Partyflock
 
Forumonderwerp · 975745
­ Nederland
 
wie gaan:D ik ieder geval wel:D
 
Uitspraak van DJFredtje25 op vrijdag 19 oktober 2007 om 18:31:
ja misschien kun je zo'n bumper ook zelf aanpassen met polyester? of gaat dat niet volgens jou? en zal dat niet tijdrovend zijn? zo zit er een jongen bij ons in de club die alles in het interieur van poly heeft gemaakt, is ie anderhalf jaar mee bezig geweest... en dan zeg jij dat dat niet tijdrovend is..

reckless bedoel ?.. vind het heel mooi wat die jongen gedaan heb.... alleen ook hier mist de afwerking... versterkeruitsparin is scheef, achterkant tunnelbak is niet netjes afgewerkt, scheur in zn stoel...

een plastic bumper kun je niet gladzetten met polyester dat gaat scheuren ;).. dus verplicht lassen of een poly bumper erop plakke ;)..

en idd de meeste auto's in duitsland zijn gewoon dagelijkse auto's...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 00:38:
een plastic bumper kun je niet gladzetten met polyester dat gaat scheuren

dan heb je er weinig ervaring mee,want dat gaat wel degelijk heel goed,als je er maar mee overweg kunt :)
maargoed essen is idd ook een hele mooie beurs maar op 100% staan veel meer auto's(die verbouwd zijn) de manier waarop dat maakt niks uit.
@fredje lekker laten lullen die PF pubers hier man haha dat is het nivo van partyflock kunnen hun ook niks aan doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 10:07:
@fredje lekker laten lullen die PF pubers hier man haha dat is het nivo van partyflock kunnen hun ook niks aan doen.

altijd zo makkelijk om te zeggen ...

omdat iemand een andere mening heeft is diegene dan meteen kinderachtig?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 10:07:
dan heb je er weinig ervaring mee,want dat gaat wel degelijk heel goed,als je er maar mee overweg kunt

hahaha en jij zit 14 jaar in die zooi? haha.. beetje fatsoenlijke styler weet dat polyester en abs op een gegeven moment gaat werken ;)
ooit gehoord van warmte enz?

en op 100 % tuning staan meer auto's die verbouwd zijn met polyester ja haha... kerel ik zou zeggen ga gewoon een x naar essen ;).. en ga ALLE zalen een x door en niet alleen de koopjeshallen :lol:
laatste aanpassing
 
hahaahah wat een drama om die kinder tuning!!

ga feesten en zuipen
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 10:07:
de manier waarop dat maakt niks uit

:rot:

voor jou niet nee
Blaat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 12:53:
hahaha en jij zit 14 jaar in die zooi? haha.. beetje fatsoenlijke styler weet dat polyester en abs op een gegeven moment gaat werken
ooit gehoord van warmte enz?

Als polyester 1 geheel is, gaat dat werken, das logisch stumperd, maar zul je weinig van merken of zien, als er 2 verschillende materialen op elkaar zitten zoals ijzer en metaal, zul je dat bij warmte wel degelijk gaan zien ja... dus ik weet niet wat jij praat, maar die problemen vinden zich het meeste plaats met motorkappen en zo... en wat dan nog? als je het goed doet, zul je daar minumum van zien...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 00:38:
reckless bedoel ?.. vind het heel mooi wat die jongen gedaan heb.... alleen ook hier mist de afwerking... versterkeruitsparin is scheef, achterkant tunnelbak is niet netjes afgewerkt

jij zal het allemaal vast veel beter kunnen he, hee wacht eens... wel een opel hoor!!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 00:38:
scheur in zn stoel...

nja, dat was een ongelukje... maar wat heeft dat er mee te maken???


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 00:38:
en idd de meeste auto's in duitsland zijn gewoon dagelijkse auto's...

ja idd, de gewone auto's in Duitsland zijn gewoon dagelijkse auto's ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 19:02:
voor jou niet nee

:rot: voor jou wel he...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 10:07:
@fredje lekker laten lullen die PF pubers hier man haha dat is het nivo van partyflock kunnen hun ook niks aan doen.laatste aanpassing 20 oktober 2007 10:07

ja ik weet het focking :looser: zijn het hier...

Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 20 oktober 2007 om 12:48:
omdat iemand een andere mening heeft is diegene dan meteen kinderachtig?

das hun mening ;)
 
Uitspraak van DJFredtje25 op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
:rot: voor jou wel he...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 10:07:
00% staan veel meer auto's(die verbouwd zijn) de manier waarop dat maakt niks uit.

We mogen dus concluderen dat de manier waarop je auto bijgewerkt is niet belangrijk is, hoe slecht de afwerking ook is, hoe lelijk het ook gaat lijken.

Dat je er zo over dacht was me al wel duidelijk hoor (Y)
laatste aanpassing
gisteren was t ook helemaal kut in de ahoy
 
Uitspraak van DJFredtje25 op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
Als polyester 1 geheel is, gaat dat werken, das logisch stumperd, maar zul je weinig van merken of zien, als er 2 verschillende materialen op elkaar zitten zoals ijzer en metaal, zul je dat bij warmte wel degelijk gaan zien ja... dus ik weet niet wat jij praat, maar die problemen vinden zich het meeste plaats met motorkappen en zo... en wat dan nog? als je het goed doet, zul je daar minumum van zien...

je noemt mij stumperd? haha lulletje rozenwater... deze mentaliteit bedoel ik.. aggg als je er maar zo weinig mogelijk van ziet dan maakt t niet uit.. zoveel mogelijk om kosten te besparen :looser: als je iets doet doe het dan goed ;).. zodat je er ook nix meer van ziet ;).. maarja daar draait het hier in nederland niet om zolang er maar zoveel mogelijk plastic omzit en je er zo weinig mogelijk van ziet dat er 300 kilo plamuur opzit is het goed.. neem een voorbeeld aan duitsers en belgen ;).. de auto's die daar op shows staan zijn ook echt goed afgewerkt ;)

Uitspraak van DJFredtje25 op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
jij zal het allemaal vast veel beter kunnen he, hee wacht eens... wel een opel hoor!!!!

dat is het niet.. ik mag die arrogante lul gewoon niet ;).. met zn opschepperige gedrag.. dat ie heel stoer met zn teringtigra 1.4 automaat beweert een corsa 1.6 tb's ( toen die tijd) makkelijk eruit trekt.. :looser:

Uitspraak van DJFredtje25 op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
ja idd, de gewone auto's in Duitsland zijn gewoon dagelijkse auto's ja

je leest maar half knul.. 99 % van de showauto's die op essen staan worden gewoon als dagelijke auto gebruikt ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:38:
We mogen dus concluderen dat de manier waarop je auto bijgewerkt is niet belangrijk is, hoe slecht de afwerking ook is, hoe lelijk het ook gaat lijken.

Dat je er zo over dacht was me al wel duidelijk hoor

ja idd typische tjoeners :looser:
hahahah sneu teringvolk
 
Uitspraak van Rexel op zondag 21 oktober 2007 om 21:53:
gisteren was t ook helemaal kut in de ahoy

wat was er gister te doen dan ?
Partyraiser 8)
 
bij voorbaat al fout :D
 
haha ja das ook ruk :P...
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 22:50:
mogelijk van ziet dan maakt t niet uit.. zoveel mogelijk om kosten te besparen als je iets doet doe het dan goed ..

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 22:50:
je leest maar half knul
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 22:50:
de auto's die daar op shows staan zijn ook echt goed afgewerkt

sorry????????????????????????????????????????????????? :roflol:
 
Uitspraak van DJFredtje25 op maandag 22 oktober 2007 om 17:05:
sorry?????????????????????????????????????????????????

ow w8 jij loopt natuurlijk in essen ook alleen maar in de koopjeshallen :looser: haha..
 
wanne tobbert
snotneus :lol:
grtz deb
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:12:
wanne tobbert
snotneus
grtz deblaatste aanpassing 22 oktober 2007 22:12

:lol: ff je vriendje verdedigen terwijl ie geen gelijk heb :roflol: toch wel knap zielig dat ie zelf niet durft te antwoorden :roflol:
stelletje tjoeners :looser:
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:12:
wanne tobbert
snotneus
grtz deb

Laat 'm 't uitzoeken Deb!
Zeker een grote tobbert !
Als hij 't zo goed weet allemaal :S
Hij kan tog niet aan "onze" dikke wagen's Tippen !:cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:16:
ff je vriendje verdedigen terwijl ie geen gelijk heb toch wel knap zielig dat ie zelf niet durft te antwoorden
stelletje tjoeners

Gewoon je grote bek tege haar dich houwe !
 
Uitspraak van *Marlinda(L) op maandag 22 oktober 2007 om 22:17:
Laat 'm 't uitzoeken Deb!
Zeker een grote tobbert !
Als hij 't zo goed weet allemaal
Hij kan tog niet aan "onze" dikke wagen's Tippen !

hahaha ik wil der niet eens aan kunnen tippen.. deze jongen hoeft namelijk geen polyester teringzooi om zn auto :D heb liever veel motorvermogen dan 300 kg extra zooi :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van *Marlinda(L) op maandag 22 oktober 2007 om 22:18:
Gewoon je grote bek tege haar dich houwe !

en dat bepaal jij ? :roflol:.. stakker
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:20:
en dat bepaal jij ? .. stakker

Ja dat bepaal ik ja Geeekkk !


Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 22 oktober 2007 om 22:20:
dikke wagens .......

Dankje wel !:D
wel leuke discussie :P

en als hij het zo goed allemaal weet?? meeste wat opelvssn zegt is gewoon een feit alleen jullie zien het op een andere manier ;)

maar wat ik wel mee eens ben... als je iets doet doe het dan goed ;) en ja voor het geval dat me corsa heb ook aandachtspuntjes nodig... maar zo blijf je bezig :P

en aan jullie "dikke" wagens tippen.... blij dat alle mensen niet dezelfde smaak hebben :)
 
Uitspraak van *Marlinda(L) op maandag 22 oktober 2007 om 22:22:
Ja dat bepaal ik ja Geeekkk !

haha ga terug je wieg in ;)
Uitspraak van *Marlinda(L) op maandag 22 oktober 2007 om 22:22:
Dankje wel !

dat was lichtelijk sarcastisch ;) , er zitten een paar leuke wagens tussen bij dtt maar het merendeel is niet mijn smaak
 
Uitspraak van Maikel076 op maandag 22 oktober 2007 om 22:23:
en als hij het zo goed allemaal weet?? meeste wat opelvssn zegt is gewoon een feit alleen jullie zien het op een andere manier

maar wat ik wel mee eens ben... als je iets doet doe het dan goed en ja voor het geval dat me corsa heb ook aandachtspuntjes nodig... maar zo blijf je bezig

en aan jullie "dikke" wagens tippen.... blij dat alle mensen niet dezelfde smaak hebben

zijn der toch nog wel een paar op deze aarbol die het snappen :D... bij ott zijn ze btw goed bezig... laatst ff op de site wezen neuzen :D
ach ja het word winter dus tijd om weer te gaan knutselen :P dus het is voorlopig nog wel ff rustig op ott.


jij nog winterplannen vssn ?
 
klep is aan de beurt word matt und platt style.... verder wat dingetjes herstellen nieuw schermpje linksvoor en wielrandje weer spuite achterwielrandjes weer goed vastkitten.. niet echt grootst nog.. misschien voor dat het grote meetingsseizoen begint nog ff shoppe bij dbilas :D..

jij ?
eerst plaatje op me spruitstuk lassen vanwege het schaven over de grond :P en een carterplaat maken. MHW`s halen op essen en wat kleine verchroomde delen voor me blok.... en twyfel nog tussen nieuwe velgen... maar ja de winter is lang dus ken lang proberen ;) na de te denken
 
haha heb je daar ook al last van ja :p.. moet volgend jaar nieuw spruitstuk denk ik.. heb paar beste klinkers geraakt... maar essen kun je goed shoppen
tja heb nog een reserve spruitstuk liggen van een Astra F GSI dus heb altijd keus, vind wel wat hebben vonkjes onder de auto :P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:19:
heb liever veel motorvermogen

muhaha ook dat heb je niet,maargoed ieder zijn ding.
ik zal wel zien wat er dit jaar in essen voor nieuws staat.
laatste aanpassing
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 22 oktober 2007 om 22:24:
dat was lichtelijk sarcastisch , er zitten een paar leuke wagens tussen bij dtt maar het merendeel is niet mijn smaak

ja, ieder zijn smaak he... en zijn ding he ;)


Uitspraak van Maikel076 op maandag 22 oktober 2007 om 22:23:
maar wat ik wel mee eens ben... als je iets doet doe het dan goed en ja voor het geval dat me corsa heb ook aandachtspuntjes nodig... maar zo blijf je bezig

jongen je moet eens niet zo doen net ofdat je er verstand van heb

1. Op een foto kun je al nooit een auto beoordelen
2. Niet zo scheel kijken, en bekijk die Promo auto's eens net zo kritisch als je bij de onze doet...(omdat jij ze kan beoordelen vanaf een foto)
3. en denk je nou echt dat een auto, waar meer dan een ton is ingepropt, gebruikt wordt voor dagelijks gebruik.. wordt wakker man!!!



Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:19:
heb liever veel motorvermogen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 16:25:
muhaha ook dat heb je niet

:roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 16:25:
muhaha ook dat heb je niet,maargoed ieder zijn ding.
ik zal wel zien wat er dit jaar in essen voor nieuws staat.laatste aanpassing 23 oktober 2007 16:35

wou je het een x testen haha
:looser:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:41:
wou je het een x testen haha

ik merk al dat je hem echt niet kent... :lol:
Uitspraak van *Marlinda(L) op maandag 22 oktober 2007 om 22:17:
Hij kan tog niet aan "onze" dikke wagen's Tippen

bedoel je die verkrachte mk4??

en die polo ziet er nog redelijk netjes uit, alleen dat blauwe mormel is een beetje jammer.
laatste aanpassing
Uitspraak van DJFredtje25 op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:47:
ik merk al dat je hem echt niet kent...

ben toch benieuwd dan vertel wat ligt er onder de plastic kap :P
Uitspraak van [B&D]guus op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:51:
ben toch benieuwd dan vertel wat ligt er onder de plastic kap

Weet ik niet precies... maar weet wel dat zijn vorige auto, een CRX wel erg rap was...
Fredtje25 citeer 23 oktober 2007 17:23

jongen je moet eens niet zo doen net ofdat je er verstand van heb

1. Op een foto kun je al nooit een auto beoordelen
2. Niet zo scheel kijken, en bekijk die Promo auto's eens net zo kritisch als je bij de onze doet...(omdat jij ze kan beoordelen vanaf een foto)
3. en denk je nou echt dat een auto, waar meer dan een ton is ingepropt, gebruikt wordt voor dagelijks gebruik.. wordt wakker man!!!

ik denk dat jy beter aan je verstand ken sleutelen :S

1. daar heb je gelijk in... moet jij ook eens doen ;)
2. ik bekijk sommige ook kritisch ja en die polyester wagens van jullie bekijk ik ook weleens.. het valt alleen op dat die laatste meer aandachtspuntjes nodig hebben als de ander... maar ja is me mening ;)
3. ik denk dat echt ja... waarom omdat ik er zelf al een paar hebben zien rijden als we na meetings gingen in Duitsland... dus word zelf wakker fredje ;)
Uitspraak van Maikel076 op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:05:
ik denk dat echt ja... waarom omdat ik er zelf al een paar hebben zien rijden als we na meetings gingen in Duitsland... dus word zelf wakker fredje

Misschien reden die naar dezelfde meeting als jij deed? Logisch dat ze niet allemaal op een ambulance kunnen, maar dan is het al dagelijks gebruik.. er is elke dag een meeting of show..



Uitspraak van Maikel076 op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:05:
1. daar heb je gelijk in... moet jij ook eens doen

doe ik dat? ik kan niet oordelen op een foto


Uitspraak van Maikel076 op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:05:
ik bekijk sommige ook kritisch ja en die polyester wagens van jullie bekijk ik ook weleens.. het valt alleen op dat die laatste meer aandachtspuntjes nodig hebben als de ander... maar ja is me mening

die mening mag je hebben, maar elke auto heeft wel iets... als je maar gaat zoeken... ;)
er is niet elke dag een meeting of een show was het maar waar dan had ik wel een drukke lente/zomer :P

tuurlijk heeft elke wagen wel iets, maar om nou elke wagen te gaan onderzoeken .... meestal zie je wel aan zo`n wagen als jullie of ze de grond geraakt hebben met hun gigantische bumper of eventueel het polyester gaat werken... (en nee niet allemaal ;) maar sommige maken er een potje van)
Uitspraak van Maikel076 op dinsdag 23 oktober 2007 om 20:00:
er is niet elke dag een meeting of een show was het maar waar dan had ik wel een drukke lente/zomer

dus geen dagelijkse auto... :)
denk je nu echt dat die wagens vanaf oktober tot april onder een doekje staan te wachten tot ze weer naar buiten mogen... lijk me sterk ;)
Uitspraak van Maikel076 op dinsdag 23 oktober 2007 om 20:34:
denk je nu echt dat die wagens vanaf oktober tot april onder een doekje staan te wachten tot ze weer naar buiten mogen... lijk me sterk

nee denk ik niet... omdat het meetingseizoen stopt ongeveer in oktober/november en weer begint rond Februari

maar denk je nou echt dat de eigenaars met die wagens naar hun werk rijden en er boodschappen mee gaan doen... lijkt me sterk ;) zal wel gebeuren, maar iig niet dagelijks...
laatste aanpassing
je zegt het zelf in de laatste regel....

dus toch wel redelijk een dagelijkse auto ;)