Partyflock
 
Forumonderwerp · 623990

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Exprez


Vrijdag 5 september weer knallen op de 2e dorpsstraat in Palazzo Zeist. Met iig hardstyle hardtrance en oldschool 4 djs: Sick Djiniuz en 2 guest djs binnenkort meer hierover.

 
sorry hoor was als promotie voor je vriendje bedoelt niet goed???


:X
 
ligt eraan wie het zegt he....

:D
We mogen niet meer rellen hier rox.. Heb niet voor niks al die replies weggehaald... ;D

maar hij is wel gruwelijk goed ja, die vent
VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha lol :)
sluit dit topic maar gewoon ...als niemand normaal kan doen
Rexel 28 augustus 2003 18:02
2Jp: als je op exprez net zo kort bent als op agressor denk ik dat je er toch niet zoveel van meemaakt

LOL :D
 
idd LOLZ
laatste aanpassing door een beheerder
kom alleen als er hardcore word gedraaid en wat op agressor was gebeurd komt niet meer voor :)
dan houd het helaas op voor Jp,... maar heb gehoord dat JP op High Quality draait... lekker UK hardhousen dus komt helemaal goed met JP !!!
Zo Christine, je hebt een hoop te doen in dit forum aangezien t niet meer over t topic gaat. Kun je het niet beter helemaal sluiten? ;)

Exprez zal waarschijnlijk nooit hardcore/terror gaan. Wel oldschool waar je vast wel hardcore zal horen, maar dat meer als afsluiter/hoogtepunt­.:bounce:

Verder idd Hardstyle, hopelijk kunnen we hiermee zoveel mogelijk mensen tevreden stellen, maar iedereen gelukkig maken zal helaas nooit lukken.....
Zolang er geen lullige opmerkingen gemaakt worden laat ik hem wel open hoor.. tenzij ik een verzoek krijg van een van de ZaKkers om het dicht te doen... Dus... Als hij dicht moet laat t me maar weten :-)

Je kan nooit iedereen tevreden maken natuurlijk.. Maar ik denk dat jullie met de Hardstyle/oldschool Exprezzen wel een hoop mensen blij maken hoor :-)
Jullie moeten trouwens effies aan Xentric doorgeven hoelaat hij moet draaien.. Dat wilde graag weten :-)

En heb trouwens een foto van de MC gevonden op een andere site :-D
Alleen kan m ff zo snel nie vinden.. Later dan maar
a.s. vrijdag ist zover Exprezzzzz ik heb r iig zin in :D
 
ik ook zekerssssssssssssss


en die dag erna lekker hq heerlijk
 
Ik denk dat ik een keertje oversla...
Al zou ik er om bepaalde redenen wel moeten zijn
al dat vage gedoe :S Vrijdag exprez en zaterdag HARDCORE......PLATTE ZAAL :) :) :) :)
 
goh ingeborg jij bent dus ook op HQ??

Gezellig (6)
ja vind ik wel :) heel gezellig zelfs...
Ja... wordt heeel gezellig zelfs .... denk zelf dat het een Ta bontste feest ever gaat worden !!!
 
vlink kort in ieder geval :xtc: niet dan,....



thnks dassie en ik vind het ook gezellie!!

ik hoop het ook jus
laatste aanpassing
3 dingen :)

Jullie zijn off topic :)

Vlink schrijf je als flink zeg maar

en........ :xtc: ?
 
Rexel het enige wat ik zeg.....

Je hebt helemaal gelijk...(not) Blond van binnen.
laatste aanpassing
 
tuurlijk de volgende
laatste aanpassing
admin chris mag wel weer s wissen aangezien het offtopic is en men elkaar bedreigt
laatste aanpassing
 
dat mag helemaal niet, je mag alleen replies wissen als ze vervelend zijn. Niet omdat het in een topic staat en jij de replies niet leuk vind......
 
Als er genoeg mensen over je gaan zeiken :yes: wordt je gewoon van partyflock afgepleurd :devil: .... :respect: to the admi...

:bounce:

to you know who :flower:
laatste aanpassing
oooooooooooh vincent neemt de dreigementen serieus?
 
ja ja
droom allemaal maar lekker verder


k weet beter
Ja eeeeeeeeeeeeeeeeeech­t? :D
laatste aanpassing
hmm word weer lekker feesie :P
Dat weten jullie vrijdag pas :) Ik zelf ben er waarschijnlijk toch niet, moet waarschijnlijk andere dingen doen dan :S
 
zooo he das toch wel een klein beetje jamemr
? Hoezo dat dan?
JA, het is zeker dat ik niet kom, heb een trouwerij en een verjaardag :(
 
van wie van will?????

heeft hij het toch gedaan????

nee geintje vnaaaafffff stamppuuuuuuhhh en morgen avond nog harder stampuhhhhhh

en paps en mams vertrekken vanmiddag~~!!!!oohhh wat een klote weekend gaat dit worden!!!!
en wat bedoel je precies met: heeft hij het toch gedaan?
je zit niet in het lieg topic ingeborg

Vanavond Exprez alle mensen die komen veel plezierrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
laatste aanpassing
leg eens uit?
 
ja leg is uit ik zie niet in het liegtopic??

wat zie ik dan niet mis ik watte???
Bedreigingen keur ik zeker af..
Bij deze dus ook gedaan..
Nogmaals.. Dit topic word gesloten als er nog meer gedreigd word.. Dat lossen jullie maar privé op
vanavond exprez??
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaa
feesten vanavond!! 'k zie jullie.
 
olé olé JP gaat met ons mee :)
martijn gaat dus ook?
 
ik ga niet... he wat rot nou