Partyflock
 
Forumonderwerp · 588066
Jaja, dat is natuurlijk Cup-A-Core :)
Hij gaat er wat van maken, helemaal te gek wordt het :)
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Dat idee heb ik ook weleens ja. Degene waar ik toen weleens mee gefeest heb (b.v.b. Marjolein & Montse) die zie of hoor ik nooit meer.
Ben ik net eindelijk eens me oude flyers aan het uitzoeken, kom ik gewoon weer eens een flyertje tegen van Hardcore Madness. Met 2 feesten erop 1 in De Zon in Bodegraven en 1 in De Madona in Alphen.
Héja, die hebbik ok!
Ik heb ze niet :P maar 1 maart dan ben ik er wel weer :D
 
er werd wel ineens hardstyle gedraaid op dat alphen TERROR party :-P


noem het dan alphen hardstyle party :-P
JA klopt ja de een na laaste DJ volgends mij maar op zich hij draaide wel lekker.
maar Nelson komt naar me toe en zegt nou ze mogen van mij wel iets harder draaien een kwartier later werd er Terror gedraaid :P
whehehehehe.
Maar die gozer die hardstyle was effe van z'n apprapo gebracht door persoonlijke shit. was echt niet z'n bedoeling.
IANUZ.. Het is maar net wat cris zegt,

wat zou jij doen als je persoonlijke shit had?
jij zou ook niet vrolijk draaien.

maar daar hebben we het niet meer over..

nu over de TERROR die er opeens kwam, Zwaar relax, Bassie uit z'n dak en nog een paar waarbij OA Cris ook van de party was :D

IANUZ.. heb je toch TERROR gemist :p (ALPHEN TERROR PARTY)
Ja die terror was echt zwaar uit je naat :D
Rengdengdengboemknal­bggbgg enweer verder. :-D
Volgende party komt er nog meer terror!!!!!!!!!!!!
tog Noisefucker??
whehehehehehehehe:D
Ach, het is maar waar je van houd. :-D

Persoonlijk ben ik niet zo'n Terrorfreak. Ik vind het eventjes leuk, maar dan heb ik het meestal alweer gehad. Echt oude Hardcore vind ik daarin tegen wel heel erg vet.

Maar met Terror, komt het met Noizefucker wel goed, ik heb 'm weleens horen draaien. Ik heb ook weleens met 'm gesproken (d8 ik) en het was best een relaxte gozer (slijmkwijl :-D )

Nee ff serieus Noizefucker, ik ken je ergens van. Ik weet alleen niet meer waarvan. Jij enig idee???
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
terror rules de pan uit. Hardcore vind ik niet zomeer
industrial/darkcore/­terror/speedcore is my stijl :-D

ik heb giteruh toevallig this is terror 2 gekocht. jij staat erook op noisefukker:-D godver was dat nummer lekker rauw. :kwijl:
haha hou er gewoon van om vette teringherrie te draaien en zo ziek en zo snel mogenlijk

ja this is terror 2 sta ik op met : "4 minuts of my fucked up life" :D:D dat nummer is een van me hardste tracks tot nu toe :D egt me trots haha!

hardness>volgens mij heb ik een keer gesproken op een feest ofzo je gezicht komt me wel bekend voor maar weet niet waarvan eigenlijk :s
opsporing gezocht? u bent crimineel? :p
HAAAAARRRRDDDDDDDDDD­DDDHHHHHHOOOUUUUUUUU­USSSSSSSSEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
tuut tuuut tuut tuut tuut alphennnnnnnnnnnnnnn­nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn­n reng deng deng deng denggggggggggggggggg­ggggggggggggggg
Noizefucker>>>

Was jij er toen niet bij een keer (jaar geleden ofzo) bij die rare parade in Amsterdam (legalize)???

's avonds was er toen nog een feest in de Fun. leslie (Krankheimer) en Herbert (Speedrazor) waren er ook bij.
Bazzzer?????????? Hardhouse???????????­?
YOU BRING OUT THE HATE IN MY!!!!!!!!!!!
Tog wel? ik heb wel geregeld dat les kwam draaien, en ik ging mee naar het ziekenhuis...

en jij was maar 10 seconde op TERROR aan het beuQen
niet zo hardness> uh ja dat kan wel kloppen ofzo geloof ik zo iets wist ik nog wel (je kan ook zegguh zoiets staat me wel bij)
Maja, Ik heb geen bananen.. ik heb geen bananen vandaag :D

Oke Speedcore nu.... Maja, Ik heb geen bananen.. ik heb geen bananen vandaag (100x sneller)
Gelukkig bazzzer!!
Je probeerd het alweer goed te maken :D
waar blijven de fotos?
Mark is niet zo snel met de foto's klaar maken voor het internet, en bouli zit in duitsland :S.
Maar ik heb lekker al wel foto's gezien. Van Krank In action :D en er schijnt een foto van een enge Bazzzer in de gang te zijn ;)
no trance no hardhouse. only fucking terror. wegwenzen stelletje klupkutten. terror rulezzzzzzzzzzzzzzzz­zzzzzzz.alphen bedankt
ja mijn excusses heren!! ik be nzeker niet zo snel, maar misschien met de kerst dat ik die fotooz onlijn zet!! maar ik heb zoiezo geen foto van meneer cup-a-core!
Werkzaam bij AleXandrium
voor degene die met oud en nieuw nog geen plannen hebben, check het forum met titel ALPHENAREN EN OMWONENDEN. het grootste feest van alphen wordt namelijk naast aleXandrium in een grote hal gegeven, voor meer info check
www.cu2.nl/newyearsp­arty
 
Daar zal ik niet bij zijn.

1 Maart daarintegen
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
idd 1 maart dan is ie er weer bij hoor (Y)
Whehehe ik ook, maar dan moeten we eerst toestemming hebben voor de locatie jongens. Anders is er geen party 1 maart :(
Mijn toestemming heb je :P
Laten we bij deze gaan smeken bij Alex.


alex!!!!!!!!!!!!!!
please please please please.
I'll suck your dick man ;)
:s
oke oke oke oke
Dat laat ik atuurlijk aan jou over murk ;)
Ik heb Bouli zn fotoos!!!! :D
Maar ik denk dat ik te veel met Mark omga; waar je mee omgaat wordt je mee besmet :S
jajajajajajajajajaja­jajajjajajajajajajaj­a
En ik wil.................­....................­....................­....................­....................
:-D
laatste aanpassing