Partyflock
 
Forumonderwerp · 595591
 
Ik zelf DMT, ben daar echt wel benieuwd naar alleen ben er nu nog niet aan toe!
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
ketamine wil ik wel eens een BEETJE van proberen...veel maffe verhalen over gehoord

tjsa...ik zou ook nog wel eens ghb willen pakken, ik heb het ooit eens gedaan 2 jaar geleden ofzo...toen had ik echt geen flauw id wat het was...ik dacht dat het echt vloeibare xtc was, dus ik had vantevoren veeeel gedronken en een p'tje gehad, toen ben ik toch wel ff in een trippie van 2 uur ofzo gekomen en heb ik het daarna niet meer gebruikt..
maar als ik het pak gewoon 1 potje ofzo
Mescaline is ook vet chill...ik heb 2 jaar geleden snacks gehad en daar zat iets van mescaline in...vette waus...het waren krokedilletjes...die mot ik nog een x hebben...
eej inge& chris

je moet niet denken dat ik een ernstige gebruiker ben hoor, ik ben meer de man van de eenmalige ervaringen eigenlijk:)

maar opium en morfine zijn nou niet bepaald de meest gevaarlijke drugs die er bestaan:)
codeine is methyl-morfine. Het is gewoon een minder sterke variant van morfine.
Speed doe ik niet, heb ik nooit gedaan en zal ik ook zeker nooit doen. Met mij komt het wel goed hoor niet dat jullie gaan denken dat ik een diehard drug misbruiker ben:)
 
Artiest Da Brenzi
mdma poeder
mdma poeder,lsd,een x goed paddo's en die ketamine klinkt ook wel leuk,alleen loopt volgens mij best wel richting ghb,qua bijeffecten,en dat spreekt me weer minder aan,ik wilde nog iets langer leven dan vandaag alleen.maar sja goed is 't allemaal niet goed voor je!
2taub aka retard:
jij bent echt RETARDED ja!opiom:s morfine:s nootmuskaat:s waarom neem je niet meteen een fles thinner,ook leuk om te probere tog!als je tog levensmoe bent!ja
2krizz:
hou je er rekening mee dat een kleine dosis teveel van ghb dodelijk is!en erger dan de meeste party drugs!ken een aantal mensen die een ghb try out niet meer na kunne vertellen helaas:( please watch out with that SHIT!!!!!
(K)
laatste aanpassing
SEX! :P

Om er echt zeker van te zijn of ik het wel wil blijven doen ;) (uiteraard, zwaar verslavend)

:bounce:
paddo's en ghb... komt er gewoon niet van. Wil alles (nou ja.. alles :S ook weer niet) eens geprobeerd hebben
GHB komt ooit wel maar voorlopig houd ik het op :XTC: :Bounce:
 
hou je er rekening mee dat een kleine dosis teveel van ghb dodelijk is!


Goh di's nieuw voor mij:S :S
Zoekfunctie kapot bij jou? Of geen tijd gehad om je wat meer in 't spullie te verdiepen?
 
ik ben al klaar met experimenteren maar nog 1 keer een lsd trip zou ik nog wel doen ,mooi lache!
2puroblanca

jij bent echt RETARDED ja!opiom morfine nootmuskaat waarom neem je niet meteen een fles thinner,ook leuk om te probere tog!als je tog levensmoe bent!ja

Ok nootmuskaat moet je ook niet nemen...dat flikker je over je eten heen...maar jij vind morfine en opium erger dan GHB en LSD...ga het eerst ff gebruiken...dan praten we weer verder
Paddo's wil ik nog weleens proberen.....

De rest van de drugs die ik nog nooit heb genomen interesseren mij ook niet....ben ook niet zo'n kenner trouwens.
Meth-amphetamine
Ketamine wil ik nog een keertje doen
MDMA poeder
2CB
Salvia

ik wil deze drugs nog wel is een keer proberen dus als iemand aan 1 van deze middelen kan komen hoor ik het natuurlijk graag
2 puroblanca
ik ken zat mensen die morfine krijgen van de dokter maar helaas geen 1 die lsd of ghb krijgen

en opium werd vroeger al in speciale koffieshops verkocht (rond 1800)

dus ga jij je nou maar eerst verdiepen voordat je onzin uitkraamt
 
ik ken zat mensen die morfine krijgen van de dokter maar helaas geen 1 die lsd of ghb krijgen
----------------------------------------
GHB werd aan vrouwen gegeven voor verdoving tijdens de bevalling.

En Heroine werd vroeger gebruikt tegen zware hoest, maar dat wilt niet zeggen dat je er mee moet gaan experimenteren ;)
 
Ik heb in het ziekehuis van de apotheek daar naar de afdeling al zo veel morfinepleisters en ampulletjes gebracht! (stage op oncologieafdeling).

Inge
mdma poeder!
 
Inge&Chris 11 januari 2003 15:57
Ik heb in het ziekehuis van de apotheek daar naar de afdeling al zo veel morfinepleisters en ampulletjes gebracht! (stage op oncologieafdeling).

------------------------------------
Doe maar een pakkie pleisters enzo, wat is je telefoonnummer ? :P ;)

(niet al te serieus op in gaan :P)
laatste aanpassing
ja heroine is gewoon een variant van morfine die sneller word opgenomen in je hernsenen

en t werd idd gebruikt vroeger

en ik ben er van overtuigd dat je zelfs met hero verstandig om kunt gaan, je kan er oud mee worden enzo

dat betekent niet dat ik het doe of wil doen hoor:)
 
Padoo's wil ik nog een keertje eten en GHB wil ik nog een keer proberen, Padoo's heb ik wel ooit gedaan maar GHB niet!
En speed wil ik trouwens ook nog een keer gebruiken!
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
whaha hadden t laatst over een Ketamine plof in een GHB waterpijp.... ONGUUR...
KETAMINE PLOF IN GHB WATERPIJP WHAHAHAHA
ik wil wel es iemand zien die dat probeerd hahahaha lijkt me vet humor..
what to try.,...

grinnzzz
dat is dus een vraag die me regelmatig gesteld is en ik kom steeds op 3 dingen uit...

opium ( puur natuur en al zo oud als de chinese muur )
Peyote ( maar alleen onder begeleiding van een ervaren sjamaan)
en Paddo's ( thee of pannekoek .. i don't care :P )
de rest.... ach ... X ken ik en is lekker.. coke suxx alle kanten uit en speed is heilig...

voor zover mijn wensen :P
laatste aanpassing
2Der Mann mit Teile:
het feit dat ik het wel zou willen proberen zegt nog niet dat ik dat ook DOE. voor zover ik weet is opium is trouwens verslavender dan lsd. En ghb wil ik juist NIET proberen!En morfine is inderdaad via de dokter te verkrijgen,mn pa krijgt ut ook voorgeschreve,maar die wil ut nie gebruike,omdat ie zich er niet bepaald fijner van gaat voelen.'t is ook bedoeld als pijnstiller,en zo leuk zijn de effecten niet,dus ik zie niet in waarom je dat nou zou willen gebruiken.
en effecten van drugs kunnen ook niet echt vergeleken worden.de uitwerken van opium zijn heel anders bedoeld dan die van lsd.je kan een koe en een paard ook niet vergelijken!
mijn persoonlijke mening is inderdaad dat ik opium en morfine verder vind gaan dan lsd.
 
Inge&Chris 11 januari 2003 15:57
Ik heb in het ziekehuis van de apotheek daar naar de afdeling al zo veel morfinepleisters en ampulletjes gebracht! (stage op oncologieafdeling).


Mja en ik heb r al menig mens mee naar de andere wereld gespoten,tering Meneer Taub,codeine "gewoon" een minder sterke variant,nouw der zit nogal wat verschil tussen morfine en codeine hoor;)
Codeine verdoofd alleen wat,maar morfine kan bij te hoge dosering complete spiergroepen platleggen enzo,dus ook de ademhalings en hartspier.

En dan hebben we ook nog de atrophine,wordt soms in combi gebruikt met morfine.
Er zijn heel wat "ine" stofjes waar je gewoon lekker vanaf moet blijven imo.

Ik vind dat je nogal de "huisarts" loopt uit te hangen,"zoontje van soms?"
Naja verder maakt mij t niet echt uit,ppl vertonen steeds gestoorder gedrag qua drugs,omdat er naar grenzen gezocht wordt
En waarom? omdat die mensen zelf hun grens niet kunnen bepalen?
Wat heeft t voor nut te weten dat je dus idd te ver kunt gaan?
>>>het feit dat ik het wel zou willen proberen zegt nog niet dat ik dat ook DOE. voor zover ik weet is opium is trouwens verslavender dan lsd


Zeg aub LIEVER NIX dan iets wat fout is. LSD is niet verslavend (meeste tripmiddelen zijn niet verslavend)! Mooooooooooooooooooo­oo....
2Dolphin:
als je ff goed leest,dan zie je dat ik dat ook zeg!!!!!!!!!!zeik dan Der Mann mit Teile af,hij zegt dat dit niet zo is.Moooooooooooooooo­oo......

2Der Mann mit Teile,dat je morfine misschien via de dokter voorgeschreven krijgt,zegt nog niet dat het minder erg is dan lsd,wat je niet van de dokter krijg.je neemt tog ook geen epilepsiemedicijnen of iets dergelijks in,die krijg je ook via de dokter,maar dat neem je ook niet voor de fun!!!
laatste aanpassing
 
2 puroblanca: nou, er zijn ook mensen die medicijnen tegen ADHD nemen, om hard op te gaan hoor!!

ik moet wel zeggen dat er veel mensen hier op PF nog in de ondekkingsfase zitten.
ben ik blij dat ik die inmiddels alweer achter me gelaten heb!!
ben niet trots dat ik zo vroeg begonnen ben, maar ik heb mijn leven weer op de rails en zou er niet aan moeten denken om nu pas in de fase te zitten waar de meeste van jullie nu in zitten!!
gelukkig heb ik dat al achter me gelaten...
ik heb nooit mijn l;evel van de rails afgehad klein-p@rty-mens

en puroblanca, verslavender betekent niet slechter he:)

hopelijk hoef ik dat niet uit te leggen

owja puroblance, ik vond een foutje op je cu2 site'Links of rechts:
rechtSS'
ik denk dat rechts met 1 s is
laatste aanpassing
 
jij bent ook nog maar 18 en zoveel jaartjes drugs zul je nog wel niet achter de rug hebben dus.

ik wil alleen maar zeggen: t lijkt allemaal zo leuk en onschuldig als je nog niet zo lang bezig bent, maar dat is t niet!!
Een beetje morfine kan geen kwaad...een beetje lsd..hmm...je tript hem wel ff hoor...en ik zeg ook niet dat je opium moet roken, als een opiumkithouder...maa­r ab and zu is het zware relaxation...
ik weet echt wel dat het niet onschuldig is hoor, iemand met meer ervaring is toch ook niet automatisch beter op de werkvloer. Het is wel vaak zo maar niet in elk geval!
 
MDMA poeder en paddo's, dat laatste zou'k i/d sneeuw gaan doen maar die is bijna weer weg :'( er komt ook echt steeds niet van..
laatste aanpassing
2klein-p@rtymens:
ik weet heus wel dat als ik drugs inneem,dat er dan een risico aan kleeft,maar misschien is het wel juist dat risico dat iedereen zo leuk vind.verboden dingen zijn niet voor nix altijd interessanter!!!En al heb je 25jaar ervaring met drugs,als je in een bad trip komt, dan heb je ook aan die ervaring geen bal meer!!!

2Taub aka Retard:
als je mij afzeikt over mijn spelwijze,doe het dan zelf ook goed!!!!je kan mijn naam nog niet eens goed overtypen: owja puroblance, ik vond een foutje op je cu2 site'Links of rechts:
rechtSS'
ik denk dat rechts met 1 s is
en denk je trouwens alleen dat rechts met 1 s is?of weet je het zeker?
mescaline...crystal meth,dmt, en als verkrijgbaar ook graag wat pure adrenaline;)
2 Valium: Dan moet je bij 3 tijgers in een hok springen ;)
Ik heb in het ziekehuis van de apotheek daar naar de afdeling al zo veel morfinepleisters en ampulletjes gebracht


sinds wanneer heeft een apotheek een ziekenhuis????:S:S:S
hahaha een apotheek een ziekenhuis :D
 
2 Da-Willy: You know what I mean!

Het hoort dus andersom te zijn. Foutje! :)

Inge
2 Da Willy ... vlooienmelker :P

kon je het weer nie laten :P
 
2 maliboetje

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=594154

Ennuh het is DMT ;)
nope,en eg,ik had die zin wel 20 x gelezen met me leipe kop en ik snapte dr nix van.en opeens heb je het.JE ZIET HET :d:d:d:d
ow hihi sorry..

enne tnx!
 
Nou ik zij eerst dat ik GHB wel eens wil proberen maar na afgelopen vrijdag wil ik dat dus niet meer:S:S:S:S
GHB is echt lompe dope...en chill is het ook niet...
puroblanca, je zinspeelt met je rechtSS (haal ik zo met hoofdletters en al uit haar cu2) op de SS, dat vind ik naast lomp ook nog erg kinderachtig

maarja dat blijkt ook weer uit de daarop volgende reactie.....
uhm best veel.. pure mdma poeder wil ik het liefste mar eerst keertje ephedra's proberen.. Maar goed..