Partyflock
 
Forumonderwerp · 595591
 
Ik zelf DMT, ben daar echt wel benieuwd naar alleen ben er nu nog niet aan toe!
 
Artiest Dennis Hupla
DMT mischien ook nog ooit (hoewel mij dat wel errug freaky lijkt), ik wil ook nog Ketamine proberen alleen ik ken niemand hier in de buurt die mij daaraan kan helpen! (hint hint pb-tje? welkom!)
 
MDMA poeder
Meth-amphetamine
2CB
Ketamine
Salvia

Ow en liefst ook in deze volgorde :P
(mocht iemand adresjes hebben voor bovenstaande ;))
laatste aanpassing
paddo's
 
niks meer , op n blow op z'n tijd na vind iggi t allemaal maar niks
is 2cb nog ergens te krijgen dan?
ben dat al paar jaar nergens meer tegengekomen...
 
ghb
2cb zit toch in sommige pillen
Ghb
Ketamine
 
Artiest Estrella
pado,s

kan iemand uitleggen wat Ketamine is>>
LSD, 2CB, Salvia, DMT
Ben nu eigenlijk wel klaar met experimenteren;)
Maar LSD wil ik eigenlijk nog wel een x proberen...

Samen doen Rowan;P
Wat is het? Ketamine is een synthetisch narcosemiddel, tegenwoordig ook bekend als dissociatief hallucinogeen. Komt voor als pil, poeder en injectievloeistof.

Wat doet het? Ketamine geeft een gevoel alsof je geest losgekoppeld wordt van je lichaam (dissociatie, uittreden), gepaard gaande met sterke hallucinaties (heel andere dan LSD-hallucinaties). Verder: gevoelloosheid, "tunnelvision" en moeite om lichaam te coördineren. Afhankelijk van de methode van toediening werkt ketamine: na 30 seconden bij injecteren tot 20 minuten bij slikken. Het effect duurt ongeveer 1 uur.

Gemiddelde marktprijs ca. ƒ80,- per gram

De wet: Ketamine valt onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorzi­ening.

risico’s: Psychische complicaties, je kunt erg angstig of zelfs psychotisch worden. Doordat je pijn niet voelt, kun je je onbedoeld verwonden en dit niet in de gaten hebben. Deze gevoelloosheid kan ook tot gevolg hebben dat je je niet kunt bewegen als je moet overgeven (gevolg van veel eten voor gebruik of ketamine in combinatie met alcohol), waardoor je zou kunnen stikken. Bij overdosering is er een risico om in coma te geraken.

verslaving: Geestelijke afhankelijkheid kan optreden; bij langdurig gebruik ontstaat tolerantie.


consumptie Je kunt de risico's beperken door:

*met mate te gebruiken
*je drugs te laten testen (voor adressen zie testen)
*eerst een kleine dosis te nemen
*je goed voor te bereiden; gebruik in een vertrouwde omgeving bij vertrouwde mensen
*je omgeving te laten weten wat je gaat gebruiken
*ervoor te zorgen dat er iemand in de buurt is die niet onder invloed verkeert
*niet heel veel van tevoren te eten
*niet te combineren met alcohol
*alleen te gebruiken wanneer je een goede lichamelijke en geestelijke conditie hebt
laatste aanpassing
Ja, is goed :)

Maar ik doe het alleen als ik zeker weet dat het goed gaat :) Moet je geen gezeik aan je kop hebben en 100% je gerust voelen :)
 
Ok Thankx

Als ik het doe dan doe ik het wel met een aantal mensen die het al eerder gedaan hebben.. :)

Kuzz (k)
 
Salvia,DMT,LSD,Ketam­ine
GHB
 
Ice.

In die volgorde.
laatste aanpassing
 
Heb alles al gehad en ben er nu inmiddels een jaar af...!!!! Doe mij maar een paar goeie glazen baco of whisco net zo goed!!!!

Maar ik zag dat er nog veel mensen benieuwd zijn naar 2CB... Ik kan er neg wel aankomen als het moet!!!???
 
LSD en ketamine
jezus wat een naar spul zeg die ketamine

niks voor mij

vind een paddotrip af en toe al te ver gaan
Ketamine en misschien ghb
 
Misschien GHB.

Inge
DMT
2cb
ghb
keta
laatste aanpassing
 
ow ja
en n bank overvallen :p

:p xie nergens staan dat dit over drugs moet gaan wel lol dat we allemaal meteen met drugs beginnen :P
Je hebt helemaal gelijk iggi, maar schijnbaar is drugs altijd het gesprek van de dag;)

2Rowan-> Je weet toch dat ik niet zeik, en je voelt je bij mij toch wel op je gemak, anders zou je ook nooit met me samen willen wonen;P
Hij staat toch onder de categorie drugs ?



Wat denken jullie van een nachtje doorgaan tijdens een poolnacht ...
ketamine

al die grappige verhaaltjes...:D
laatste aanpassing
Konthaar knippen wil ik wel een keer proberen.. schijnt ook een geest-verlichtende werking te hebben
 
2-CT-7("super XTC")
en
5 MeO-DipT (ook foxy genaamd!)

Chris
Pijnappelklier..!!
als je je kontharen knipt lau ... dan zie je die ass van jou helemaal goed ;)
2 Chris, weet je misschien waar je 5-MeO-DIPT kan halen/kopen? Lijkt veel op XTC maar dan met minder nadelen :)

Edit:
Nogal duur denk ik...
laatste aanpassing
Hmm..
http://leda.lycaeum.org/Documents/5-MeO-DIPT_User's_Guide_v1.1.8367.shtml

Beter dan XTC? :D
 
mdma poeder / kristalletjes
mdma poeder en ghb mischien
een ketamine plofje :D:D:D:D

best wel benieuwd wat voor effect dat heeft
MDA
fentanyl
nootmuskaat
opium
morfine
ketamine
enz...

zijn te veel dingen die ik nog wel eens ooit een keertje wil doen, maar niks voor de langere tijd denk ik
 
Hee Taub gast,

Nootmuskaat raad ik je ten strengste af!
Je krijgt 15 minuten een lichte, niet al te coole, buzz gevolgd door 15 uur enorme hoofdpijn...
Is niet bepaald leuk om te doen wordt ook alleen maar in de gevangenis gedaan door lui die ECHT niks beters te doen hebben.

Opium???
Morfine???

jsus wat ben je van plan???

GreetX Chris
 
Crystal Meth en DTM
Opium is heerlijk...om te roken dan he..in Thailand & Laos meerdere malen gerookt...je wordt er vet knetter van en blijft dat ook behoorlijk lang...maar ik hou het wel bij het roken van opium...
paddo,s
mdma poeder
ghb
 
2 Der Mann mit Teile: Chill!

Hierbij wil ik opium ook nog ff op mn verlanglijstje zetten.
 
crystal/dmt/peyote/k­eta
 
hmmmmmm lsd? :P
 
mdma poeder
ketamine
ghb.

van salvia nooit wat gemerkt (ja ik heb mn adem zo lang mogelijk ingehouden bij het inhaleren)
en lsd durf ik niet want volgens mij word ik dan helemaal gek.
 
Idd! De peyote cactus was ik vergeten :P
 
ik weet niet of ik het goed schrijf maar salvia dat ga ik nog een keer weer proberen. heb het al is eerder gedaan na een nacht wakker. dat kan ik je afraden. wat een trip het duurd heel kort maar het is ontzettend sterk. het leek gewoon of mijn hele lichaam uit elkaar werd getrokken en het was ook echt niet leuk op het moment zelf maar kan er nu wel weer om lachen!!het is echt een aanrader je moet het roken in de waterpijp en de werking duurd maar 10 a 15 min.
euh ja lsd, wil ik nog wel een x proberen, net als ketamine, en nog een x goed paddo,s of salvia,