Partyflock
 
Forumonderwerp · 679427
 
ben je verliefd en vraag je je af of die jongen wel te vertrouwen is...pff moeilijk..zeker als je ex vreemd ging bij het leven
 
vertrouwe..hmm..dat is er wel maar er blijft echt wel in me achterhoofd zitte dak me vriend ook weer kan kwijt raken...dat wel..maar vertrouw hem wel :)
 
Hoe goed je iemand ook vertrouwt, je moet altijd realiseren dat je iemand op elk moment van de dag kwijt kan raken.
Ach pleur toch op mens jij ligt volgend jaar ook te palen met drie negers terwijl je vriend met zijn schortje om nog eens de sudderlapjes omkeert.
 
LOL !!!!!!!!!
Vertrouwen moet je winnen

:jaja:
Liefde is en blijft een complex iets

:jaja:
voor de rest tja meid het is en blijft moeilijk wacht het ff af en dan weet je snel genoeg of het wat word of niet!
 
Ik vertrouw mijn mannetje voor de volle 100%
Ik vertrouw gewoon iedereen tot dat ik erachter kom dat diegene niet te vertrouwen is ja en af en toe ga ik op mijn bek maar ja that's life.
Kijk je kan wel vragen is ie te vertrouwen maar dat kan je ook aan jezelf vragen. Want als je die vraag meteen stelt in een relatie dan is er toch echt wel iets mis. Het is iets van geven en nemen maar ik denk dat jij eerst maar eens uit moet vinden waarom je vorige vriend vreemd ging bij het leven. Was je te goed van vertrouwen? Kijk dat 1 iemand dat vertrouwen beschaamt wil nog niet zeggen dat iedereen zo is.
 
knetters dat is pas een antwoord.

Forum sluiten maar wat hierboven staat zegt alles.

:D
 
Het zegt denk ik genoeg als ik zeg dat het woord "vreemdgaan" niet in mijn woordenboekje voorkomt


Hm, maar jij, als man, staat er wel zo in:

man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht,niet te vertrouwen => vreemdganger, hond, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
3 echtgenoot

:[ :[ :[
laatste aanpassing
 
:no:


tenminste....waar is die man voor mij die ik kan vertrouwen...??
 
Een man die je kan vertrouwen heet een vrouw :jaja:
Doe een search langs een paar profielen?
 
O:)
 
nou ik heb net temptation island zitten kijken en vraag t me toch echt af ......... :S
Commerciële programma's waar bepaalde mensen zonder schaamte in mee durven doen zijn nu niet bepaald een goede afspiegeling van de mannen. O:)
 
mannen zijn naar mijn idee helaas het zwakke geslacht...wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar zodra ze bij een lekker meisje in de buurt zijn gaan de hormonen werken...
een paar aanrakingen van die meid en ze zijn om...

maar ja, bij veel vrouwen is dat hetzlfde maar die kunnen zich volgens mij iets beter verzetten...

don't blame me, maar ik heb dit gewoon zo in me omgeving gezien
Deze man is dus zeker wel te vertrouwen heh
mannen zijn naar mijn idee helaas het zwakke geslacht...

Mannen zijn inderdaad gevoeliger voor seksuele prikkels dan vrouwen, maar dat impliceert geen onbetrouwbaarheid. Wanneer mannen een relatie hebben sluiten ze zich net zoals vrouwen onbewust gedeeltelijk af voor signalen van anderen. De man die toch op de advances ingaat van een andere vrouw doet dit bij volle bewustzijn en wilde dat ook. Als een man niet wil, dan gebeurt het ook niet. Je kan er dus vanuit gaan dat als het toch gebeurt het de man niet is overkomen.
 
Vertrouw in het begin alleen jezelf, dat is het beste.
Vertrouwen moet iemand verdienen, als je dan nog beflikkert wordt, dan zorg je er maar voor dat hij in een vat zoutzuur beland en "opgelost" is je probleem!
Mannen zijn inderdaad gevoeliger voor seksuele prikkels dan vrouwen, maar dat impliceert geen onbetrouwbaarheid. Wanneer mannen een relatie hebben sluiten ze zich net zoals vrouwen onbewust gedeeltelijk af voor signalen van anderen. De man die toch op de advances ingaat van een andere vrouw doet dit bij volle bewustzijn en wilde dat ook. Als een man niet wil, dan gebeurt het ook niet. Je kan er dus vanuit gaan dat als het toch gebeurt het de man niet is overkomen.


:jaja: helemaal mee eens,
echt niet elke jongen gaat vreemd, doen ze alleen maar als ze er voor open staan.
was ik ook bang in het begin dat het fout zou gaan , maar mn vriend heeft bewezen dat ik dat niet hoef te zijn ;)
die sluit zich idd voor signalen af, dan erger ik me groen en geel aan 1tje die in mijn ogen veel te veel van mn vriendje moet omdat ze hem leuk vind, en hij ziet het niet eens...
 
kortom: NEE, mannen zijn niet te vertrouwen. zo.
 
^
|
|
|
BULLSHIT
laatste aanpassing
Er zijn genoeg mannen wat echte Dirty Dogs zijn,maar van dat soorten lopen er ook genoeg met borsten rond. Vind niet dat jut over een kam moeten scheren door te zeggen dat alle mannen niet te vertrouwen zijn. Vrouwen gaan net zo graag vreemd als ze de kans ervoor krijgen.

Ik ken genoeg kerels die eg wel te vertrouwen zijn, geef je adres, stuur ik er een paar op, kun je kiezen haha!
:nee: Mannen zijn niet te vertrouwen, net zo min als vrouwen!!
 
niet alle mannen en niet alle vrouwens zijn niet te vertrouwen..

ze zijn alleen zeldzaam...helaas
 
Hmmz...ja heb ik ook...:S...ik weet niet wie ik wel kan vertrouwen en wie niet...

Mn ex ging ook vreemd bij t leven :S
 
Alle mannen zijn niet te vertrouwen :no:


Behalve Ik O:)
 
Dat is per persoon verschillend :) T zijn echt niet alleen de mannen die niet te vertrouwen zijn, vrouwen kunnen er ook genoeg van..

Vertrouwen is moeilijk, maar je kunt het maar beter proberen en erop vertrouwen dat hij/zij niets uitspookt. Scheelt je een hoop gezeik. Want als je iemand toch niet vertrouwd heeft een relatie weinig zin, omdat je helemaal geen basis heb dan..

Gaan ze vreemd hou je dat toch niet tegen..
 
"Mijn ex vriendje ging ook vreemd bij het leven bla bla bla"

Houd dit nu in dat IEDEREEN zo is ? No FUCKING way ! Wie ben jij om zo over MIJ te oordelen? Want volgens mij, hoor ik ook bij IEDEREEN :@

Mensen die denken dat iedere man niet te vertrouwen is, STERF! Met zulke vooroordelen, vraag je om problemen !!!!!
 
Ow euhmmmmmm ik lijk boos, maar dat ben ik dus niet :p
 
Neeej proto, je bent gewoon boos O:)
 
Mensen die denken dat iedere man niet te vertrouwen is, STERF! Met zulke vooroordelen, vraag je om problemen !!!!!


Denk dat je met zulke zinnen ook vraagt om problemen :P
 
Mja kom op man .. Wie is de topic starter om te zeggen dat ELKE MAN niet te vertrouwen is ? Mja dan kan ik wel een beetje gefokt reageren ja :[
 
Als je ooit iets hebt meegemaakt wat met vreemdgaan heeft te maken, blijf je dus in de toekomst wel op je hoede.

Het is niet leuk, omdat je degene waar je verliefd op bent/ van hou graag geheel wil vertrouwen, maar ik ben uiteindelijk wel realistischer geworden.

Denk dat dat uiteindelijk wel beter is, aangezien het iedereen kan overkomen. Het blijft jammer, maar misschien wel beter voor jezelf!
 
Vind het een beetje een jammere stelling.
Volgens mij zijn er net zoveel mannen niet te vertrouwen als dat er vrouwen niet te vertrouwen zijn....

Teminste dat is mij mening, maar wat weet ik er van...;)
 
Er zijn zoveel mannen te vertrouwen als je zelf wilt :yes:

De ware loopt gerust wel rond voor je, dus ik vind het meer een wanhoop actie door zoiets te zeggen :/
Tuurlijk, ik ben te vertrouwen :)
 
Ik sluit me aan bij Partygurl :)!
 
Blijft moeilijk, vertrouwen, dat moet toch groeien denk ik !!!!
dr wordt hier beetje gesuggereerd dat alle mannen hetzelfde zijn.... is nogal onzin!!!

iedereen is anders!, en vertrouwen moet idd groeien
laatste aanpassing
 
dr wordt hier beetje gesuggereerd dat alle mannen hetzelfde zijn.... is nogal onzin!!!



:yes:
 
tsja mannen, je kan niet met ze maar ook niet zonder ze..... Just try wat je niet probeert weet je ook niet, en op je bek ga je toch wel,niemand kan je de zekerheid geven dat hij je niet besodemietert of dat hij de man van je leven is!
 
Alle mannen zijn honden geef mij maar n lekker kutje
tja als je je partner niet vertrouwt wat voor een relatie is dat dan? ik vindt vreemdgaan laf.
en al zou mijn vriend vreemdgaan en ik kom erachter dan staan al zijn spullen op de stoep.
 
Ja, geef debbie maar een lekker kutje ja :[
 
hehe
 
Ik denk ook niet dat alle mannen hetzelfde zijn. Hoewel ik de goede nog niet tegen het lijf ben gelopen.

Maar als ooit met vreemdgaan te maken hebt gehad, kijk je wel ff verder dan je neus lang is. En daar is toch nix mis mee?!

Dan kom je er hopelijk wel op tijd achter, welk vlees je in de kuip hebt!
laatste aanpassing
 
tuurlijk begrijp ik je Sn03pz4k :jaja:

maar ik vind dit weer allemaal vooroordelen over mannen.....:(

mag ons niet over een kam scheren :no:
 
oke we mogen jullie niet over een kam scheren maar geef toe de meeste van alle mannen zijn toch echt wel zo hoor....
 
weet t niet t grootste gedeelte van alle mannen op de aarde ken ik niet.
maar zelf ben ik ook niet heilig :no:
maar zijn alle vrouwen wel zo heilig als dat ze zich voordoen??????