Partyflock
 
Forumonderwerp · 984477
­ Nederland
 
De Volkskrant wil beeld rellen waarop 2 agenten op het hoofd werden geslagen niet afstaan tijdens het inrekenen van een arrestant.
Dagblad de Volkskrant weigert beelden af te staan van de scholierenacties van maandag op het Museumplein. De politie heeft om het videomateriaal gevraagd om het te gebruiken in het onderzoek naar de relschoppers.
De krant liet deze week een filmpje over de rellen op de website zien. De politie zag dit ook, maar wil daarnaast de originele, scherpere beelden graag bekijken.
Het bewuste internetfilmpje is nog te zien op www.vk.tv.



www.at5.nl
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
nooit je bron prijsgeven ;)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:36:
Het bewuste internetfilmpje is nog te zien op www.vk.tv.

Probleem opgelost, halen ze het daar toch van af :/
 
Uitspraak van bonaparte op donderdag 29 november 2007 om 10:44:
halen ze het daar toch van af

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:36:
De politie zag dit ook, maar wil daarnaast de originele, scherpere beelden graag bekijken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 29 november 2007 om 10:39:
nooit je bron prijsgeven
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:37:
Het is een schande dat een krant de beelden die een nieuwswaarde van 0,0 hebben niet willen afstaan op relschoppers op te pakken!

Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen (n) Dan ben je in mijn ogen fout bezig.
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

Nadat de politie diezelfde 14-jarige welgeteld vier keer had gevraagd om het plein te verlaten....
:rot:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen

Dan ben ik benieuwd hoe jij een groep bestaande uit 200 veertienjarigen op een andere manier dan meppen kan wegkrijgen????
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig

waarom mijk gewoon groot gelijk
die rellende tering jeugd
leeftijd maakt niks uit
ze kunnen rellen dan ook ontvangen
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

Gewoon meppen die handel, 85% is er toch alleen maar om te rellen ipv dat ze demonsteren of überhaupt weten waar ze voor demonstreren, met dat soort tuig heb ik geen meelij B)
 
Uitspraak van bonaparte op donderdag 29 november 2007 om 10:59:
met dat soort tuig heb ik geen meelij
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

Ze hadden het 40 x moeten doen o:)
 
Uitspraak van bonaparte op donderdag 29 november 2007 om 10:59:
met dat soort tuig heb ik geen meelij

:respect:
Beter van die krant
 
Uitspraak van sachin..B) op donderdag 29 november 2007 om 11:04:
Beter van die krant

bang dat je koppie in handen van de politie valt? :aai:


Uitspraak van bonaparte op donderdag 29 november 2007 om 10:59:
met dat soort tuig heb ik geen meelij
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

hele ME er notabene bij :S
maar aan de andere kant :
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:55:
Dan ben ik benieuwd hoe jij een groep bestaande uit 200 veertienjarigen op een andere manier dan meppen kan wegkrijgen????

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:52:
Nadat de politie diezelfde 14-jarige welgeteld vier keer had gevraagd om het plein te verlaten
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

ze rellen voor de fun, als ze hooligan willen zijn moeten ze de slagen maar kunnen incasseren ook:yes:
 
Als honden zich zo stout gedragen worden ze afgemaakt:/ Dus deze kinnekes mogen blij zijn met een paar klappen.
De held uithangen voor je debiele vriendjes betekend klappen vangen:[ Als je een echte vent (in dit geval zonder hersens) bent, dan ben je trots op die blauwe plekken en ga je achteraf niet lopen huilen als een baby
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:44:
Als honden zich zo stout gedragen worden ze afgemaakt Dus deze kinnekes mogen blij zijn met een paar klappen.
De held uithangen voor je debiele vriendjes betekend klappen vangen Als je een echte vent (in dit geval zonder hersens) bent, dan ben je trots op die blauwe plekken en ga je achteraf niet lopen huilen als een baby

(y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:20:
met dat soort tuig heb ik geen meelij
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
Aan de andere kant belachelijk hoe de politie hier heeft opgetreden. 20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

Simpele
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:52:
Nadat de politie diezelfde 14-jarige welgeteld vier keer had gevraagd om het plein te verlaten....

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:37:
Het is een schande dat een krant de beelden die een nieuwswaarde van 0,0 hebben niet wilt afstaan om relschoppers op te pakken!

agent-aspirante in opleiding ofzo?
of gewoon nooit jong geweest?

als puber vind je het vaak leuk om het gezag uit te dagen, dan ben je niet gelijk tuig....

die jongen die ineens vanuit het niets erbij komt en die agent 2x mept en dan heel laf gelijk weg rent, ok dat is idd een figuur die verdient ferme tikken van de gumminknuppel,

maar een hier en daar een ei gooien naar een agent, of een beetje worstelen bij je arrestatie zoals op dit filmpje moet gewoon kunnen bij zon demonstratie!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:05:
maar een hier en daar een ei gooien naar een agent, of een beetje worstelen bij je arrestatie zoals op dit filmpje moet gewoon kunnen bij zon demonstratie!

sure:) Maar dan moet je ook niet gaan lopen huilen als dat afgestrafd wordt
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:05:
als puber vind je het vaak leuk om het gezag uit te dagen, dan ben je niet gelijk tuig....

Ben ik met je eens:yes:

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:05:
die jongen die ineens vanuit het niets erbij komt en die agent 2x mept en dan heel laf gelijk weg rent, ok dat is idd een figuur die verdient idd ferme tikken van de gumminknuppel,

Dat bedoel ik ook!

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:05:
maar een hier en daar een ei gooien naar een agent, of een beetje worstelen bij je arrestatie zoals op dit filmpje moet gewoon kunnen bij zon demonstratie!

Zolang je maar niet aan openlijke geweldpleging doet, is er weinig aan de hand!


Maar wat vind jij dan van die Marokkaanse scholier die eerst keihard loopt te roepen dat 'ze' er niet zijn om te rellen en twee tellen later een arrestant probeert te bevrijden door twee agenten te molesteren:S
Uitspraak van Colonel Sanders op donderdag 29 november 2007 om 11:51:
Simpele

Zwakzinnige.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 10:55:
Dan ben ik benieuwd hoe jij een groep bestaande uit 200 veertienjarigen op een andere manier dan meppen kan wegkrijgen????

Ik had het over 1 iemand ;) Gewoon 1x meppen en dan meenemen.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 november 2007 om 12:15:
Maar wat vind jij dan van die Marokkaanse scholier die eerst keihard loopt te roepen dat 'ze' er niet zijn om te rellen en twee tellen later een arrestant probeert te bevrijden door twee agenten te molesteren

o dat zag ik niet, dat ventje op dat filmpje die die agent mepte was volgens mij gewoon een blanke hoor, maar goed wat doet t ertoe..
iig een laf ventje!

ik heb paar dagen terug ook beelden gezien hoe de politie in middelburg optrad, en dat ging wel ff te ver hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=aFONZDwz3IY
0
paar gefrustreerde tering-wouten uit zeeland stonden willekeurig wat kinderen te meppen die daar alleen maar stonden en verder geen geweld pleegden! helden!!

tsja dat vind ik dan minstens zo laf als dat ventje uit dat filmpje van hierboven
laatste aanpassing
 
Op dat filmpje zie ik toch dat het vooral de gastjes met een grote bek zijn die de klappen vangen, maar inderdaad ook een paar die klappen krijgen enkel omdat ze niet snel genoeg weglopen..
Hoe dan ook, het was wel effectief:P Ik vind dat de mensen wel wat meer respect voor de politie moeten krijgen en er wat 'banger' van mogen worden. Politie hoeft van mij niet alles te pikken hoor, doen we zelf toch ook niet?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 12:41:
Op dat filmpje zie ik toch dat het vooral de gastjes met een grote bek zijn die de klappen vangen, maar inderdaad ook een paar die klappen krijgen enkel omdat ze niet snel genoeg weglopen..

ik zie vooral een gefrustreerde wout die het heerlijk vindt om eindelijk is wat te kunnen meppen in zn saaie district zeeland....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 12:41:
Ik vind dat de mensen wel wat meer respect voor de politie moeten krijgen e

dit soort acties dwingt bij mij geen respect af, kinderen slaan die niet snel genoeg doorlopen is laf..

als de politie zo optreed tegen hooligans of in wijken waar tuig de boel terroriseert, prima! maar kennelijk durven ze alleen zo stoer op te treden tegen schoolkinderen....
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:47:
k zie vooral een gefrustreerde wout die het heerlijk vindt om eindelijk is wat te kunnen meppen in zn saaie district zeeland..

:)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:47:
dit soort acties dwingt bij mij geen respect af, kinderen slaan die niet snel genoeg doorlopen is laf..

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:47:
maar kennelijk durven ze alleen zo stoer op te treden tegen schoolkinderen....

(y)
maar zo zijn zij nou eenmaal
laf!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:47:
dit soort acties dwingt bij mij geen respect af, kinderen slaan die niet snel genoeg doorlopen is laf..

als de politie zo optreed tegen hooligans of in wijken waar tuig de boel terroriseert, prima! maar kennelijk durven ze alleen zo stoer op te treden tegen schoolkinderen....

Het gross van deze 'stakers' komt om te rellen en dat is gewoon TUIG wat eens flink gestraft mag worden. Allicht ben ik het er mee eens dat de scholieren die SERIEUS komen om te staken niet hard aangepakt mogen worden. Maar het doet me deugd om te zien dat die kleine kut brulaapjes eindelijk eens klappen krijgen. Die relnichten denken dat ze altijd maar alles kunnen maken omdat de politie toch laf is, eindelijk krijgen ze eens klappen:) Hoop dat de politie weer wat ballen krijgt.
En ik ben het er mee eens dat de politie vaak niet of te laf ingrijpt wanneer het gaat om 'sterkere' groepen. Maarja áls ze een keer wat doen dan komt er meteen weer een lading van gezeik of rellen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 13:03:
ie kleine kut brulaapjes eindelijk eens klappen krijgen.

jij bent zeker ook smeris
doe ff normaal hey
wat een gedachtengang
 
amsterdam hooligans.....


ze weten zelf niet eens waarom ze protesteren. flink eropmeppen op die verwende kutblagen.
 
Haha nee jouw gedachtengang, jij bent zeker ook zo'n brulaapje?
Ik erger me kapot aan dat kut volk dat om de stomste redenen begint te rellen. Ik maak onderscheid tussen deze die komen om te staken en deze die komen om te rellen!
Stel je voor dat deze kut kindjes je nieuwe autotje ff kapot komen slaan, of je eigen winkeltje waar je zo veel tijd en geld in hebt gestoken:)
Staken doe je zonder het vernielen van de spullen van onschuldigen! Staken doe je zonder geweld! Staken is NIET rellen.
Je kunt de politie wel boos aankijken, maar het zijn die herrieschoppers die het verzieken voor de rest:)

En nee ik ben geen politie-vriendje, ik erger me gewoon kapot aan dat tuig :[
 
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen

Het zijn blijkbaar geen figuren iets kunnen oplossen dmv praten. Die zoeken gewoon een reden om de "hooligan" uit te hangen. Al was het die 1040 regel niet geweest dan zoeken ze toch een andere.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 13:14:
En nee ik ben geen politie-vriendje, ik erger me gewoon kapot aan dat tuig

denk aan je hart soldier
laatste aanpassing
't grote deel van de scholieren moet boeten voor 't kleine deel dat alles begon te vernielen..
geef de volkskrant groot gelijk :yes:
 
Pff, gaan ze weer verslaggevers kidnappen omdat ze hun bron niet willen vrijgeven? Weer een zaak voor het Europese hof.

De pers is niet verplicht om dit soort zaken vrij te geven. En sowieso, de politie is ook niet heilig.
 
Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 29 november 2007 om 13:28:
denk aan je hart soldier

hehe:P
 
wat een kut mietjes ook de politie, echte hooligans durven ze niet aan te pakken, de grotere criminelen durven ze niet op te pakken, dan maar kleine kinderen meppen:S
gewoon zielig:/
Uitspraak van Michael__ op donderdag 29 november 2007 om 10:50:
20 keer achter elkaar met een stok op een scholier van 14/15 jaar inmeppen

ja en dan moeilijk lopen doen als je zelf op je hoofd geslagen word! skkls!
 
hmm beetje laf van iemand achter slaan.
Die jongen kan zo bij de ME.
 
Ok er is dus te hard opgetreden door de politie.. Die Marrokaanse jongen heeft ergens best wel een punt.. :/

Eigenlijk vond ik het best mooi om te zien dat die jongen door andere scholieren uit dat busje getrokken werd! :O haha En ook nog tikken uitdelen naar die agent haha.. :roflol: Priceless..
 
Buiten dat moeten die scholieren niet zeiken en weer naar school gaan.. Mogen blij zijn dat ze naar school kunnen. (y)
 
ja en dan zijn ze gewond:/

moet je is met een blauw oog bij de politie komen dan vertellen ze je vrolijk dat ze wel is erger hebben gezien:@
 
:respect: voor volkskrant niks aan die wouten prijs geven !
Zwijmeltje is zo n brave hendrik zie ik nu alweer.

Niet meer dan terecht dat ze niks afstaan, ze begaan zelf zo vaak die fout en dan zijn er "opeens" geen videobeelden.

Boontje komt om zijn loontje :)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 november 2007 om 12:05:
of gewoon nooit jong geweest?

Zeker wel. Ik voetbalde en zwom veel om mijn overtollige energie en/of frustraties kwijt te raken. Hebben anderen er geen last van snap je. Zielige dingen als deelnemen aan demonstraties en stakingen deed ik nooit. Never have, never will.


De politie zou nog harder moeten optreden tegen dit soort stakkers. Mooie filmpjes vind ik dat altijd.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:20:
bang dat je koppie in handen van de politie valt? :aai:

nee ik ben voor meer uren
ik ben voor een beter schoolsysteem