Partyflock
 
Forumonderwerp · 17170

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik heb al zoveel rare plaatsen gehad dat ik nou wel eens wil weten of er mensen zijn met nog raardere (???) plaatsen

wil namelijk nog wel meer rare plaatsen uitproberen
 
Nou dan kom je ff bij mij thuis op me kamer en dan heb je het iig ergens gedaan waar nog niemand het heb gedaan"! :D
 
zwembad, duinen, zee, wc, buiten bij een meertje op het gras hehe :P noem maar op ;)
wat vinden jullie dan van voor de kerk, op de wasbak, in de provisiekast, in een hoogslaper terwijl er naast een leeg 2 persoonsbed is.
en er zijn er nog wel een paar
Eh..

Op de bank in de huiskamer met de gordijnen open na uitgaan terwijl ik langs een weg woon vlakbij een discotheek hehehehe

Owja en m'n ma lag boven te slapen :$
laatste aanpassing
mmm ik heb wel de bank van mijn beste vriendin gehad maar toen betrapte HAAR moeder ons slik.
jammer genoeg woon ik niet langs een straat waar een discotheek is dat is op zich wel kicken
in dezelfde kamer als waar 2 vrienden ook lagen te slapen.... moest heeeeeel stilletjes..
Artiest ScuL
in de auto van d'r pa (met leren bekleding, oppassen geblazen). spectaculairder kan ik 't (nog) niet maken :)
moet je toch eens je fantasie de vrije loop laten is juist leuk man
ik vond dat wel heeel raar in bed hoor :D
laatste aanpassing
ja is het eigenlijk ook wel een vreemde plaats ben zelf meer gewend aan dingen als het strand of de provisiekast
 
In een hangmat:)
dat is een goeie die moet ik maar eens gaan uitproberen alleen nog een hangmat zien te vinden en beviel het trouwens.
oke hier komen mijn rara plekjes.
1:de schuur van mijn buurman
2:steegje
3:me moeders waterbed
4:we begonnen op de bank en we waren klaar op de grond
5:me bed
6:het gras veld bij mij achter
7:me achter tuin
en dat was het volgens mij
1 : wc in het vliegtuig
2: duine , bos , strand,
3: vondelpark
4: op feeste
5: in een kroeg gewoon tusse de mense
nou pfffff zo hep ik er nog wel een paar gehad het kan niet gek genoeg!!!
de raarste plaats was midden op een meer van de camping, op een 2persoonsluchtbed, wel heeeel moeilijk, een paar keer in het water geflikkerd maar wel heel veel lol gehad! :P
en nu benk het vrijgezelen leven zat grrrrr
waar zijn die leuke jongens gebleven????voor mee rare plekjes gheghe
 
Met Krank op het bed van het zusje van HousePinda :bloem:
ow, daan, ondeugende jongen (L) whehe, izkal dat nooit vergeten, end an die blink van ze zussie, owwwww. we waren echt heel ondeugent doen. die apap zou jaloers zijn geweest op ons als die ons had gezien.
en tog mis ik zijnopgezwolle eikel wel een beetje.
o vet midden op het water zo doe je nog eens leuke ideeen op
k deed waar water is de waterbed:D
owja k vergeet er nog een
in de auto en dat was in het bos
 
Krank> weet je nog die keer dat HousePinda's moeder ons betrapte in zijn bed? :lief:
whehehe, nee, ik was toen behoorlijk onder invloed van ghb denk ik whehehe, ik weet nog alleen de leifde die wij hebben bedreift. toen zijn zussie onder het bed lag whehe, en zat mee te geniten om zo zelf nieuwe standjes te leren.

whehe, owww, waneer mag ik je slurf weer in me handen hebben klein lief mannetje ? (L)
Onder een hele grote boom in een park, en er liepen gewoon mensen langs een paar, oeps!!!

De rest moet ik even over denken, zijn vast nog wel meer plaatsen.

Bioscoop lijkt me nog een keer leuk!! Maar eens een keer proberen. Eerst een slachtoffer vinden :p

Pashokje in een winkel lijkt me ook lachen.....

Achja overal als er maar de kans is om betrapt te worden.
laatste aanpassing
 
Owh lieve Krankie! :bloem:"

Kom maar snel weer langs, dan gaan we het bed van HousePinda ontdekken!!!
Misschien dat HousePinda en Kamaya ook mee willen doen? :)
he goudlokje met dat laatste ben ik echt 100% mee eens leuk man lekker spannend
Op het keizerkarel plein in Nijmegen...... en niet betrapt :)
midden op t plein?????? vet dat is pas een actie maar dat vind ik toch wel iets te ver gaan
voor mezelf dan he
Met alcohol ga je soms rare dingen doen..... :)
- amsterdam centraal station, perron 1
- het louvre, parijs
- in het park, op het strand, op het dak, in auto's, in een bed waar twee andere mensen in sliepen, op de dansvloer, etc etc

andere vraag: wat is de vreemdste plek waar je ooit :xtc: of iets dergelijks hebt geslikt/gesnoven? mijn antwoord: in een politie-auto, bij 160km/u
laatste aanpassing
denk dat veel mensen maar wat verzinnen.... mijn raarste waren: trein(zo te zien heel normaal:P) auto's(zo te zien ook normaal) en strand, meertjes, bossen, tuin en steegjes( en zelfs deze blijken allemaal afgezaagd te zijn);)
dat is echt heel bruut van dan snuiven/slikken
ook wel van die andere hoor daar niet van
ik kan op het laatste alleen geen antwoord geven ik gebruik niet ook niet op grote feesten maar ik blijf wel altijd tot het eind hoor
slik alleen op party's
iedereen die ik ken zowat gebruikt maar ik niet kan het ook zonder dus waarom zou ik.

maar wat dachten jullie van op de camping onder de douche en dat de douche na twee keer uitgaat en dan maar naakt naar de volgende douche loopt om verder te gaan
op t meer van geneve op de waterscooter was zeker de plaats die t meeste indruk:d heeft gemaakt
in de ontbijtkamer van een hotel
en op de bank in de ontvangsthal van een hotel in oostenrijk... wel spannend
Met je REET op een rodemieren nest :S
ik heb ook nog t strand gehad niet zozeer raar maar wel romantisch alleen de rest van de nacht zand in je reet oren en elk gaatje van je lichaam die je maar kan bedenken dat was wel weer wat minder
laatste aanpassing
in het bed waar ik ook in gemaakt ben!
Ehm..., afgelopen zaterdag achter de vip op 't balkon met uitkijk op de achterste zaal.. achterste zaal had ook uitkijk op haar achterste, want ze zat op de reling. (goed vasthouden, anders flikkerde ze eraf. ;-) )
al fietsend midden in de nacht en zo lam als een tientje :D
he aphrodite je hebt het over een hangmat wil ik ook wellis weten hoe jou ervaringen daarmee zijn, want heb er ook 1 op me kamer (zoals je weet) en kan het toch niet echt aanraden. zal het binnenkort nog een keertje proberen want het moet toch wel goe dte doen zijn eigenlijk. ben er alleen nog inet achter hoe!!

pe@ce
Hey suzanne...
alles goed met jou??
mijn foto is niet goed gelukt.. maar je ziet wel dat ik de rechter ben he?
raarste plek???, openbare wc gek genoeg?
liefs, mij..
2 th@chaser: hoe krijg je dat voor elkaar dan vind ik echt knap

2 karen (blondie19): nou volgens mij vreten jij en patrick wel veel meer uit en tuurlijk zie ik dat jij dat bent ik herken je al van een kilometer afstand dus zo'n foto die een beetje vaag staat dat ook niet in de weg hoor (K) voor jou en patje
 
op de schommel in de speeltuin :-P kosten wel ff wat moeite het resultaat :kwijl: :kwijl: :kwijl:
laatste aanpassing
je moest eens weten suzanne.. ( army of hardcore), waar pat en ik het allemaal wel niet doen.. gna gna.. die openbare wc was maar een voorbeeld..

latersss, Karen
he blondie 19 ik wil eigenlijk niet eens weten wat jullie allemaal uitvoeren want dan zie ik jullie en dan moet ik daar meteen aan denken nee hoor van mij mag je dat allemaal zeggen hoor jij weet vast en zeker ook al een groot gedeelte van mij jij weet eigenlijk al bijna alles van mij geloof ik (K)
op Schiphol ( niet in de toilet ) lekker buiten.. bij schiphol rijk...