Partyflock
 
Forumonderwerp · 679427
 
ben je verliefd en vraag je je af of die jongen wel te vertrouwen is...pff moeilijk..zeker als je ex vreemd ging bij het leven
 
Sommige mannen zijn te vertrouwen..
Sommige vrouwen ook...
Maar welke?

1 manier om achter te komen, gewoon proberen! :yes:
 
Ach een beetje vertrouwen zal er toch nog wel over zijn??
Vreemdgaan is een breed begrip. In een echt goede relatie is vreemdgaan juist geen probleem, vind ik. Juist elkaar de ruimte geven om te genieten van het leven is het ultieme vertrouwen....:D
laatste aanpassing
 
zeer weinig zijn te vertrouwen doordat mannen vanuit de natuur de neiging hebben andere vrouwen te willen neuken
 
Vreemdgaan is een breed begrip. In een echt goede relatie is vreemdgaan juist geen probleem, vind ik.


wat een wijsheid.
 
nee sorry...mannen hebben het echt helemaal gedaan...ken 1 jongen die ik vertrouw en die is homo :S
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
In een goede relatie hoeft je niet vreemd te gaan, maar goed.

Gewoon proberen niet geschoten is mis :)
 
kunnen jullie mannen niet genoeg hebben aan 1 vrouw?
 
jawel mar zoals ik al zei heeft de man de neging andere vrouwen te willen neuken vanuit de natuur en daar doe je weinig aan
 
Ik kan voor me zelf spreken dat ik betrouwbaar ben, als ik eenmaal een relatie heb...

Maar buiten een relatie is het lang leve de vrijheid en komt het dus niet zo nou...
 
spot...in een relatie komt een vent echt niks te kort hoor..bedoel er zijn ook vrouwen die sex verslaafd zijn :)
 
ja maar dan nog zal ie zich in moeten houden want de natuur hou je niet tegen!! Hij zal het hoogstens laten omdat ie jou geen pijn wil doen, maar willen : altijd, en anders na een tijdje wel
Eey xs
lijkt wel of je net op je hart getrapt ben. maar okay ff over je forumpie

Ben nie verliefd ofzo maar je moet maar zo denken de ene knul is de andere niet...

of je moet telkens op dezelfde tiepjes vallen...

Maar ik denk maar zo.

Als je ex niet te vertrouwen was en je bent nu verliefd op een ander en je vertrouwd hem nu al niet zo....
tsja
dan is het te vroeg voor nieuwe rel. of gewoon kappuh want dan komt het vertrouwen er toch nooit.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Denk dat je alleen namens jezelf kan spreken in dit geval.

Als ik een relatie heb dan ga ik zeker niet vreemd aangezien ik dan ook verliefd ben en geen behoefte heb aan een ander.

Als ik vrijgezel ben, ben ik wel kieskeurig maar dan is vreemdgaan natuurlijk niet aan de orde :)
 
Ach het lijkt een beetje een trend te zijn als je andermans vrouwtje een beurt geeft??
laatste aanpassing
 
candy...daar zit wat in...
 
mannen zijn net zo min te vertrouwen als vrouwen :)
 
denk dat je vrouwen eerder kunt vertrouwen dan mannen...mannen worden gek als ze 1 week zonder sex zitten
tjah...... als je een jongen hebt gehad die alleen maar vreemdging en niet te vertouwen was begin je haast te denken dat alle jongens zo zijn:S

maar ik heb nog hoop:D
 
O:)
Bepaalde type mannen zijn vaker te vertrouwen dan anderen. Val je op het stoere type wat jou heeft versierd op een player achtige manier dan krijg je daar vaak vanzelf onbetrouwbaarheid bij. Neem je het daarentegen met een wat meer serieuzer figuur dan is de kans op betrouwbaarheid iets groter.

Eigenlijk hangt betrouwbaarheid van verschillende factoren af. Namelijk de mate van investering die de man in jou gedaan heeft. Was je moeilijk te krijgen en heeft het de man veel bloed, zweet en tranen gekost om je te veroveren? Dan zal hij je eerder trouw blijven dan wanneer je te versieren was met 1 Breezer. Dat laatste is immers veel makkelijker nogmaals te herhalen. Een andere factor is de kwaliteit van de alternatieven. Zijn er veel mooie dames in zijn omgeving die allemaal welwillend zijn, dan is de kans op vreemdgaan groter. Dan heb je natuurlijk de interne factoren van de relatie: hoe tevreden is de man met de relatie? Als de relatie niet alleen maar zuigt in het seksuele spel dan is er toch een verhoogde kans op vreemdgaan aanwezig. Kortgezegd: de betrokkenheid in de relatie hangt samen met vertrouwen. ;)
Men moet niet alle mannen over 1 kam scheren.

Het zelfde geld ook voor vrouwen.

Zelfde gelul als dat wanneer een mokkel 3/4 gasten op een Avond scoored ze een snol is, en dat wanneer een gozer dat doet (met 3/4 of meer vrouwen dan he :) )hij "de" man is...

Allemaal gelul.

Ik zeg, het is alleen per individu te bepalen.
laatste aanpassing
Per individu bepalen? Wel nee. Nergens voor nodig. Mensen zijn niet uniek. Met wat oefening kan je zo de mannen eruit pikken die binnen een paar weken de vrouwen bedonderen. O:)
 
man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht, niet te vertrouwen => vreemdganger, hond, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
3 echtgenoot
Lewis 18 mei 2004 21:06

..........ijl.......ijl........ijl..........



Ga jij maar fijn met je voor-oordelen ergens lopen te ijlen ok.

:[
laatste aanpassing
jawel mar zoals ik al zei heeft de man de neging andere vrouwen te willen neuken vanuit de natuur en daar doe je weinig aan

bullshit, dat geld alleen voor degene die vreemdgaan en dat als excuus gebruiken.

en idd, met btje wijsheid zie je zo welke mannen wel en welke niet te vertrouwen zijn.
is precies hetzelfde als met vrouwen, sommige kan je wel vertrouwen, andere niet.
 
1 manier om achter te komen, gewoon proberen


:jaja: en dan kom je er achter dat ie toch een smerige stinkwijf heeft liggen neuken, terwijl je hem nog hebt lopen verdedigen toen mensen je ervoor waarschuwde :[

:kots:

ik begin er niet meer aan..honden

maar goed, amg lijen dat ie een smerige soa heeft opgelopen en dat z'n lul er langzaam afrot ;)
laatste aanpassing
Ga jij maar fijn met je voor-oordelen ergens lopen te ijlen ok.

In een discussie onderbouwen we onze beweringen. Begin daar maar eerst aan voordat je dit soort opmerkingen plaatst.
 
man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht, niet te vertrouwen => vreemdganger, hond, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
3 echtgenoot

perfect!
maar idd je kunt ze zeker niet over 1 kam scheren:nee:

neem eens een anders soort type jongen...
laatste aanpassing
Lewis,

jij hoeft mij in geen geval, of het nou hier is of waar dan ook, te vertellen wat ik wel of niet moet doen.


Duidelijk ?


Mooi.


Sterf :[
 
2 Week geleden heb ik definitief afstand genomen van een gozer die ik eerst als een vriend zag. Ik kwam er achter dat die gozer alles bij elkaar loog, waaronder tegen 3 meiden. Hij had met alle 3 een relatie zonder dat de anderen het van elkaar wisten. Het zijn die hufters zoals hem die er voor zorgen dat mannen een slechte naam krijgen. Maar vele vrouwen kunnen er ook wat van!
too lady xs...

je moet mensen niet gaan vergelijken.
iedereen is anders.
je kunt ze zeker niet over 1 kam scheren , ooit een jongen gekend die echt wel te vertrouwen was! was ook heel zeldzaam maar jah,
voor de rest de jongens die IK nu ken, houden er allemaal een schatje in elk stadje na :/
maar er zijn zeker goeie bij! maar jah zo zal het met vrouwen misschien ook wel zijn? :S al ken ik er niet zoveel :p maar ze zullen er zeker zijn!
laatste aanpassing
niet iedereen is hetzelfde meid..kan begrijpen dat je erg gekwetst bent door die andere gozer!!
Maar die was en is jou gewoon niet waard..:@

Maar er zijn genoeg andere en je moet hem gewoon uitleggen dat je nu nog moeite heb om hel volledig te vertrouwen..:)

Hij zal het best begrijpen..(als je weer een nieuwe jongen heb ontmoet)
 
psycho billy...iedereen anders? misschien, maar de drang tot sex is bij elke kerel hetzelfde..hoe ze het krijgen maakt niet uit als ze het maar krijgen
 
Succes ermee :)
Maar iedereen is anders, zou beetje lullig zijn om je nieuwe (onschuldige?) vriendje te vergelijken met de jongens in je leven die wel zijn vreemd gegaan.
Gewoon uitleggen, dan zal die wel begrijpenm dat je af en toe moeite ermee hebt om hem helemaal te vertrouwen.
 
aangezien je blijkbaar op verkeerde mannen valt..

nee ik zou 'm niet vertrouwen en de rest van je leven alleen blijven :yes:
ja is ook wel zo...
maar niet iedereen is hetzelfde.
er zijn ook jongens die echt verliefd kunne worden zonder meteen aan sex te denken.
Das niet waar Lady XS. De drang naar sex is zeker niet bij elke man hetzelfde. De één heeft, net als de vrouw trouwens, vaker behoefte aan sex dan een ander...

Maar jij hebt nu een bepaald beeld van mannen aangezien je ex vreemd is gegaan, maar dit geldt natuurlijk niet voor iedereen...
 
soms kan je ze vertrouwen...
ik kan me best voorstellen dat je er problemen mee hebt...
 
ik stem voor jou psyco billy

t is niet genetisch bepaalt dat wij vreemd moeten gaan.
dus doen we dat ook niet allemaal
 
was niet mijn bedoeling om jullie mannen zwaar te beledigen!
Het zegt denk ik genoeg als ik zeg dat het woord "vreemdgaan" niet in mijn woordenboekje voorkomt ;)

Kben zelf nog nooit vreemgegaan en dat zal nooit gebeuren ook... goed he (A)
 
moet je een dikke van dale aanschaffen staat t echt wel in
 
Vertrouwen moet je winnen, en als de gene op wie je verliefd bent na een tijd nog niet de indruk geeft dat hij/zij te vertrouwen is, weet je voldoende. Maar het kan ook aan jezelf liggen, aangezien je ex vreemd ging met het leven.

Liefde is en blijft een complex iets ...
 
Mannen jagen graag.. maar dat betekent niet dat ze *allemaal* niet te vertrouwen zijn!!

Wat denk je van sommige meiden.. geloof me er bestaan meiden die de beste players van dit land overtreffen... ( ff voor de goede orde: *ik ben niet zo'n meisje* ).. hou niet van vreemdgaan, de mensen die vreemdgaan moeten nie aan een relatie beginnen.. en geen BULLSHIT van dat houd het spannend of je eet toch ook niet elke dag spruiten.. als je een relatie hebt moet je genoeg hebben aan die ene persoon .. ZO NIET.... NOKKUH!!!!
@reinbier aka vakman : HAHA.. je begrijpt me wel hoor :P

en dat van Proto X vind ik een goeie, zo denk ik daar ook over (Y)