Partyflock
 
Forumonderwerp · 17662
­ Nederland
 
Nou begin ik toch echt pissig te worden!! ID-T laat een "kinderfeestje" als Trance Energy, dat verdomme meerdere keren per jaar wordt gehouden gewoon langer duren dan -het nu al meest besproken feest van het jaar: THUNDERDOME-A DECADE !!!

Wat kan daar nou de reden van zijn? Ligt de gemeente Amsterdam dwars, ligt de RAI dwars of ligt ID-T zelf dwars??????

Ben ik nou gek of is hier wat raars aan de hand?
laatste aanpassing
 
Vaag zeg :S
voordat ik de uitgang gevonden heb ik de rai, is het toch al 7 uur, maar ok beter zou zijn als er tot 7 uur gebeukt werdt, en ik pas om 8 uur weg ging, maar ok
 
ten eerste: ga nou niet allemaal afgeven op TE, das echt zielig gedrag

En al die "complot-theorieën" slaat ook op niks, het lijkt me duidelijk dat de gemeente Adam maar 2 vergunningen weggeeft: Shockers en Innercity. DUUUUUUUHUUUUUUUUH!

Maar natuurlijk doet ID-T het alleen maar om te pesten (laten we lekker het feest om 6 uur stoppen haha net goed voor die gabbers hihi ja geef maar toe tjeerdo) denk toch na mensen, als het aan hun lag werd het echt wel 7 uur, denk aan inkomsten die ze in dat uur mislopen aan drinken enzo.
 
DUUHHH???? Durf JIJ MIJ te DUH-en?? ;-)

Als je maar twee vergunningen weggeeft dan kan je ook helemaal geen derde feest geven, dat verhaal is dus gewoon bullshit.

Er worden ook geen comlot theorieën geroepen, ik stel in de vragende vorm of één der partijen dwars ligt. Ik beschuldig niemand ergens van.

Ach, laat het ook maar om 6 uur afgelopen zijn, ik sta toch van tien tot zes alleen maar te hakken en ben dan vast wel moe en uitgehakt!
 
ik durf alles :P maar het was in principe niet tegen jou maar tegen een paar nutteloze uitspraken in dit topic zoals "je MAG dit niet eens vergelijken !!!!"

Daarom werd het ook pas relatief laat bekend waar de lokatie was, want het idee thunderdom tien jaar was er al erg lang. Volgens mij mochten ze na lang overleg eindelijk wel op de voorwaarde tot 6 uur.

Stel als ze het in het FEC gedaan zouden hebben, dan had het volgens mij zelfs tot 8 uur gekund, dan had iedereen weer lopen schreeuwen waarom het helemaal daar is en dat er dan boeren zouden zijn enz. Ze hebben de "gulden middenweg" in amsterdam genomen en moesten een uur inleveren. Ze kunnen het toch nooit helemaal goed doen, er is altijd kritiek. Maar de gemeente ligt dwars, zo klaar als een opgeklopt zurend melkklontje lijkt me.

maar daarom laf ik you nog wel (K)!
 
gaat the real bitch zometeen dan ook vragen hoe ze ook alweer moet hakken want door al die kinderfeesten is ze het vast verleerd :Z
 
waarom mag je dit niet vergelijken :S
bedoel..ieder ze smaak..hardcore is misschien in andere ogen beter dan techno ofzo.....maar daardoor niet minder..of hoeft het niet afgekraakt te worden toch??

hardcore = toch niet uber?

maar ja elkaar in waarde laten is moeilijk geloof ik
Wow wat 1 opmerking toch niet allemaal te weeg kan brengen zeg... sommigen kunnen dat woordje "kinderfeest" het zich wel heel erg aan trekken :S

Maar goed, het gaat alweer een beetje ontopic zie ik :)
Zelf vind ik het ook nogal onzin tot 6.00... moet je nog fucking lang wachten op de trein, je weet het wel. Ja ben benieuwd hoe dat gaat aflopen hoor... Die kutregels ook he.
Ik ga trouwens wel vanaf 21.00 daar staan ofzo ;) Ben lekker de 1e haha.. nee das beetje onzin, maar ga zekers wel zo vroeg mogelijk... anders zonde van je 4300 centjes..
 
2 Ranja--> Ik ben allang blij dat er nog een Thunderdome gegeven wordt, na Thialf 1999 dacht ik sowieso dat het afgelopen, uit zou zijn met Thunderdome. In 2000 was er dan ook niets en in 2001 was 'ie ineens terug in de Heineken Music Hall. Dus 6 uur afgelopen of om 8 uur, tja..we zien het ook wel...

Ik wil je bij deze nog even zeggen dat ik vind dat je goed voor je standpunten uitkomt en de boel ook goed onderbouwt-->Keep it up!!! :D
Wachten op de trein is kut idd :s
laatste aanpassing
Nou ja, is idd 2 uurtjes minder lang als TE, maar mij boeit t niet zo. Ik probeer altijd de tijd die er is optimaal te vullen met ouwehoeren, dansen en genieten, en 7 uur lang hakken, moet nog zien of ik dat uberhaupt nog trek...zucht....ik word oud!!!!
 
Ga je wél naar Thunderdome, WackieJacky??? Ik wil je eigenlijk wel een keertje tegenkomen.....zeg maar...eh....dus.... ;-)
Heheh Danieltio, en of ik erbij ben op TD, dat is voor mij echt het feetsje van het jaar dat ik niet wil missen. Effe back into the good old days en eens kijken of ik zie gabbermoves nog ergens vandaan kan toveren! Dusse, als dat niet lukt, mag jij te me komen leren!
 
Haha!!! Is goed, Wacky...Gisteren op HouseClassics heb ik en een maatje een paar lui geleerd hoe je OldStyle hakt!! Ik heb nog in tijden niet zo'n leuk groepje jongens op een feest gezien als gisteren...!!

Weet je al wat je aan gaat trekken, eigenlijk?
Da's een goeie, ergens ga ik voor de ouwe bekende Aussie-outfit met mn nikies, maar toch lijtk t me ook wel heel cool iets totaal anders te doen, onverwacht....ik ga mn gedachten er nog eens goed over laten ratelen, je hoort het op tijd want we moeten elkaar of course wel gaan herkennen!
 
Ik had wel een héél vaag ideetje, waardoor je me zó zou herkennen; ik wil al jaren eigenlijk een keer als The Wizzard komen. Dus een lang rood gewaad, baartje laten groeien en haar stijf omhoog :-)

Maar ja, in m'n hoofd ziet het er waarschijnlijk leuker uit als dat het in werkelijkheid ooit zal zijn. Komt wel goed, of we gaan overdag gewoon met een hele PartyFlock Amsterdam in. Beetje winkels kijken, terrasje pakken ofzo...En als zij niet mee willen, gaan wij toch gewoon saampjes!!
 
2 Ranja--> Ik ben allang blij dat er nog een Thunderdome gegeven wordt, na Thialf 1999 dacht ik sowieso dat het afgelopen, uit zou zijn met Thunderdome. In 2000 was er dan ook niets en in 2001 was 'ie ineens terug in de Heineken Music Hall. Dus 6 uur afgelopen of om 8 uur, tja..we zien het ook wel...

Ik wil je bij deze nog even zeggen dat ik vind dat je goed voor je standpunten uitkomt en de boel ook goed onderbouwt-->Keep it up!!!


laf joe (K):P
jij bent helaas een van de weinige die niet zou zeuren. Als het in het fec was had het gewoon tot 8 gekund (die weet ik van een klasgenoot die daar werkt) maar ID&T zag vast ook de bui al hangen. Ze hadden echt vet commentaar gehad waarom zon feest in zon "boerenprovincie" is enzo. Dus ze hebben op safe gespeeld door in de RAI te gaan en dan maar tot 6 uur. tenminste dat is mijn theorie :P Maar ik vind het zelf ook erg jammer dus ik ga om 18:00 wel voor de deur liggen :)
Thunderdome wordt gewoon het feest van het jaar maar let wel op je kleding stijl zie de thunderdome ID&T site ( http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/ )

Ik citeer van de officiele thunderdome site :

Regarding the dresscode : if there is any doubt in your mind how to dress up for this event you better stick to the safe side. when we, or the hospitality ladies at the entrance think you look like a radical rightwing neo something extremist you will be sent away. we prefer aussie's, label less shirts, jeans and sneakers. anywaty, you know the drill. please do yourself a favour and don't trouble us with an attempt by ignoring this request. if we notice you have suddenly changed your outfit in the toilet or in a dark corner, you will undergo the same procedure as abovementioned. have a nice decade !

dit is wat ID & T op hun site zet dus in je smoking of konijnen pak komen

greetz

Excess