetzelfde. Lees: dus niet allemaal hetzelfde!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:24:
mag je best doen, maar niet omdat je denkt dat het ene nazi/wazi is, want dat kan je namelijk niet zo zien, pas als iemand kisten met witte/rode veters heeft, rood/wit/blauwe haarelastiekjes of zweetbandjes, of een tattoo met holland of zo mag je daar pas van uit gaan

Onzin, ik kan nu al zeggen dat het een wazi is. Als je niet wilt vergeleken worden met wazi, doe dan ook niet zo lomp met in profiel plaatsen trance sux etc etc. En dan die klote blousjes tot de laatste knoop dichtgeramt, ga toch weg man, wazi is het gewoon, kom niet aanzetten met crap van witte veters, ze ziet er gewoon zo uit en dat doe je echt niet omdat ze naar kantoor gaat, denk eens na :frusty: Maarja :x gaat moeilijk he 8)
 
Een wazi is een kanker joch die de sfeer verpest op een feest(en meestal met een chagrijnige smoel rond loopt)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:23:
altijd dat over 1 kam scheren, dat is hier toch helemaal niet relevant, we hebben het hier over 1 persoon, en dat ben jij! ik praat hier over niemand anders

nee want ik heb t over een opvoeding in DEN HAAG !!!
dat je er mee opgevoed wor..

hallo ik woon niet eens in den haag...ik ben er alleen vaak dus ben er niet opgevoed :o

en dan zeg jij bij die opvoeding (die dus in Den Haag is) dat je houthakkers uniform aantrekken daar ook bij hoort...

dus zeg nou niet dat je t over mij alleen hebt :vaag:
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:27:
Onzin, ik kan nu al zeggen dat het een wazi is. Als je niet wilt vergeleken worden met wazi, doe dan ook niet zo lomp met in profiel plaatsen trance sux etc etc. En dan die klote blousjes tot de laatste knoop dichtgeramt, ga toch weg man, wazi is het gewoon, kom niet aanzetten met crap van witte veters, ze ziet er gewoon zo uit en dat doe je echt niet omdat ze naar kantoor gaat, denk eens na Maarja gaat moeilijk he

ja op maandag gaat dat moeilijk ja, maar ik vind jou een kortzichtige mongool! met je blije foto's die je erin zet! valt me op dat veel technoliefhebbers zich verheven voelen boven anderen omdat ze naar (volgens hun) 'intelligente' muziek luisteren
en de opgerolde spijkerbroeken niet te vergeten he :gaap:



Snap niet dat je hier nog post, de maatschappij kots op mensen als jullie (wazi,nazi whatever) laag volk, 1 voordeel daqt zullen jullie altijd blijven 8)

En kom niet aanzetten met fotos plaatsen, je zet ze zelf in je profiel...waar je je zelf alleen maar voor lul zet maargoed keus is aan jou 8)
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:27:
Onzin, ik kan nu al zeggen dat het een wazi is. Als je niet wilt vergeleken worden met wazi, doe dan ook niet zo lomp met in profiel plaatsen trance sux etc etc. En dan die klote blousjes tot de laatste knoop dichtgeramt, ga toch weg man, wazi is het gewoon, kom niet aanzetten met crap van witte veters, ze ziet er gewoon zo uit en dat doe je echt niet omdat ze naar kantoor gaat, denk eens na Maarja gaat moeilijk he

waar zie jij in gods naam trance sux staan :vaag:
trance is normale muziek maar totaal niet mijn stijl verder nix mis mee hoor dus lul niet :S

als ik t zo wil dragen doe ik dat
wazi is een wannabee nazi ofzo tog..

joh ik heb zwarte vrienden :S
ik heb totaal geen probleem met homo's
ik heb geen witte veters
t enige is dat ik lonsdale draag...

en daar zit t probleem...maar dan heb ik nieuws voor jou..ik heb vaak genoeg Gsus, merkloos, diesel naar een feest aangehad...dus lul nou geen onzin..alleen omdat ik lonsdale aanheb en omdat mijn kop jou niet aanstaat ben ik een wazi...

stoer hoor zo'n mening (Y)
Technoliefhebber? kom daar nu niet mee aanzetten, durf te wedden dat ik meer gehakt heb (of pogo jij liever ;)?) dan jij. Ben overgestapt op techno (industrial hardcore nog steeds) omdat de sfeer verrot is , geef mij maar die goede oude gabbertijd, die heb je nu nietmeer, door die pogokleuters alszoals jullie
 
Snap niet dat je hier nog post, de maatschappij kots op mensen als jullie (wazi,nazi whatever) laag volk, 1 voordeel daqt zullen jullie altijd blijven


:yes:
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:29:
nee want ik heb t over een opvoeding in DEN HAAG !!!
dat je er mee opgevoed wor..

hallo ik woon niet eens in den haag...ik ben er alleen vaak dus ben er niet opgevoed

en dan zeg jij bij die opvoeding (die dus in Den Haag is) dat je houthakkers uniform aantrekken daar ook bij hoort...

dus zeg nou niet dat je t over mij alleen hebt

jij heb echt niet veel hersencellen meer he :/

Het is nutteloos denk ik om hierover te praten.
Ik denk dat jij zelf toch nog niet oud genoeg bent om in te zien wat je nu precies aan het doen bent.
Komt later nog wel allemaal een keertje denk ik.
Misschien dat je nu stiekem in je achterhoofd wel denkt van je misschien heeft ie wel gelijk, maar durf je dat niet te uiten.
Geeft niet, iedereen heeft die fase in zn leven gehad :yes:
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:20:
ij bent voor mij niets beter, lompe wazi

Ik ga van jou ook fftje mooie creaties maken

dit zijn trouwens wel idioten op die foto die bij die tekst staat, heb bij die rechtse in zijn profiel gekeken en hij trekt op elke foto zo'n nephoofd omdat hij het blijkbaar stoer vind om waus te lijken, terwijl je gewoon ziet dat hij het expres doet
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:31:
En kom niet aanzetten met fotos plaatsen, je zet ze zelf in je profiel...waar je je zelf alleen maar voor lul zet maargoed keus is aan jou

zie je mij foto's op dit topic plaatsen...?
nee goed zo (Y)
jij plaatst ze hier..en dat doen kneusjes zoals jij altijd en t is al de 2de foto die je plaatss..je moet me wel errug boeiend vinden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:34:
jij heb echt niet veel hersencellen meer he

Het is nutteloos denk ik om hierover te praten.
Ik denk dat jij zelf toch nog niet oud genoeg bent om in te zien wat je nu precies aan het doen bent.
Komt later nog wel allemaal een keertje denk ik.
Misschien dat je nu stiekem in je achterhoofd wel denkt van je misschien heeft ie wel gelijk, maar durf je dat niet te uiten.
Geeft niet, iedereen heeft die fase in zn leven gehad

en daar issie hoor...de leeftijd word er weer bij betrokken :D
 
geef mij maar die goede oude gabbertijd, die heb je nu nietmeer


O nee?

Wat d8 je van ghosttown(3september weer)
Hardcore op de gezellige manier
 
Uitspraak van jochemsanity op maandag 1 augustus 2005 om 21:33:
Technoliefhebber? kom daar nu niet mee aanzetten, durf te wedden dat ik meer gehakt heb (of pogo jij liever ?) dan jij. Ben overgestapt op techno (industrial hardcore nog steeds) omdat de sfeer verrot is , geef mij maar die goede oude gabbertijd, die heb je nu nietmeer, door die pogokleuters alszoals jullie

ik haat pogo, want dat is een nazi-iets, dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt dat ik daar van houd, ik vind gewoon dat jij moet oppassen met wat je zegt want je denkt dat iedereen die naar hardcore/darkcore/terror/speedcore luistert en naar die feesten gaat een nazi is en dat is gewoon niet zo
 
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:35:
en daar issie hoor...de leeftijd word er weer bij betrokken

en dat terwijl ik nog niet eens in je profiel had gekeken
nu wel trouwens, en nu neem ik het je al helemaal niet meer kwalijk :yes:
er is nog hoop zeg maar :D
 
hardcore/darkcore/terror/speedcore luistert en naar die feesten gaat een nazi is en dat is gewoon niet zo


Helemaal mee eens,kijk maar naar mij
Uitspraak van Terror :[ op maandag 1 augustus 2005 om 21:02:
als je opgroeit in Den Haag dan weet je wel waarom hij dat woord gebruikt...dat is gewoon een dagelijks woord daar zo onderhand

Bullshit. Daar ben je nog altijd zelf bij. Ik ken genoeg mensen uit Den Haag die wel normaal beschaafd Nederlands praten.

Daarbij zit je verdomme op Internet dus je kunt ook nog eens twee keer nadenken voor je op "toeveogen" klikt. Dat gescheld met kk is dus helemaal niet nodig.

En de definitie van wazi? Is gewoon een woord wat bedacht is omdat hier op PF nogal veel luitjes zoals jij zitten. Niet verkeerd bedoeld maar je voldoet wel aan alle kenmerken. Je brult heel hard "ik hoef geen modeshow te lopen en het draait allemaal niet om uiterlijk" maar je laat JUIST zien dat dat je wel heel veel kan schelen. Je loopt in kuddekleding (Lonsdale). Je zet "terror" in je naam omdat je wat wilt uitdragen. Je hebt vast gene extreem-rechtse ideen...die hebben ze allemaal niet, behalve als ze binnenskamers zijn. En dan nog is dat ook allene maar omdat ze er daar bij willen horen.

Je hele profiel maakt duidelijk dat je keihard op zoek bent naar acceptatie. Als je echt zo hardcore to the bone was zou je dat namelijk niet zo duidelijk hoeven te maken. Ik ben behoorlijk hardcore to the bone maar ik heb het niet nodig om anderen af te zeiken of mezelf op die manier te profileren. IK weet hoe ik me voel van binnen, wat anderen daarvan vinden zal me aan mn kont roesten.


En ergens vind ik het best jammer ja. Ik denk dat je best een knappe meid bent om te zien als je gewoon eens lekker jezelf zou zijn i.p.v. achter de kudde aan te lopen. Je kan wel roepen "ik heb een hekel aan die wijven die met hun tieten lopen te schudden" maar je kunt ook gewoon mooi zijn zonder dat je direct alle mannen achter je aan wilt hebben hoor. Is gewoon een kwestie van laten zien wie je bent. Jij daarentegen verstopt jezelf nu helemaal achter een soort van masker en daarmee zet je jezelf bij de andere groep als die meelopertjes alleen maar heel erg voor lul.

Misschien dat je dat later wel eens gaat begrijpen. Ik kleedde me vroeger ook zwaar als alto. Liep helemaal in zwarte kleding en ik vond alles kut, haatte alles en iedereen en wilde ook niks aannemen van mensen die al wat ouder waren.

gelukkig is het toch nog goedgekomen met me en ik hoop van harte dat dat met jou ook gebeurt! :D
Ach het feit dat je haar verdedigd (als enige hier :p) zegt mij al genoeg.

Als ik bij iemands profiel tig fotos zie met lonsdale vesjes lonsdale polo's (helemaal dicht) + legebroeken en opgerolde spijkerbroeken + kisten WEET IK AL GENOEG, dat heet inzicht.... ;) maarja dat hebben jullie blijkbaar niet :D