Partyflock
 
Forumonderwerp · 907701
­ Nederland
Betreft: organisatie: ID&T
artiest: Justice
artiest: Da Mouth of Madness
artiest: DaY-már
artiest: Radical Madness
 
Thunderdome Radio


Lachen, gieren, brullen en luisteren naar de meest dikke Hardcore tracks van het moment. Dit waren ooit de ingrediënten die er voor hebben gezorgd dat Thunderdome radio, die elke woensdag uit de ether knalde, het best beluisterde radioprogramma was op ID&T radio.

Dit zullen wederom de ingrediënten zijn waar Thunderdome Radio zijn comeback maakt. Met grote trots kunnen wij namelijk melden dat Thunderdome Radio vanaf nu weer elke woensdagavond te beluisteren is via de livestream op www.thunderdome.com.

Natuurlijk zal er ook weer elke week een vette artiest uit de Hardcore scene langskomen, die na het beantwoorden van de meest uiteenlopende vragen, plaats neemt achter de draaitafels om zijn of haar skills ten gehore te brengen!!

Nieuwsgierig geworden? Tune dan a.s. woensdagavond om 20:00 in via de livestream op www.thunderdome.com.

Thunderdome Radio Flock

Thunderdome radio
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Reload
Leathernecks - At War
 
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 7 januari 2009 om 21:14:
Wat jij wilt.

is 'n classic ja :[
Leathernecks - At War
kan ook de remix zijn
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Uitspraak van Jeroen op woensdag 7 januari 2009 om 21:07:
Sjezus, wat een irritante MC.

Uitspraak van julian6 op woensdag 7 januari 2009 om 21:08:
dit slappe gelul hoort echt bij die liveset ik ga die PCP iig meiden volgend feest

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 7 januari 2009 om 21:01:
Wow, die gast is echt gruwelijk irritant

Hihihi, weet je wat ik echt grappig vind? Toen iedereen het live bekeek op Thunderdome vond iedereen het vet wreed.
Hier merk je meteen het dillema van een MC, soms doe je iets in de zaal wat iedereen zwaar vet vind maar luister je het terug dan komt het niet over zoals het op dat moment bedoeld was. Puur omdat de omstandigheden anders zijn, jullie zitten lekker thuis, zitten niet in de flow van wat op dat moment bijdroeg aan de hele avond. dat maakt zeker een verschil :-)

Maar wel grappig, hehehehe
 
Kijk das mijn snelheid!!!
B)
 
Always Hardcore
 
Uitspraak van Tha Rippah op woensdag 7 januari 2009 om 21:15:
de remix

de uitgeknipte live versie..
Pilldriver - Pitch Hiker
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op woensdag 7 januari 2009 om 21:17:
Hihihi, weet je wat ik echt grappig vind? Toen iedereen het live bekeek op Thunderdome vond iedereen het vet wreed.
Hier merk je meteen het dillema van een MC, soms doe je iets in de zaal wat iedereen zwaar vet vind maar luister je het terug dan komt het niet over zoals het op dat moment bedoeld was. Puur omdat de omstandigheden anders zijn, jullie zitten lekker thuis, zitten niet in de flow van wat op dat moment bijdroeg aan de hele avond. dat maakt zeker een verschil :-)

Dat zal het wel zijn ja :).
 
yeah dit was 't :cheer:
Evil Activities nu!:D
 
hier heb je de turrepies :|
 
aight, chille shizzle :P
Nobody said it was easyeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
 
1: Neophyte & Tha Playah - Still Nr1
laatste aanpassing
Stil nummer een, mkay?
Uitspraak van Reptoid op woensdag 7 januari 2009 om 20:21:
Intro Nobody Said it was Easy
Still nr.1

Heb ik iig al goed ;)
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:09:
PeeCeePee @ Thunderdome:

1. ID
2. Inferno Bros - Slaves To The Rave (DE 2001 Remix)
3. Program 1 - World's Famous MF
4. Nasty Django - Hardcore Motherfuckers
5. ID
6. Marshall Masters - Stereo Murder
7. Marc Acardipane ft Nasty Django - Hustler For Life
8. Rave Creator - A New Mind (Remix)
9. Turbulence - Six Million Ways To Die
10. Leathernecks - At War
11. Pilldriver - Pitch Hiker

(Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op woensdag 7 januari 2009 om 21:17:
Hihihi, weet je wat ik echt grappig vind? Toen iedereen het live bekeek op Thunderdome vond iedereen het vet wreed.
Hier merk je meteen het dillema van een MC, soms doe je iets in de zaal wat iedereen zwaar vet vind maar luister je het terug dan komt het niet over zoals het op dat moment bedoeld was. Puur omdat de omstandigheden anders zijn, jullie zitten lekker thuis, zitten niet in de flow van wat op dat moment bijdroeg aan de hele avond. dat maakt zeker een verschil

Het probleem is dat 90% van de MC's gewoon niet weet wanneer ie z'n bek moet houden, om het zo maar even te zeggen, en vaak wordt er de grootst mogelijke onzin geroepen :/. Nou kunnen MC's de sfeer echt behoorlijk opzwepen, maar helaas is dat tegenwoordig bijna nooit meer zo. Die MC bij de set van Nexes @ Dominator, om een voorbeeld te noemen, vind ik gewoon focking schandalig. Hoe zij Nexes aankondigt (Well, this dj here, he kinda, uh, deserves to stand here), dat kan gewoon echt niet vind ik :)

Op feesten heb ik ook al lange tijd geen fatsoenlijke MC meer gehoord :) Dus van mij mogen ze lekker wegblijven of alleen de DJ op een normale manier aankondigen :)



Evil Activities @ Thunderdome:

1. DJ Neophyte vs Tha Playah - Still Nr. 1
2. Tha Playah vs Evil Activities - Cold As Me
3. Tha Playah - Bounce Back
laatste aanpassing
evil activities - nobody said it was easy
dj neophyte vs. tha playah - nr.1
MC loze set 8)
 
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:26:
MC's

Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:26:
de grootst mogelijke onzin
koud als ik
Cold As Me
Tha Playah vs. Evil Activities - Cold As Me
 
2 : Evil Activities & Tha Playah - Cold as Me
laatste aanpassing
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:26:
Hoe zij Nexes aankondigt (Well, this dj here, he kinda, uh, deserves to stand here), dat kan gewoon echt niet vind ik :)

Ja, dat was echt ongelofelijk..
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:26:
Die MC bij de set van Nexes @ Dominator, om een voorbeeld te noemen, vind ik gewoon focking schandalig. Hoe zij Nexes aankondigt (Well, this dj here, he kinda, uh, deserves to stand here), dat kan gewoon echt niet vind ik

Noem je ook wel iemand zeg :/ MC Linez ofzo... Ziet er leuk uit maar ze kan d'r mond beter voor andere dingen gebruiken :$
Bounce Back
PCP @ Thunderdome 2008

http://lsdb.nl/set/8943/PCP_-_Thunderdome_2008__20-12-2008.html
Whaha, lekker Bas:p
 
bounce terug
Evil Activities @ Thunderdome:

1. DJ Neophyte vs Tha Playah - Still Nr. 1
2. Tha Playah vs Evil Activities - Cold As Me
3. Tha Playah - Bounce Back
4. Evil Activities vs The Viper - Raw To The Floor
5. Tha Playah vs Evil Activities - Imperial
6. Evil Activities - No Place To Hide
7. Nitrogenetics - Pledge Of Resistance
laatste aanpassing
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:26:
Het probleem is dat 90% van de MC's gewoon niet weet wanneer ie z'n bek moet houden, om het zo maar even te zeggen, en vaak wordt er de grootst mogelijke onzin geroepen . Nou kunnen MC's de sfeer echt behoorlijk opzwepen, maar helaas is dat tegenwoordig bijna nooit meer zo. Die MC bij de set van Nexes @ Dominator, om een voorbeeld te noemen, vind ik gewoon focking schandalig. Hoe zij Nexes aankondigt (Well, this dj here, he kinda, uh, deserves to stand here), dat kan gewoon echt niet vind ik

Op feesten heb ik ook al lange tijd geen fatsoenlijke MC meer gehoord Dus van mij mogen ze lekker wegblijven of alleen de DJ op een normale manier aankondigen

Deels mee eens, maar het ligt ook eens aan de DJ,(als je tenminste een goeie MC hebt die meer doet dan alleen opzwepen) want wanneer die een fout maakt moet een MC het weglullen, en wanneer ze het niet redden op eigen kracht met hun platen en jullie staan stil dan is het ook tijd voor een wake up call.

Overdaad schaad altijd maar een goeie MC doet meer dan alleen zijn bek houden op de juiste momenten. Helaas is dat voor publiek niet altijd zichtbaar maar DJ's zijn er vaak wel dankbaar voor.
Uitspraak van Reload op woensdag 7 januari 2009 om 21:32:
3. Tha Playah - Bounce Back

Doe mij maar het origineel (y).
 
echt geen flikker aan dit :no:
Die samples blijven wel lachen.

'Girl, you got the hustle, go flex your pussy muscle' :woep:
Raw To The Floor
rauw tot de vloer
Evil Activities vs. The Viper - Raw To The Floor
 
shock from the pain

rauw tot de vloer niet gehoord
Ikke shock from the pain niet:o
 
Uitspraak van Jeroen op woensdag 7 januari 2009 om 21:36:
rauw tot de vloer

Als je vertaalt moet je het wel goed doen
Zeker weer geen 10 voor taal gekeken vanavond?
Wat klopt er niet in deze zin? :lol:
 
wtf xD
staat 100% zeker bij mij nu aan,
laatste aanpassing