Partyflock
 
­ Nederland
nou brand maar los. mijn vriendin heeft nog geen 1, maar veel vriendinnen van haar wel ik wil r s eentje kopen maar welke moet ik nemen dan? geef me s advies dames en wees s openhartig dan.

thnx
 
hahaha goeie B&B,

laar die rando maar lullen...heb al gemerkt dat het een eikel is!!!!!
:kusje:
kleine mevrouw bedankt ik hoop wat meer reactie maar wat ik van de meeste vrouwen dan maar moet aannemen is dat de TARZAN toch echt geweldig is, maarja ik vraag me af er is er toch nog wel eentje???????

anders wordt t de tarzan for My JANE

en dat hulpfonds wordt nuttig besteed, gaat namelijk naar Stichting "Zorg voor jongerebejaarden.nl"

ijl ijl ijl en zo kunnen we uren doorgaan daarom had ik al een privebericht verzonden maarja
Waar moet ik nou op reageren B B??
ha kleine mevrouw! (K)
moeten? WILLEN...of is het echt een gebrek aan daadkracht?
 
Je kan ook beginnen met een viborator voor beginners...de Tarzan is voor gevorderden...koop gewoon een normale, wel zo een gelly geval Absoluut niet zo een hard plastic ding die niet echt meebuigt...
Waarom vraag je je vriendin niet gewoon wat haar lekker lijkt...kijk haar smaak is misschien de mijne wel niet...
Misschien wilt ze wel een bruin kleurtje ofzo ;)

Suc6 iig!
Artiest Sjeez
Rando, heb je niets meer te zeggen dat je gaat terug grijpen op opmerkingen die vele replies geleden zijn gemaakt en nu totaal geen waarde meer hebben.
Bedoel je dit van hoogstaand nivo getuigende privee berichtje??

''nu snap ik het al je bent een rotterdammer hahhahahahhahaa schitterend, wat een eikel dat jij bent''


Klown!
Sjeez,

Verklaar je eens nader? Bepaal jij soms wat wel en geen waarde heeft in het leven. Narcistisch ventje!!
ethiek is dat rando...(Y)

geeft verder niks
Ik bepaal helemaal niets en zou dat ook niet willen, ik probeer alleen de algemeen gestelde normen en waarden van deze samenleving na te leven.
true that...
 
Ik zou heel informeel willen melden : Poep
Rando ik nog zo gezegd geen bommetje !!!

laat die kids nu eens met rust !!

de meesten hebben geen Soul en dat zullen ze vermoedelijk ook nooit krijgen !!

op een paar na ;-)

:-D
Ik krijg gewoon fucking meer genot van zo'n topic als dit, dan van een tarzan :P
nee die bedoelde ik niet ik bedoelde wij zijn UITGELULD maar jij niet begrijp, jij zit zeker achter me aan ofzo ga lekker naar het bi-forum ofzo. dag randobiel.nl
Geweldig dit gaat nergens over :D

WEl leuk om te lezen :D
Sjeez...


Krijg je nou eigenlijk net zoveel oorpijn van dat draaien als ik van jou gezeur??
MAd R===>?>>>>>>>>>>

hahhahahahahhahah tering zeker een broer ofzo de meesten hebben geen soul hahhahahahahahhahhahah

ik wist niet dat ze daaro ook internet hadden hahahhahahahhahahahhhahahhahahahahahhahahahhahah
2 cyberfriek,

Gers he??



hehehehhee
"Ik bepaal helemaal niets en zou dat ook niet willen, ik probeer alleen de algemeen gestelde normen en waarden van deze samenleving na te leven."
moet niet erger worden dan dit zeg :D
DANSBAAR RACIST!

Ze hebben daar zo te lezen wel wat meer opleiding genoten in ieder geval.
hij is aan t inkakken met zijn grootpraat...laat maar weer...

boeiend was t weer niet...volgende keer beter Rando? (Y)
jij ook met je nederlands? (Y)
o kijk...toch nog vriendjes opgehaald rando?

heej hoe voelt dat nou Muffster? om in de schaduw van zo'n geweldig man te staan???
 
Ik vind het getuigen van een privilege
ik van het ontbreken van een eigen mening...(Y)
hahahha de wijzen weten wanneer ze moeten stoppen dag allemaal volgende keer beter snaveltjes toe en ik had t over je broer randobiel niet over rassen of iets. dag!

over en sluiten
kga ff wat zinnigs doen...trek oe!
2 DANSBAAR : broer ? waar heb je het over ? Schrijf eens iets wat ik begrijp. Niet zoveel blowen hoor is niet goed voor je.
2 muffdiver: zoals je hebt kunnen lezen beschuldigd rando mij dat ik waarden en normen voorschrijf, dus lijkt deze reply mij uiterst doeltreffend.
2 Mad'R:
Nog zo'n droplul!
Als je Dansbaar niet begrijpt, dan kan je beter hoepelen hierro! Want dan zal je de rest ook niet snappen! Maar nu is wel duidelijk uit wat voor een cultuur Rando komt!
DANSBAAR

Mijn broer is neger en zo zwart al roet. Ik moest van hem zeggen dat hij je de volgende keer eens flink anaal zal verwennen.

Mijn broers afgietsel is nog veel groter dan die van mij. Rek je sluitspier dus maar vast wat op, om uitscheuringsgevaar te voorkomen.
zozo vier wattenstaafjes

en idd ik grijp terug op een oude reply van mijzelf, maar dat is puur om het niveau op peil te houden ;)
want Maggy ? is dit alleen voor mensen uit de stad Twente ? Saper de flap dit gaat mij echt boven me pet hoor !
QUOTE SJEEZ

''2 muffdiver: zoals je hebt kunnen lezen beschuldigd rando mij dat ik waarden en normen voorschrijf, dus lijkt deze reply mij uiterst doeltreffend.''

beschuldigd is hier met een t




Ohja, ik verbeter je slechts om het nivo hier op peil te houden, hehehehe.
Ik lig helemaal in scheur om die wattenstaafjes! Echt humor!

GO SJEEZ, YOU GO BOY!!!!!
 
Ik snap er niks meer van, niveau is te laag....
2Mad'R:
Je moet iets beter kijken! Ik kom echt niet uit Twente hoor!
idd rando, ik zie mijn catastrofale fout in. Mede daarom ben ik denk ik nooit leraar nederlands geworden, maar de technische kant opgegaan. Het betreurt mij ook dat een persoon als ik zonder enkele taalkundige studie nog steeds bepaalde mensen moet verbeteren.
Leraar Nederlands zal je nooit worden. Ken je klassiekers, landen schrijf je met een HOOFDLETTER.
oh solly Maggy.
Das wel fijn eigenlijk dan mag ik dus hier ook sijn

:-)

gezelli !!

maar misschien kunnen we allebei ontopic gaan
ik heb 3 waarvan 1 met ribbels cool hoeveel heb jij er ?
Het is wel erg makkelijk om me steeds op hetzelfde te pakken, terwijl ik net zelf toegeef dat het niet mijn beste vak is. Maar iets toegeven zouden we van jou natuurlijk nooit kunnen verwachten.
 
Jeetje heeft er nou niemand iets voor mijn dildo verzameling?
2 jlady,

ik heb nog wel wat geurvreters...
Ging dit topic niet over Dildo´s mensen??
2 sjeez,


Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!

En in jouw gevalletje was het de goden verzoeken.
jlady: ik hou ze liever zelf!