Partyflock
 
­ Nederland
Aansluitend op het forumonderwerp van Fabian over tongpiercings ben ik nu wel eens benieuwd wie er allemaal een tato heeft, op welke plek, wat voor eentje of dat iemand het misschien van plan is?
Ikzelf heb op mijn rechterbovenarm een Vos(achternaampie) met een band eronder. En op mijn linkerkuit heb ik het wapen van Apeldoorn met Apeldoorn erboven en mijn geboorte datum eronder.
Ben benieuwd...
Greetzzz
als je naar 1 of andere amateur gaat wel ja!kies daarom altijd een shop uit die goed aangeschreven staat ook al is ie dan wat duurder dan bij die andere die minder goed bekend staat!
kheb een chinees tekentje rechts onderaan me rug wat kr8 betekent, verder wil ik nog een babytijgertje op me schouder laten tatoo eren
op rechter enkel Tribal
tja en pijn is fijn zeg maar :)

ik heb over men enkel beetje over me voet!
Ik heb een tribal van 8 x 15 cm op me rechter schouderblad ..
Staat voor Liefde, geluk en voorspoed

Beetje vage foto maar der komt een goede aan :)
nieuwe tattoo!!!
 
heb sinds 2 weken een soort tribal op mijn rug, het is een hartje met vleugels. deed wel pijn, maar ben er heel trots op!
Ja ja mensen hij staat er eindelijk sinds 8 mei, foto's zijn er snel want die zijn gisteren door chepter gemaakt op Back 2 School Bonzai Edition.
Ennuh het deed vreselijk pijn maar hij staat ook wel van boven naar beneden over mn ruggegraat, wel trots want het is mn achternaam
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Ik heb er 1 op mijn kuit en op mijn rug.

Op mijn rug heb ik een Indiane vrouw (topless) :)

En op mijn kuit heb ik een tribal staan.
heb er twee allebei op mn boven armen 1 is new zeeland maori style en 1 is freestyle tribal met stier mn sterrenbeeld:D
 
Nou daar is die dan, check mn profielpic maar
hier komen 2 van mijne....