Partyflock
 
­ Nederland
Wat is jullie mening over het aantal foto's?

Zelf vind ik het aantal foto's van feesten echt veels en veels te groot. Nu al ruim 400 foto's van generation hardhouse %-) Klein feestje, niet al te veel mensen, waarom dan zooo veel foto's. Nu krijg je steeds dezelfde mensen erop.

Ik vind het niet meer leuk om al die foto's te kijken. Ik kijk alleen overzicht foto's en als ik een leuke zie, klik ik hem aan. Ik vind foto's van een feest leuk, maar dezelfde personen in 10 verschillende houdingen, steeds met een ander niet.

Persoonlijk vind ik voor een klein feest ala generation hardhouse/q-base enz 100-150 echt max. Een feest als Innercity,Qlimax 200-250 en echt niet meer. Daarna word het gewoon niet meer leuk om te kijken.

imho zou het een goed idee zijn om bv het aantal fotografen op een feest terug te dringen. 4 fotografen op een feest is toch nergens voor nodig. Op een klein feest 1 en op een groot feest 2 en meer niet. Dan zal je net zo goed een goed overzicht van het feest krijgen. Zeker gezien het feit dat de meeste mensen toch wel bij elkaar staan en al de fotografen daar dus ook vaak.

Ook zou het geen slecht idee zijn om het aantal foto's van 1 persoon terug te dringen. Dus geen 20,30,40 foto's meer van dezelfde persoon op 1 feest. Dat gaat gewoon vervelen, na 3 foto's weten we ook wel hoe diegene er op dat feest uitzag. En ja ik weet dat mensen graag met bepaalde mensen op de foto willen. Of 10x met hele rara bekken, maar als je dat echt zoo graag wilt, kan je ook partyfoto's laten maken of je eige weggooicamera meenemen.

Tot zover mijn mening, nu die van jullie.
Had net al mijn mening gegeven op dat topic over Q-Base, maar hier nog n keertje:

Ja he zeg, heb ik eindelijk een keertje goed lopen slettebakken bij die PF-fotografen, worden zeker net die pics wegens te vaag/te heftig eruit gehaald....!!!

Echt nie!!!!

Ik wil ze allemaal zien!!!!! En JUIST die heftige he Lange???? Idd, sommige mensen staan vaak op de foto, en ik heb dus dit keer ook behoorlijk wat pics op mn naampje staan, maar dat zal echt neit altijd zo zijn, Xypzo, Lange, M@ArS-L en de rest willen zelf ook graag lekker feesten. Kan me voorstellen als er de hele tijd mensen achter je reet aanlopen dat ze op de foto weillen dat dat godse irri is, zeker als die mensen al 100x op de foto staan. Misschien kunnen de fotografen in kwestie er volgende keer voor kiezen juist eens de wat minder bekende/gefotografeerde mensjes op de gevoleige plaat vast te leggenHet valt mij ook wel op dat het vaak dezelfd mensen zijn die op de foto staan en da's dan wel weer jammer, PF is veel groter dan dat groepje mensen. Maar daar kunnen de dames/jheren in kwestie ook zelf rekening mee houden!

Jackie's idee op de late avond: plaats een oproe hier op PF aan alle leden, dat het de bedoeling is dat er een goed overzicht gegeven wordt van een feest. Dat iedereen evenveel kans moet maken gefotografeerd te worden, en dat diegenen die nu zo camerageil zijn (net als ik za!!!! gnagna!) eens wat minder vaak op de foto gaan. En de fotografen kunnen hier zelf ook wel rekening mee houden. Zo is toch iedereen tevreden? En sjezus, als er al 250 pics op je naam staan, gaat de lol er toch ook een beetje van af? Paar fotootjes is toch ook goed? Ik zal nxt time het goede voorbeeld geven in ieder geval, neem sowieso altijd mijn eigen cameraatje mee en dan kan ik toch zelf met al die PF'ers op de foto? Zo blijft het voor iedereen leuk. PF'ers hoeven niet steeds tegen dezelfde koppen aan te kijken, je krijgt een veel beter overzicht van een feest en de wat minder bekende op spontane (ietwat verlegen?) PF'ers komen ook een sin beeld! En last but not least, zo kan ik ook eens lekker een dansje maken met die lieve fotograafjes zonder dat ze steeds maar moeten werken!!!!

Opgelost!!!

(k)
 
Dat gedeelte van het dansje klinkt in ieder geval goed ! :D
laatste aanpassing
Hahaha ja Lange, dat moet hoognodig eens worden ingehaald, want onze gemiddelde danstijd bedroeg geloof ik een halve mminuut ofzo! Da's dan een deal voor de volgende keer!!!!
Dacht je dat Jacky, de volgende keer is 'ie aangelijnd en breng ik me zweep mee. Die laat ik echt niet meer loslopen na de verhalen van afgelopen weekend :-p ;-)
 
jemig sw.. dat doet me ineens denken aan die clip van rammstein :)
al is meneer lange niet echt een dwergje natuurlijk :D
 
Hmm, wat was r afgelopen weekend dan ?! ;)
Heb me d8 ik toch keurig gedragen :P
Ja lange handjes boven de dekens :P
Hihi sneeuwwitje, als je Lange dan toch aan de lijn hebt, mag ik dan dat dansje met jou maken???

:kwijl:
 
Kijk uit hoor, ik bijt ;)
 
door zo,n fotograaf heb k deze site leren kennen!! hij gaf ons zo,n briefje met partyflock.nl bla bla....en nu ben k nie meer weg te slaan hier!! vind echt leuke site!!de foto,s van toen zijn alleen wat minderzz.. hahahaha..maar s hier altijd gezellie..:)
misschien is de cameraman wel geil op digle :-p

Daarom staat ze dr 60x op.
 
Idd Naqqie, Volgens mij komen de cameramensen ook met graagte op Digle af om hr weer eens ff lekker te "nemen" ;P
ik vind dat er minder poseer fotos gemaakt moeten worden want die zijn toch altijd 1 pot nat
vooral als je 100x achter elkaar een combinatie van 3 personen op de foto zet...

actiefotos zijn veel beter
vooral als degenen die worden gefotrografeerd niet in nde gaten hebben dat de camera op hun is gericht.
Hahaha dan krijg je idd van die scheve smoelwerkjes enzo PRACHTIG:D:D:D
2 psykonoot> is juist de bedoeling dat er eerst toestemming gevraagt wordt of er een foto gemaakt mag worden..
HEHE....ik had geen zin om alle 166 reply's te gaan lezen. Ik reageer dus alleen op de stelling van Mixie. Ik ben het dus helemaal met haar eens. Als 400 foto's zijn van een feest is het gewoon niet meer leuk om ze allemaal door te nemen. Ten eerste omdat het veel te veel tijd kost en ten tweede inderdaad omdat er heel veel dezelfde foto's opstaan.
Ja ik weet het best aso veel foto's op GH maar ja liever veel dan niks:D Niet zo zeuren dus :D
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
over fotowz gezegt waar blijven de fotowz van Q-base HArdstyle ?????????????`