Partyflock
 
Forumonderwerp · 623990

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Exprez


Vrijdag 5 september weer knallen op de 2e dorpsstraat in Palazzo Zeist. Met iig hardstyle hardtrance en oldschool 4 djs: Sick Djiniuz en 2 guest djs binnenkort meer hierover.

 
zeggen jullie dat maar (y)
:x
 
vin houdt gewoon wijs zijn mond.....


(y)
rox ..het lijkt me verstandig als je niet komt...want je kan schijnbaar niet normaal doen.
En helemaal niet tegen vin...
 
:x doe iedereen alsjebliefd een plezier zeg.....
 
hahahahha ik loop gewoon te narren en iedereen zet hier een geweldige pacman immitatie neer

Ik kom zowieso niet hoor..... :)
 
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
of misschien heel even :[
:[ gevaarlijk
Goed, om terug te komen op t topic..... ;)

ehhh, Sick en ome Ro: complimenten voor de leuke profielplaatjes (ben ik enigzins inspiratie voor jullie geweest?)

Nieuwe vraag binnen t topic?: Wat trekken jullie aan naar EXPREZ??? :P of lok ik zelfs met zo'n vraag een ruzie uit met deze of gene....

Naja, help me even met een leukere wending aan dit gesprek te geven....
nou nou.... tis wel 5 euro's hoor !! :)
(stiekem zijn wij alleen maar uit op jullie geld, dat jullie vrienden zijn komt op de 2de plaats, hihi)

poef,... wat een geweldig,ta bont,werelds wreed,onbeschrijfeli­jk, geke bende was het gisteren zeg.... m'n broek zakte ervanaf !!

als jullie de foto's bekeken hebben dat gaan er zeker een paar huilen die niet geweest waren.. ik ga zelfs huilen... en ik ben er geweest,... dus... pak aan.... Zak eat my ass nigga.... stelletje amateurs !!!
Enu ... wat ik aantrek ??? Ja dat zou jij wel willen weten hé ???? Vie jong

maare om eerlijk te zijn.... trek ik hetzelfde aan als jou (of is het nou jij ?? ach zolang het maar geen "Rozemarijn en manegeur" is) .... alleen dan een wat grote maat,.. voor mijn brede body natuurlijk..... hihi
 
hihi
 
:kusje: hug:
ik doe orgineel, ik doe nix aan :)
 
hu..................­......dat moet ik zien dat is zeker bluf bluf bluf
wat valt er mee te verdienen? voor het juiste bedrag doe ik heeeeeeel veeeel :)
 
dat weet nog bijna niemand...

oftwel wat de mensen er in palazoo voor willen geven maar ja ik denk toch echt dat het bluf is
Nou just, ben benieuwd wat WIJ antrekken dannnnn... mag ik iets uitzoeken? :D

Enne naakt is toegestaan, mits goed te zijn gedouched en geparfumeerd voor het plezier van de andere bezoekers.

We kunnen wel een wedje leggen en kijken wie er geld inleggen om jou naakt op Exprez te zien. Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet, dus weet ik ook niet of ik wel geld ga inzetten.... :-P
hmmm ik zelf denk niet echt dat er mensen zijn die er geld voor gaan betalen :) zo'n geweldig lichaam heb ik niet :(
maar als er toch iemand zo gek is om geld te bieden, en het is een goed bedrag......
Eutje of 20 mies?
heeeeeee, ik ben niet goedkoop :) kwaliteit kost geld......
komt er nou ook nog een keer een exprez terror editie??
zou wel fijn zijn :) maar is al eerder in dit topic besproken..........
 
kwaliteit kost geld....... :x
denk dat terror 1 van de muziek soorten is die er niet in komt
 
en nooit ook denk ik heel errug stiekem met dassie meeeee
Als ik dood ga wordt mijn begrafenis ceremonie wordt gehouden tijdens een expres,... en dan (als uitzondering op de regel) voor één keer een Terror Expres !!!

En dan mogen jullie één voor één over mij heen stampen, hihi

dus.... wie een Terror editie wil moet mij eerst dood zien te krijgen !
 
ik wil zeker geen terror editie en ik wil ook geen dooie jussie!!!!

doe maa rneit jussie blijf maar gewoon leven!!!! je weet toch wel dat je nu ook gewoon naar expres mag......
toch

als ere vip
Kep wel een Backstage pasje ja.... hihi
nou dit is wel heeeeeeeeeeel apart :S
 
wat water?