Partyflock
 
Forumonderwerp · 902735
­ Nederland
 
Gezien de gratis kaarten, 2 op 1 kaartje.

Ben ik, en velen die niet zijn gegaan wel nieuwsgierig naar je mening.

Plaats die dan hier.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 03:48:
en velen die niet zijn gegaan wel nieuwsgierig naar je mening

praat voor jezelf ;)
:ruff: Neck :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 03:51:
praat voor jezelf

en niet voor jou???
organisatie aan de deur was een drama

na 3h buiten staan gaat de lol er wel af

om half 4 weer naar huis gegaan
 
Vond het niet echt geweldig :@
Uitspraak van Fuck the free world op zondag 24 september 2006 om 04:39:
Blij dat ik niet gegaan ben..

Uitspraak van Razzle Dazzle op zondag 24 september 2006 om 04:36:
organisatie aan de deur was een drama

na 3h buiten staan gaat de lol er wel af

om half 4 weer naar huis gegaan

ik ook 8)

ben wel benieuwd hoe de hardtek zaal was!
laatste aanpassing
 
Ik had er gratis naartoe gekund, maar het trok me totaal niet!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
ben benieuwd hoe t geluid was want dat was op ghosttown n drama :)
ik vond het geluid hier ook drama. buiten het onheilspellende gekraak en geplof dat ik meermaals heb gehoord was het volume echt veel te zacht.
Uitspraak van Razzle Dazzle op zondag 24 september 2006 om 04:36:
organisatie aan de deur was een drama

na 3h buiten staan gaat de lol er wel af

om half 4 weer naar huis gegaan

:| helemaal niet binnen geweest??
lijkt dan wel of de bureaucratie daar nie n beter volume toe laat :| gaat dus wel f ten koste van t feest want goed geluid is nu eenmaal n pré :/
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 03:48:
Gezien de gratis kaarten

Snap ik met zo'n kut feest dat je gratis kaarten aanbied!!!!!!!!! Oh ja en gelukkig deed de airco het ahum!!!
 
Ben ik toch weer blij dat ik niet ben geweest :p
 
Artiest Balbasaur
hardtek

Noem het maar gewoon hardtechno hoor, hardtek is heel wat anders.

Lees trouwens voorlopig alleen maar oppervlakkig gezeik hierzo, muziek, iemand? Hoorde iig dat Akira & Drokz erg vet bezig waren met oude Dead End shit :D
Geloof me het was echt wel vet tegen m'n verwachtingen in.

Geluid was goed, aankleding was niet verkeerd.
Sfeer was super..
Ik had verwacht dat er flink zou worden bezuinigd op geluid en decoratie, geen lasers maar zag er toch goed uit.

Heb me heel goed vermaakt.


Wonderfull Days Hardtek versie die Ruffneck draaide :bounce:
Sfeer top, platen keus heel goed, geluid hard genoeg alleen kwalitatief iets onder de maat........ kortom, heb me uitstekend vermaakt :)
Uitspraak van T!M op zondag 24 september 2006 om 05:05:
ben wel benieuwd hoe de hardtek zaal was!laatste aanpassing 24 september 2006 05:07

was goed te doen.. wel al volgas toen we binnen kwamen. maar was zeker relaks.. spark was voor mij de man in de hardtechno area :yes:

verder ook veel in de "main" geweest.. was ook zeker relaks. lekker gehakt! was alweer veels te lang geleden merkte ik wel weer. :)
zagen zagen zagen...bij Akira vs Drokz...ongehoord B)
 
Was mn derde en minste keer in de Vechtsebanen, maar heb me toch prima vermaakt
:respect: Nosferatu & Endymion :respect:

Vanavond lekker afteren in Flaix, wederom met Nossie :jaja:
laatste aanpassing
Kwas helemaal niet van plan om te gaan eigenlijk..
Maar gratis kaartjes sla je niet af he ;)
Had er totaal geen verwachtingen van..maar is me echt 100% mee gevallen!

Lekker uit mn dak gegaan, en nog een aantal erg leuke mensen leren kennen :)

Ik zou zo nog een keertje gaan hoor 8)
Kwam binnen en er waren meteen 2 vechtpatijen voor me neus.
Ik dacht al dit kan nooit leuk worden maar dat werd het wel :D


Ik heb me vermaakt. Het geluid kon wel wat harder maar er werd lekker gedraaid
 
Ik vond het wel leuk :D:D prima vermaakt :cheer:
dat gratis kaartje was t wel waard, met de gezellige mensjes die er waren :)
 
zeker de MOEITE waard... zeker voor zo'n prijs!!

soms in't begin jammer van t kraken (van de speakers :bounce: )
ferrie Nicee!!!
Voor mij was dit echt het feest van het jaar ! andere vinden het mischien niet , maar de sfeer die er hing was echt super , veel oudjes . Was echt leuk met de mensen uit het begin te hakken voor hoe alles georganiseerd was (gratis parkeren , 2 grote fans die voor de nodige verkoeling zorgden, niet lang wachten voor de wc en voor drankjes) vooral het eind vond ik bruut met alle enzyme dj's

ik ben niet zo'n grote fan normaal van oldschool maar ik ga toch zeker wel meer naar dit soort feesten , al is het alleen maar voor de sfeer :)
Boven verwaching VET :D :bounce:

Om 22:00 al voor de deur, want wilde niks van Lyrix missen ... en terecht zo bleek ... meteen knallende early + artcore :kwijl:
Lenny en Marc vielen me erg tegen :/ ...
Ruffneck en TOA vs Ophidian beste 2 sets van het feest ... GEWELDIG :D ... Ruffneck goed zoals we gewend zijn ... TOA vs Ophidian SUPERGENIAAL :respect: ... oud TOA-werk, ouwe Coolman plaatjes en ouwe terror :kwijl: :respect: ... Alleen vanwege die twee sets was het feest al geslaagd :D

Scott Brown draaide wel ok, maar paste niet echt op dat tijdstip ... beter had ie als opener gestaan....
Drokz & Akira daarna met DIKKE Early Terror-set :D .. gewoon lekker raggen ...
Daarna begon het tegen te vallen :/ ... Nossie vs Endymion hoopte ik van dat ze beetje ouwe darkcore (Supreme Intelligence) gingen draaien, maar begon steeds meer nieuwe hardcore tussendoor te komen.

Daarna weggegaan, dus Enzyme X niet meer gehoord, maar later begrepen dat het veel nieuw spul was, niet echt boeiend vind ik :no:

Geluid viel me, na de vorige Ghosttown (waar het echt BAGGER was) 100% mee ... al kon het nog wel beter zo bleek tegen het eind ...

Maar heb me echt uitstekend vermaakt, goede sfeer, lekker los gegaan en genoeg zeer goeie plaatjes gehoord :D

(Y)
Uitspraak van Patjevdh op zondag 24 september 2006 om 10:31:
dat gratis kaartje was t wel waard

die 35 euries niet. pffff beetje een tegenvaller.
zijn ook om 4 uur / half 5 gegaan... t was het toch net niet....


Uitspraak van Tha Clown op zondag 24 september 2006 om 10:51:
Geluid viel me, na de vorige Ghosttown (waar het echt BAGGER was) 100% mee

weet niet waar iedereen gestaan heeft dan, maar de vorige ghosttown was het geluid gewoon goed hoor O:)


hardtechno was wel relaxed, alleen wat een sauna zeg! :S
laatste aanpassing
 
Ik sluit me helemaal bij Clown's mening aan, enige verschil is dat ik wel tot het einde ben gebleven.. :P

Jiieehaa!! :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 42053, 28199}
vind de vechtsebanen nooit vet maar dit wat toch echt een vet feest.

muziek ouderwets VET en LUID
goede sfeer dus

ze hadden alleen geen pin dus was gauw uitgezopen
grote tegenvaller van ons was dat me vriendin er dus nie inkwam omdat ze geen legitimatiebewijs bij haar had:S
ze is 19 maar als je zag wat voor andere mensen ze wel doorlieten zonder te controleren :S
heb echt geen spijt dat ik ben gegaan
was nog gratis ook
en vet gezellig
wel erg jammer dat je iemand duidelijk kon verstaan van 11 meter afstand
en ook behoorlijk zielig van de smeris, dat ik mn muziek zachter moest zetten bij de uitgang (had wel de beste parkeerplaats :d)
vond rufneck eigenlijk ongeveer wel t slechtste draaien
daarna was t wel lekker doorstuiteren
Uitspraak van actief op zondag 24 september 2006 om 07:15:
Hoorde iig dat Akira & Drokz erg vet bezig waren met oude Dead End shit

Ja duidelijk!!! 8) Vond de hele avond geslaagd aangezien ik er helemaal niks van had verwacht. Zeer geslaagd, ver boven mijn verwachtingen, prima sfeer ook :D En wat betreft het volume, voor een gratis feest vind ik niet dat je daarover moet gaan mierenneuken :no:
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
was gezellig,goeie muziek,kortom leuk feestje:yes:
volgas, super feest :D
 
Heb me zeer goed vermaakt, zelfs nog ff gelachen met een paar agenten! Deze 2 waren relaxed.
Platenkeuze vond ik goed, niet het standaardwerk.
Drokz&Akira met die oude terror: geniaal
een van de betere feestjes, gezellig druk, vette line up, vette muziek idd, helemaal niks op aan te merken

ben de volgende keer zeker weer in utrecht te vinden :D
Werkzaam bij Powercore Events
Artiest {SHOWLIST artist 647, 26016}
toch wel een goed feest
acardipane kan beter plaatjes maken dan draaien, want dat was echt belabberd. zijn koptelefoon was ook nog s afgebroken en gewoon hc mf door laten draaien in pilldriver als ie allang niet meer gelijk loopt.
ruffneck en toa&ophidian draaiden lekkere plaatjes
allen jammer van scott brown, echt een saaie shit dat evolution spul
zijn rond 4 uur maar gegaan
Ophidian was met afstand de man van de avond.......wat draaide die man machtig mooi zeg :)
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 24 september 2006 om 12:20:
Ophidian was met afstand de man van de avond.......wat draaide die man machtig mooi zeg

Dat was maar 1/3e van de set hoor ;)
TOA draaide NET zo lekker mee :yes: :respect:
Lekker feestje hoor:)
 
ik vond t wel oke... niet super, maar ook niet kut... vond alleen (bijna) de hele nacht ealry rave minder rielekst dan ik verwacht had... doe mij toch maar wat meer de nieuwe stijl... in de techno zaal was t zwaar vettt.. :respect: 2 ophidian:D vet dat ie nog wat blackbox nrs draaide
Super feest!!
Lenny Dee :respect:
 
Ik had het heeeeeeeel anders verwacht meer industrial en vage zooi, maar er werd echt goed en lekker gedraait :d

Alleen vond ik het een vage warboel :/ Snelle HC, oldschool, terror :| Hoe verzin je zoiets?

Scott Brown draaide echt op een verkeerde tijd en daarna akira en drokz :x Kan er met m'n kop niet bij iig 8)

Maar goed, ena laatste set was :kwijl: Jammer dat die niet als laatste was, want de laatste set vond ik niet echt boeiend.. Jiehaaaa aan het eind was wel ff lekker :9

Akira en Drokz ook :kwijl: lekker tempoooo :lief:
En natuurlijk Ruffneck (Y) Hij knalde heerlijk :jaja:

Ik vond het een goed feest, na wat ik er van verwacht had :) Als ik niet gratis kon was ik er iig nooit heen gegaan :)
vet feessie en ophidian die in het scranz zaaltje revolting against draait :respect:
vondt het zeker wel relaxt.....alleen beetje jammer van die tering hitte.....maar het is me toch allemaal mee gevallen goed naar m'n zin gehad.....:)
 
vond het echt geweldif kwa sfeer, en geluid.

Vond Scott Brown alleen wel minder