Partyflock
 
Forumonderwerp · 17170
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik heb al zoveel rare plaatsen gehad dat ik nou wel eens wil weten of er mensen zijn met nog raardere (???) plaatsen

wil namelijk nog wel meer rare plaatsen uitproberen
Whehe.. op een feest lijkt me ook stoer :D
 
Uhhh stoeipoes........;)???
 
IN DE OPEN HAARD!!!!!!(toen die aanstond!)
ook in gasfornuis, en in de oven!
ALLES STOND AAN!!!(6) ;P;P;P
laatste aanpassing
2 Heatweave : Geen idee of jij van lucht bent gemaakt...
Wat heb ik nou weer over t hoofd gezien trouwens?
 
Een GLAZEN lift! Op een perron etc. Wil nog wel eens op een groot feest tege de muur an ofsow! whahaha wie...? LMFWAO!!!!
laatste aanpassing
Op een graf ;)
Op een graf?!
Uhm... Jahjah...

;)
genoeg vreemde plekken hoe vreemder hoe beter!
midgetgolfbaan
op een bankje int park
bij de kerk
in de bios
in het trappenhuis
op feesten
in het zwembad
in de zee
op het strand
en nog veel meer~!!!!!!

lekkeerrrrr!!!
bij me oma toen ik nog geen 12 jaar was
laatste aanpassing
Ja. In Londen hebben ze gigantisch grote begraafplaatsen. En als je dan moet kiezen om in de modder te liggen, of op zo'n stenen graf, dan kies je voor het laatste.
Mja.. toch lijkt me geen fijne plek...
 
Ik heb het gewoon nog nooit buiten gedaan :(
Wel ernstig eigenlijk.

Maar in huis heb ik wel alle plekjes gehad:p
Moet je toch eens doen, openlucht is best lekker! Alleen nu in de winter wat minder. Noem eens paar leuke plekjes uit huis?
 
Op de eet tafel in de woonkamer.
Maar ik doe het liever in het bubbelbad of Sauna.

maar het leukste was in een speel tuin op een draaimolen
laatste aanpassing
op het dak van een hotel, over de rand hangend.
 
in de eijfeltoren! :D
Midden in de kleuterklas als er les gegeven wordt :P
 
2 the ravebeast> banale gedachtes :)
In de bios, op feesten, parkeerplaats, bos, strand, tegen dr voordeur(buitenkant ;)), op kantoor op bureau en in de wc, lift van hotel..
 
In de Provincie de Lotte bij de Dordogne In Frankrijk aan de rand van een berg.
Op de bus :D
Zat niet al te veel volk op, maar toch :)
tussen de koeien en de schapen op het land, wel een heel apart luchje maar wel lekker!!!!!
 
In zo' n gang op het CS in amsterdam... bij die goederenliften... pcies voor een camera...

(waar we op werden gewezen door security nadat we klaar waren...)

:$
 
Artiest Leon Pieket
De raarste plaats? Mmmmm, dat is dan in Capelle a/d Ijssel, bij de fietsen stalling achter het elektriciteitshuisje (Capelsebrug.) Doggystyle

Ook een keer in de auto van mijn baas in een parkeergarage in Utrecht op het laagste parkeerniveau (stond de auto in de uiterste hoek met de spiegels naar binnen geklapt)

Mijn vriendin houd heel erg van sex in de buitenlucht. Kan me niet beter wensen. ;)
Basisschool, kleuterspeelzaal, kindercrech


YESSSSSSSSSSSSSSSS!!! GANZ GEIL!!!
uhumm in de berm langs de snelweg.....
enne nog niet zo lang geleden op het balkon van ons appartement in Kreta (gewoon overdag) erg he


Kus
Zow... L:bounce:L
laatste aanpassing
Op de wasmachine :P
(Eerst wel alle rotzooi eraf gooien natuurlijk)
hoe bedoel je eerste keer je gaat toch niet hier vertellen dat je nog maagd bent he???????????????
mm, z'n pic staat op tmf.nl (site heb ik oa. meegeprogd, back-end weliswaar :D), zou best wel 'ns kunnen kloppen ze :devil:
 
aan t portier van de school met carnaval super zatjes dus
bij een beer in zijn reet
Yep... Ben een echte maagd!
Sterrebeeld of echt in de zin van dat je nu met tig jaar opgepropte geilheid ronddrenteld???
:9
Om eerlijk te zijn: allebei (14 september jarig)!!! Toeval: zal wel niet... Van de een kun je af komen, van de ander niet!
Dus jij sjort je nog en doet je kwakkie in een ouwe sok?
GI Jane: je kunt beter zeggen de "opgekropte hete nieuwsgierigheid" waar ik naar snak...
Nee, ik gebruik netjes een handdoek... Sjonge jonge!
En als ik ontmaagd zou worden, zou ik dat het liefst in een bad/onder de douche, een auto of gewoon in mun eigen bed willen...
ik heb het op het balkon in spanje gedaan en in de bus er naar toe met allemaal mensen er omheen wel spannend maar ik had wel mijn knie afgeschaafd aan de beklededing maar was wel de mooite waard xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx­x ferry
Als er nog dames zich geroepen voelen om het eens op de plek van hun keuze te doen en ze hebben er niemand voor: Laat wat achter in mijn postvakje ;P
 
waarom wil iedereen eigenlijk zo gek mogelijk doen... ja stomme vraag... de KICK hmmm spanning!
Nah toen ik het buitenshuis ging doen zeg maar vond het wel raar.. gewoon ergens in een speeltuin en op de oprit van een of andere mega villa gek gaan doen. MMMMMMMMMM
 
haha genoeg rare plaatsen maar die ga ik hier niet zeggen:P
MMM raarste plaats.
Moet wel de achtertuin van mijn ma zijn geweest toen de buren aan het barbequen waren. ;)
laatste aanpassing
Waarom niet op het Binnenhof? Als de regering aan het vergaderen is... Hahaha!
 
Met een getrouwde man in zijn huis, op de bank waar zijn vrouw elke avond zit