Partyflock
 
Forumonderwerp · 17662
 
Nou begin ik toch echt pissig te worden!! ID-T laat een "kinderfeestje" als Trance Energy, dat verdomme meerdere keren per jaar wordt gehouden gewoon langer duren dan -het nu al meest besproken feest van het jaar: THUNDERDOME-A DECADE !!!

Wat kan daar nou de reden van zijn? Ligt de gemeente Amsterdam dwars, ligt de RAI dwars of ligt ID-T zelf dwars??????

Ben ik nou gek of is hier wat raars aan de hand?
laatste aanpassing
Dat het tot 6 uur is, is echt onzin!!!
Slaat helemaal nergens op.

PS(de volgende Multigroove is van 22.00 tot 8.00)
Dat zijn betere tijden:D
 
zo hoort het ook!! Denken ze dan niet aan al die mensen die uren moeten wachten op die eerste trein??!!

Waarom kan het bij MultiGroove wel en bij Thunedrdome niet?? Blows my mind...
Als ID&T de kans had gekregen hadden ze het feest heus wel langer laten duren en ze hebben er vast ook wel om gevraagd. Let wel, het is al belachelijk bijzonder dat ze toestemming krijgen om een 3e feest in de Rai dit jaar te houden!

Dus: Wees vroeg aanwezig en geniet van iedere seconde!!! :P
laatste aanpassing
Zo hoort het ook :D
Ik ga lekker springnichten op T.E. :bounce:

GREETZ!!
 
Zekers!! Ik zit gewoon zaterdagmiddag op een terrasje, loop de Albert Cuyp over of ga junken-rammen op het Waterlooplein en zorg er écht voor dat ik om 10 uur binnen ben.. :D
En ik hoop dat ID&T Thunderdome zo organiseert dat het ook ECHT om 22:00 begint. Was in 2001 redelijk op tijd, maar de dj was te laat aanwezig en in 1999 was het niet zo goed qua aanvangstijd. Hopelijk gaan de hekken nu om 21:55 open (zoals het naar mijn mening behoort te zijn).
 
Damn!! Die rij bij Thunderdome 99.. :-(
Daar vielen mensen gewoon flauw van het wachten en het was ook nog eens F**IN koud!!!

anyways, ik ga pitten :Z: ...morgen weekend en daar wil ik volkomen van genieten!!

See ya!!!!
laatste aanpassing
 
Hmmz... krijg het idee dat ik dus ook vroeg aanwezig moet zijn... dat word dus weer voor het eerst in jaren dat ik voor 1'en op een feest ben... :P
Die rij in Heerenveen was idd ziek!!! En laat mij dan nog 1 van de 2 gekken zijn op een totaal van misschien 15000 die in korte aus daar stonden... rillen dus :-D Maar binnen was het goed te doen!!
Denk dat ze een surprise act hebben het laatste uur ofzo. Lijkt me niet dat het om 6:00 echt einde is!!!
 
de gemeente heeft slechts 2 nachtvergunningen aan ID&T in de RAI verleend, namelijk Shockers en Innercity.. Thunderdome zorgde voor wat probleempjes
laatste aanpassing
mmm das wel jammer hoor!! hoop echt dat ze vanaf 2200 gaan knallen want wil maximaal de centen eruit halen!! en dat gaat ook zeker lukken!!:bounce:!
TD99 was echt beroerd qua ingang. Ik mocht via de pers ingang en was om 21:15 binnen. Lichten branden nog, en The Prophet begon vlak daarna met draaien. Ik moest toen een uur wachten op mijn vrienden :-(

Maar tot 6:00 uur is best wel kort. Hopelijk zijn we om 22:00 uur wel binnen, alleen ik ben nooit in de RAI geweest, dus ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat.
 
tja beetje vreemd dat die tijde zo zijn

maar valt me wel op
alles wat maar niet hardcore of hardstyle is word meteen omlaag gehaald...

maar ja zal wel aan mij ligge ofzo :S
vind het ook jammer dat een feestje als TE gelijk als kinderfeestje wordt bestempeld
Tja Nutero,dat blijf je houden.Maar ik heb echt de meest dikke poep aan die mensen die maar lopen te zeiken dat T.E. een kinderfeessie is.Ik ga er gewoon naartoe en zal ook wel een vet avondje krijgen. Als je naar T.E. gaat ben je blijkbaar niet stoer genoeg. Pas als je naar de vette beukfeesten gaat hoor je erbij blijkbaar :S.

GREETZ!!
Bellie hoort er niet bij:devil:
ik hoop gewoon dat de deuren om 9 uur open gaan, deuren gaan toch vaak bij id-t feesten al een uur voor aanvangst open.

Nou dan ben ik gewoon om half tien binnen. dan mis ik tenminste niks door in de rij te staan.
 
ik vind het geen kinderfeest want vermaak me altijd
en ik ga ook naar techno feesten etc en innercity blabalblabal

dus ben ik nu ook een kindje omdat me smaak kwa muziek wat ruimer is dan hardstyle en hardcore?
De HMH en de Borghlandhallen liggen allebei in Duivendrecht, dat is een andere gemeente dan Amsterdam.

De gemeente Duivendrecht is gewoon iets relaxter dan de gemeente Amsterdam.

In Amsterdam hebben ze altijd de Digital Overdose feesten gehad, wat in principe gewoon een grote puinhoop was altijd (maar meestal wel een leuke puinhoop).
En waarom TE een kinderfeestje is snap ik niet helemaal, het waren juist de mensen die al langer naar feesten gingen die in het begin overstapten op de Trance. Dus ja, zo redenerend denk ik dat de gemiddelde leeftijd hoger ligt op TE dan op TD.
 
Ik heb ook express Trance Energy tussen aanhalingstekens gezet, omdat het hier veelvuldig een "kinderfeestje" genoemd wordt.

Als er iemand een ruime muzieksmaak heeft dan ben ik het zelf wel, maar feit is wel dat op Trance Energy gewoon nog veel kinderen lopen en als je je aangesproken voelt dan ben je er dus ook één!!

Met de Topic bedoelde ik meer te zeggen dat een feest zoals Trance Energy dus wél langer door kan gaan én eerder beginnen en Thunderdome kennelijk niet. Ik vroeg mij af wat de reden daarvan zou kunnen zijn :-)
 
Tja, ik ga sowieso naar feesten PUUR om de muziek en allang niet meer voor de sfeer.
 
Nee bellie is een AAP die graag zit op een stoeltje en geluiden in een techno nummer telt en dan schreeuwt "MAN DIT IS VET"



(K) bellie ;)
 
Ik denk dat het komt omdat juist door die hype er veel jongere mensen op af kwamen, neem erbij dat het in het Thialf is. Dus iedereen die in Friesland niet naar een feest mag, mag nu ineens wel. Dus dan krijg je dat er een hele hoop jonge mensen bij zijn. Maar jah, die hardstyle is nu ook al een fucking hype.... dus zijn dat ook kinderfeestjes... :P
Ik voel me niet aangesproken, ik ben nog nooit op een Trance feest geweest.

Maar ik vind dat er op Partyflock gewoon te veel stoere mannen rondlopen die hele belangrijke stoere meningen hebben.

Niet aan een bepaald persoon gericht maar meer in het algemeen.
 
snap niet dit is toch algemene muzieksite
maar zodra het eigenlijk niet hard is dus geen hardstyle of hardcore krijg je al gauw commentaar of word het benadeeld

dat vind ik nogal beetje nep
 
Nah jah, mij hoor je ook niet andere muziekstromingen afkraken. Ik zeg alleen dat het in het Thialf gewoon heel erg is, maar dat was ook met Qlimax in het Thialf. En dat is volgens sommigen wel weer een 'stoer' feest.... dus
 
Ik probeer me ook helemaal niet stoerder voor te doen dan ik 🇦🇱 ben :-)

Ik kraak ook niets af, ik gun iedereen zijn plezier...Ik ben zelf ook jong geweest en moest ook allemaal maar zelf uitvinden waar m'n hart nou lag. Bij mij ligt dat gewoon in de Hardcore omdat die muziek mij het meest aanspreekt. Ik ben zelf naar alle Innercity's geweest, Massive, Trance Energy, Impulz in-outdoor NAAST de Hardcore feesten en weet dus best waar ik het over heb. Nogmaals, persoonlijk ga ik voor de muziek en niet voor de sfeer. Ik denk dat ik op Trance Energy een leukere sfeer meemaak dan op Hardcore feesten...Kinderen kunnen best leuk en aardig zijn!!
 
zie je
laatste zin..je brandt het weer gewoon aan :S
je gaat toch heen voor de muziek?
maar ja over leeftijd moet je het niet hebben
want de leeftijd is ook heel laag op hardstyle feesten of bij de hemkade feesten
dus jou redenering is nie goed

en tja ik ga ook naar alles..maar ik weet waar me hart ligt..das bij techno..maar feesten is goed daarom ga ik naar alles dus tja..wee nie hoor klopt niets van dus
 
Ik wou het er niet over hebben, maar je laat me geen keus...De jongeren nu worden GEK gemaakt door de variëtiet aan ROTZOOI op de radio en op TV en dan bedoel ik vooral TMF. Deze nieuwe generatie ziet door de bomen het bos niet meer en gaat dus sporadisch naar een feest en leert dus nooit wat het is om écht te feesten én te dansen!! Wat kan ik me eraan ergeren hoe die prutsmanntjes allemaal zich staan voort te bewegen (uitzonderingen daargelaten)...En dan heb ik het alleen over feesten als Trance Energy, Innercity...

Op Hardore feesten is het nog 10 keer erger; het gajes heeft ooit in een kroeg van iemand het -welbekende huppeltje- geleerd en denkt dat als hij dat de hele avond op een Hardcore feest doet dat hij OOK een echte Gabber is! Maar zo zijn wij niet getrouwd!!!! Daar komt bij dat op Hardcore feesten veelal de wat jongeren zich laten inspireren stijfe overhempjes, stomme Polootjes te dragen, de broek op te rollen om daaronder gigantische kisten te dragen :kots:

En dan massaal nuchter blijven, dus niet lekker slikken of zuipen en dusal heel snel agressief zijn...

Wat ik bedoel is dat de ouderen weten hoe te moeten feesten maar dat de jongeren het verkeerd aangeleerd wordt.

Zo, dit zal wel weer oorlog worden maar ja, who cares...!!!
laatste aanpassing
 
mja niet oorlog hoor :)
maar omdat het algemeen kinderfeest(en) word genoemd vind ik jammer
aangezien het niet altijd zo is
ik ben dus eigenlijk helemaal niet commercieel

maar ja blablab boeiuh :D
 
We zijn allemaal commercieel alleen weten we het niet allemaal ;-)

Ik koop ook merkkleding enz..
 
zijn er nu ook al regels over hoe je moet feesten? kbedoel wat is dat nou voor een vergelijking tussen ouderen en jongeren...kvind het publiek op hardstyle feesten steeds commercieler worden..dat komt ook omdat hardstyle ontzettend snel is gegroeit..Q dance maakt reclame op TMF...en dan krijg je al gauw mensen die hardstyle wel oke vinden en dus maar ff naar sown feessie gaan..op hardcore feesten komen juist de mensen die er helemaal voor gaan..Iedereen op een hc feest gaat gewoon gigantisch uit zn plaat..kzie echt een duidelijk verschil tussen het publiek van die 2.. En massaal nuchter blijven? dat valt best mee hoor...Ju moest es weten hoeveel hardcoreliefhebbers zuipen op een feest...dus ik vind het een beetje raar wat je nu zegt...
 
Bij de weg, naast dat er -iets jongere feestgangers dan de standaard nederlandse feestganger- komen er ook juist veel ouwe lui die het allemaal wel best vinden en gewoon in Trance een lekkere muzieksmaak hebben gevonden om de hele nacht door te dansen...Ik zie mezelf op een gegeven moment toch ook wel de Hardcore feesten afzweren en af en toe naar zo'n goed toegankelijk feest gaan om gewoon de hele nacht lekker te zweven op dansmuziek!
 
2 Sneeuwwitje--> Ik wil het ook niet generaliseren, maar hoeveel mensen op feesten zie je tegenwoordig niet met zo'n Spa-blauw flesje lopen om die in de WC bij te vullen. Er zijn al hele Topic's over behandeld op PartyFlock en er wordt tegenwoordig gewoon minder gedronken en geslikt op feesten.
 
Dit wordt al mijn 4de trance energy en het blijft gewoon een leuk feestje.
 
2 danielito ---> mensen die slikken drinken toch juist water??
Ja maar wat wil je ook gaan slikken? Ik was vroeger echt een pillenmonster, maar ik neem tegenwoordig gewoon speed, alleen omdat het doet wat het doen moet.

Die halfgare zooi wat voor pillen door moet gaan tegenwoordig dat werkt gewoon niet.

Ik ga meestal zuipen en feesten, tot ik het echt naar mijn zin heb, en dan pak ik eens een keer wat pep en dan stop ik met bier drinken.
 
Ik gebruik nog maar amper pillen, is wel eens anders geweest maar goed, ik drink gewoon alcohol en dat houdt me de hele nacht wakker. Mensen moeten nou niet van mij alcohol drinken, maar dat puur aan het water gaan zitten omdat je de volgende dag nog een beetje wakker bij opa en oma wil zitten stuit mij tegen de borst...

waar ging het eigenlijk ook weer over ? :S
Of het regende in Tietjerkstraveen.
 
Het regende apennoten, geloof ik.
Ik denk dat ik de cabrio dan maar laat staan en voor alle zekerhied mijn Russische kernonderzeeer even uit de mottenballen haal.

Je kunt hem daar toch wel gratis parkeren he?
 
Die kernonderzeeër kan je beter in het nabijgelegen dorpje Termuttersveer parkeren want in Tietjerkstraveen hebben ze een streng beleid ten opzichte van kernonderzeeërs :D
Shit, ik mocht laatst ook al de binnenstad van Utrecht niet in met dat ding. Waar gaat dat heen met Nederland?
 
Ja, dat je met je kernonderzeeër niet eens op een regenachtige zaterdagmiddag de binnenstad in mag. Dan moet je zeker zo'n compacte kernonderzeeër hebben ofzo...Fascisme, puur fascisme!!

bla bla bla..... ;-)
laatste aanpassing
je MAG dit niet eens vergelijken !!!!
 
het zijn wél beiden ID-T feesten, vandaar JUIST de vergelijking..
mwa dat was ook op rebound 31-12-2001
stoind op de flyer 6.00
maar toen zeiden ze dat als iedereen zig zou gedragen

dus geen vechtpartyen dat het door zou gaan tot 8.00 en dat was dus ook zo

dus denk (hoop)dat dit met thunderdome ook zo is