Partyflock
 
Forumonderwerp · 963281
ha medegebruikers! :))

Klein vraagje, wat doet de mens de dag nadat er XTC in je lijf heeft gezeten? Ik heb het vaak dat ik nergens zin in heb, en niet eens wil eten. Na de eerste keer XTC, de dag erop ook niet gegeten, en de hele week misselijk. Dus ik ga zowiezo eten de dag erna.

Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig thuis met wat gezelschap zo nu en dan.
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Let wel, ik gebruik niet op feesten, gewoon gezellig

Wtf ben je niet lekker bij je hoofd of zo :lol:

Gewoon weer lekker :beer: drinken en het normale eet patroon aan

houden dan is er niks aan de hand!

En veel vitamine C nemen ;)

Gz :bye:
ben best goed bij m'n hoofd...(ik heb geen tijd om op feesten te hakken).. ik eet wel, alleen minder dan normaal...
na die eerste keer X idd was niet prettig..dat ben ik wel afgeleerd.
Zo vaak XTC is het nou ook weer niet, maar voor de volgende keer...was ik gewoon benieuwd :D
 
veel suiker eten...is goed en geloof je tog niet:pma snuiven in de week erna
als je last hebt van depressie
Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag?
 
Uitspraak van ^VonDutch® op zaterdag 28 juli 2007 om 02:39:
En veel vitamine C nemen

ik geloof ook in sinasappelen
maar als jij mij kan vertellen wat een vitamine precies is ben ik dolblij
 
ik heb een vraag

wat is een vitamine??
 
Artiest Demon Rage
Ain't no shit :o





¥+¥=¥¥
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

ga naar de drogist... en haal supradin forte plus...en eventueel "eigenlijk best belangrijk" anti occidant!! ook verkrijgbaar bij drogist! helpt de lever met afbreken van schadelijke stoffen!! 2 van die geile tabletten oplossen in water en in nemen voor het slapen gaan ... met veel water!!! mdma vergt veel van je reserve vitamines!! veel drinken voor het slapen gaan heeft het resultaat dat je veel moet urineren tijdens de n8 rust! das alleen maar goed.. want dan stoot je alle giftige stoffen uit je lichaam!! het eten blijft een drama! daar doe je nix tegen .... hoop je voldoende te hebben geinformeerd!! mzzls:P
 
Je moet gewoon langzaam eten.. wat vla ofzo..
meestal knap ik daar wel van op..
Want zolang je niets eet.. word je alleen maar rotter
Als je dat iedere keer doet, kan je na een tijdje gewoon eten..
na pille kenk altijd wel ete,, alleen dinge met zout doet wel is pijn... wondjes in je bek
 
Uitspraak van Jezus Komt Trug op zaterdag 28 juli 2007 om 06:40:
wondjes in je bek

dan moet je niet op je wangen bijten ;)
hahaha jaaa,,, vertel mij wat hahah,,

maja als je egt hard ga ken je der nix aan doen soms hahah jatog niet dan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 05:23:
wat vla ofzo..

yess!!!!!
vla
yoghurt
fruit
drinkombijt
desnoots brinta of soppige cornflakes
 
aaaaaa louiii je bent me net voor

Uitspraak van DopeyXXL op zaterdag 28 juli 2007 om 11:18:
blanke vla
laatste aanpassing
een beker cup a soep, en dan gewoon aanlengen met koud water zodat je het sneller op kan drinken. als je sosa of pep hebt gehad (zelfs diezelfde dag) dan krijg je het weg en je voelt je direct beter (daarna niet te actief doen :P het klots nogal in je maag)
Uitspraak van Garrincha op zaterdag 28 juli 2007 om 02:50:
Speciaal een account aangemaakt voor deze vraag?

nee hoor, het email adres van m'n oude (hele oude) account bestaat niet meer, en kon ds niet meer inloggen... ben hier al een hele lange tijd niet meer geweest.
 
aardbeien vla......lekker man de day after!!
Je valt af met pillen dus de volgende dag moe je sowieso goed eten.
pak goede morge helpt maar ook gwoon fruit en brood enzo
 
fruit is niet slecht
 
ik heb eigenlijk de volgende dag nergens last van... tenminste met pille niet ben alleen van :lijn: de volgende dag vertyft
Idd, vloeibare dingen werkt altijd wel goed. Ik neem altijd wat drinkontbijt, krijg ik ook nog wat granen/vezels binnen. En fruit, lekker sappig dus goed weg te krijgen en vitamientjes...
Verder chocolade en bananen, die zorgen er ook voor dat je sneller serotonine aanmaakt, dus ook goed tegen de dip.
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
Mijn vraag...wat eten/drinken jullie de dag erop? houden jullie er rekening mee?

brood, friet, snoep. alles. ik zal en moet eten, dan voel je je weer beter
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
wat eten/drinken jullie de dag erop

ik heb nu gemerkt als ik voor het slapengaan 2 vitamine pilletjes neem en 2 glazen multisap met extra toegevoegd vitamines neem, dat ik de volgende dag alleen een beetje last heb van moeheid door de weinig slaap. Eten moet je gewoon doen ook al wil je niet!
Ik heb na xtc gebruik nergens last van, enkel een beetje vermoeid de dagen drna..
Je moet natuurlijk wel genoeg drinken en eten, anders vraag je erom..


Als ik te diep in het glaasje heb gekeken is dit wel anders,
lusteloosheid, nergens puf voor, en die koppijn is niet te hardde..
zegt alweer genoeg watvoor troep alcohol is!
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
.wat eten/drinken jullie de dag erop?

chinees, fruit, sap, chips.. en lekker veel G en wiet om de vreetkicks aan te wakkeren B)
 
Uitspraak van The1 op zaterdag 28 juli 2007 om 02:36:
wat eten/drinken jullie de dag erop

Naar mijn mening is het belangerijk dat je zowel voor als de dag erna goed eet
Vooral ervoor(Y) niet op een lege maag
De dag erna eet ik eigenlijk gewoon zoals normaal eigenlijk
Ik heb niet veel last van een drugsdip ofzo,maar dan ben ik meestal wel helemaal naar de klote
hmm ja beetje brak , als je goed eet + jointje rookt ;)
komt da allemaal (Y)
de dag er na???

niets speciaals.. wakker worden, cornflakes eten, de stad in, naar mijn paardje, gewoon de dagelijkse dingen doen, en gelijk weer lol maken...

alleen 3 dagen later nog wel eens prikkelbaar ;)

doe je daar aan???
gewoon je koppie er bij houden, je weet waarom je prikkelbaar bent, dus probeer je reacties in toom te houden ;)

ik ben ook niet echt moe eigelijk... maar zorg ook altijd dat ik genoeg slaap.. dus stel je gaat pas om 15.00 naar bed, dan ga ik gewoon pas om 20.00 uit bed, ga dan dus als een speer naar mijn paardje ( of andere dingen die je persé die dag moet doen) en zorg dat ik er uiterlijk 23.00 weer in lig! als dan de volgende dag mijn wekker op 7.00 gaat, heb ik in ieder geval ruim voldoende geslapen.
niet veel anders, gewoon lekker aan de jus d orange, vitaminepilletje dr bij (F)
 
Fruit en yogurt helpen bij mij wel. En vooral jezelf dwingen om te eten.
als je niks eet of weinig ben je de dag erna echt een wrak
Veel drinken. Ook veel water drinken helpt wel;) .
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 19:30:
lekker veel G en wiet om de vreetkicks aan te wakkeren

:jaja:
 
Je moet gewoon eten en niet zeuren, het hoort erbij en je moet er wel wat voor over hebben hoor......
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Je moet gewoon jus drinken en daarna 2 bananen eten. Ben je binnen een halve dag weer vrolijk.
Uitspraak van [020]TUIG™[020] op zaterdag 28 juli 2007 om 05:01:
veel drinken voor het slapen gaan heeft het resultaat dat je veel moet urineren tijdens de n8 rust! das alleen maar goed..

dat is helemaal niet goed, want dan word je bed vies :( .
Mijn dieet na een nachtje xtc is: Bruine bonensoep (uit blik) en twee vitamine-pilletjes. Ben ik de dag daarna weer helemaal de man.
Artiest Biomek
GOED eten :)

En als je goeie xtc heb, ben je echt niet verrot de volgende dag.

Raar dat ik bij XTC pillen altijd verrot ben, en met MDMA onwijs fit de volgende dag.
K :xtc: er dan nog 1 :x
Ik maak altijd een combinatie van fruit, vezels en vloeibaar; ik gooi yoghurt in een blender met aardbeien, banaan en cruesli of iets dergelijks en maak er een shake van die makkelijk weg glijdt :P
5-HTP bestellen of after-e ofzo zit het ook in geloof ik
Uitspraak van Biomek op maandag 30 juli 2007 om 17:44:
En als je goeie xtc heb, ben je echt niet verrot de volgende dag.

en da's dus onzin.
de volgende dag drink ik een pak sinassappelsap weg en neem 2 tot 3 vitamine pille en als je kaken naar de kkr zijn is een yoghertje altijd wel lekker wel een lekkere dikke niet een magere yoghert
Uitspraak van Azul op maandag 30 juli 2007 om 19:37:
En als je goeie xtc heb, ben je echt niet verrot de volgende dag.

en da's dus onzin.

mdma kristallen of poeder gebruik ik op ze tijd en ben de volgende dag lang niet zo gaar en verkkrd als dat ik pille slik

die dingen zijn volgens mij uitgevonden voor en door mensen die gebruiken :)
laatste aanpassing
Ik zou zeggen neem er nog een:xtc:
Uitspraak van gekkegabber op maandag 30 juli 2007 om 20:30:
die dingen zijn volgens mij uitgevonden voor en door mensen die gebruiken

Relaxd toch ;)
Uitspraak van Biomek op maandag 30 juli 2007 om 17:44:
Raar dat ik bij XTC pillen altijd verrot ben, en met MDMA onwijs fit de volgende dag.
Da's idd raar, de werkzame stof in xtc is mdma :s Maar aan de andere kant zitten in xtc pillen vaak andere stoffen om t minder puur te maken. Daar kan je wel slecht op reageren.

Ik zorg er echt voor dat voor een weekend los gaan dat ik heel goed gegeten heb en daarna de drugs neem.. Zondag avond begin ik meestal weer met goed eten. Zondag 's middags alleen kleine beetjes vla, nooit te veel tegelijk.

Als ik voor t weekend zo goed als niks gegeten heb kan je me de hele week daarna wel oprapen dan ben ik echt helemaal kapot en verrot... doordeweeks doe ik geen drugs om me op te peppen!
laatste aanpassing