Partyflock
 
Forumonderwerp · 1111236
­ Nederland
Agressieve Deventenaar (48) bedreigt zoon met de dood

dinsdag 01 februari 2011 | 11:42 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 01 februari 2011 | 11:44

DEVENTER - De politie heeft maandag een 48-jarige Deventenaar aangehouden omdat hij ervan verdacht wordt zijn 22-jarige zoon met de dood te hebben bedreigd.
De zoon zou hebben ingegrepen bij een ruzie tussen de man en zijn echtgenote. De man gedroeg zich zeer agressief, aldus de politie. Na een kort handgemeen met zijn zoon pakte de 48-jarige man een mes en begon daarmee te dreigen. Hij werd overgebracht naar het politiebureau. De man kreeg een tijdelijk huisverbod.

http://www.destentor.nl/regio/deventer/8071937/Agressieve-Deventenaar-48-bedreigt-zoon-met-de-dood.ece

YEAH FONSJ`NG IS WEER GESPOT HOOR!!!!!!!! HIJ ZAT VANMIDDAG WELLUSTIG BIERIES TE KLOTS`NG VOOR DIE V&D VANWEGE DIE HUISVERBOD JWZ!

NA WEDERHOOR GEDAAN TE HEBBM BIJ FONSJ`NG NAV BOVENSTAANDE FOUTIEVE BERIGTGEVINGS KAN IK JULLIE MELD`NG DAT HET BOVENSTAANDE ECHT TOTALE ONZIN IS.
HET BEGON ALLEMAAL TOEN FONS`JNG THUIS KWAM EN ZN SKOEN`NG UITTROK, DAAR WAS DIE MOPPIE VAN FONSJ`NG AL NIET VAN GEDIEND EN ZE BEGON DIREX MET JONGE GIRAFFELIJKJES FONSJ`NG SMEER`NG AN DE BEK TE GEEVM.
TOEN OOK NOG EENS DIE BASTAARDZOON ZICH ER MEE BEMOEIDE EN BLEEK DAT HIJ FONSJ`NG ZN BIERIE EN ZN HEROIEN`NG HAD VERBRUIKT!!!!!!!! SKREEUWDE FONSJ`NG NTRLK KEIHARD: "IK MAAK JE KAPOT!!!!!!!!"
WADDUN SKOFT EH DIE ZOON!!!!!!!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op vrijdag 1 juli 2011 om 10:46:
ZOUT DAN OOK GEWOON OP UIT DEZE TOPPA NEUS!!

OF MOEJJE EEN SMEER AN DE BEK HEBBM OZZO EH?!??!!?!??


Flikker op dapper ventje is er geen forum voor volk uit de provincie die zonder foto's stoer willen doen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:33:
ga dit vmbo-verhaaltje niet lezen...
HIJ HEP HET OVER DE TELERT :o DAT KEN ECHT NIET DOAH DA BEUGEL!!!! :respect: frenkie de telert :respect:

IK HOOR EM NU AL KLATS'N
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 11:15:
Flikker op dapper ventje is er geen forum voor volk uit de provincie die zonder foto's stoer willen doen?


WAAR ZIE JIJ FOTO`S DANNEH!??!?!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 11:15:
OF MOEJJE EEN SMEER AN DE BEK HEBBM OZZO EH?!??!!?!??
Komoptan jungs klats'n met die neus maar kijk wel uit dat ie niet snuit want dan zijje d'r kats helemaal onder!!!! :respect: 100% anti neus :respect:
je raad eg nooit wie ik vannochtend eg ultra skunnig in zn blote reet in een smerig steegje zag poep'm!?!?! jáááhoor het was FONSJ'N !!! en hij had eg de allerbesmeurdste nieuwe druipskoen'n aan gek!!! hij deed al poepend een handstand en zn smeuÏgge lichtbruine klontenpoep liet ie trots via zn gedrogeerde balzak en zn uitgemergelde speedlichaampje van zn kin afdruip'm recht in een van zn nieuwe skoen'n!!!!
zie hier het resultaat gek:



hij is eg zooo ziekelijk die Fonsj'n!!
hij is eg de allerbesmetst'ng!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 13:21:
Jij hebt idd je VMBO niet eens afgemaakt....


Jij ook niet, blijkbaar.. ga lekker op een 020-thread zitten neuzen ofzo
NET ALSOF MIJ DAT OOK MAAR IETS KAN INTRODUCEER`NG?!?!?!?!?!


:respect::respect: FOOR FONS`J`NG!!!!!!!! :respect: :respect:
laatste aanpassing
FONSJ'NG IS ALIVE AGAIN!!!!! :respect::respect: DA FONSJ'NG LEGACY :respect: :respect:
laatste aanpassing
Idd komoptan jungs lets give fonsj'ng waar die rech op hef :respect:
laatste aanpassing
Dronken boer overreden door vliegtuig

MOSKOU (ANP) - Een Russische boer is om het leven gekomen toen hij stomdronken ging slapen op de landingsbaan van een vliegveld. Een landend vliegtuig van het type Antonov An-2 reed over de dronkenlap heen.
Dit hebben de autoriteiten in Krasnodar, 1200 kilometer ten zuiden van Moskou, vrijdag laten weten. De piloot treft volgens hen geen blaam.


DE RUSSISCHE BROER VAN FONSJ'NG R.I.P.
ik zou graag de ondertiteling op willen vragen :yes:
die kom binn'kort bij de fonsj'ng collections dvd dus ken je nog ff'm wacht'n? anders :smoke: je er ff'm een stuk of 20 van de telert dan ist wel zo'n beetj'n klaar
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 1 juli 2011 om 17:24:
ik zou graag de ondertiteling op willen vragen


TT 888
Skoen'n? wel eem normaal demtahs lull'ng eh... t bint skoens hoah
maar skoens ken ook is allemaal fonsj'ng waardig :respect: skoens, skoen'n en skoen'ng :respect:
laatste aanpassing
FONSJ`NG`S MOPPIE LAG ZOJUIST BIJ DE BERGKERK HEVIG BLOEDEND MET TAND`NG UUT DE BEK EN EEN FLES BACARDI ORO NAAST DR OP DE GROND!!!!!!! WADDUN SKOFT EH IE FONSJ`NG AF EN TOE!!!!

:frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty:
die minne trut kent kats dr plaats nie dus dan wodd'n ha tand'n vakkundig uit dr bek gebuts, ik vinnet zwa terecht gek! kkhoeah
Uitspraak van [0570]-MDJ-[DCJ] op zondag 3 juli 2011 om 16:28:
die minne trut kent kats dr plaats nie


NEE DUS DAN GA JE MAAR NAAST DE BERGKERK LIGG`NG?!??!!?

IK ZOU OP ZN MINST NOG OP DE BANKJES VOOR DE MITTAUN GAAN LIGG`NG!!!
Hey frenkie hajje d'r nog wel ff'm laf in de bek gespuugt dan?
Onnie dan fonsj'ng is echt de allerhardst'n!!!!!
Kom je bij deventer op stelt'n en wie zie je daar op de brink loop'm zoek'ng naar dooie meeuw'm???? ja idd ken er maar 1 zijn fonsj'ng in z'n zondag pak en met gloednieuw'm skoen'ng

laatste aanpassing
YEAH ZE ZIJN WEA BEZIG HOOR!!!! FONSJ'NG EN Z'NG ZOON ZIJN WEER GEPAKT DOOR DE BLAUWM!!!!!


Dronken man ligt in eigen braaksel

zaterdag 09 juli 2011 | 16:34 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 09 juli 2011 | 20:44
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Archieffoto ANP

Archieffoto ANP

DEVENTER - Een 34-jarige Deventenaar is vrijdagavond liggend in zijn eigen braaksel aangetroffen op de Keizerstraat. De man verkeerde onder invloed van alcohol en werd aangehouden voor openbare dronkenschap.

Op diezelfde avond werd een 24-jarige automobilist uit Deventer aangehouden op de Halvestraat. De man reed zonder rijbewijs in een auto en bleek onder invloed van alcohol te verkeren.
Hehe eindelijks :respect: voor fonsj'ng en z'ng zoon zoals het hoort :smoke:
Uitspraak van Ibu op dinsdag 1 februari 2011 om 23:51:
Rare


Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:33:
vmbo


Uitspraak van Ibu op dinsdag 1 februari 2011 om 23:51:
toppa
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 11:15:
ZOUT DAN OOK GEWOON OP UIT DEZE TOPPA

fonsj'ng had weer eens te veel best bier gedronk'ng en zijn zoon moest het weer eens zwaar ontgeld'n na een flink pak smeer'ng an de bek met dooi'n meeuw'm en een giraff'm lijkje heeft hij zich zwaar besmookt met z'ng moeders stash en heeft hij dit nummer opgenoom om zich weer van de wrede manier'ng van zijn achterstands levem los te maak'ng, dit is zijn dibuut en er zal meer volg'ng :respect: fonsj'ng zijn zoon :smoke:
Die kids van fonsj'ng zijn ook net zo verloederd als hun vader!!!!!

wat ken die fonsj'ng ze toch ook hard en gedisciplineerd opvoed'n :respect:
Ja hehe tuulek zo'n viezn groene kwatz vast in de bek!!!! op verzoek van de almachtige fonsj'ng!!!!!!
JONGUH VANT WEEKEND ZAG IK FONSJ`NG NOG LAF ACHTER EEN MEEUW AN RENN`N MET EEN STUK KIBBELING IN ZN BAKKES!!!!



LAFFM KUTMEEUWM!!!!


hij heb wel ander voedsel gevond'n die skooiah hebt ie toch nog wat te skaften met kerst!!!!
laatste aanpassing
ey kobuzz hoe is het met kattus gezwellius dannuh? !!!!!!!!
whehehehehehehehe
laatste aanpassing