Partyflock
 
Forumonderwerp · 944383
Ik vind een jongen heel erg leuk, hij mij ook zegt hijzelf.

maar er is een probleem
zijn ex, is zichzelf aan het snijden omdat het uit is.
en hij niet meer van haar houd.
nou is zij gister in het ziekenhuis opgenomen omdat ze heel veel bloed heeft verloren.
ze heeft een slagader geraakt met snijden. maar gelukkig hebben haar ouders haar optijd gevonden!

ik ben bang dat hij haar terug wil nemen omdat hij een schuldgevoel krijgt en hij bang is dat het alleen maar erger word.

wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?
Dat is een jongen dus egt niet waard..

Luister heb ook 1 ex kelvin die gewoon altijd een speciale jongen blijft.. Had met hem een relatie die ik altijd al wou..
Maarja het zij zo..
ik snap dat ze verdriet heeft
maar in je zelf snijden vind ik echt te ver gaan ...
 
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?

zij doet het denk ik om aandacht?
ze wil hem terug mischien?
 
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?

Hoe ziek kan je zijn! :X
Dat gaat me te ver hoor! :S
helemaal lijp inderdaad..m'n ex deed dat ook toen ik het uitmaakte :S
 
Beetje labiel :looser: Afvoeren


Uitspraak van D-Check op dinsdag 29 mei 2007 om 22:44:
m'n ex deed dat ook toen ik het uitmaakte

deed de mijne het maar :vaag:
kon er slechts mee dreigen :gaap:
denk dat ze aandacht nodig heeft.

heeft ze wel mooie figuurtjes gemaakt is wel wat anders als een tattoo
en ook beter als brandmerken :P
ze zoekt aandacht,, ze mist de liefde en hoop het zo te krijgen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 23:01:
deed de mijne het maar
kon er slechts mee dreigen

whahahaha
na zal het nooit doen , er lope nog zat knappe leuke jongens rond,
dus why?
Snijden in jezelf is voor mensen die verrot veel aandacht willen hebben...

Ik ben er op tegen.. en serieus als mensen het willen doen, laat ze het dan meteen goed doen.. Van boven naar beneden ipv van links naar rechts.. ben je meteen van alle pijn af en van de pijn die je nog zal krijgen...
Uitspraak van :cheer:lautje op woensdag 6 juni 2007 om 01:11:
na zal het nooit doen , er lope nog zat knappe leuke jongens rond,
dus why?

zou zonde zijn niewaar? ;)



Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:09:
als mensen het willen doen, laat ze het dan meteen goed doen..

gedeeltelijk mee eens, denk ook ff aan de nabestaanden.... ik wil die pijn en verdriet niet op mijn geweten hebben
 
Sommige mense snijden of krassen in zichzelf om ergens mee om te gaan. Stress of verdriet ofzo. Loop die mense niet belachelijk te make joh... stel bevooroordeelde kleuters :\
 
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
nou is zij gister in het ziekenhuis opgenomen omdat ze heel veel bloed heeft verloren.
ze heeft een slagader geraakt met snijden. maar gelukkig hebben haar ouders haar optijd gevonden

jammer, volgende keer beter dan heb je er geen last meer van
 
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?

ik zou het niet doen... live goes on...

maar zijn d'r genoeg die het wel doen, moeten ze allemaal zelf lekker weten

maar dat je je zo krast dat je een slagader raakt, tjaa.. en dat voor een jongen??... Hmm :/
Waar is je zelfrespect?
hoezo chantage? :P
"Als jij me niet terug neemt snij ik mn slagader door"

anyway, heb wat meer vertrouwen in je vriend
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:26:
Sommige mense snijden of krassen in zichzelf om ergens mee om te gaan. Stress of verdriet ofzo. Loop die mense niet belachelijk te make joh... stel bevooroordeelde kleuters

idd maar je heb hier veel kude dieren die volgen;) en niet verder kijken of lezen wat iemand bezielt om zoiets te doen je heb der zat die het JUIST NIET om aandacht doen

ik ken mensen die het doen die niet eens weten dat ik het weet;)
en het me nooit hebben laten zien of verteld hebben dus dat is geen aandacht vragen dat is hun eigen straffen! voor iets wat bij hun in der hoofd rond spookt



Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:27:
jammer, volgende keer beter dan heb je er geen last meer van

hoop dat jij gauw hemelen gaat want wie ben jij om over iemand te oordelen geen eens mens heeft recht om een ander de dood te wensen dus word even volwassen(Y)
 
Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
geen eens mens heeft recht om een ander de dood te wensen

Bekend met het fenomeen "Vrijheid van meningsuiting"

Je mag wel zeggen;
ik zou willen dat je dood was

Je mag enkel niets zeggen in de trand van;
Ik ga jou doodmaken :)
 
Daarbij;

Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
hoop dat jij gauw hemelen gaat

't is dat ik sporadisch MBO opgeleide mensen begeleid, anders had ik dit niet begrepen.

Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
wie ben jij om over iemand te oordelen

Waar oordeel ik eigenlijk precies?
Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
de dood te wensen

Mwah, dat heb ik niet gedaan, ik heb iemand anders getracht die gedachtegang aan te brengen.


Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
word even volwassen

Volgens mij heb ik de leeftijdsgrens van "volwassenheid" bijna 3 jaar geleden al overschreden.
Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op woensdag 6 juni 2007 om 12:53:
idd maar je heb hier veel kude dieren die volgen;) en niet verder kijken of lezen wat iemand bezielt om zoiets te doen je heb der zat die het JUIST NIET om aandacht doen

inderdaad (y)
Uitspraak van MCanic op woensdag 6 juni 2007 om 08:32:
gedeeltelijk mee eens, denk ook ff aan de nabestaanden.... ik wil die pijn en verdriet niet op mijn geweten hebben

het is zowiezo al belachelijk om jezelf te gaan snijden omdat het uit is. Het zou jou schuld dna niet zijn. Vind ik, als die andere persoon het toch nog overweegt het te gaan doen. Dus kunnen de nabestaande de schuld nooit aan jou geven toch ?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:26:
Sommige mense snijden of krassen in zichzelf om ergens mee om te gaan. Stress of verdriet ofzo. Loop die mense niet belachelijk te make joh... stel bevooroordeelde kleuters

snijden of krassen is zelfverminking (een hele grote) Ik weet echt serieus nu al meer dan 5 andere dingen wat je kan gaan doen als je pijn of verdriet hebt. Liever iets waarbij ik mijzelf niet vermink en het me voor de rest van me leven aan laat denken dan dan ik litekens er aan over houd.
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 16:04:
snijden of krassen is zelfverminking

ja letterlijk gezien wel ja, als je verder kijtk dan je neus lang is (moeilijk) is het een (verkeerde) manier van coping
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?

Best wel emo :yes:
 
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:09:
Snijden in jezelf is voor mensen die verrot veel aandacht willen hebben...

das dus onzin wat je zegt.die mensen zijn zo ver heen die zijn totaal de kluts kwijt.
mensen die dat doen zijn ziek en erg ver heen.

en automatuleren is geestelijk pijn om zettuh in lichamelijk pijn.
zodat je niet aan al je problemen hoeft te denken.
en mensen die snijden zijn niet altijd van plan om er een eind aan te maken.maar zetten alleen hun pijn om.

vind wel als je er een eind aan wil maken doe het dan goed en geen half werk.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 01:40:
vind wel als je er een eind aan wil maken doe het dan goed en geen half werk.

dan is t gewoon vaak aandacht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 01:40:
en automatuleren is geestelijk pijn om zettuh in lichamelijk pijn.
zodat je niet aan al je problemen hoeft te denken.
en mensen die snijden zijn niet altijd van plan om er een eind aan te maken.maar zetten alleen hun pijn om.

of om zichzelf te straffen
laag zelfbeeld, haat
Uitspraak van :rot:Ellesdee op donderdag 7 juni 2007 om 01:50:
of om zichzelf te straffen
laag zelfbeeld, haat

true
maar ben wel van mening dat dit de hoofdreden is hoor :
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 01:40:
geestelijk pijn om zettuh in lichamelijk pijn.
zodat je niet aan al je problemen hoeft te denken.
 
Uitspraak van Don Mega op donderdag 7 juni 2007 om 01:44:
dan is t gewoon vaak aandacht

dat klopt don mega maar dan zijn ze alsnog te ziek om dat zelf zo te zien.........



Uitspraak van :rot:Ellesdee op donderdag 7 juni 2007 om 01:50:
of om zichzelf te straffen
laag zelfbeeld, haat

dat is zeker zo.
Uitspraak van Don Mega op donderdag 7 juni 2007 om 01:52:
true
maar ben wel van mening dat dit de hoofdreden is hoor :

true

maar zoals ik zei, bij sommige is t zelfhaat
althans, dat heb ik bij veel van mn vrienden gezien
 
ellesdee zelfhaat is ook iets geestelijks........

dus geestelijke pijn om zettuh in lichamelijk........
mjah daar heb je gelijk in
 
weet ik :roflol::roflol::roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 02:12:
ellesdee zelfhaat is ook iets geestelijks........

dus geestelijke pijn om zettuh in lichamelijk........

Je hebt gelijk :) Ik deed het ook omdat ik mezelf haatte op dat moment en er gewoon niet meer tegen kon. Als ik gek werd in me kop sneed ik in mezelf zodat ik weer rustiger werd en wat helderder kon nadenken, want dat kan je echt niet op zo'n moment. Heb ook vaak genoeg blackouts gehad en mezelf gesneden zonder dat ik het doorhad :S Echt geen pretje, maar ben er gelukkig zo goed als helemaal vanaf. Je kan nooit zeggen dat je er helemaal vanaf bent, want eenmaal begonnen kan je altijd een terugval krijgen...
 
Uitspraak van *houmestil op maandag 23 april 2007 om 20:10:
wat vinden jullie er nou van, om in jezelf te snijden als het uit is met je vriend/vriendin?

Laag, heel laag.. How low can you go, pak je leven op en laat andere mensen met rust.

Wel zielig voor dat meisje, ze zal geestelijk neit zo sterk zijn.. Maar ik vind jou vriend ook zwak als hij haar terug zou nemen om die reden.. goed met elkaar praten:)
laatste aanpassing
 
ik vind dha wel veel te ver gaan.. okee da je je rot voeld omdat het uit is oke.. dat had k ook by me ex maar da je je dan moet snijden dat vind ik wel heel erg.. mara ik snap best da je nu denkt da die jongen nu terug bij haar komt omdat hij schuldgevoel krijgt.. dat snap ik wel maar ik bedoel als hij niet meer van haar houdt wat kan hij er dan aan doen dat zei zich snijdt.. ik vin het gwoon nergens voornodig. maar goed dat is mijn mening.. veel suc6 er mee
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 21:58:
ik vindt het erg tragisch dat mensen zo hopeloos afhankelijk van iemand zijn. en je dit soort actie's doet.

wie wil nu iemand die je uit medelijden terug neemt?? en wie wil iemand die labiel is op dit gebied??

als die knul haar terug neemt heeft die ook een plank voor zijn hoofd, je laat je toch niet op deze manier chanteren, want dat is wat ik het vindt.

en die meid?? die moeten ze eens opnemen en eens wat aan haar zelfbeeld leren te doen, dat je zo niet met jezelf omgaat, maar ook andere mensen hier niet voor laat opdraaien

:yes:

als ie haar terug neemt uit medelijden, mag die zichzelf ook effe naar laten kijken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op donderdag 7 juni 2007 om 09:47:
gaat het niet ietswat ver? zelfpijniging voor een jongen?

waarschijnlijk voor die meid gaat het niet echt zozeer om die jongen
maar ze kan de pijn gewoon niet verdragen....
 
ga dan drugs gebruiken ofzo, voel je je weer wat zonniger :[
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 13:20:
ga dan drugs gebruiken ofzo, voel je je weer wat zonniger

of juist nie als je depri of ongelukig bent kan drugs je nog erger maken dus dat is geen tip
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 13:20:
ga dan drugs gebruiken ofzo, voel je je weer wat zonniger

Wat een tip..:S
 
dan zal ik als ik hem was maar is een bezoekje aan de huisarts brengen niet echt gezond als je dat bij jezelf doeyt
 
wie is toch die man die iedere zondag in mijn arm komt snijden?
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juni 2007 om 13:48:
wie is toch die man die iedere zondag in mijn arm komt snijden?

Weetje wel zeker dat het een man is? :)
 
Tsja... Dat zou ik er niet voor doen...

Dr zijn toch meer dames/heren als kerken! :P
 
gewoon de ogen los doen er lopen er zo veel zonde om je zelf te verneuken
 
ik kan me er wel iets bij voorstellen, toen het uit was met mijn ex zocht ik ook iets wat pijn deed, ik liet een tattoe op een pijnlijke plek zetten.
ik vind het niets :no: .... maar heb wel bomen van kerels ( mietjes eigenlijk dus ) die zelfmoord wilde plegen omdat ik zei flikker maar op :/ ...

mensen kunnen rare dingen doen als ze gedumped worden :/ ..
Misschien is het wel een soort van dwingen.

Het lijkt mij als je dat doet, dat je je zin wilt hebben. Dat vind ik een persoon dwingen/ chanteren.