Partyflock
 
Forumonderwerp · 986732
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Event Thunderdome 2007 in de RAI
10-december-2007

Aan de omwonenden van Amsterdam RAI


Datum: 30 november 2007

Betreft: event Thunderdome 2007 in de RAI

Geachte omwonende,

In de nacht van zaterdag 15 december op zondag 16 december 2007 wordt in Amsterdam RAI het dance event "Thunderdome" gehouden. De organisatie is in handen van ID&T. Het dance event begint zaterdgavond om 22.00 uur en duurt tot uiterlijk zondagochtend 16 decemeber 07.00 uur. Er worden maximaal 20.000 bezoekers verwacht.

De vergunning voor dit evenement wordt verstrekt door stadsdeel Zuideramstel. In samenspraak met ID&T, RAI, politie, brandweer, Dienst Milieu- en Bouwtoezicht (DMB) en het stadsdeel zijn afspraken gemaakt om het evenement ordentelijk te laten verlopen.

Daarbij is vooral gekeken naar geluidsoverlast. Dit naar aanleiding van de klachten hierover tijdens het 'In Qontrol' feest, dat medio april van dit jaar plaatsvond. Daartoe hebben de betrokken partijen een aantal maatregels getroffen om de geluidsoverlast te beperken.
In vergelijking met het in april georganiseerde feest is het aantal te gebruiken hallen teruggebracht van 4 naar 3, zullen slechts 3 podia (i.p.v. 6) worden gebruikt, en zal door de DMB aangewezen type geluidbegrenzer worden gebruikt. Mede op aandringen van het stadsdeel is het maximaal toegestane geluidsniveau in de ontheffing geluidhinder lager vastgesteld.
Ook zijn gedetailleerde afspraken gemaakt om efficient in te grijpen als de geluidsnormen ondanks deze maatregelen onverhoopt toch worden overschreden. Met politie en Openbaar Ministerie zijn daarbij ook sancties afgesproken.
Door deze maatregelen verwachten wij, dat de geluidsoverlast beperkt zal zijn.

Daarnaast zullen verschillende aan de RAI grenzende buurten worden afgezet voor autoverkeer om parkeerovelast tegen te gaan. Alleen automobilisten met een parkeerkaart, of degenen die aannemelijk kunnen makenin de buurt op bezoek te willen gaan, bijvoorbeeld bij bewoners, bedrijven, instellingen of artsen, komen met hun auto de buurt binnen.

Gedurende het evenement kunt u voor het melden van klachten gebruik maken van het volgende telefoonnummer van de DMB: 020 - 55 13 456. De DMB zal de ter plaatse aanwezige politie informeren, indien maatregelen die avond noodzakelijk zijn. Na afloop van het evenement kunt u uw klachten doorgeven via dbm@amsterdam.nl.

Bron: www.zuideramstel.amsterdam.nl

kortom het volume knopie gaat weereens lager
hoop niet dat we weer zo zacht kut geluid krijgen als op Qlimax

misschien wel een leuk idee om s'nachts een klacht in te dienen dat het geluid te zacht staat. tel num 020 - 55 13 456
 
die mensen moeten niet zo liggen luister gewoon gaan pitten of mee stampen (Y)

heb zelf vroeger ook vaak feesten naast me deur gehad, lekker belangrijk is maar paar nachten per jaar.
Altijd zeiken, tis maar een keertje
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 19:49:
Ze hadden het misgien toch beter in de jaarbeurs kunnen houden...

echt niet :S jaarbeurs is kut :S
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 12 december 2007 om 19:57:
Dat zou niet slim zijn. Dan hoeven ze de volgende keer niet meer terug te komen

wedden van wel... ;)
we gaan gewoon bellen van af dat feest als iedereen plus minus 15000man, het doen dan liggen die lijnen plat en worden de telefoonnistes knetter bek van die telefoontjes.

ik bel zeker wel.
laatste aanpassing
op in qontrol tijdens de set van evil activities stond het ook wel pijnlijk hard hoor. :bounce:

Zou echt een ware aanfluiting zijn als we niet voluit kunnen knallen. :[
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 12 december 2007 om 19:20:
Uitspraak van Jordi :banana: op woensdag 12 december 2007 om 18:58:
Ik kan me daar nou echt niets bij voorstellen
Toen ik op InQontrol naar buiten liep hoorde ik volgens mij niet eens muziek meer.. en ik ging iets voor het einde weg toen ze dus nog bezig waren. Bizar dat je op 1 km afstand het nog kan horen

Kan nog veel sterker hoor...

Triavium in Nijmegen is een goeie. Daar werd het geluid bijv. door een luchtstroom naar een wijk op kilometers afstand gebracht alwaar het neerdaalde. De klachten kwamen niet uit de directe omgeving, maar dus van kilometers afstand.

Kan me ook nog een feest herinneren waarbij de trillingen via de fundering/heipalen over gebracht werden naar een bepaalde grondlaag... door deze grondlaag werden de trillingen getransporteerd naar gebouwen welke stukken verderop in diezelfde grondlaag gefundeerd stonden.

ik woon zelf in zaandam maar ik kon toch goed mee genieten van dance valley. maar om daar gelijk over te zeuren, nee.

vind het maar zielig van die mensen die zeiken zullen wel weer oudjes en/of allochtonen zijn geweest
 
Uitspraak van waus in je aus op woensdag 12 december 2007 om 20:47:
ik bel zeker wel.

kijk bij de meeting van 02.00 uur (Y)
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 12 december 2007 om 20:52:
in qontrol

is geen thunderdome :nee: en ook daarna zijn er allemaal klachten geweest na in qontrol :jaja:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van waus in je aus op woensdag 12 december 2007 om 21:00:
ik woon zelf in zaandam maar ik kon toch goed mee genieten van dance valley. maar om daar gelijk over te zeuren

Het gaat dan om een feest overdag en niet de gehele nacht wakker gehouden worden. ;)
laatste aanpassing
dus als je geen kaartje heb ga je gewoon op de parkeerplaats uit je dak :D
Beetje jammer weer!
Weet nu al dat er veel mensen gaan bellen, al is het maar omdat ze een hekel aan de muziek hebben!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 21:00:
Uitspraak van Ralliart op woensdag 12 december 2007 om 20:47:
ik bel zeker wel.

kijk bij de meeting van 02.00 uur

zag ik later ook ja

was pagina 1 vergeten te lezen
word veel teveel naar mensen geluistert op het stadhuis
hardcore heeft een slechte naam en wat is er nu leuker voor een ambtenaar om evenementje te pesten. lekker makkelijk.

ga wat nuttigs doen daar
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
kortom het volume knopie gaat weereens lager
hoop niet dat we weer zo zacht kut geluid krijgen als op Qlimax

misschien wel een leuk idee om s'nachts een klacht in te dienen dat het geluid te zacht staat. tel num 020 - 55 13 456

:roflol: dat laatste zou je eigenlijk moeten doen :d
Kans is dan alleen wel aanwezig dat iederen beller die belt ook als "klacht"wordt gereistreerd dus misschien werkt het dan alleen in ons nadeel :x :x

Ik vindt de kat op het spek binden :nocheer:, expres dat nummer geven zo van "bel bel bel bel"dan kunnen we die vieze dance-feesten wegtreiteren"

We hebben gewoon vieze pach dat In Qontrol op een "zomernacht"in april werd gehouden waarbij veel klachten waren omdat mensen met hun ramen open hebben geslapen. normaal is het geen 20 a 22 graden in de nacht in april...
Tja en helaas is het zo in dit land dat het recht van de enkele klagers nog altijd zwaarder weegt dan dat van 20.000 mensen die zaterdag gaan feesten.
Politiek correcte geneuzel altijd :[
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 12 december 2007 om 23:43:
Tja en helaas is het zo in dit land dat het recht van de enkele klagers nog altijd zwaarder weegt dan dat van 20.000 mensen die zaterdag gaan feesten.
Politiek correcte geneuzel altijd
amen :respect:
Aaaah kut man.

Maar wat 'tsrod ed roov ejtleppa' zegt, bij evil activities op inqontrol stond het geluid echt hard !
Sinds die set heb ik echt last van mn linkeroor gekregen. Komt misschien ook omdat ik helemaal vooraan stond.
Heb niet vaak het volume zo hard gehoord
laatste aanpassing
Zou het niet zo kunnen zijn dat dit maar een schijnbrief is. Gemeentes roepen wel vaker dingen om de omwonenden gerust te houden. Dus mis is dit schijn en krijgen we toch een hard geluid!
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
misschien wel een leuk idee om s'nachts een klacht in te dienen dat het geluid te zacht staat. tel num 020 - 55 13 456

en dan met ze alle bellen :[
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
kortom het volume knopie gaat weereens lager

ze moeten het niet verprutsen dit jaar, anders kom ik eerst niet weer.... in 2005 was het geluid ook waardeloos
Uitspraak van Peetraatje op woensdag 12 december 2007 om 17:25:
RAI is schijnbaar sowieso een kutlokatie, zelf nooit gweest maar toch

Zeg dan niks :/ a decade was top. Rai is goed zolang er niet meer dan 3 zalen worden gebruikt :)

Uitspraak van waus in je aus op woensdag 12 december 2007 om 20:47:
we gaan gewoon bellen van af dat feest als iedereen plus minus 15000man, het doen dan liggen die lijnen plat en worden de telefoonnistes knetter bek van die telefoontjes.

of altijd ingesprek laten zijn :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
020 - 55 13 456

:lol: opgeslagen
 
Die knop gaat toch wel open.....:P:beer:

en zo niet dan toch:bounce:

Ken me overigens nog het geluid van 10 jaar Thunderdome nog herrineren en daar was het ook zo dat die standaard brief naar de omwoonnenden ging en toen klapte het er ook op dus niet gevreest er gaat gefeest worden als een beest:beer::beer::yes::beer::beer:

En in Mokum zullen er weinig mensen zijn die niet gewend zijn aan een beetje geluid.....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 13:31:
opgeslagen

:X
 
Uitspraak van waus in je aus op woensdag 12 december 2007 om 21:44:
zag ik later ook ja

was pagina 1 vergeten te lezen

maakt niet uit ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 13:31:
Uitspraak van StelKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
020 - 55 13 456

opgeslagen

ik ook :)
Is er ook een telefoon nummer waarbij je kan melden dat de buurtbewoners aan het zeuren zijn? En dat dat bijv. ook geluidsoverlast is:P
nog 2 nachtjes slapen.. ik heb dr zinnnnn in!:banana:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 12 december 2007 om 21:28:
ik woon zelf in zaandam maar ik kon toch goed mee genieten van dance valley. maar om daar gelijk over te zeuren

ik woon in limmen, gemeente castricum, en daar kan ik duidelijk meehoren.. dit is hemelsbreed 25 kilometer afstand maar omdat er bij geen gebouwen tussen staan en dance valley hoger ligt krijg je dat effect..

dit jaar stond HQ recht op ons af, totdat de taxi naar sensation black kwam heb ik de hele middag DV geluisterd :P

maar ja dat is al ruim 10 jaar zo, en daar is iedereen mee gewend.. ik weet wel dat er een klachtencomite is opgestart een aantal jaren terug in heiloo..
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
Gedurende het evenement kunt u voor het melden van klachten gebruik maken van het volgende telefoonnummer van de DMB: 020 - 55 13 456. De DMB zal de ter plaatse aanwezige politie informeren, indien maatregelen die avond noodzakelijk zijn. Na afloop van het evenement kunt u uw klachten doorgeven via dbm@amsterdam.nl.

Ik zeg, bellen tijdens het feest en na het feest even een kort mailtje over hoe goed het feest was :)
 
zullen er nou echt veel mensen gaan bellen ? of ?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 19:49:
Ze hadden het misgien toch beter in de jaarbeurs kunnen houden...

Daar is het geluid ook niet alles!! 2 jaar terug bij thunderdome had je alleen redelijk geluid in de buurt van de boxen, verder de zaal in was het helemaal kut!!
 
Uitspraak van actief op donderdag 13 december 2007 om 18:19:
Ze hadden het misgien toch beter in de jaarbeurs kunnen houden...

kijk dat is nog eens een goed idee..

zal ff bellen kunnen opbouw is toch nog niet helemaal klaar :P
Tijdens nightmare outdoor vorig jaar werd r constant gebeld dat t harder moest :P
Dat die omwonenden niet zo zeiken :Z Emigreer maar fijn dan (Y)
wij wille herrie GVD!
was dit nou voor onzin?
we gaan toch met zun alle flink herrie schoppe of nie dan!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 13:31:
opgeslagen

ik ook allemaal ff bellen en daarna mailen dat het geluid wel wat harder kon
Altijd maar weer dat gezeik van omwonenden overal, zijn die zelf nooit jong geweest? :O
laatste aanpassing
Wat een geneuzel, als je daar toch woont weet je dat daar feesten worden gehouden en als er een feest is, weet je dat het maar voor 1 nacht is. Gezeik om dan die avond te gaan bellen omdat je er wat van hoord. Zou wel eens willen zien wat voor mensen dat zijn, allemaal van die zure hoofden. BAH.

Maakt geen fuck uit, wij hebben het tenminste wel na ons zin zaterdag :D
Uitspraak van sportfriek op woensdag 12 december 2007 om 18:13:
wat kan je nu nog horen als je in je huis zit op 100 meter afstand van de rai

dat is dus niet zo he .. toen met in qontrol kon ik de bas nog horen in me huis en ik woon er een paar km vandaan:)

mij zal je niet horen klagen overigens:P (omdat de muziek te hard staat :roflol: )
laatste aanpassing
 
Dat ID&T maar eens laat zien waar ze voor staan met Thunderdome: schijt aan de wereld en de schuiven compleet open!

Dan maar een dikke boete. Winst maken ze toch wel en het gaat tenslotte om ons.
Thunderdome wants to make a statement to the world:
Fuck politics,
fuck bullshit,
fuck racism,
fuck the police,
fuck the media,
fuck the ignorant,
fuck religion,
fuck war,
fuck fashion,

fuck sound limits,
fuck your boss,
fuck the industry,
fuck the law,
fuck people who tell you what to do,
fuck school,
fuck being broke,
fuck smart-asses who think they’re hardcore…
especially fuck your girlfriend,


but the most of all FUCK YOU!!!!!!




Moet goedkomen dus :bier:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van STELKA op woensdag 12 december 2007 om 17:17:
kortom het volume knopie gaat weereens lager

:roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 20:39:
Dat ID&T maar eens laat zien waar ze voor staan met Thunderdome: schijt aan de wereld en de schuiven compleet open!

Dan maar een dikke boete. Winst maken ze toch wel en het gaat tenslotte om ons.

:respect:

Uitspraak van riise op donderdag 13 december 2007 om 21:02:
Thunderdome wants to make a statement to the world:
Fuck politics,
fuck bullshit,
fuck racism,
fuck the police,
fuck the media,
fuck the ignorant,
fuck religion,
fuck war,
fuck fashion,
fuck sound limits,
fuck your boss,
fuck the industry,
fuck the law,
fuck people who tell you what to do,
fuck school,
fuck being broke,
fuck smart-asses who think they’re hardcore…
especially fuck your girlfriend,

but the most of all FUCK YOU!!!!!!

AMEN :respect:
laat ze dit dan ook maar waar maken (Y)
Uitspraak van Mr. T. op donderdag 13 december 2007 om 19:06:
of nie dan

ja johhh zekerrr
gewoon zielig :D
laat ons gewoon lol hebben in plaats van te zeiken over het geluid
je moe thet ook niet horen
maar VOELEN ! ! !
Die mensen moeten zich niet zo aanstellen. Zovaak is er niet een feestje, moeten ze daar maar niet gaan wonen :)
Artiest Nevz
Uitspraak van sportfriek op woensdag 12 december 2007 om 18:13:
inderdaad een stelletje zeikers die burtbewoners
wat kan je nu nog horen als je in je huis zit op 100 meter afstand van de rai ?
als je buiten staat hoor je al nauwelijks iets.

;) dat heeft er niets mee te maken. Als je voor de ingang van het evenement staat hoor je helemaal niks. Maar omdat de lage tonen van het geluid nog gespiegeld kunnen worden hoor je op sommige plaatsen zo'n 5km verderop ook keihard de lage tonen dreunen en dat is echt geen fijn geluid.

correct me if i'm wrong
da zal dus niet zo worden als met TD a decade :'(
is het geen idee om de boel gewoon beter te isoleren? dan hoeft t geluid ook niet meteen zachter

of een hele hoge muur net om de RAI heen :P kunnen wij lekker uit ons dak gaan :cheer: