Partyflock
 
Wou ik ff snel laten weten 8)
 
verliefd?
 
dan zou ie in het verkeerde forum staan ;)
 
en lekker
Voor mij is ze gewoon een schat... Liev, zorgzaam en ze heeft ballen (letterlijk EN figuurlijk!)
staat voorop de actueel :)
http://www.aktueel-online.nl/site/inhoud/dezeweek/bestanden/cover.jpg
Ken haar alleen van hier en af en toe es gesproken op een feest. Maar ze lijkt me een hele lieve meid!!!
oh shit dat van de actueel was er al
domme ikkuh!!!! :(
to Q-dance21 ze "lijkt"........ ze IS een hele live meid!!! *slijm slijm* ;)
Hehehe...Weet ik maar heb haar buiten feesten om nog nie gesproken. Zou ik best willen :d
 
:lief: en :bloos:

en een dikke (K)

ik ben wel geschrokken hoor door die aktueel! maar ga nu ff wat drinken met pien,aafje, marijke en dance @G om bij te komen!
sterkte en drink niet teveel :D
Hi Scheet...

om trots op te wezen hoor:)

(K)(K)
oh en niet richting amstelveen want daar staan een benzinestation op ontploffen!
 
Van dat maagd zijn is dat een grapje?

Lef hoor Poekie heel knap!


(K)
 
Nice cover!!!!!!!!!! Poekie is een Wereldmeid!!!!
 
poekie en maagd? :D whahahah..goeie grap..hoeveel gozers en wijfen daar overheen zijn gegaan dat weet ze denk zelf nie eens meer :9
 
Artiest Jakuza
Ach man, houd je mond, jij bent gwoon frust dat je er zelf niet zo goed uitziet. Poekie is een schat. Klaar.
jaloers kreng
 
wat doet het er injezusnaam toe of ze nog maagd is?


als dat zo is: thumbs up
als dat niet zo is: neuk ze ;-)


waar mensen zich al niet in interesseren....wat een niveau
echt cool hor!!! wist je dat ze die foto gingen plaasten? geld voor vragen poek!! hihihi :D
Poekje? je ziet er wel leuk uit op die voorpagina hoor, en je hoeft er niet voor te schrikken, :kwijl:
 
Altijd grappig hoe shebyte de grote wijze kritische vrouwe probeert te spelen

ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor smiley ik hier zal plaatsen
Wat dacht je van deze Pred?
 
zo...heb t nu wel verwerkt...
en nee ik ben geen maagd...wel schorpioen,
Dat ik er zo opsta vind ik apart,ben al blij dat het tenminste niet een lelijke foto is,
ik heb totaal geen zin en behoefte om me er verder over optewinden, heb er iid toestemming voor gegeven in een jolige bui, en had er totaal niet op gerekend en aangedacht dat dit kon gebeuren...so?

shit happens! mijn mammie is trots op me! en daar ben ik heel erg blij mee!

en wat betreft de tekst: tja, t blijft een sensatie blaadje:9
Hey poek

Ik vind het een stoere actie

Mijn knuffelvriendinnetje een EO-Maagd ;)

Dikke kuzz van mij :)
 
de paus krijgt een hartaanval als ie dit ziet :-)
haha, echt stoere actie, net als die foto's van de EO jongerendag :D
nou mooi dat je er blij mee ben en dat je mammie er trots op is!! het zou heeeeel anders kunnen vallen bij je ouders.

ga je nog verder als fotomodel, want dit is natuurlijk wel een leuke referentie! en ik denk dat het je best moet lukken!
je heb nu al een hoop fans :)
 
kweet niet, vind t wel erg leuk om te doen hoor:) heb niet bepaald de maten van een model en ben bovendien maar een klein opdondertje! (1.68m), maar wel :lief: dat julie zo leuk reageren,
/me wilt met poekie een avondje stappen 8)
ik zou het gewoon proberen als ik jou was :)

kan er een leuk zakcentje bijverdienen!!

die foto's zoals op die motor daar hoef je niet groot voor te zijn en zoals ik je donderdag zei , dat vond ik zelf een hele mooie foto! daar hoeft helemaal geen bloot bij!!
 
check de actueel maar weer over een paar weekjes:devil:
waarom verklap je dat nu dan al?

dan is de lol er toch af :S
oeh oeh! wanneer mailen ze die foto's naar je, Wil?? Die moet je wel ff doorsturen natuurlijk! :P
Gaaf hoor ! En net wat je zegt...niets van anderen aantrekken !
 
Predjee...waar heb je't over man?
Zit het je dwars dat mijn vocabulaire verder reikt dan jouw teletubbie-taal? Of dat mijn intellectuele eigenschappen to much voor je zijn?

wat?

Net als dat je Poekie niet moeten haten om haar lichaam, moet je mij niet haten om mijn brein :-D

Note: voor de klojo's die nog steeds het interpretatie vermogen van een bosui hebben en dus niet hebben gesnapt wat ik met mijn reply in het andere topic bedoelde ; hier de sesamstraat uitleg:

Vind SHE het een mooie foto?: Ja, in die zin dat haar goods op de juiste plekjes zitten ;-)

Vind SHE het een slimme foto?: Verre van dat zelfs, ik vind het zo'n beetje het domste wat je als jonge vrouw kunt doen

Vind SHE het een ordinaire foto?: Dat ook ja..maar ordinair kan heel lekker zijn...alleen is de vraag of het de prijs waard is. Ik zou er niet voor kiezen..wat een ander doet , moet ie lekker zelf weten.


Zo weer helder voor je Koelieboy?


SHE @ your service ;-)
 
Schijnbaar heeft SHE moeite met teksten interpeteren, want volgens mij heb ik nergens om een uitleg gevraagt, danwel aangegeven dat ik je standpunt niet vat. Waar ik een beetje moe van word, zijn mensen die dmv van een beetje moeilijke taal te gebruiken, een soort van moederfiguur denken te zijn, met altijd het juiste woord die de "domme kleine negertjes" beschaving moet aanleren, of denken het arme slachtoffer te moeten beschermen tegen de grote boze partyflockers die bij het zien van 2 paar borsten hun lichaamsappen niet meer binnen kunnen houden. De manier waarop jij je tekst plaatst doet denken aan een strenge juffvrouw, die het wel even juist zal uitleggen, Of waarbij alle andere meningen in het niet vallen, want uiteraard is jou manier, de enigste manier. Dat je zelf niet doorheb dat de arrogantie eraf druipt, of gewoon arrogent bent, zou mischien lachwekkend zijn als het niet zo triest was, en het feit dat je meteen toehapt, en met een baal tekst komt aanzetten zegt ook eigenlijk wel genoeg. Maar denk alsjeblieft niet dat dit alleen om deze reply gaan, op S2D viel het me al op, en in andere topics ook. Jammer...
Predjee

She mag hier gewoon haar mening neerpennen, net als ieder ander. Dat jij haar taalgebruik moelijk te volgen vindt is geheel jouw probleem. Ik zou er als ik jou was maar blij mee zijn, kan je meer van opsteken dan teksten die steevast gepaard gaan met de kretologien als ''ensow of beuqen''.

Een baal tekst hoeft per definitie niet echt tijdrovend te zijn. Niet iedereen hoeft per zin 5 minuten na te denken. Sommigen schudden teksten zo uit hun mouw, zo ook mijn persoontje.

Het leven door een grote roze bril bekijken mag dan leuk lijken, domheid werkt het wel in de hand. Honderden replies doorlezen met ''oooh wat gaaf, vet keigoed of ik ben trots op je meissie'' is voor somigen nogal geestdodend.

Kus aan She
 
RandoMaestro, als je nou eens beter leest zie je N E R G E N S staan dat ik haar taalgebruik moeilijk te volgen vind, ik irriteer me eraan aan welk signaal het uitstraalt.
Koelieboy:

Het signaal dat jij aan de uitstraling geeft is een persoonlijke mening....geen feit !
 
erm ? lees je eigen zinnetje nou nog eens goed door and try again.


het signaal IS de uitstraling
En dat blijft je persoonlijke mening en geen feit
 
nee hoor, want ik heb meerdere mensen zich eraan zien irriteren zowel hier als op S2D
Toch is het je persoonlijke mening. Want bij jou komt het zo over en bij mij totaal niet. Ookal sluiten een aantal mensen zich bij jou aan.
 
"SHEBYTE 20 juni 2002 10:45
wat doet het er injezusnaam toe of ze nog maagd is?


als dat zo is: thumbs up
als dat niet zo is: neuk ze


waar mensen zich al niet in interesseren....wat een niveau "


vertaalt staat hier : "JEZUS wat zijn jullie stom zeg ! als jullie zo oud en wijs als mij waren zouden jullie jezelf dat niet afvragen, het feit alleen al dat jullie daaraan denken... dat zal je mij nooit zien doen"