Partyflock
 
Forumonderwerp · 921204

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Vorig jaar stond er al een dikke line up in Best, maar kan die in 2007 nog dikker worden?

Ik ben benieuwd naar Trentemøller, Gabriel & Dresden, Antony Rother, Beyer en Eddie Halliwell met een techno set...

Welke namen wil iedereen zien in 2007?
laatste aanpassing
 
Artiest R-K
Uitspraak van actief op vrijdag 4 mei 2007 om 17:36:
Kempervennen of Vennebos?

kempervennen volgens mij:D
Daarbij komt dat dit jaar het terrein is vergroot doordat de aangrenzende strandclubs bij het festivalterrein zijn betrokken

Minder! Daar kun je die dag dus alleen komen als je naar Extrema gaat?
Kaartje is binnen!!! Tsjemineeeee wat een line-up, heb zin!!!!!
 
dat wordt de hele dag in de techno dome :yes:
Artiest Faux
Border communitie en techno dome.. hele vette namen!

Mils, extrawelt, HOLDEN en FAKE tering jantje! PETTER! oh boy oh boy oh boy!
Uitspraak van Fcukmme op maandag 7 mei 2007 om 16:32:
Border communitie en techno dome.. hele vette namen!

Mils, extrawelt, HOLDEN en FAKE tering jantje! PETTER! oh boy oh boy oh boy!

met als toevoeging DIGWEED en JIMMY VAN M in de lakeside.

als dit jaar de mensen dan ook gaan bewegen en wat vrolijker kijken wordt het helemaal leuk. want zo'n sfeertje als vorig jaar was echt kut met twee rietjes!!
Was al niet van plan te gaan, deze line up bevestigt het nog eenmaal :)
 
wil hier heeeeen :P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 12:52:
kempervennen

Bij Valkenswaard,goed te doen,mooi park ook.
Super Line-up :woeptidoe:

Laat Extrema maar komen!! :Bounce:
gaan ze ook nog wat aan het geluid doen?????
Kaartjes zijn binnen!!!! Vette line up, vooral @ the border community!!!

Enne, schijt aan die drukte, ga er al jaren heen, vind het altijd prima. Als de zon maar schijnt, vind ik véél belangrijker! Ik zoek wel ergens een plekje om lekker te swingen. En, ik ga niet te veel op zoek naar vrienden, dus niet van de ene kant naar de andere kant gaan sjouwen om effe hoi te gaan zeggen... Wordt weer super!!!
Uitspraak van Pats op maandag 7 mei 2007 om 22:03:
gaan ze ook nog wat aan het geluid doen?????

Sinds oud en nieuw werken ze met een nieuwe geluidsleverancier, die als een van de beste bekend staat binnen de publieksevenementen.
 
Jimmy van M, Desyn & Omid 16b, Steve Lawler, 16 Bit Lolitas, ook al moet ik er lopend heen, ik ga !
Uitspraak van Jay Kay op zondag 6 mei 2007 om 16:16:
En ik lees nu net dat ze beweren dat ze de drukte gaan aanpakken. Maar dat roepen ze helaas al jaren

We'll see!

Inderdaad we'll see ...... want dit jaar toch maar weer wel Extrema.
Uitspraak van €lles op dinsdag 8 mei 2007 om 12:55:
Inderdaad we'll see ...... want dit jaar toch maar weer wel Extrema.

maar eerst zaterdag Eddie :P
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 8 mei 2007 om 12:32:
Geen Lektroluv

Heeft hij nog niet genoeg op Extrema feesten gestaan de laatste jaren?
Wowwieee UBER vette line-up
(l)

Etremaaaa heree wee comee..! :cheer:
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 8 mei 2007 om 14:44:
maar eerst zaterdag Eddie :P

Zeker weten ja!! :cheer:

Maar eh weet jij of ze idd iets aan die drukte gaan doen? ;)
Uitspraak van €lles op dinsdag 8 mei 2007 om 20:12:
Maar eh weet jij of ze idd iets aan die drukte gaan doen?

nou, de Future Funk wordt verder naar achter geplaatst waardoor het de doorloop beter zal zijn. De strandtenten worden erbij betrokken zodat ook daar meer gasten kunnen verblijven terwijl het aantal bezoekers gelijk blijft. Ik denk wanneer de doorstroming dit keer beter zal gaan, men het ook minder druk zal ervaren.
 
Jeff Mills moet afsluiten bij de techno :yes:
 
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:44:
Jeff Mills is een held :jaja:
Uitspraak van Isor op maandag 7 mei 2007 om 22:16:
En, ik ga niet te veel op zoek naar vrienden

Die zijn makkelijk te vinden >>> Loop naar voren.. Wel druk maar je vindt ze wel altijd!

Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 8 mei 2007 om 12:32:
Geen Lektroluv

Mooi filmpje van hem van vorig jaar gezien.. Wil de groene dokter nog wel es in het echt zien. Maar om naar een feest te gaan voor hem! Volgens mij heb je echt Fcuking (met FC) veel dj's die zijn groene walm doen verbloemen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:44:
Jeff Mills moet afsluiten bij de techno :jaja:

Dat lijkt me geen slecht idee B)
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 8 mei 2007 om 22:12:
nou, de Future Funk wordt verder naar achter geplaatst waardoor het de doorloop beter zal zijn. De strandtenten worden erbij betrokken zodat ook daar meer gasten kunnen verblijven terwijl het aantal bezoekers gelijk blijft. Ik denk wanneer de doorstroming dit keer beter zal gaan, men het ook minder druk zal ervaren.

(Y)
Uitspraak van Moer op dinsdag 8 mei 2007 om 15:48:
Heeft hij nog niet genoeg op Extrema feesten gestaan de laatste jaren?

Nooit genoeg van de Dr.
 
de strandtenten komen er ook bij dit jaar.. dus dat is best een flink stuk extra ruimte op hetzelfde aantal bezoekers. Moeten ze alleen wel zo slim zijn om in die hoek een druk bezochte stage te zetten, anders heeft het niet zoveel/geen nut.

en verder... gewoon je er op instellen en je er niet zo druk om maken! Je weet het van te voren dus je moet dan ook niet over de jank gaan als je eens een half uur doet over 50 meter.

Mijn persoonlijke ervaring is dat het altijd wel meevalt qua doorlooptijd. Het is heel erg druk maar het is nou ook weer niet zo dat er geen doorkomen aan is.

En ik vind dat Extrema elk jaar erg goed nadenkt over hoe het beter kan, en ook echt hun best doen om het beter te maken voor iedereen. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ik heb er zin innnnnnnnn :bounce:
het enige wat mijn dag kan verzieken is een wolkbreuk die 8 uur aanhoud
laatste aanpassing
Helemaal eens met het bovenstaande :yes:
Uitspraak van Moer op dinsdag 8 mei 2007 om 15:48:
eeft hij nog niet genoeg op Extrema feesten gestaan de laatste jaren?

Mijn dag is pas compleet op Extrema als ik Lektroluv heb horen draaien, wat een held :respect:
Baal er echt van dat hij niet komt :(

Krijg dr echt geen genoeg van, dat groene koppie :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 13:19:
persoonlijke ervaring is dat het altijd wel meevalt qua doorlooptijd

Inderdaad.. Ik heb er nooit zo'n problemen mee.. Overal waar je loopt goeie muziek en mensen die niet moeilijk doen als je per ongeluk tegen ze aan stoot.. Ruimte zat hoor :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
23 Juni draait je groene vriend in Bozzini...!
Zorg ik dat ik er ben! *zet in agenda* :D
 
Uitspraak van Sannemeisje op maandag 14 mei 2007 om 15:17:
Ruimte zat hoor

psies, alleen wil iedereen op dezelfde 10 vierkante meter staan en dat kennie he. Dan kunnen ze het terrein 10x zo groot maken maar mensen blijven toch kuddedieren

Ach ja, het is gewoon de eeuwige discussie en het eeuwige gezeur. Het enige waar ik me qua drukte echt boos over gemaakt heb vorig jaar is dat het zo slecht geregeld was bij de uitgang toen het festijn ten einde was. Iedereen moest door een doorgang van 10 meter breed waar ook nog eens AUTO's geparkeerd stonden!! Een grote mierenhoop was het. Gelukkig bleef iedereen rustig, maar als dan de pleuris uitbreekt kun je dus echt geen kant op.

Zo, tot zover mijn duit in het zakje en nu wil ik er NIKS meer over horen :-D
Zo die line up is niet mis! Echt een paar lekker namen bij...Darko Esser, James Holden, Bart Skills, Adam Beyer en Jeff Mills (Y)

En als de strandtenten Sunrise en Stranders erbij komen is er ook nog meer ruimte!

Extrema Outdoor gaat em dit jaar wel weer worden ja!
 
wat duurt 21 juli eigenlijk nog lang :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 17:34:
wat duurt 21 juli eigenlijk nog lang

idd ik kan niet meer wachten!! 8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:44:
Jeff Mills moet afsluiten bij de techno

zeker weten :yes:

..en anders sims of beyer B)
Pffff.... dikke lineup zeg, dat hebben ze toch wel goed gedaan. Maar ja, word al ziek als ik aan die mierenhoop daar denk ... En in combinatie met het feit dat Extrema publiek gewoon echt kut is geworden toch maar niet aan beginnen.

Gelukkig staan Gabriel en Dresden er niet, dat waren de enigen die me ECHT over de streep hadden kunnen trekken, hehe :)
laatste aanpassing
 
extrema publiek is kut geworden,, beetje kort door de bocht niet? ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 23:48:
extrema publiek is kut geworden,, beetje kort door de bocht niet?

Mwah. "Vroegah" toen ze nog feestjes in de koningshoeve hielden bijvoorbeeld, ging het dak er echt af ! Compleet gekkehuis van feestende, lachende mensen, zoals het hoort. Moet je eens kijken hoe de sfeer nu is, met als dieptepunt afgelopen NYE ... Niemand die nog beweegt of uit z'n dak gaat. Maar goed, is al veel over gesproken, kan Extrema verder ook niks aan doen.
laatste aanpassing
Nou kaartje is in de pocket :cheer:
Uitspraak van GMX op zondag 20 mei 2007 om 23:52:
Mwah. "Vroegah" toen ze nog feestjes in de koningshoeve hielden bijvoorbeeld, ging het dak er echt af ! Compleet gekkehuis van feestende, lachende mensen, zoals het hoort. Moet je eens kijken hoe de sfeer nu is, met als dieptepunt afgelopen NYE ... Niemand die nog beweegt of uit z'n dak gaat. Maar goed, is al veel over gesproken, kan Extrema verder ook niks aan doen.

Ik deel helaas je mening :( Laatste keer dat ik echt die gezellige sfeer meemaakte was bij Extrema's Beautiful wat helaas gestopt is.

Totdat ik vorig jaar werd overgehaald om naar Solar te gaan. Daar vind je die heerlijke sfeer weer helemaal terug! Ik zou het een x proberen als ik jou was :)

Wat Outdoor betreft....'raakt het uitverkocht?' is hier de vraag......"JA" is het antwoord...en daarmee is gelijk het grootste probleem wat Extrema Outdoor heeft onder de loep genomen. Het is uitverkocht en daardoor veel en veel te druk. Ik ken geen ander festival waar ik me zo benauwd heb gevoeld als de edities van 2004 en 2005 van Outdoor.
Uitspraak van Jay Kay op maandag 21 mei 2007 om 14:27:
Ik ken geen ander festival waar ik me zo benauwd heb gevoeld als de edities van 2004 en 2005 van Outdoor.

2005 en 2006 nergens last van gehad hoor :D Rosé helpt er wel tegen :jaja: 8)
Uitspraak van wendyseatibiza op maandag 21 mei 2007 om 10:35:
raakt extrema uitverkocht dit jaar?

Beetje overbodige vraag als je het mij vraagt :lol:


Nog 2maandjes wachten en we kunnen weer (L)
Yes, e-ticket is binnen!!!

We maken er gelijk een gezellig weekendje Eindhoven van. Vrijdag met 5 meiden al naar Eindhoven toe en dan lekker shoppen/drinken/uit eten enzovoort enzovoort.
Zaterdag lekker knallen op Extrema en voor de zondag een late check-out geregeld. Gaat helemaal goed komen dus!

Zinnnn... Jeff Mills, James Holden en Darko Esser!!! :doetiewoep:
Vette line up!!
Normaal gaan we altijd met een groep, maar dit keer zijn we maar met z'n tweetjes...ik en een vriendinnetje... we hebben afgesproken er een dolle boel van te maken haha....

quote element=message id=31739236]Ik ken geen ander festival waar ik me zo benauwd heb gevoeld als de edities van 2004 en 2005 van Outdoor.[/quote]
m.n. 2005 was erg druk. We hebben toen een superdag (zoals gewoonlijk) gehad maar hebben wel de hele tijd op hetzelfde plekje gezeten..