Partyflock
 
Forumonderwerp · 588066
Jaja, dat is natuurlijk Cup-A-Core :)
Hij gaat er wat van maken, helemaal te gek wordt het :)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
whehe
je wilt neit weten hoe het met me voet is.
me aggillis-spees ligt open. ik mag niet lopen en heb veel geluk gehad dat me aggillis-spees niet geknapt is of beschadigt is.
we hebben wel gelachu in the hospitale :-)

heb nog wat souvenirs mee genomen. :-)
arme les....
ik heb ook vette krampen as always....
halve ziekenhuis leeggeroofd :P
whehehehehehehe
YOU'RE EVIL
Wij hebben niks gerooft :p

We kregen het... LES? Rustig aan, neem een paar weken vrij.

Ik zag die SPEES gewoon zitten, het was gewoon WIT... en die wond zag er ook niet echt smakelijk uit maar ik heb wel de hele tijd gekeken.

Oja bijna vergeten.. IK WAS DE ASSISTENT VAN DE DOKTER :P.
Met je mooie plasticce handschoentjes!
Ook nog jah, we hebben nog even gebeld naar KIM (Para-noide) om te zeggen dat alles goed ging maar les moest haar zelf even aan de lijn hebben (L) :D
whehehehehe, heb je nog bij iemand een inwendig onderzoek gedaan bazzzer? Met die vieze handschoentjes van je :P
laatste aanpassing
ja, bij mij (L)

we hebben wel de grootste lol gehad in het ziekehuis. maar ik vond het zo kut voor kim. ik snap jeit dat dat andere meisje zo graag mee wou terijl kim bij me hoorde. :-(
laatste aanpassing
waneer komen de fotos?
vind strontvlieg dat wel goed?
aangezien bouli over de foto's gaat, denk ik dat als we geluk hebben de foto's voor de jaarwisseling van 2003 op 2004 kunnen bezichtigen! :D
laatste aanpassing
was flink beuken gisteren :-P
jah dat zowiezo!!!!:D
ik heb ook nog een paar fotooz gemaakt, ik laat z morgen even ontwikkelen als ik er tijd voor heb. en dan zet ik ze zo snel mogelijk op t net!!:d
Was lekker HAkkuh :D
mwah, whehehe, meer kreunen voor mij. :p
tja, we hebben maar besloten dan we over 2 a 3 maanden even een vervolg geven op de party van gister! Wel gezellig dacht ik zo!!
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
was zekers erg goed toeffe maar ik herkende weinig mensne h he he
LES? voor jou was het meer LACHUH..

whehe, als ik een videocamera had had ik die hele operatie opgenomen, maar helaas
ga je er nog ene verlag van maken?
whehe, jij kan dat beter als ik :-)
Krankie voordat je alleen maar begon te kreunen :D draaide je goed (Y) volgende feest de eind act dan maar :P
MWah, ok, dan draaid eik goed whehehehe. voor me gevoel ging het echt kut. maar ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.. dat was eng.
volgende keer kunnen we sowiesoo filmen, dan komt iemand met camera.

het was weer goed stuiteren als altijd.

als de volgende keer nou niemand gaat zitten maar alleen springen kunnen er ook geen gevallen van de muur kedaveren.
Ik hoor nu van verschillende mensen dat Cris onwijs lelijk was!!!:D
Was ik echt zover weg dan? Voor de gene die erop deze party waren dan.
Werkzaam bij AleXandrium
Ja, die chris het ik ok gezien, niet moeders mooiste nee, maar ja we kunnen niet allemaal the looks hebben, misschien is dien chris wel een heel mooi persoon van binnen?.
wheheheheheheheheheh­ehe
Bedankt he ;)
twazz opzekerss koel, hier bouli over en uit!
Lesley draaide goed :) Wauw (L)

Whehehe het begin was leuk, totdat Lesley viel en naar het ziekenhuis moest.

Daarna zat ik vet in de stress.
Kim? waarom ging je niet mee naar het ziekenhuis? jij zat niet alleen in de stress...

en het draaien ging zeker goed.. en Beterschap Kim (Ik hoorde dat je ziekjes was?)
Nou, ik had wel meegewild.

Maar goed om een of andere vage reden kon dat niet, volgens iemand. :s Ik snapte dr geen reet van en dacht dat Lesley dr van wist, maar hij dacht dat ik ook gewoon mee was.

Naja.. Pech.
Uiteindelijk is alles goed.

Ja ik ben ziekjes :( Maar gaat al beter dan gister, Zaterdag was ik ook al niet lekker, heb de hele avond lopen rillen van de kou.

(k)
die krankheimer draaide wel lekker platen dat zeker wat een held woeeaa
Volgende keer beter zijn hoor Kim!!! :D
whehehehe
het was wel kickuh oor :-D
2 zieken mensjes..

Ik was al aan het denken waarom jij niet meeging :|

Maar ik heb Les goed behandeld hoor.. en heb jij het verder wel leuk gehad..?

(K)
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
He Krankie, ik hoorde dat je idd erg zenuwachtig was, en dat je uiteindelijk daardoor wat korter had gedraaid.

Maar zo te horen van een aantal mensen die er geweest zijn, was het toch wel een lekker setje.
hela Mario!!

Ik hoorde dat jij de volgende party komt mc-en!
klopt dat? Wordt in iig Mega. Kom jij ook weer krank? Zou wel super koel zijn. Wel lache, ik krijg nu zelfs aanvragen van mensen of ze MOGEN draaien op het feessie :D!!
Whehe, Relax... laat ze maar een bandje sturen.. of cd.. en dan kan je luistere.. en daaruit kan je kiezen welke je neemt als er tijd te veel is :p

Groeten
Alphen Terror>>>

Ik kom niet mc'en maar draaien. (als het goed is)

Mc'en doe ik bijna helemaal niet meer. Alleen op 2 vaste Hardstyle concepten

Ik had met Bouli afgesproken, dat als er een datum bekend was, en ik kon, dat ik wel ff zou komen raggen in Alphen. Ik moet wel zeggen dat ik wel al 2 boekingen heb in februari, dus ik hoop dat jullie op een andere datum vallen.
ik zou later nog en half uurtje draaien, maar doordat er een verwarming vanuit het niets op me ppot donderde kon dat gewoon niet meer. whehehe
ik was idd HEEL nerveus. heb ene uur lang staan trillen.
Les? maak eens een Foto van je poot zonder iets.. :s kunnen die mensen ook zien dat het er niet lekker uit ziet.
alphen wordt populair?
beter Mario!!!!

En jij Noizekick? ook draaien bij ons?
Wel low-budget he! Ik hoor het wel?
Criz je was zeker lelijk daar:D:D!!!
net als zoveel mensen!!!!
Ik heb me ogen uitgekeken daar:D!!
laatste aanpassing
Mwah, de enige die lelijk was die daar rondliep was Inus. ;-)