Partyflock
 
Forumonderwerp · 901084
whehe, weet niet of ik dat nog een keer overleef 8)
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van Tish op vrijdag 15 september 2006 om 18:43:
whehe, weet niet of ik dat nog een keer overleef

Jawel komt helemaal goed!!!
Het is even bikkelen, dat moet ik toegeven maar de memories are (L)
Uitspraak van Pimm0 op vrijdag 15 september 2006 om 18:59:
Het is even bikkelen, dat moet ik toegeven maar de memories are

true true..

was idd wel héééél erg vet.. b) :lief:
 
Whooa ik wil er ook bij zijn volgend jaar! Afgelopen jaar geskipt en zag toen naderhand Tom z'n PF foto's & hoorde de verhalen.. wát een spijt! Alvast één gegadigde voor je boes Tes! ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:33:
boes Tes

(L)
Uitspraak van Tish op vrijdag 15 september 2006 om 18:59:
was idd wel héééél erg vet..

Idd, heeeeel erg vet.... zeker weer van de party dit jaar :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:33:
Whooa ik wil er ook bij zijn volgend jaar! Afgelopen jaar geskipt en zag toen naderhand Tom z'n PF foto's & hoorde de verhalen.. wát een spijt!

same here :nocheeR:
ik eis weer een dope-expres O:)
1x Wauw voor TDK Timewarp 2006 :cheer:
Uitspraak van Wout X| op vrijdag 15 september 2006 om 22:01:
ik eis weer een dope-expres

ik (r)eis mee o:)



Uitspraak van Wout X| op vrijdag 15 september 2006 om 22:01:
10x Wauw voor TDK Timewarp 2006

:jaja:
gaat hem zeker worden!
was dit jaar egt geweldig!(L)
 
Uitspraak van Pimm0 op vrijdag 15 september 2006 om 18:59:
Het is even bikkelen

wat nau pim:P easy tog ik hoop dat erweer een awake voor is:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:33:
Whooa ik wil er ook bij zijn volgend jaar! Afgelopen jaar geskipt en zag toen naderhand Tom z'n PF foto's & hoorde de verhalen.. wát een spijt! Alvast één gegadigde voor je boes Tes!

jaaa wat zei zegT!
Uitspraak van mrsk op zaterdag 16 september 2006 om 03:08:
zei

zij ;)

en ik ga ook mee!!!

heb dit jaar ook al moeten missen :(
jij bent me voor,maar na zo'n tegenvaller van vorig jaar(lag 99% aan mij),toch maar niet gedaan :(

toch blijf ik erbij dat de edities van 2004 en 2005 velen malen beter waren :lief:

mijn 4e TW ga ik me toch beter voorbereiden (of is t met ij :bier: ) en ga er weer een regelrechte klapper van maken :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van stefotronic op zaterdag 16 september 2006 om 03:20:
zij

oeps :bloos: typen&nlse taal ging me niet zo heel goed meer af...


Uitspraak van technowaus op zaterdag 16 september 2006 om 03:45:
voorbereiden (of is t met ij :bier: )

:lol:
kan eigenlijk nog steeds niet begrijpen waarom ik zo'n ongeloofelijke off-day had daar dit jaar :frusty:
 
Uitspraak van technowaus op zaterdag 16 september 2006 om 11:47:
kan eigenlijk nog steeds niet begrijpen waarom ik zo'n ongeloofelijke off-day had daar dit jaar

komt omdat je weer eens TE waus was ;)
viel reuze meer hoor ;p
 
hahahahahahah....zou best...

maar deze keer ga ik ook joh....

heb het nu al 2x moeten missen en dit keer komt het er echt van :D
Zeker weer van de partij, 31 maart is ook nog tevens m'n verjaardag dus dat lijkt me een extra goeie reden om weer te gaan.. (en deze keer tot 14.00 blijven is m'n doel dit jaar helaas al om 10.00 weggegaan (en daardoor dus Magda en Galluzzi gemist gvd) omdat ik nog naar hotel moest rijden; dat wordt volgend jaar dus duidelijk een taxi !)
vorig jaar was vet :respect:
laatste aanpassing
aanwezig!! t was echt ongelovelijk vet dit jaar :yes:
 
Uitspraak van Sender op zaterdag 16 september 2006 om 15:52:
t was echt ongelovelijk vet dit jaar

of niet gast:P

voor die tijd kom ik ff niet meer in deutschland ff iets te veel geweest daar
Hoop er dit keer bij te zijn! Wordt dan overigens m'n eerste keer Timewarp :bloos:.

Volgend jaar gewoon veel feestjes pakken die ik dit jaar niet mee heb kunnen maken (y).
 
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Afgelopen jaar door verblijf in buitenland moeten missen, dit jaar daarom ook sowieso weer aanwezig... Naar mijn mening de beste indoor van de Benelux en Duitsland!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:33:
Afgelopen jaar geskipt en zag toen naderhand Tom z'n PF foto's & hoorde de verhalen.. wát een spijt! Alvast één gegadigde voor je boes Tes!

Uitspraak van Pimm0 op vrijdag 15 september 2006 om 19:44:
boes Tes

Uitspraak van Wout X| op vrijdag 15 september 2006 om 22:01:
ik eis weer een dope-expres

Uitspraak van Pimm0 op vrijdag 15 september 2006 om 22:24:
ik (r)eis mee

Uitspraak van mrsk op zaterdag 16 september 2006 om 03:08:
jaaa wat zei zegT!

whaha 8)

ja, ik ga denk ik niet naar ILT dit jaar.. dus misschien is dit dan toch wel een hele leuke om dan weer een dope express heen te doen..

ik denk er nog ff over na.. wil dit jaar nl wel m'n school halen, en zit ook met mn werk.. en zo'n bus kost echt verschrikkelijk veel tijd om op poten te zetten..

misschien.. :yes:

(en das iig al geen nee ;))
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 16:27:
voor die tijd kom ik ff niet meer in deutschland ff iets te veel geweest daar

:x

deutschland :lief:
Ook zeker weer aanwezig!! Beter ook dat het volgend jaar niet tegelijk met het Awake-jubileum weekend valt! 2 dikke weekenden achterelkaar dus:D
dit feestje wil ik niet meer overslaan na de vorige editie, tering man wat een feest was dat!
 
On the 31st of March 2007 there will be "guude laune" again in the Maimarkthalle in Mannheim.

haha
Hier nog iemand die volgend jaar ZEKER weer van de partij is! Ook IK heb afgelopen editie overgeslagen, maar spijt na alle verhalen van vrienden.
Nog steeds zoveel Duitsers aan de LSD? Dacht 2 jaar geleden even relaxed ergens een jointje te draaien, maar ze kwamen als strontvliegen op een hoop stront erop af! RUHE RUHE RUHE! :) Kreeg als bedankje een velletje LSD-tripz aangeboden. "No thanks, die tijd heb ik gehad...."
 
hmm dan zit ik in spanje zeer vervelend... vorige editie was echt zoooooo vet.. Dus dit mag ik eigenlijk ook niet missen:(!!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 13:40:
dit mag ik eigenlijk ook niet missen!!

wordt overvliegen voor jou:p
YES! Dit keer ga ik het echt niet missen!
 
Werkzaam bij Struikgewas
zeker weer bij!!

dit keer met de auto want trek het niet meer zo lang in de bus!!

al was het best een sexy terugreis :D
Uitspraak van Tish op zaterdag 16 september 2006 om 18:32:
misschien..

(en das iig al geen nee )

dat is de eerste stap, er is nog wel even de tijd je over te halen :cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 15:54:
al was het best een sexy terugreis

met de auto :x dat zit vast niet zo lekker met je legging.. dit jaar gewoon iets later met de bus vertrekken :D dan is het ideaal
Uitspraak van Wout X| op vrijdag 22 september 2006 om 10:33:
dat is de eerste stap, er is nog wel even de tijd je over te halen

whaha 8)


Uitspraak van Wout X| op vrijdag 22 september 2006 om 10:33:
met de auto dat zit vast niet zo lekker met je legging.. dit jaar gewoon iets later met de bus vertrekken dan is het ideaal

jezus, en ik had het al zo zwaar het laatste uurtje.. :lol:
na alle verhalen van afgelopen editie, baalde ik echt dat ik er niet heen ben gegaan... Awake maakte toen welm een hoop goed, maar niet alles waarschijnlijk. '07 komt zeker in mijn agenda...
 
Leuk! b)
Widle eigenlijk niet meer gaan, maar TW was toch zo moeilijk vet, pfft!
Zal waarschijnlijk toch wel gaan, hier kan geen Awake of ILT aan tippen! :respect:

Slechts 2 dingetjes die tegenvielen:
*Het publiek (ja sorry hoor, zeker na al die verhalen die ik erover gehoord had, het Duitse festivalpubliek daarentegen is wel (L))
*De lange reis, en dan met name de terugreis.
Die was voor mij persoonlijk een hel, had een bad trip van jewelste.. :/
Gelukkig zat ik een bus vol gekken! (L)
laatste aanpassing
Ik stem ook voor een boes van tes (2x)
Voor mij voorlopig geen TW meer. Heb me vorig jaar prima vermaakt, maar een feest wat zo lang duurt slaat gewoon nergens op 8) En de busreis was wel weer geweldig :D Terugreis was idd wel een beetje afzien :)

Maar wie weet....misschien beland ik wel weer in een bus erheen
Kunnen we niet gewoon een dagje zo'n bus huren en doelloos rondrijden, draaitafels her en der neerzetten en zo een feestje aan de weg timmeren? O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van * Kirsten * op dinsdag 26 september 2006 om 22:09:
Kunnen we niet gewoon een dagje zo'n bus huren en doelloos rondrijden, draaitafels her en der neerzetten en zo een feestje aan de weg timmeren?

Tuurlijk kan dat :D Alleen moeten we dan wel weer ff wachten tot de zomer :P En als eindbestemming...PIE's garden :respect:
Uitspraak van DK079 op dinsdag 26 september 2006 om 22:17:
Tuurlijk kan dat Alleen moeten we dan wel weer ff wachten tot de zomer En als eindbestemming...PIE's garden

Rondje in de sneeuw zou ook niet verkeerd zijn hoor. En als je het koud hebt dan duik je even de bus in...

Alleen of met z'n twee O:)
Uitspraak van * Kirsten * op dinsdag 26 september 2006 om 22:18:
Rondje in de sneeuw zou ook niet verkeerd zijn hoor. En als je het koud hebt dan duik je even de bus in...

Nou geef mij maar gewoon een heerlijk zonnetje (L)
Crazinesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss­sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssaAaaaaaaa­aaaaghhhhhhhhhhhhhhh (L)



laatste aanpassing