Partyflock
 
Forumonderwerp · 925048
 
hoe denken jullie over paranormale begaafdheid???

is het pure onzin of niet???

ik vind persoonlijk van niet denk dat er veel dingen zijn die wij niet kunnen vernemen en dat sommige mensen een gave hebben om dat wel te kunnen....

maar en zijn ook genoeg mensen die het voor een lolletje nemen en er alleen maar geld uit proberen te krijgen dat vind ik zo zielig want dat is gewoon spelen met andermans gevoelens:S...

Hebben jullie dat zelf ook meegemaakt???
Of iemand kennen die dat zelf ook die gave heeft???
Of wat is jou mening erover???
 
Uitspraak van Feest-Beestje op woensdag 17 januari 2007 om 11:50:
ik vind char idd ook beetje boel fake..maar toch heeft ze vermiste mensen weten op te sporen..hoe verklaar je dat dan?

Ik weet nie waar je dit vandaan hebt, maar er is nog nooit iemand gevonden dmv van een medium....

Het enige wat die klere lijers doen, is een heel onderzoek in de war gooien, hoop geld word er door verspeeld en de nabestaande krijgen weer een klap te verduren..

Fijn he die mediums.........
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 10:48:
ja en daar ben ik er 1 van, en gelukkig de meerderheid ook

De meerderheid hier of de meerderheid over de hele wereld gezien?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:13:
wat leven er toch veel domme op de wereld

Dankzij personen zoals jij ja.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:57:
ja en daar ben ik er 1 van, en gelukkig de meerderheid ook

De meerderheid hier of de meerderheid over de hele wereld gezien?



Uitspraak van schele_ehv op woensdag 17 januari 2007 om 17:13:
wat leven er toch veel domme op de wereld

Dankzij personen zoals jij ja.

Ik denk al waar blijf tie:)

kijk je kunt lullen wat je wilt, uiteindelijk weet je zelf ok wel dat het niet waar is, alleen bij jouw duurd het wat langer,
en je kunt met 100 van je zogenaamde ervaringen komen, het is en blijft onzin, hersenspinsels, maar blijf maar geloven ik vind het prima verder, maar die mediums moeten ze snel deporteren naar een mooi kampje ergens, wat ze doen meer kwaad dan goed.l
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:02:
kijk je kunt lullen wat je wilt, uiteindelijk weet je zelf ok wel dat het niet waar is, alleen bij jouw duurd het wat langer

Hmm, ik hoor eigenlijk maar zelden dat mensen eerst wel in dit soort dingen geloven en naderhand ineens niet meer. Het is juist meestal eerder omgedraaid; mensen geloven er niet in, en lopen het belachelijk te maken, en komen er na een aantal ervaring achter dat de vork heel anders in de steel zit. Maargoed... (f)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:05:
Hmm, ik hoor eigenlijk maar zelden dat mensen eerst wel in dit soort dingen geloven en naderhand ineens niet meer. Het is juist meestal eerder omgedraaid; mensen geloven er niet in, en lopen het belachelijk te maken, en komen er na een aantal ervaring achter dat de vork heel anders in de steel zit. Maargoed

Tuurlijk jonge
je hebt gelijk
Of niet??

Weet je wat het is met mensen zoals jij, ookal kom je met 100 tegen argumenten en bewijzen dat het allemaal kwakzalverij is, dan nog is het wel waar,

net als al die mafkezen die in buitenaarde (niet de bactieren) wezens geloven en in big foot, dan heb je toch een gaatje in je kop of wat?? dus kom nie met die kwats aanzetten bij mij want is de grootste kul sinds de mensen in god gingen geloven
laatste aanpassing
 
Dat weet ik zelf ook wel. Hoef jij niet te bevestigen. ;)
 
Ow je hebt je tekst aangepast omdat je toch kosten wat kost je gelijk wil halen, hehe...


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:07:
Weet je wat het is met mensen zoals jij, ookal kom je met 100 tegen argumenten en bewijzen dat het allemaal kwakzalverij is, dan nog is het wel waar

Uuh, hoor wie het zegt man...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:16:
Ow je hebt je tekst aangepast omdat je toch kosten wat kost je gelijk wil halen, hehe

wat een reactie weer zeg,,

en hoezo hoor wie het zegt???

dat wat ik zeg waar is ken ook nie helpen, ik doe dit niet om te klieren, ik vind het gewoon sneu dat zoveel mensen voor de gek worden gehouden,

je moet niet vergeten dat wij nog een steeds een diersoort zijn, en dat wij niks zijn in de ruimte , dus hoe arrogant kun je zijn om te denken dat wij doorleven na onze dood als weet ik wat, en dat je dan kunt praten met je overleden hond, kat, opa oma en weet ik het allemaal nog meer.
Het zo'n duidelijke onzin dat ik het gewoon nie begrijp dat mensen er in geloven.


En wat je ook zogenaamd hebt meegemaakt voor alles is een logische verklaring, alleen als die dan ff wat te moeilijk word of zo 1,2,3 achterhaald ken worden, dan is het of god, of het is paranormaal,

jij zegt af en toe verstandige dingen op dit forum, maar dit is echt belachelijk.
ik vind het echt geen onzin. alles om ons heen bestaan/of ontstaat door energie... dan moeten er toch wel mensen zijn die dat kunnen aanvoelen :)
 
Uitspraak van Taatje! op woensdag 17 januari 2007 om 18:26:
ik vind het echt geen onzin. alles om ons heen bestaan/of ontstaat door energie... dan moeten er toch wel mensen zijn die dat kunnen aanvoelen

Dat klinkt allemaal best leuk, maar dat is ok het enige
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:23:
wat een reactie weer zeg,,

en hoezo hoor wie het zegt???

dat wat ik zeg waar is ken ook nie helpen, ik doe dit niet om te klieren, ik vind het gewoon sneu dat zoveel mensen voor de gek worden gehouden,

je moet niet vergeten dat wij nog een steeds een diersoort zijn, en dat wij niks zijn in de ruimte , dus hoe arrogant kun je zijn om te denken dat wij doorleven na onze dood als weet ik wat, en dat je dan kunt praten met je overleden hond, kat, opa oma en weet ik het allemaal nog meer.
Het zo'n duidelijke onzin dat ik het gewoon nie begrijp dat mensen er in geloven.


En wat je ook zogenaamd hebt meegemaakt voor alles is een logische verklaring, alleen als die dan ff wat te moeilijk word of zo 1,2,3 achterhaald ken worden, dan is het of god, of het is paranormaal,

jij zegt af en toe verstandige dingen op dit forum, maar dit is echt belachelijk.

Het steekt allemaal veel dieper in elkaar dan je denkt. Het ligt niet zo simpel dat de wetenschap er ook zomaar even een antwoord op kan geven. Het is voor hen net zo goed onmogelijk het daadwerkelijk uit te sluiten. Gewoonweg om dat er ook totaal verkeerde denkmoddelen hanteert worden bij het onderzoek doen hiernaar. En home made-hypothesen van het hoe en waarom ze wel of niet kunnen bestaan slaan al helemaal kant noch wal.
Het enige wat ik jou, en vele andere atheïsten kan zeggen is: ga op onderzoek uit, lees betrouwbare literatuur, open your mind, verdiep je in de materie. Oordeel anders niet.

Het is helemaal aan jou.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:40:
Het steekt allemaal veel dieper in elkaar dan je denkt. Het ligt niet zo simpel dat de wetenschap er ook zomaar even een antwoord op kan geven. Het is voor hen net zo goed onmogelijk het daadwerkelijk uit te sluiten. Gewoonweg om dat er ook totaal verkeerde denkmoddelen hanteert worden bij het onderzoek doen hiernaar. En home made-hypothesen van het hoe en waarom ze wel of niet kunnen bestaan slaan al helemaal kant noch wal.
Het enige wat ik jou, en vele andere atheïsten kan zeggen is: ga op onderzoek uit, lees betrouwbare literatuur, open your mind, verdiep je in de materie. Oordeel anders niet.

jammer voor jouw dan, dat ik wel degelijk open sta en ook dingen heb gelezen, alleen hoe meer ik erover lees hoe meer ik er achter kom dat het 1 grote nep zooi is. maar ik heb hierboven daar al genoeg over gezegd, en jouw reactie lag geheel in de verwachting

maar ik ga deze topic weer verlaten, ik heb me zegje gedaan.
en iedereen mag geloven watie wil, maar wat mediums betreft is gewoon schandalig om mensen zo voor de gek te houden
laatste aanpassing
 
Ja je kan dingen lezen en je kan dingen lezen. Maargoed, ik heb mijn zegje ook gedaan. Was eigenlijk helemaal niet van plan om hierover in discussie te gaan met jou. :)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:15:
Ik weet nie waar je dit vandaan hebt, maar er is nog nooit iemand gevonden dmv van een medium....

wat vaker discovery kijken ;)
psycic whitness bijvoorbeeld(waargebeurd)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:23:
je moet niet vergeten dat wij nog een steeds een diersoort zijn

uhhmmmmzzzz welk dier zullen wij zijn dan????
Ik zie mezelf niet als een dier hoor
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 21:59:
denk dat er veel dingen zijn die wij niet kunnen vernemen en dat sommige mensen een gave hebben om dat wel te kunnen....

Mensen die echt een gave hebben lopen er niet mee te koop! Dus alles wat op tv komt geloof ik al niet, dat is oplichterij!

Maar ja lijkt me logisch dat er meer is tussen hemel en aarde! Mensen kunnen denken ook pas spreken hierover als ze het zelf hebben meegemaakt, eerder snap je het toch niet!

Wel raar dat er mensen zijn die niet geloven in wat niet waar te nemen is, hoe verklaar je emoties, gevoelens en je ziel dan?? Om maar wat voorbeelden te noemen!


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:52:
Emoties zijn in mijn ogen een vorm van energie. Je zelfbewustzijn ook trouwens. En aangezien energie alleen van vorm kan veranderen maar niet kan verdwijnen, is het bestaan van paranormale zaken logisch

:respect:
Ik denk niet dat er hele rare dingen waar te nemen zijn, denk dat de meeste dingen die een mens kan ervaren als een paranormaal iets een bepaalde energie stroom is.
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 21:59:
ik vind persoonlijk van niet denk dat er veel dingen zijn die wij niet kunnen vernemen en dat sommige mensen een gave hebben om dat wel te kunnen....

denk dat het wellicht met de hersenactiviteiten te maken heeft.
maar ik geloof wel degelijk dat er 'meer'is.
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op maandag 15 januari 2007 om 21:12:
Placebo's voor je ziel,

Hoe durf jij het woord ziel in je mond te nemen???


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op maandag 15 januari 2007 om 21:58:
De enige waarheid die mensen hebben is wetenschap en
daarmee is nog niks van dit al bewezen.

Misschien moet je toch meer lezen en discovery kijken!?


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op maandag 15 januari 2007 om 21:58:
Die bomenknuffelende zweefteefinstelling

Je haalt heel wat dingen door elkaar! Je hebt spiritualiteit en paranormaal begaafd zijn en zelfs daarin heb je nog vele gradaties! En alleen mensen die er in door slaan en inderdaad niet meer met de beide benen in de realiteit staan zijn de zweefteeftypjes, maar als je gewoon geloofd in dat er meer is wil dat niet zeggen dat je niet met je benen op de grond staat!
He je bent 23, wat weet je er nou van???


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:13:
wat leven er toch veel domme op de wereld

Maar nog meer inhoudslozen, oppervlakkigen en kortzichtigen!


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:23:
voor alles is een logische verklaring,

Succes met zoeken!


Uitspraak van Taatje! op woensdag 17 januari 2007 om 18:26:
dan moeten er toch wel mensen zijn die dat kunnen aanvoelen :)

Vast wel.....


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:40:
Het enige wat ik jou, en vele andere atheïsten kan zeggen is: ga op onderzoek uit, lees betrouwbare literatuur, open your mind, verdiep je in de materie. Oordeel anders niet.

:respect:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:44:
dat ik wel degelijk open sta

Ja zo kom je ook werkelijk over.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 20:05:
Mensen die echt een gave hebben lopen er niet mee te koop

inderdaad, want die mensen worden vaak als raar beschouwd en zo zijn er ook genoeg mensen die een gave hebben en er helemaal niet blij mee zijn doordat het best beanstigend kan zijn.

Vaak zijn de mensen die er geld voor vragen om je toekomst te voorspellen fake, die gebruiken het alleen maar om er geld voor te krijgen.
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op maandag 15 januari 2007 om 21:12:
Er is nognooit aangetoond dat het daadwerkelijk
bestaat in deze vorm,

Is het wel bewezen dat het niet bestaat?
 
Uitspraak van simone_1986 op woensdag 17 januari 2007 om 20:18:
nderdaad, want die mensen worden vaak als raar beschouwd en zo zijn er ook genoeg mensen die een gave hebben en er helemaal niet blij mee zijn

Ik denk dat ook ja, hoe meer je er mee loopt te pronken des te meer onzin. Net als Char, ze heeft een boek geschreven over intuitie.... als ze het daar nu bij gelaten had, was ze een stuk geloofwaardiger geweest maar door er zo'n show van te maken verpest ze het behoorlijk!


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 20:23:
Is het wel bewezen dat het niet bestaat?

(Y) Dat is ook een goede ja! Ze roepen zo hard dat bewezen is dat het niet bestaat maar die onderzoeken zijn denk ik van zo'n 20 jaar geleden ofzo!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 20:15:
Misschien moet je toch meer lezen en discovery kijken!?

haha zei ik ook al haha :P
 
Uitspraak van simone_1986 op woensdag 17 januari 2007 om 20:18:
Uitspraak van Snoebeltje! op woensdag 17 januari 2007 om 20:05:
Mensen die echt een gave hebben lopen er niet mee te koop

mensen zijn ook bang voor de reacties die je bijvoorbeeld hier leeft dus ik heb wel respect voor de mensen die er vooruit durven te komen dat ze het kunnen je kan pas oordelen over die mensen als ze er daadwerkelijk bent geweest en dus heb meegemaakt dat het fake is
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 20:23:
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op maandag 15 januari 2007 om 21:12:
Er is nognooit aangetoond dat het daadwerkelijk
bestaat in deze vorm,

Is het wel bewezen dat het niet bestaat?

valt het uberhaut te bewijzen???? vraag ik me dan af ????
Als iemand beweerd met geesten te kunen praten kan hij dat niet bewijzen maar wij kunnen niet bewijzen dathet niet zo is... het zelfde met het zien van geesten
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 20:39:
Misschien moet je toch meer lezen en discovery kijken!?

haha zei ik ook al haha

Toevallig heb ik dat gezien
en dat bevestigt alles nog maar des te meer,

onzin dus
Discovery, dus daar komt al die wijsheid vandaan...
Het mooie is gewoon dat mensen, zolang wij al bestaan
de enigste dieren zijn met een totaalbewust van ons bestaan.
En ook een oneindige behoefte hebben om overal
het 'bestaan' te willen verklaren.
Het is dus niet zo gek dat velen er zo over denken.
Maar die heilige overtuiging is in mijn ogen
totaal onterecht.
En misschien ben ik wel kortzichtig op dit vlak en
wou zonodig ook geen lange discussie er over voeren.
Het blijft altijd en ja/nee kwestie tussen wetenschap
en de mediums en/of paragnosten.
In dat opzicht sta ik volledig aan de wetenschap
zijn kant.
Maar voor alle duidelijkheid, iedereen mag zijn mening
geven ongeacht jong of oud en of die jou niet aanstaat
of wel is geheel aan diegene.
Maar kom niet met gezeik over mijn leeftijd
of dat ik niet genoeg lees etc.
Zegt meer over jou dan mij...
Discovery...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:40:
Het enige wat ik jou, en vele andere atheïsten kan zeggen is: ga op onderzoek uit, lees betrouwbare literatuur, open your mind, verdiep je in de materie. Oordeel anders niet.

Volgensmij bedoel 'agnosten' want het is immers niet aan te tonen door wetenschap.
En het mooie eraan is, welke betrouwbare literatuur?
Is er dan een boek geschreven over de waarheid
omtrend het paranomale?
Zowel zou ik de titel graag willen weten.
laatste aanpassing
Maar paranormaal slaat niet alleen op met geesten praten natuurlijk...
Het heeft ook vooral met intuitie te maken...sommige mensen hebben die heel sterk ontwikkeld...
Vooral vrouwen hebben dat iets beter ontwikkeld valt mij op... ;p
Heel vreemd dat het uberhaupt paranormaal genoemd word eigenlijk een sterk ontwikkelde intuitie...
Sommige mensen lopen ergens naar binnen en voelen meteen als het niet goed is...
Is een energie die ze heel erg sterk oppikken...en energie moet je zeker wel letterlijk opvatten...
Alles beinvloed elkaar op allerlei niveaus... Daar word ook op gereageerd door iedereen op den duur...iedereen pikt die energie op maar dat gebeurd alleen geheel onbewust bij de meesten... Sommigen pikken dat bewust op en handelen daarnaar...
Eigenlijk is dat juist heel normaal...iedereen kan dat ontwikkelen... Maar iedereen loopt alleen liever als een zombie door het leven...onbewust van alles...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:04:
Discovery, dus daar komt al die wijsheid vandaan..

Nee! Denk je dat nu werkelijk?


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:04:
de mediums en/of paragnosten.

Kijk als je zo over mediums en paragnosten wil denken, dat kan, maar er is zoveel meer dan die twee alleen!

Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:04:
misschien ben ik wel kortzichtig

Misschien een beetje ;)


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:04:
In dat opzicht sta ik volledig aan de wetenschap
zijn kant.

Alsof de wetenschap altijd juist zit?! En dankzij de wetenschap bestaat AIDS, :cheer: Lang leve de wetenschap????
:no:


Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 01:30:
Maar paranormaal slaat niet alleen op met geesten praten natuurlijk...
Het heeft ook vooral met intuitie te maken...sommige mensen hebben die heel sterk ontwikkeld...

:respect:



Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 01:30:
Heel vreemd dat het uberhaupt paranormaal genoemd word eigenlijk een sterk ontwikkelde intuitie..

Inderdaad want intuitie valt nog altijd onder spiritualiteit!


Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 01:30:
Sommige mensen lopen ergens naar binnen en voelen meteen als het niet goed is...
Is een energie die ze heel erg sterk oppikken...en energie moet je zeker wel letterlijk opvatten...
Alles beinvloed elkaar op allerlei niveaus... Daar word ook op gereageerd door iedereen op den duur...iedereen pikt die energie op maar dat gebeurd alleen geheel onbewust bij de meesten... Sommigen pikken dat bewust op en handelen daarnaar...
Eigenlijk is dat juist heel normaal...iedereen kan dat ontwikkelen..

:respect:


Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 01:30:
Maar iedereen loopt alleen liever als een zombie door het leven...onbewust van alles...

:yes: De meeste wel ja
Intuitie is voor mij gewoon iets doodnormaals eigenlijk...de normale staat van de mens...
Hoe de mensen nu "leven" en zich gedragen is juist een abnormale staat...een lagere staat...
laatste aanpassing
Het bestaat absoluut, en het kan prachtig zijn. Er komen alleen ook hele nare dingen bij kijken. Soms wil je dingen niet voelen, of zien of weten. Entiteiten waarvan je niet weet of het goed of kwaad is snap je?


Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 16:24:
Intuitie is voor mij gewoon iets doodnormaals eigenlijk...de normale staat van de mens

Dat is ook een vorm van paranormale begaafdheid, waar wij allemaal over beschikken. En je kan het ontwikkelen door er open voor te staan. Maar veel mensen vinden dat eng of geloven er bij voorbaat al niet in.
De moeder van een meisje die ik ken is paranormaal begaafd. Ik kwam altijd heel erg veel bij hun over de vloer. Toen ik daar voor de eerste keer kwam, kreeg ze al door dat er iets niet goed was met mij, en kon het uiteindelijk gedeeltelijk ook allemaal vertellen. Aan haar heb ik heel erg veel steun gehad. Ik geloof er dus ook zeker in!
 
Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 01:30:
Maar iedereen loopt alleen liever als een zombie door het leven...onbewust van alles...

mwah niet zozeer onbewust.... ik denk eerder zelfs nog bewust afzijdig van het ontastbare (n)

Ik gebruik (uit zelfmedicatie) veel softdrugs en het kan zijn dat ik me dit in beeld, maar ik word er veel toegankelijker voor allemaal ontastbare zaken door. Iemand die dit herkent?
Intuïtie is toch een veredelde vorm van instinct?
Volgensmij is dat aanwezig omdat dat in je leven
meegroeit, bij de één meer als de ander.
Het 'lezen' van mensen lijkt mij daarom meer een
aanvoelskwestie dan dat je daadwerkelijk spirituele of
paranormale krachten gebruikt.
Als mensen verdrietig zijn of met een probleem zitten merkt ik dat snel, en in mijn ogen is daar geen hoger bewustzijn voor nodig.
Ik wou wel stellen dat ik niet als een zombie door het leven ga, en genoeg opties openhou.
Maar het steekt mij dat mensen vertellen dat het er is,
maar er geen heldere uitleg over is en dat velen de zooi oplichten.
Want waar ligt die grens van je paranormale ik en je
aangeboren instinct/intuïtie?
En wie verteld hoe het werkt, er zijn immers talloze
theoriën, door velen personen anders uitgelegd.
Welke mening bevat het meeste waarheid en dannog
bepaal jij dat voor jezelf, dus in feite is
het dan jou waarheid.
Daarom is wetenschap (geldt lang niet voor alles)
voor mij de enige waarheid in deze kwestie.
Dat wetenschap onjuist zou zijn omdat ze het
Aids-virus zouden veroorzaakt hebben is natuurlijk
totale onzin omtrend dit topic...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 16:52:
Ik gebruik (uit zelfmedicatie) veel softdrugs en het kan zijn dat ik me dit in beeld, maar ik word er veel toegankelijker voor allemaal ontastbare zaken door. Iemand die dit herkent?

Ik rook ook al jaren regelmatig een jointje, maar heb juist dat ik dan veel minder vatbaar ben voor 'ontastbare zaken'.
Als ik helder van geest ben krijg ik veel meer binnen, niet in negatieve zin maar juist in positieve zin.
In de tijd dat ik veel hardrugs gebruikte was ik juist erg vatbaar voor negatieve 'energie'.
Dat was naast mijn gezondheid een voorname reden om te kappen met al die bende, misschien voor jou ook een goede reden om op zoek te gaan naar een andere vorm van medicatie, want het is niet fijn om zo door het leven te gaan..:flower:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 16:52:
Ik gebruik (uit zelfmedicatie) veel softdrugs en het kan zijn dat ik me dit in beeld, maar ik word er veel toegankelijker voor allemaal ontastbare zaken door.

Blowen verhelderd niet het vertroebeld juist.
En dat is geen stelling maar een feit.
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:04:
de enigste dieren zijn met een totaalbewust van ons bestaan.
En ook een oneindige behoefte hebben om overal
het 'bestaan' te willen verklaren.

Uuhm ik weet niet hoor, maar het zijn volgens mij juist de 'non-believers" die altijd maar kosten wat het kost ergens kwampachtig een verklaring voor proberen te zoeken. Wij weten wel waar we het over hebben en hoeven helemaal geen verklaring te hebben van een of andere wetenschapper (bevestiging is leuk, meer ook niet).
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 17:18:
Als mensen verdrietig zijn of met een probleem zitten merkt ik dat snel,

Ja maar dat heeft ook niet ieder mens!

En ik denk echt dat je wat dingen door elkaar haalt, ik snap jou kijk ook best wel hoor, maar je verzet je zo hevig tegen zoiets menselijks???


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 17:18:
en in mijn ogen is daar geen hoger bewustzijn voor nodig.

Nee maar wel een opener zenuwkanaal en dat is nu eenmaal wat ze spiritualiteit noemen, ik denk dat mensen ook eens op moeten houden alles een naam te geven want paranormaal en spiritueel klinkt heel eng maar hoeft het lang niet altijd te zijn!!!! Ze noemen dat nu eenmaal zo omdat het toch een naam moet hebben blijkbaar,... net zoals alles in dit leven :S


Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 17:19:
Blowen verhelderd niet het vertroebeld juist.
En dat is geen stelling maar een feit.

(Y) :respect:
 
Uitspraak van Brutality Trough Simplicity op donderdag 18 januari 2007 om 01:11:
En het mooie eraan is, welke betrouwbare literatuur?
Is er dan een boek geschreven over de waarheid
omtrend het paranomale?

Wanneer je eens met gevoel leest ipv alleen maar met je ratio, oftewel het mens in jezelf toelaat en de wetenschapper in jezelf even aan de kant schuift, dan kun je misschien nog eens tot mooie ontdekkingen komen.

Mij zal het echt een worst wezen of jij ervan overtuigd kan raken dat er meer in tussen hemel en aarde. Ik weet dat het zo is en dat is voor mij genoeg. :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van TYHARO op donderdag 18 januari 2007 om 16:24:
Intuitie is voor mij gewoon iets doodnormaals eigenlijk...de normale staat van de mens...
Hoe de mensen nu "leven" en zich gedragen is juist een abnormale staat...een lagere staat...

(Y) :jaja:
 
Ik zal even mijn eigen woorden toelichten voordat dat weer verkeerd opgevat wordt....


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:01:
maar wel een opener zenuwkanaal

Dit is lichamelijk, dus niet zweverig en al helemaal niet wetenschappelijk!


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:02:
Mij zal het echt een worst wezen of jij ervan overtuigd kan raken dat er meer in tussen hemel en aarde. Ik weet dat het zo is en dat is voor mij genoeg. :)

(Y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 21:59:
ik vind persoonlijk van niet denk dat er veel dingen zijn die wij niet kunnen vernemen en dat sommige mensen een gave hebben om dat wel te kunnen....

maar en zijn ook genoeg mensen die het voor een lolletje nemen en er alleen maar geld uit proberen te krijgen dat vind ik zo zielig want dat is gewoon spelen met andermans gevoelens...

Ik meen ook dat er sommige mensen zijn die echt bepaalde "gaven" hebben en dat er natuurlijk oplichters zijn....

Maar goed sommige mensen zijn ook zo simpel en goedgelovig.....daar kunnen bepaalde mensen lucratief mee om gaan...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 09:05:
Maar goed sommige mensen zijn ook zo simpel en goedgelovig

niet sommige mensen, de meeste mensen.............
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 21:59:
pure onzin

:no:

Maar goed je hebt overal mensen die de boel bezeiken dus in dat gebied ook. Ik geloof dat er mensen zijn die beelden doorkrijgen van overleden mensen.

Er zijn al heel wat dingen juist voorspeld! Dingen die een ander absoluut niet kan weten. Zelfs toen ik een keer dacht dat het onzin was, is het later uitgekomen.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:29:
Ik geloof dat er mensen zijn die beelden doorkrijgen van overleden mensen.

Als jij dat werkelijk denkt, lijkt me een bezoekje aan het GGZE geen overbodige luxe, wat een kul zeg
 
Ik heb geen zin om er een lang verhaal van te maken dus ik houd het kort. Je kan denken en voelen door alle chemische processen in je lichaam. Er gaat een elektrisch stroompje van hier naar daar en weer terug etc... Wie je bent word ook bepaald door de manier waarop je hersenen in elkaar zitten (de een heeft meer van dit of dat als de ander), en door alles wat je meemaakt in je leven. Als je een ongeluk met letsel krijgt, kunnen bepaalde zenuwen (processen) verstoord of zelfs helemaal uitgeschakeld worden.

Sommige mensen raken in coma (kunnen niet meer denken/voelen), en sommige mensen die veranderen gewoon helemaal van persoon. Als je xtc tot je neemt voel je je helemaal gelukkig, dit wordt dus ook gewoon veroorzaakt door die chemische processen. Die processen bepalen hoe je je voelt, hoe je denkt, hoe je waarneemt, hoe je bent. Als je dus dood gaat, werkt dit allemaal niet meer. En ben je gewoon dood. Als hetgene waardoor jij in staat bent om te zijn niet meer werkt, ben je er gewoon niet meer.

Ik geloof dus ook niet in een ontastbaar iets wat kan waarnamen/denken, aangezien het dan geen "stelsel" heeft om dit te kunnen bewerkstellen. Verder ben ik het wel eens met de intuitie, en waarschijnlijk is er ook wel buitenaards leven ;)

Dit is uiteraard gewoon mijn kijk hierop. Mjah en vroeger waren er ook mensen die heilig geloofden in goden die het weer controleerde (nog steeds trouwens). Nu weten we wel beter. Hmmzzz, berichtje is toch iets langer geworden als gepland :o
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 09:44:
niet sommige mensen, de meeste mensen.............

Eerst een slim antwoord...


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:14:
Als jij dat werkelijk denkt, lijkt me een bezoekje aan het GGZE geen overbodige luxe, wat een kul zeg

En dan zo'n kutantwoord erachter aan :no: beetje jammer dan!
Wat een ander geloofd hoef jij niet te geloven maar je hoeft niet meteen zo raar te doen!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:57:
De meerderheid hier of de meerderheid over de hele wereld gezien?

duhh wat denk je zelf, maar hier in Nederland ook wel
mensen gaan misschien nog wel naar de kerk en shit, maar het gevoel van de bijbel ligt echt niet bij ze

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:05:
Het is juist meestal eerder omgedraaid; mensen geloven er niet in, en lopen het belachelijk te maken, en komen er na een aantal ervaring achter dat de vork heel anders in de steel zit.

dat het jou overkomen is , hoeven nog niet zo dom als stront te zijn

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 17:59:
Uuhm ik weet niet hoor, maar het zijn volgens mij juist de 'non-believers" die altijd maar kosten wat het kost ergens kwampachtig een verklaring voor proberen te zoeken. Wij weten wel waar we het over hebben en hoeven helemaal geen verklaring te hebben van een of andere wetenschapper (bevestiging is leuk, meer ook niet).

Je houdt jezelf beperkt en dat vertikken wij en we hebben er moeite voor over om dit te uiten

omdat iedere ongelovige er met de kop niet bij kan dat er veel mensen zijn, die in die bullshit geloven, waaronder familie

vind je het gek dan?
 
Ik vind het geen onzin parnomaalbegaafd
Het is soms allemaal een beetje wazig
vooral mensen die de dark side erkennen
das linke soep

Ik zelf kan gewoon natuurlijke dingen waarnemen en onderzoeken
Als ik van iemand een ring neem bijv trouwring
die doe ik aan een koord en loop door een huis
dan voel ik aardstraling niet echt bijzonder zijn wel meer die het kunnen
Maar iemand vertelde mij dat je dan wel aanleg hebt voor hij buitennatuurlijke Okeyyy

aarstraling is het zelfde als zonnestraling of maanstraling

voor maan en aarde straling ben ik heel gevoelig
dat is het enige nadeel daarom weet ik ze te vinden en druk ik het weg met koper
Ja heel vaag allemaal maar was al zo bij mij als klein kind :S


Oja het punt van voorspelling
Misschien als sommigen zich in de geschiedenis willen verdiepen en het punt
Nostradamus willen bestuderen zullen velen zich terug trekken van hun meningen
Dat voorspellingen onzin zijn.
zal er ff een website bij vermelden :) http://www.dsv.nl/~moonen/ :bye:
laatste aanpassing