SYDNEY - Jonge mannen in Australië worden in de nieuwe reclamecampagne tegen hard rijden figuurlijk op de pik getrapt. Snelheidsduivels krijgen in de campagne van vrouwen een kleine pink naar hun hoofd geslingerd.
Het gebaar, populair onder jongeren, doelt op een klein geslachtsdeel „Schokkende, bloederige campagnes werken nu eenmaal niet. Je moet de jonge mannen op hun zwakke plek pakken“, zegt John Whelan van de New South Wales Roads and Traffic Authority. „Nu weten ze dat ze niet zulke grote jongens zijn als ze denken.”
De campagne komt na een reeks ongelukken met jonge mannen die net hun rijbewijs op zak hadden, schrijft Times Online. De campagne is in Australië goed ontvangen. De komende maanden is de campagne te zien op de televisie, op straat en in de bioscoop. Ook zullen extra kleine condooms worden aangeboden.
www.metro.nl
Het gebaar, populair onder jongeren, doelt op een klein geslachtsdeel „Schokkende, bloederige campagnes werken nu eenmaal niet. Je moet de jonge mannen op hun zwakke plek pakken“, zegt John Whelan van de New South Wales Roads and Traffic Authority. „Nu weten ze dat ze niet zulke grote jongens zijn als ze denken.”
De campagne komt na een reeks ongelukken met jonge mannen die net hun rijbewijs op zak hadden, schrijft Times Online. De campagne is in Australië goed ontvangen. De komende maanden is de campagne te zien op de televisie, op straat en in de bioscoop. Ook zullen extra kleine condooms worden aangeboden.
www.metro.nl
laatste aanpassing