Partyflock
 
Forumonderwerp · 1111236
­ Nederland
Agressieve Deventenaar (48) bedreigt zoon met de dood

dinsdag 01 februari 2011 | 11:42 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 01 februari 2011 | 11:44

DEVENTER - De politie heeft maandag een 48-jarige Deventenaar aangehouden omdat hij ervan verdacht wordt zijn 22-jarige zoon met de dood te hebben bedreigd.
De zoon zou hebben ingegrepen bij een ruzie tussen de man en zijn echtgenote. De man gedroeg zich zeer agressief, aldus de politie. Na een kort handgemeen met zijn zoon pakte de 48-jarige man een mes en begon daarmee te dreigen. Hij werd overgebracht naar het politiebureau. De man kreeg een tijdelijk huisverbod.

http://www.destentor.nl/regio/deventer/8071937/Agressieve-Deventenaar-48-bedreigt-zoon-met-de-dood.ece

YEAH FONSJ`NG IS WEER GESPOT HOOR!!!!!!!! HIJ ZAT VANMIDDAG WELLUSTIG BIERIES TE KLOTS`NG VOOR DIE V&D VANWEGE DIE HUISVERBOD JWZ!

NA WEDERHOOR GEDAAN TE HEBBM BIJ FONSJ`NG NAV BOVENSTAANDE FOUTIEVE BERIGTGEVINGS KAN IK JULLIE MELD`NG DAT HET BOVENSTAANDE ECHT TOTALE ONZIN IS.
HET BEGON ALLEMAAL TOEN FONS`JNG THUIS KWAM EN ZN SKOEN`NG UITTROK, DAAR WAS DIE MOPPIE VAN FONSJ`NG AL NIET VAN GEDIEND EN ZE BEGON DIREX MET JONGE GIRAFFELIJKJES FONSJ`NG SMEER`NG AN DE BEK TE GEEVM.
TOEN OOK NOG EENS DIE BASTAARDZOON ZICH ER MEE BEMOEIDE EN BLEEK DAT HIJ FONSJ`NG ZN BIERIE EN ZN HEROIEN`NG HAD VERBRUIKT!!!!!!!! SKREEUWDE FONSJ`NG NTRLK KEIHARD: "IK MAAK JE KAPOT!!!!!!!!"
WADDUN SKOFT EH DIE ZOON!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Rare toppa
altijd maar die allochtonen weer.
 
Uitspraak van ja nee ja nee op woensdag 2 februari 2011 om 00:40:
altijd maar die KUT allochtonen weer.
 
Hoe kan je hoofdletters op PF gebruiken? Ik krijg altijd een melding :')

Overigens ga ik dit vmbo-verhaaltje niet lezen...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:33:
vmbo-verhaaltje niet lezen...

:lol:
Bedankt voor deze correctie.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:33:
Hoe kan je hoofdletters op PF gebruiken?

GEWOON DE CAPSLOCK IN DRUKKEN EN TYPM!
 
Joh eppo :')
 
Wat een boers kut accent :lol:
Dronken man uit portiek gehaald

zaterdag 28 mei 2011 | 15:36 | Laatst bijgewerkt op: zondag 29 mei 2011 | 19:13
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
EPA

EPA
Quantcast
DEVENTER - De politie kreeg vannacht een melding dat er een man lag te slapen in een portiek aan de Polstraat. Ter plaatse bleek de 34-jarige Deventenaar behoorlijk dronken.
Hij werd aangehouden voor openbare dronkenschap en ingesloten op het bureau. Daarnaast krijgt de man een proces-verbaal voor het zonder redelijk doel ophouden in een portiek.

YEAH!!!! FONSJ`NG IS WEER GESIGNALEERD HOOAH!!!!

EN WAT N SKOFTERIG`NG AKTIE V D WAUT`NG, HIJ KEN TOCH WEL FFM CHILLN IN N PORTIEKJ`NG ONNIE DAN?!!??!?!

IK GA DIREX NAAR HET VOORMALIGE VERDIOR PORTIEK`NG ME ONTIEGELIJK BEZATT`NG!!! :@

http://www.destentor.nl/regio/deventer/8780283/Dronken-man-uit-portiek-gehaald.ece
waddun lafhartige skoften in het blauw zeg zomaar die best'n man uit zijn slaap halen en dan ook nog gaan loop'm stoer doen dat ze fonsj'n weer hebb'ng BAH!!!!!!!!!


LAAT FONSJ'N MET RUST VUILE SKOOIAH'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vanwaar die doodheid hier fonsj'ng zou zich kapot skamen dat zijn legacy niet verder verspreid word!!!!!!! :smoke:
Typ normaal man.
tffffff dat maak ik altijd zelluf nog wel uit en ik heb mbo ;) das kats beter!!!!!!!!
GVD ZE MOETNG ECHT RESPECT HEBBM VOOR FONSJ`NG!!!!!! :@

HIJS EEN EKTE INSPIRATOR!!!!!!

:respect: :respect: :respect: FONSJ`NG!!! :respect::respect: :respect:
Free fonsj`ng!!!!
YEAH!!!!! free da fonsj'ng :@

laat hem in zijn meeuw gooiende tampon skoepende waarde dat is hoe die is en ik ben trots op'm!!!!!!!!!






:respect: :respect: :respect: FONSJ'NG :respect: :respect: :respect:
hajje em weer hoar!!!!!



Een 42-jarige Deventenaar is dinsdagavond aangehouden voor winkeldiefstal. De man wordt er van verdacht goederen te hebben gestolen uit een winkel aan de Dreef in de wijk het Borgele. hij heb kats weer blikk'ng schultenbrau lopen jatt'n alleen jammer dat ze em net weer moest'n pakk'ng go fonsj'ng ren met die blikk'ng je ken het!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 februari 2011 om 10:33:
Hoe kan je hoofdletters op PF gebruiken? Ik krijg altijd een melding :')


IS NIET MOEILIJK TOCH ?
DRUK OP CAPS LOCK EN GA DAN TYPEN ;)

KUN JE DE CAPS LOCK NIET VINDEN
MAAK DAAR DAN EEN MELDING VAN BIJ PF
MISSCHIEN KUNNEN HUN JE DAN WEL VERDER HELPEN ;)
En ik ga met je mee!!!!!! neem wel 5 treetjes schultenbrau mee :respect:schultenbrau!!!!!!!!!!!!!!!
'Kratjescrimineel' opnieuw verdacht van diefstal bierkratje


STEENWIJK/ZWOLLE - De kratjesdief van Steenwijk zit opnieuw vast op verdenking van kratjesdiefstal. De verontwaardiging in de buurt waar hij de diefstal zou hebben gepleegd is groot, zegt politieteamchef Johan Ekkel. De vermeende dief zit nog in de cel na de jongste diefstal.
Hij is bovendien nog altijd verdachte in het onderzoek naar de kwestie van de 'kratjescrimineel' die een bierkrat met mesjes in de handvatten inleverde bij een plaatselijke supermarkt. Een medewerkster raakte toen zwaargewond.

De twintiger die bekende een aantal keren bierkratjes bij huizen te hebben weggehaald voor het statiegeld, ontkende dat hij het mesjeskrat bij de supermarkt had ingeleverd.

De politie onderzocht de jongste diefstal en kwam bij de Steenwijker uit. "De dief heeft exact dezelfde werkwijze gebruikt", zegt Ekkel.

Justitie moet nu bepalen of de Steenwijker in de cel moet blijven of dat hij weer op vrije voeten wordt gesteld. Wie een kratje lege bierflessen steelt, blijft over het algemeen niet zo heel lang in de cel zitten. Wie verdachte is in een onderzoek naar zwaar lichamelijk letsel, heeft daar meer kans op.


:respect: FONSJ'NG Z'N ZOON IS BEZIG :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Hyper Impact op maandag 20 juni 2011 om 18:12:
En ik ga met je mee!!!!!! neem wel 5 treetjes schultenbrau mee :respect:schultenbrau!!!!!!!!!!!!!!!


NEEEEEEEE JONGUH FONSJ`NG DRINKT "BEST BIER" V D DIRRUK!!!
Ja ken ook dat skeft mij bout zolang fonsj'ng maar bezopen met dooie meeuw'm ken mepp'm dan is hij echt gelukkig gaan we het vedior protiekj'ng bezett'n en die laffe skoften belaag'ng met lege blikk'ng en naald'n en natuurlijke de gebruikelijke porsie dooie bescheet'n meeuw'm



:respect: het bezett'n van het vedior portiekj'ng :respect: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
NOG FF'M VOOR DA OLDSKOOL FONSJ'NG FEELING NOGMAALS 'T FONSJ'NG GEDICHT :RESPECT:


Fonsj'ng is kik'ng
hij loopt an je auto te wrik'ng
fonsj'ng is egt de best'n
hij loop zn oma met r reuma te pest'n
fonsj'ng heeft knobbels op zn snikkel
fonsj'ng haalt zn pep bie mikkel
fonsj'ng is altijd groene klont'n an et poep'm
en hij komt je moeders tampons laf skoep'm

:respect: DA FONSJ'NG :RESPECT:
DA EKTE FONSJ'NG

laatste aanpassing
Yeah kick'ng!!!!!!!


die dope gaat echt hard fonsj'ng is daarna wel opgepakt omdat hij kleine kindr'ng d'r mee liep te besmeur'ng!!!!
en ze daarna lafhartig de skoen'ng van de voetjes af trok. 1 kind heeft nu ebola omdat fonsj'ng de skoen niet uit kreeg en dus maar besloot om door de tere kleiNe ondervoede enkeltjes van het kind te knaag'ng om die skoen maar te krijg'ng. ZIE HIER HET RESULTAAT!!!!!

laatste aanpassing
Yeah das de ekt'ng fonsj'ng collectie wanneah komt ie op dvd uit danneh kenn we fonsj'ng op breedbeeld in dia voorstellings aan de wereld sjoowm !!!!!!


:respect::smoke: da fonsj'ng collections dvd :smoke: :respect:
laatste aanpassing
 
Kolere de boertjes blijven bezig hier :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 10:38:
Kolere de boertjes blijven bezig hier


ZOUT DAN OOK GEWOON OP UIT DEZE TOPPA NEUS!! :@

OF MOEJJE EEN SMEER AN DE BEK HEBBM OZZO EH?!??!!?!??
Jawaddanuh!!! fonsj'ng heeft het zowiezo niet zo op neuz'ng omdat ze altijd zijn dooie meeuw'm loop'm te skoep'm!!!

laat em eens met rust ik weet wel dat je jaloers bent op z'n lifestyle maar dat geeft je het recht niet om em af te kraak'ng en z'n meeuw'm te skoep'm!!!!!!! geef em die smeer dannuh!!!!!!!!!