Partyflock
 
Forumonderwerp · 601697
­ Nederland
 
Dit vroeg ik me is af, wat is nou de ware definitie van gabber, ben je het al als je leeft voor hardcore en de feesten, of zit er meer achter..

Wanneer vinden jullie nou dat iemand een gabber is (of niet?)
Bla> Ja je heb gelijk!! Af en toe merk ik het ook wel op ja... jonguh gassies die toch weet waar het om gaat!! :-D
laatste aanpassing
 
zwabber
Nie denke dat je alle wijsheid in pacht heb damien :O
 
Tsja ik zal het maar in 1 sim-pe-le zin proberen te omschrijven; Als je je drugs en water met wie dan ook deelt.
laatste aanpassing
Weet je wat het ook is, vroeger was iedereen véél verder weg van die teringzooi...kwalite­it van de handel was beter, en het was nog een beetje nieuw en alles. Daar komt wel het overgrote deel van dat samenhorigheidsgevoe­l vandaan als je het mij vraagt.
EEN GABBER IS GEEN HAKKER MAAR JE MAKKER!!!!!






























:D
 
goh is dat nie van O.P???
 
wie de max past trekt ze aan.. hehe maar ja ik vind dat Chemo wel gelijk heb, het gaat gewoon voornamelijk om vriendschap.
 
Artiest Sentinel
Weet je wat ik nou niet snap?
Dat je eigenlijk maar weinig mensen nog in auss en maxies naar feesten ziet gaan, terwijl iedereen (en ook ik) loopt te roepen dat die tijd de mooiste en beste was.
Ook ik ga niet meer in auss, maar als ik erover nadenk krijg ik steeds meer zin om dat wel te doen...
Misschien is al die Lonsdale en FP bullshit dan ook eens afgelopen.
Maar ja aan de andere kant het GEVOEL krijg je denk ik ook niet met auss terug. Saamhorigheid misschien wel.
Dus ff afspreken iedereen naar de volgende Thunderdome in auss? :D
Nee
laatste aanpassing
 
Heb je hem ook weer ga knikkeren ofzo
:P
laatste aanpassing
Ben ik te oud voor... maar ik hep ze nog wel liggen as je ze wil hebben
een gabber ben je van binnen en vroeger kon je "een gabber" herkennen aan zijn kale kop of haar half kale kop, aussie's, nike's en de muziek ofcourse ;-)
nu zie je van alles lopen op een feessie maar echt kunnen zeggen van dat zijn gabbers kan je helaas niet meer :-(
als ik 1 wens kon doen zou ik wensuh dat alles nog zoals vroegah was...
laatste aanpassing
WAT ANTIDOPE ZEGT>>
Dus ff afspreken iedereen naar de volgende Thunderdome in auss?

Als dat net zoals vorig jaar gaat op THUNDERDOME iedereen zei ga in me aussie hoor!!
Maar nee hoor nog geeneens de helft had zijn aussie aan en kisten die zag je om de seconde voorbij lopen :s

Maarjah als er een thunderdome komt wil ik nog weleens me aussie uit me kast plukken ;-)
laatste aanpassing
 
Mooi doe ik het ook zijn we in ieder geval met z'n tweetjes. nu de andere 29.998 nog :P
 
2 antidope> Aussie heb ik soms nog aan, ziet er nog prima uit. Hemkade mag het uiteraard weer niet :s Lonsdale ook niet :s en FP vind ik meestal lelijke kleding. Thunderdome gaat ie zeker wel aan ja :D
antidope > ok zijn wij alvast de 1e van de aussie gang op thunderdome *als ie komt ;-)*
maar me vriend "kleine panic" zal um ook wel aan doen dus dan zijn we al met zijn 3uh :p
 
Kijk nog maar 29.997
 
Telt Cavello ook? Ik heb hem alleen al sinds me 12e, denk niet dat ie nog past... ;)
gaat de goede kant op ;-)
cavello mag toch ook droegen ze toen ook ;-)
 
Ja hoor cavello ook goed hehe ;-)

2 Oxygene: Knip je de mouwen van het jekkie af heb je een body warmer niemand die het ziet!
:P
 
2 Oxygene: Knip je de mouwen van het jekkie af heb je een body warmer niemand die het ziet!


Hmmm, misschien een idee, maar zou ik toch best wel zonde vinden, het naast me slabbetjes, en baby schoentjes het oudste kledingstuk wat ik heb :p
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
wanneer ben je gabber of hardcore liefhebber ?

als de muziek iets in je losmaakt het kan je in totale worde brengen maar ook in totale extase van genot en je emotioneel/verdrieti­g maken of juist heel vrolijk !!!!!

daaroim hou ik van hardcore.
Nog aan Nightshade..........­....

Ow tsja uhm??? Dat je dan zow overtrokken reageerd met "je moet je muil houwen" :X

Had t nie tegen jou persoonlijk hoor!!!! Maar je was gewoon de zowveelste..... Ik vind dat gewoon nie origineel... T had net zow goed Jantje op Pietje kunnen zijn als ik jouw persoonlijk bedoelde dan had ik toch je naam der wel bij gezet :O

Maar bij deze dan mijn welgemeende nederige excuses :devil:

En als je nog wat te klagen hebt doe je dat maar in me PB want dit is zonde van dit mooie Topic "Wanneer ben je nou een Gabber"

Zow niet dus :O
 
je bent gabber als je 7 ruitjes in je nike er max hebt !!!! neej je bent gabber denk ik als je de muziek echt relaxt vind en dat vanaf dat je het voor het eerst hoorde. verder is het het gevoel dat je op een gabberfeest kreeg of krijgt !!
 
want dit is zonde van dit mooie Topic "Wanneer ben je nou een Gabber"


Wat eerder nog werd afgeschilderd als "Echt waar deze solliciteerd dus echt naar de domste vraag die ik sinds ik op PF zit heb gezien" ;)
~Youri~ :respect:
het is een bepaald gevoel dat je krijgt vanaf de 1e keer dajje naar hardcore luistert en als je naar feesten gaat wordt het alleen nog maar erger ;)
ik luister sinds m'n 12e naar hardcore (toen rave :p), de muziek is veranderd maar het gevoel blijft hetzelfde.. :devil:
 
Idd it's a feeling, maar wel raar meestal
"feel" ik weinig op een feest :P
laatste aanpassing
*bloos* *bloos*
Wat eerder nog werd afgeschilderd als "Echt waar deze solliciteerd dus echt naar de domste vraag die ik sinds ik op PF zit heb gezien"

*bloos* *bloos*

<<<<<<<<<<< Voelt zich betrapt :O je hebt gelijk... Maar wist ik veel ( heb me mondje altijd wel klaar en moest eigenlijk wel reageren op dit topic) en zei t ook eigenlijk een klein beetje om Nachtschaduw te stangen :P
 
maakt allemaal niet uit ;)
zijn hier nog echte gabbers en gabberinnen???? :P :D
 
[quote def P ] "een gabber is geen hakker maar je makker [/quote def P]

:-D
Neeej hakkuh is leuker!!!! :D

Alleen hakkuh op de meeste nieuwe HC gaat wel wat stroefer.....
jah toen was zeker alles beter he!? :P :D whaha
whaa beetje stampen op duistere industriele dingen is ff leuk, maar zodra die tempo omhoog gaat (en de schuif dus omlaag en die lijn erin en die zweet eruit) dan moet ik ouwerwets HAKKUUUHHHH kan der niks aan doen tis gewoon zo whehehe
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Duidelijk hakkuh!! :P
 
.. ik denk gabber ben je ckers van binnen,...

maar toch denk ik dat de echte gabber langzaam vervaagt,... ik denk dat de gabber het nieuwe millenium niet is binnegekomen,..... maar t gevoel ckers nog zwaar leeft en ook altyd zal blijven,......
Ik vind muhzelf tog wel een gabber jah. De muziek zit er al vanaf 1993 in, toen ut idd nog rave was:) nog geen hakkuh feessies gehad, defqon1 gaat de 1e worden:D maar eerst weer 12 april stampuh op Qlimaxxx:bounce:
 
als t aan "ons" ligt wordt defqon hakkeeh jah :P

maar Q-dance wete t geloof ik nog nie zo cker
Volgende Thunderdome heb ik mun Aussie & Cavello weer aan ;-) Net als de laatste ;-)
vorige keer alleen jasje bij me
heb hem toch niet aangedaan naar binnen
was toch al zeker dat ik hem daar uit zou gaan trekken want anders is te wallem he!!!!!
Ik ben zelf ook van de nieuwe generatie maar ik vind dat de meesten van de nieuwe generatie het verpesten omdat ze denken dat als je een gabber bent ook meteen een nazi moet zijn en die lui die dat denken moeten gewoon een kogel door de kop krijgen
 
een gabber ben je niet omdat je hoofd kaal is of je een aussi aan hebt of kisten aan je voeten, want iedereen kan hem zo kleden maar het gevoel dat je krijgt wanneer je de muziek hoort dat heeft niet iedereen, het gevoel dat je hebt wanneer je en feestje binnen gaat en de beats aan je horen komen is gewoon uniek en het beste gevoel.
laatste aanpassing
Het gevoel voor Hardcore heeft 100% niks met kleding of haardracht en al zeker niks met politiek te maken. Tuurlijk loop ik zelf ook nog steeds wel in Aussie of in Lonsdale, maar eigenlijk heeft dit weinig met Gabber te maken. Het gevoel zit van binnen. De ene dag zie ik eruit als een Gabber van midden jaren 90 en de andere dag totaal niet. Maar het gevoel is er 24 uur per dag:D Op een feest heb ik respect voor iedereen omdat iedereen die daar is als het goed is net zo opgaat in de muziek als ik. Mij maakt het weinig uit of iemand blank of zwart is, als ze maar net als ik 100% voor de muziek gaan. Het gevoel voor mij is eigenlijk als ik op een feest binnenkom en ik hoor de Hardcore en zie iedereen met een smile uit z'n dak gaan. Dan ben ik nog steeds trots om Gabber te zijn. Of tijdens een ouwe klassieker als er echt sfeer in de zaal hangt. Het is jammer dat Hardcore altijd wordt bestempeld met Rassenhaat of Drugsgebruik en dat alle positieve punten weinig aan bod komen. Maar mede door Hardcore/Gabber heb ik echt een supertijd.:D

:D HARDCORE WILL NEVER DIE :D
laatste aanpassing
 
Pagan slaat de gabber op zn kop, umm spijker.... :D
Zo is het! :D
2 pagan wat lul je nou man!! jij doet altijd vet onaardig tegen iedereen en je staat alleen maar een beetje te vervelen op zo'n feessie geneens ff lekker uit je schedel ofzow!


















































:P wahahaha :D ook al zin in vrijdag!? :D