Partyflock
 
nou brand maar los. mijn vriendin heeft nog geen 1, maar veel vriendinnen van haar wel ik wil r s eentje kopen maar welke moet ik nemen dan? geef me s advies dames en wees s openhartig dan.

thnx
Ik zit me eigenlijk net te bedenken...

Als je vriendin een plastic piemel boven de kloppende genotsknots van vriendjelief prefereert dan doe je volgens mij toch iets niet helemaal goed....
Maggy, wat ben jij een boefje zeg! Had ik niet achter je gezocht ;) Zijn Michael en Kim ook zo? (ik ben dat collegaatje van Michael, dus heb ik weer sappig nieuws op mn werk :P)
2 Luni

die plastic hero blijft namelijk altijd stijf !!

maar ik mag niet ranzig wezen hier :-(
Hey Rando, voordat ik een afgietsel van je hoofd bestel, wens ik wel graag even een test. Gelieve uw hoofd in mijn reet te steken bij onze eerste ontmoeting :-D

(K)
 
2 Quiperz: Als Michael en Kim ook zou zouden zijn zouden hier wel meer berichtjes staan toch???
hey jeroen, voordat je allemaal vreemde dingen over mij rond gaat verspreiden, ik ben dus duidelijk niet zo!!!!!!
 
Dat bedoel ik!
En om nog duidelijker te zijn!!!

Alles wat IK op PF zet, dat zijn MIJN gedachten en NIET die van Crasherkid, Kimst*r of Bouncing Boy!!!!!!!

Dus Jeroen, helaas voor jou! Iedereen is uniek!

AND I'M ONE OF A KIND!!! ;-p
Sjeez:
2 rando: ik vind het wel heel erg kinderachtig dat jij mensen gaat wijsmaken dat ik zoiets bestel, maar voor de duidelijkheid, kun je mij bij deze dan mijn e-mail adres, de inhoud van het mailtje en de exacte tijd dat het verstuurd is geven?


rando als je nu bezig bent met mijn e-mail adres te zoeken vind ik het wel erg zielig, want iedereen hier snapt wel dat ik nog liever doodga dan een afgietsel van jou bestel.
**********************************************
Elke rotmongool kon wel begrijpen dat rando zijn replies niet serieus waren , het feit dat jij op deze manier er op reageerd verteld mij genoeg over jou. Diep en diep triest ben je
Jezusmina!!! Zo kan ie wel weer!

TOPIC CLOSED!!!!!
muff slaat de smurf op z'n dildo.

Hulde
Artiest Sjeez
Sorry maggy, moet deze nog ff plaatsen.

2 muffdiver: dan zou jij helemaal moeten begrijpen dat ik mij op een forum echt niet persoonlijk aangevallen voel (heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken), maar gewoon rando zijn spelletje meespeel (iedereen weet toch dat hij niet serieus is en alleen een beetje wil stoken, nou daar wil ik dan best aan meedoen op een saaie middag op mijn werk), dus voordat je over diep triest begint zou ik eerst ff naar jezelf kijken.
Ok, zijn we dan nu uitgepraat!

TOPIC CLOSED!!!!!
voel ik hier een beetje een vijandige sfeer??
ik dacht eindelijk ene vroluk topic gevonde te hebben maja
topic closed?? we zouden ons ook kunnen beperken tot waar het topic in eerste instantie over ging......


PIM
HIERBIJ MAG ER WEER SERIEUS GECHAT WORDEN OVER DILDO"S, VIBRATORS!

En dat slappe gelul van meisjes hebben toch een kerel enzo en wat moeten ze met een dildo komt toch alleen maaar van gasten die geen meisjes hebben gehad die noemenswaardig waren of relaties enzo.

Dus

kom maar weer op alle randobielen of serieuzen brand maar los kom op het kan laat het maar zien!
Wil je dan weer ff mijn reply's terug halen van hier boven ergens! ;)

Weet je wat geil is... Als je vriendje je verwent met een dildo(als voorspel!!!):kwijl:
Nouja, de afgietsels zijn inmiddels even niet meer op voorraad vanwege de overweldige belangstelling. Sjeez lijkt me een kenner want hij heeft er nog eens drie bij besteld.

Ik wil mensen erop attent maken dat er nog wel geld kan worden overgemaakt naar het Hulpfonds voor DANSBAAR, giro 666.
2 maggy: en niet alleen met een dildo
wist je dat: alle afnemers van Rando's afgietsels frequente,mannelijke, bezoekers van het >>>COC<<< zijn?
hier....Rando en zijn bruinwerkers zijn er ook nog steeds...gezelligheid!
jeetje ik trek die Maggy echt niet meer!!

Ze doet er gewoon om !!

;-)
Mad'r


Is ze een shemale dan ofzo?

Vanwege dat trekken.
;-P

Zo te zien is geen enkel ander meisje het met me eens!? :/
Heel apart!
nou geille maggy ik snap je wel hoor. enne randobielo t lukt niet echt meer he die opmerkingen van je, maar blijf proberen jongetje daar is een ijlforumvoor.nl
geeft toch niet maggy als geen dame het met je eens is,,,, ik denk dat ik het behoorlijk goed met je kan vinden......:P
2 maggy das idd wel geil :devil:
2maggy: laat jou vriendje eens met de mijne praten ;-)
2snowwhite:
Sorry, ik heb geen vriendje! Ik bedoelde ALS ik een vriendje zou hebben!

Ik moet mezelf in m'n eentje vermaken, daarom heb ik er ook zoveel! Maar ik kan je het vlindertje zekers aanraden!!! :kwijl::kwijl::kwijl:
maggy = lief :D
maggy = dildo expert????
nee maggy = lief!
2B&B :bloos:

Maar misschien ben ik het allebij wel! ;-P
Een lieve dildo expert :)

JA, ik vind het maar rare dingen, maar ja, ik hoef ze dan ook niet te gebruiken
Voor een vrouw is het een heerlijke vervanging als er geen man in de buurt is! ;-P
en zo is een vrouw een heerlijke vervanging als er geen bier in de buurt is...

maar dat is natuurlijk onzin, want in een bierflesje past ie niet...ja misschien het aftreksel van rando...:D
Heej mensen volgens mij zij maggy al een heletijd geleden TOPIC CLOSED, waarom luistert niemand naar haar:P
omdat maggy ineens heel lief ging doen :D...oja en op expert-niveau ging praten...dus
Juist B&B! We zijn weer on-topic gegaan en Randobiel is het zat volgens mij!:devil:

Trouwens een hele sterke opmerking over zijn afgietsel B&B!:D
Ohja, ik was vergeten te vertellen dat alle opbrengsten van mijn afgietselverkoop gaan naar het hulpfonds DANSBAAR.
Mensen hij komt uit VErottedam hij kan er ook nix aan doen dat ie zo is.
beetje medelijde met die jongen hebben jah:P
En wie doe jij na Grougar Best?
OK daar gaan we weer!!!!!

Rando we hadden het niet over jouw afgietsel en je verneukt deze topic met je commentaar!

We hadden het over dildo's en we waren ff lief voor elkaar! Mag dat soms niet?
Je zou toch verwachten dat jij boven zulk commentaar kunt staan met jouw leeftijd!

Enne je ging toch weg? Je zou zaterdag pas weer terug zijn!
ja maar Maggy?...sinds wanneer komt Rando geloofwaardig over dan?
Jah, ok daar heb je gelijk in!

Maar ik heb vanavond weer niets te doen! Gisteren is Sjeez al langs geweest!

But who's next?????
IKKE!...

maar ik weet niet of ik tegen je vlindertje opkan...:P