Partyflock
 
­ Nederland
ok elke keer als het in een topic over tiesto gaat, moet er weer is iemand zo nodig ff tiesto gaan afzeiken!!!!

waarom is dat nou nodig!!!!! :(

daar hebben ze dj jean toch voor uitgevonden!!!! :)
 
NAtuurlijk!!! das het mooie van meningsuiting
he! geen slecht woord over Oome Jan ja!!!!!!!
 
Artiest Elcol
(6) triesto(6) ben ik nu gemeen?..hij had gewoon zen waffel moeten houden over hardcore/gabbers!!
Jezus man! Zo bedoelde hij het vast niet! Ik zeg ook wel eens iets over buitenlanders en dan komt het er ook groffer uit dan dat ik bedoelde!!!

Tiesto rulezzzz
tiesto is net zo nep als jean!! En waarom open je nou zo een topic?? je weet dat dat weer op gezeik uit gaat lope!! En dat WIL je juist niet!! Open deze topic dan niet!!! Tiesto FUCK YOU and die in the streets alone FUCK YOU!!! gheghe
tiesto...bleegh:)
kan je totaal niej op Qnalle:)
nou ik de laatste tijd weer ff naar zijn dutch dimension solo set luister krijg ik toch soms wel kippenvel. khou niet echt van die pingeltrance ze maar ben zeker van plan om te checken op Impulz outdoor
Tiësto = God
Tiesto is geen beuken nee, maar toch issie wel de man, weet je wel niet hoeveel vrouwen hem willen =).
helemaal mee eens dat ie hoog staat in de hitlijsten is niet omdat ie commercieel is maar omdat ie gewoon de beste trance dj is:D
Ik stond aardig te knallen op Dutch Dimension terwijl ik helemaal geen tiesto fan ben maar vind hem wel relaxt
Hij is MASTER!!! Wat hij is in de internationale dansindustrie is ongelovelijk!! :D En dat voor een nederlandse DJ. Daar moet je als nederlander juist trots op zijn.
Tiesto is De man achter de Trance!!

en er zijn overigens ook maar een aantal Dj's op de wereld ook echt zo Groot Als deze Tijs.

zoals:

Tiesto
Mauro Picotto
John Digweed
Sasha

en nog een paar maar zeker niet al te veel...
tjonge ik wilde zo net nog een topic openen waar de naam Tiesto in voorkomt. Tiesto fans niet boos worden he? :D :D
TIESTO HEERST... zonder twijfel... die gast heeft gewoon verstand van muziek en hoe die het moet brengen.. dusseh "I LIKE IT VICIOUS" .. ik ben het met je eens


TIESTO = GOD
TIESTO RULEZ THE TRANCENATION
BIG TIME!
 
Zoveelste topic die gewoon zinloos is... er is een groep die een bepaalde mening heeft... leg je daar bij neer... jij vind hem goed houwe zo (Y) ikke namelijk oowk...
to quinell: zoveelste topic die gewoon zinloos is!! whahaha, jij ken t wete he?? ;P ghegheghe
Tiesto is gewoon (zeker momenteel) 1 vn de
beste dj's ter wereld, en dat verdient ie
ook...hij is gewoon supergoed..

en tja...het is wel jammer nat. dat ie weinig in ned. draait, maar als ik mocht kiezen tussen
ned. of een tournee met David Bowie, Moby, Busta en Die Carl Cox gast, nou dan was dat nat.
niet zo moeilijk geweeest...

ik geef m dus geen ongelijk dat ie lekker
door de states gaat touren met die gasten..
ik durf te wedden dat als ze ECHT de djs op hun draaikunsten uitkiezen dat dan bijvoorbeeld Pavo veel beter is! Hij is alleen uitgekozen tot beste dj van de wereld omdat ie commercieel is.
tiesto rost de hele wereld over
en een pavo bijv. blijft gewoon in ned.
en zal ook niet echt daar buiten komen,
en hoe meer je in het buitenland gevraagd
wordt hoe meer kans je heb beste
dj ter wereld te worden
tiesto word alleen op zoveel feesteng evraagd omdat hij commercieel is en dus veel mensen die normaal nog niet feesten hem ook kennen
en dat trekt dus veel mense

dus om nou gelijk te zegge dat dat betekent dat hij zo geniaal draait

maja ik ging er geen woorde meer an vuil make

nouw nog 2 dan: FUCK TIESTO! ;)
 
wie is dat? tietso?...ow sorry jah ik kijk nooit t.v.....-=underground=- heerst!..groot geworden door klein te blijven!
 
:D
 
Tiesto??? wat izda??? kan je dat eten?

(evil smile) ;)
 
(6)
net als dat ie die tmf award had gekrege voor beste dj! de mense die hem daarop hebbe gestemd, die kenne alleen ze commerciele nummers en hebben hem nog nooit een plaat in horen mixen!
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
fuck dj TIESTO FUCK ERICK E FUCK DJ JURGEN AND FUCK DJ JEANNNNNNNNNNNNNN.... FUCK EM ALL !!!!! HEHEHE hardcore ruleerd
Hoe kan een DJ underground blijven als de muziek zo populair blijft. Als PAVO morgen door MOBY gevraagd zou worden zegt ie heus geen nee. Maarja zinlose discussie want degene die Tiesto niet goed vindt gaat toch maar blaten en dan blaten er meteen weer een hele hoop mee. Jammer die kuddedieren altijd.
jah, maar pavo zal nooit daardoor gevraagd worde dat is t vershcil!! alhoewel ik pavo ook een stuk commercieler vind dan ie vroeger was, maar toch is t anders! hij ken nog normaal over straaat, triesto niet!
Tiesto kan in NL ook wel over straat omdat de nederlanders nou eenmaal erg nuchter zijn. Maar in het buitenland idd niet.
jah, maar dr lope wel allemaal tmf trutjes naar m toe voor een handtekening!! En dr zijn ook zat mense die m is ff lekker de tering in wille trappe!!
Ja dat zal best.
wat ik bedoel is, dat pavo bijvoorbeeld gewoon over straar ken lope zonder lastig gevale te worde, misschien dat een paar mensen denke van: heej daar hebbie pavo. hij werkt ook gewoon in een platezaak.
begint weer iemand zo'n onzinnige topic

maartoch tiesto is bleh :)
no mather what, als er zo een topic word geopend loopt t altijd hier op uit!! zitten er toch wel meer tiesto haters dan lovers!!
Ja ik begreep je wel. Maar in die zaak zijn ook altijd van die mannetjes die het dan leuk vinden om met PAVO te praten. Terwijl als ie er niet is ze zo weer vertrokken zijn. Maarja het maakt verder ook niet uit.
daar heb je helemaal gelijk in jah!! tuurlijk, dat zijn dj groupies, maar tiesto heeft meisjes achterzich aan lope omdat ie hitjes in de top 40 heeft!! ghegeh, maar late we maar kappe, deze topic loopt uit op nix.
Wat een gezeik of Tiesto zeg!!! wat boeit het nou als je hem geen goede dj vind! ieder zijn eigen smaak toch!
i love dj akira: fuck tiesto...

tiesto moet gewoon ff lekker gaan tennissen.
waaarom wordt eigenlijk 's werelds beste
dj altijd afgekraakt?? er lopen nog 1000000000
dj;s rond ter wereld..
ga die eens ffies een keertje afkraken ofzo...

tiesto heeft het gewoon goed voor mekaar
en pakt een lekker centje mee en ziet ook nog
eens wat van de wereld, k geef m geen ongelijk

dus mensen kraak ffies een keer een ander dj
af.......
heb net in search of sunrise 3 gekocht......!!!!

thats all i want 2 c
ONE WORLD, ONE TIESTO!!!!

 
Hehehehehe.....goed mikpunt!
 
hij roept voluit "god ik ben HOMO sorry"
 
Oh wat een mooie foto van onze god hahahahaha!

Grapje!

Sommige mensen die denken dat ie alleen trance dtraait dat is echt niet zo op Tiesto kan je zeker knallen. Laatst op Homelands was ie ook weer zwaar aan het beuken. Geen Hardcore en Gabber natuurlijk maar daar hou ik ook niet van.

En als je de In search of sunrises hoort dan kan je juist lekker wegdromen bij deze muziek.

Heerlijk die vent hij weet je op elk moment te plezieren hahaha!

Maar ik vind het helemaal niet erg hoor dat mensen hem slecht vinden blijf lekker weg heb ik meer ruimte om te dansen.

(K)
 
doen we (Y):P