Partyflock
 
Forumonderwerp · 891220

Onderwerp is dubbel!

Zie "Southcore 29 sept 2006 @ Starlight" voor eenzelfde onderwerp.
bevestigde line up tot nu toe !!!

23:00 utopian vs wizler
23:40 wodan
00:20 jda
01:20 eye con
02:00 the playah
03:00 derailed vs reemke
03:40 dr macabre
04:40 syndrom vs x statix
05:15 the rapist
06:15 partyraiser
07:15 darkcontroller
08:15 noizefucker
09:15 kreislaufstorung
10:15 parsel

MC da hustla
MC scorpio

Eindelijk is het zover !
Een super top locatie terug in maastricht .
Na enige jaartjes openen de kerkdeuren zich weer hier hebben we op gewacht en waar we van droomden wordt nu realiteit ! een top feest en wel 12 uurtjes lang in maastricht.
dit is fantastisch en wij presenteren met trots en gelukwensen voor de nieuwe huurder.

SOUTHCORE !!!
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zaterdag 19 augustus 2006 om 03:45:
mischien Maaseik nog een optie?

In Fuego zijn ze ook strenger geworden, is ook de reden dat Interceptor van het najaar niet doorgaat... Lazzurra?
mwah lazzura is echt niet DE Locatie voor een hardcore feest! Denk dat het een beetje naast de pot pissen is qua echte vette locaties. Denk dat je in Limburg tegenwoordig beter goeie afspraken kunt maken met een of ander gemeenschapshuis ofzo...kom je verder dan wanneer je t van discotheken moet hebben;)
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
ja, dit is zeker jammer :yes: maja, wat locaties betreft is limburg om te huilen op aantal uitzonderingen na. maar er gaan overal locaties naar de haaien :yes: zo is de danssalon ook niet meer, en dat was toch echt een hele bekende tent :\
nogmaala de vergunning is het probleem niet maar de intrekking van het huurcontrakt

(k)
Gezocht jongens en meisjes in bezit van rijbewijs , auto en gsm natuurlijk die bij verplaatsing van southcore willen meehelpen de bezoekers uit maastricht en omstreken na en van de lokatie te brengen.
De lokatie is ong 20 min rijden vanuit maastricht.
Er komen vaste benzinevergoedingen en reistijden zodat jullie ook genieten van southcore.
De benzinevergoeding is 100% voor jullie.
Wel is het jullie verantwoording dat jullie deze alvorens de rit naar de lokatie ontvangen.
Bij het vervoer van de lokatie na de thuisbestemming kunnen er vervoerbonnen gekocht worden en reistijden gereserveerd worden. jullie ontvangen dan de vergoeding van die bonnen om problemen te verkomen.
- graties toegang southcore
- voldoende FRISDRANK !
- leuke zelfstandige bijverdiensten

bij interesse een mailtje sturen naar aradia.events@hotmail.com
voor verdere informatie.

Bezoekers verdere informatie volgt op korte termijn.
Uitspraak van ICEQEEN op maandag 21 augustus 2006 om 19:54:
Gezocht jongens en meisjes in bezit van rijbewijs , auto en gsm natuurlijk die bij verplaatsing van southcore willen meehelpen de bezoekers uit maastricht en omstreken na en van de lokatie te brengen.
De lokatie is ong 20 min rijden vanuit maastricht.
Er komen vaste benzinevergoedingen en reistijden zodat jullie ook genieten van southcore.
De benzinevergoeding is 100% voor jullie.
Wel is het jullie verantwoording dat jullie deze alvorens de rit naar de lokatie ontvangen.
Bij het vervoer van de lokatie na de thuisbestemming kunnen er vervoerbonnen gekocht worden en reistijden gereserveerd worden. jullie ontvangen dan de vergoeding van die bonnen om problemen te verkomen.
- graties toegang southcore
- voldoende FRISDRANK !
- leuke zelfstandige bijverdiensten

doe niet aan frisdrank :devil: :bier:
 
Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Uitspraak van ICEQEEN op maandag 21 augustus 2006 om 19:54:
Gezocht jongens en meisjes in bezit van rijbewijs , auto en gsm natuurlijk die bij verplaatsing van southcore willen meehelpen de bezoekers uit maastricht en omstreken na en van de lokatie te brengen.
De lokatie is ong 20 min rijden vanuit maastricht.
Er komen vaste benzinevergoedingen en reistijden zodat jullie ook genieten van southcore.
De benzinevergoeding is 100% voor jullie.
Wel is het jullie verantwoording dat jullie deze alvorens de rit naar de lokatie ontvangen.
Bij het vervoer van de lokatie na de thuisbestemming kunnen er vervoerbonnen gekocht worden en reistijden gereserveerd worden. jullie ontvangen dan de vergoeding van die bonnen om problemen te verkomen.
- graties toegang southcore
- voldoende FRISDRANK !
- leuke zelfstandige bijverdiensten

Waarom huur je je niet een bus ??;p
 
Uitspraak van actief op maandag 21 augustus 2006 om 22:58:
Waarom huur je je niet een bus ??

Inderdaad denk tot dat een betere oplossing is...
 
:bier: AEers hier haha:P;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 726, 2342}
jammer dat het op die datum valt..
Uitspraak van ICEQEEN op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:49:
23:00 utopian vs wizler

ej wrom moet the wizler als eerste
en wat is nu die minimum leeftijd :P???
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 23:00:
Waarom huur je je niet een bus ??

omdat ik daar op het moment geen financieele middelen meer voor heb helaas en heb ook rondgebeld maar zitten nog in de vakantieperiode dus die rijden nog na spanje ect daarom ook duurder ...
 
Was de vraag van Scorpio maar het antwoord is dr...(Y)
hahaha echt vet dus je gaat serieus gewoon met autootjes mensen uit maastricht naar southcore brengen?:D
ja het is niet de professioneelste oplossing dat weet ik ook wel maar het is in ieder geval een oplossing mocht voorverkoop goed gaan en ik een bus kan krijgen dan zet ik die natuurlijk in en van de andere kant toch fijn lekker tot aan de deur gebracht te worden als ik chauffeurs krijg.....
 
gewoon 5 of 6 € vragen per persoon voor de bus denk niet dat daar mensen moeilijk over doen denk liever dat ze dat meer op prijs stellen(F)
Trouwens zijn genoeg busbedrijven (F)
laatste aanpassing
Uitspraak van ICEQEEN op maandag 21 augustus 2006 om 19:54:
De lokatie is ong 20 min rijden vanuit maastricht.

welke locatie dat dan?
 
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:07:
welke locatie dat dan?

Dat hoor je wel:9
Uitspraak van actief op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:37:
gewoon 5 of 6 € vragen per persoon voor de bus denk niet dat daar mensen moeilijk over doen denk liever dat ze dat meer op prijs stellen
Trouwens zijn genoeg busbedrijven laatste aanpassing 22 augustus 2006 18:38

zou je hulp dan zeer op prijs stellen als je er 1 weet betaalbaar op deze datum hoor ik het heel graag van je ..

(k)
 
Ceep dreaming dulluh ;)
Uitspraak van DulluH op woensdag 23 augustus 2006 om 10:51:
dan maar in de platte zoal

niet zolang die gare eigenaar erin zit :p
 
oprotte:P
helaas willen geen hardcore zijn kakkers....

(k)
 
ze weten niet wat voor inkomsten ze mislopen :jaja: Hoe dom kan je zijn;)
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 18:24:
ze weten niet wat voor inkomsten ze mislopen Hoe dom kan je zijn

Ja maar als je mensen de maas inlopen en verzuipen ben je ook nog niet klaar als organisatie. Verantwoordelijkheid is 1 geld is 2
Is die locatie ook tot 11.00 open, en bereikbaar met OV?
 
Uitspraak van dj Syndrom :bounce: op woensdag 23 augustus 2006 om 21:20:
Ja maar als je mensen de maas inlopen en verzuipen ben je ook nog niet klaar als organisatie.

of security wat de mensen erinjaagt;)
laatste aanpassing
Uitspraak van dj Syndrom :bounce: op woensdag 23 augustus 2006 om 21:20:
Ja maar als je mensen de maas inlopen en verzuipen ben je ook nog niet klaar als organisatie.

8)

ach, die knuppel heeft een totaal verkeerd beeld.
Uitspraak van dj Syndrom :bounce: op woensdag 23 augustus 2006 om 21:20:
Ja maar als je mensen de maas inlopen en verzuipen ben je ook nog niet klaar als organisatie. Verantwoordelijkheid is 1 geld is 2

zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt (f)
Uitspraak van Ivanhooo op woensdag 23 augustus 2006 om 23:18:
ach, die knuppel heeft een totaal verkeerd beeld.

Gebaseerd op een waargebeurd verhaal ! ;)
 
ben benieuwd wanneer de info komt:P
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
vette shit :P
Uitspraak van dj Syndrom :bounce: op donderdag 24 augustus 2006 om 11:28:
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal !

i know, maar dat is nog geen reden om het met die gast eens te zijn :P
 
wacht nog steeds op de info wat vandaag zou komen :O

O:)

:9
ik zal dan ook maar even beginnen met wachten O:)
southcore moet gwoon doorgaan:D:P
Uitspraak van DulluH op donderdag 24 augustus 2006 om 22:58:
southcore moet gwoon doorgaan

ja, regel jij dat eens ff ;)
als dat zou kunnen (6)
southcore wordt verplaatst 100 % zeker !

alleen helaas niet met alle artiesten deze zullen op de volgende southcore optreden ( probeer dit jaar nog ..).
en helaas ook niet tot 11 uur heb geprobeerd bij de gemeente maar het anrwoord was of ik nog goed bij mijn hoofd was.. ma ja het gaat in ieder geval door de lokatie en de artiesten worden maandag bekend gemaakt .

kan wel een klein beetje verklappen het is richting heerlen...

(k)
 
Wachten tot maandag dus...:P
 
Uitspraak van ICEQEEN op donderdag 24 augustus 2006 om 23:50:
ma ja het gaat in ieder geval door de lokatie en de artiesten worden maandag bekend gemaakt .

eerst was het donderdag nu weer maandag:O:9
Uitspraak van ICEQEEN op donderdag 24 augustus 2006 om 23:50:
helaas ook niet tot 11 uur heb geprobeerd bij de gemeente maar het anrwoord was of ik nog goed bij mijn hoofd was

Lolz :D
Uitspraak van ICEQEEN op donderdag 24 augustus 2006 om 23:50:
maar het anrwoord was of ik nog goed bij mijn hoofd was..

8)
 
hm locatie dus richting Heerlen :| welke:D??
 
misschien wel pincho's of hopelijk een nieuwe locatie want er liggen er ook met zaal van 800 tot 1000 man:d
laatste aanpassing
Uitspraak van ICEQEEN op donderdag 24 augustus 2006 om 23:50:
southcore wordt verplaatst 100 % zeker !

alleen helaas niet met alle artiesten deze zullen op de volgende southcore optreden ( probeer dit jaar nog ..).
en helaas ook niet tot 11 uur heb geprobeerd bij de gemeente maar het anrwoord was of ik nog goed bij mijn hoofd was.. ma ja het gaat in ieder geval door de lokatie en de artiesten worden maandag bekend gemaakt .

kan wel een klein beetje verklappen het is richting heerlen...

toch wel klote dat maastricht niet doorgaat, die goeie ouwe tijd in de nightlive was onvergetelijk :P
 
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op zaterdag 26 augustus 2006 om 13:21:
toch wel klote dat maastricht niet doorgaat, die goeie ouwe tijd in de nightlive was onvergetelijk

Altijd gezellig :D