Partyflock
 
Forumonderwerp · 908989

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik ben het op de laatste feesten al tegen gekomen; dat zielige sneue ingestudeerde jump dansje.
ik erger me echt de tering, ik vindt dat dansen/stampen/hakken uit jezelf moet komen en niet dat het zo'n kinderjumpdans iets wordt.
zie ze ook naar elkaar kijken dan als ze dat dansje doen..... heeeel zielig

naja dat heb ik er over te melden, als er nog meer mensen zijn die deze "rage" haten hoor ik t graag :)
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Uitspraak van FrankDrank op woensdag 25 oktober 2006 om 15:35:
ik erger me echt de tering, ik vindt dat dansen/stampen/hakken uit jezelf moet komen en niet dat het zo'n kinderjumpdans iets wordt.
zie ze ook naar elkaar kijken dan als ze dat dansje doen..... heeeel zielig

ach vroeger stond ook iedereen voor de spiegel te hakken of het er wel vet uitzag :jaja:

en trouwens dat " jump dansje " doen die belgen al jaren ..

laat iedereen in z'n waarde :)
Uitspraak van Dj X-Fade :bier: op woensdag 25 oktober 2006 om 15:43:
trouwens dat " jump dansje " doen die belgen al jaren

idd die is wel vet, zijn vaak ook niet ingestudeerd!
Die hollandse boeren dansen wel dom!
Ik vind het vet!!

Basta :D
 
Ieder zijn ding zeg ik altijd maar. Ik stamp er wel lekker naast hoor, kan mij het bommen
ik vraag ook niet wie t mooi vind
 
Artiest The Vanisher
Uitspraak van AR. op woensdag 25 oktober 2006 om 15:46:
Ik vind het vet!!

Basta

punt uit?
niks mis mee eigenlijk...

:bounce:
 
Uitspraak van FrankDrank op woensdag 25 oktober 2006 om 15:35:
Ik ben het op de laatste feesten al tegen gekomen; dat zielige sneue ingestudeerde jump dansje.
ik erger me echt de tering

kwist niet dat je naar feesten ging om je te gaan ergeren aan anderen :/

of loop ik achter? :x
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:42:
Ja, vind het ook niet echt charmant! Vooral in België best hip geloof ik!

Maar goed, ze vallen me er niet mee lastig. Dus ik stoor me er verder niet aan... zou jij ook niet moeten doen

helemaal mee eens (y) waar maar je je druk om :S Laar iedereen lekker zelf dansen hoe die wil dansen :D
 
1000x beter als pogo. (Y)
laatste aanpassing
okeeejj... duidelijk. over een jaartje danst iedereen zo heb ik t idee :[
 
Uitspraak van FrankDrank op woensdag 25 oktober 2006 om 15:59:
okeeejj... duidelijk. over een jaartje danst iedereen zo heb ik t idee

nee, ik zal zo niet gaan dansen, vind het persoonlijk ook niks...
Vind het echt mongool net als pogo :rot:
 
drukte maker
ach ja anders is t ook zo rustig op pf he :P
 
Ja jij maakt daar wel een eind aan!
Uitspraak van FrankDrank op woensdag 25 oktober 2006 om 15:59:
okeeejj... duidelijk. over een jaartje danst iedereen zo heb ik t idee

DUSSSSSSSSS ????

joh van mijn part dansen we over 5 jaar de cha cha cha op een feest :9 lekker belangrijk ! iedereen danst hoe hij of zij wil :jaja:

behalve pogo-en vind ik dan persoonlijk weer niks maar goed das mijn mening
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:59:
1000x beter als pogo.

Dat wel, maar ook ik ben niet kapot van dat jumpen... Vooral niet als er al te weinig ruimte is. Laatst in een discotheek zo'n malloot, kwam ff op mn knieholte inspringen. Maar goed, dat die gast was dan ook echt lomp. Ik zal iig nooit zo gaan huppelen!
Ik stoor me dr niet aan.. maar ik doe het zelf niet :D
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 25 oktober 2006 om 16:02:
Vind het echt mongool net als pogo

:jaja:
bij pogo vind ik t wel leuk om de eerste de beste die tegen mij aan pogo'd (hoe schrijf je dat:S) de zaal uit te pogo-en :devil: is 't zo afgelopen :jaja:
stampen vind ik ook zoiets, bij dat woord moet ik gelijk aan hardstyle denken :nocheer:
 
ja is verschrikkelijk dansje! :yes:
iedereen gaat op zijn eigen manier los! zolang het de sfeer niet verpest vind ik alles best!
:bounce:
 
Ziet er niet uit,
net of ze een aanval hebben :s
iedereen gaat op zijn eigen manier los! zolang het de sfeer niet verpest vind ik alles best!
:bounce:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:21:
Ziet er niet uit,
net of ze een aanval hebben

:roflol:
 
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 25 oktober 2006 om 16:02:
Vind het echt mongool net als pogo

DANK U!!! Ik kan t ook niet uitstaan!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Wees blij dat jullie in holland wonen! Hier is 't echt een rage!!

Toen ik nog op internaat zat, zetten die klojo's al van 's morgens die jump op! Dat is pas voos, als je rustig wakker wilt worden en dat die kutjump, srr voor mij is dat echt 3 x niks die muziek, te simpel, geen originaliteit, niks diepgang niks gevoel...
ja, de hype van dit moment in belgie:@ of ook hip, op de speelplaats van je school jumpen en dit opnemen met je gsm en dan op het internet zetten. is gewoon de belgische versie van pogo, de verwijfde versie wel
Uitspraak van Gabber_Oreste op donderdag 9 november 2006 om 22:49:
is gewoon de belgische versie van pogo

Neih pogo is toch wel heel wat anders, omdat iedereen denkt dat ze weten wat pogo is, NEE pogo is niet dat wazi-dansje!!!!
 
het lijkt net mannelijk ballet, ik vind het echt debiel hoe ze dansen, alleen als ze synchroom jumpen kan het mooi zijn, maar als ze zelfs dat niet doen zijn ze van mij part rijp voor et circus :rot:
 
not mainstream, pogo is toch dan hak je op elkaar in en dan met je ellebogen wild enzo? beetje schadelijk voor je medehakker?
vind t maar niks, maar ieder zn eigen ding..
 
Vind het maar achterlijk, waar nog bij komt dat je het in een volle tent niet hoeft te doen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 17:27:
not mainstream, pogo is toch dan hak je op elkaar in en dan met je ellebogen wild enzo? beetje schadelijk voor je medehakker?

Wat bedoel je nou feitelijk???
Pogo zoals het echt bedoeld is imo, is niet om stoer over te komen, maar gewoon voor de lol, ff alle shit afreageren met ze alle in de pit, as je dat niet wilt moet je er ook niet tussen gaan staan.
Maar er is wel n wereld van verschil tussen pogo op gabberfeestjes en pogo op punkconcerten :devil:
Uitspraak van Deekore. op zaterdag 11 november 2006 om 00:34:
pogo op punkconcerten

dat noemt men moshen ;P
maar ik snap niet wat er leuk aan is elkaar het ziekenhuis in slaan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 22:12:
Vind het maar achterlijk, waar nog bij komt dat je het in een volle tent niet hoeft te doen.

sta je daar op een party staat er een of andere ... op je hielen in te springen.
Wat mensen pogo op gabberfeestjes noemen is eigelijk gewoon wat staan te hinkelen van het ene op het andere been en wat heen en weer springen, ik zie het vaak mensen met kisten en blokjeshemden doen. Maar het echte pogo is een pit maken en erbovenop deuken met zn allen en tegen elkaar aan gaan staan te rossen.

Niets voor mij allemaal :nee:
laatste aanpassing
Ik vind het er niet uitzien, idioot dansje eigenlijk:s
 
ik vind het geweldig :D
Artiest SMIT
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:59:
1000x beter als pogo. (Y)

(y)
 
Uitspraak van the incredible elmo op woensdag 25 oktober 2006 om 17:20:
iedereen gaat op zijn eigen manier los! zolang het de sfeer niet verpest vind ik alles best!

vind ik ook :D
Onderzoek wijst uit dat 15,6% van personen op een harde house party,
ofwel een hardcore party, zich bewogen voelen de pogo-dans uit te voeren.
Van de personen die de pogo-dans uitvoeren, ligt het gemiddelde IQ op 83.
Het landelijk gemiddelde ligt echter 20 punten hoger op 103.
Hier kunt u uit concluderen dat u deze figuren,
die dergelijk gedrag vertonen op dergelijke muziek, voornamelijk
als (zogezegd) "short-minded" ofwel on-intelligent kunt beschouwen.
Helaas zijn deze personen, naar conclusie inziens, vrij agressief en onwetend.
Zij snappen zelden, dan wel nooit, wat voor irritaties zij opwekken bij medestanders, en wat voor letsel ze teweegbrengen.
De houding, dan wel optredens, van de personen in kwestie, komt ernstig overeen met het gedrag onze voorouders nastreefden
rondom 1100 na Christus.
Een algemene conclusie luidt dan:
'personen' die een pogo-dans uitvoeren, zijn nog niet zo
ver ge-evalueerd als de gemiddelde mens in zijn omgeving.