Partyflock
 
Forumonderwerp · 881329
 
kon er zelf niet bij zijn dit jaar.
dus voor de mensen die er wel bij zijn geweest wat vonden jullie ervan.
barst los!!!!!
 
Artiest Justice
Was vet ;)
Top feest volgend jaar weer.... :)
 
:respect: grey :respect:
Was knallen, heb me uiterst vermaakt 8)
VET VET VET!!!!.........elk jaar weer een topper

Angerfist maakte echt de bende compleet, wat een sfeer brachten onze tukkers erin, niet normaal :)

Voor de rest in de Oldschool gestaan, wat een heerlijk sfeertje, daar word Bart vrolijk van :)........

:bounce:
Joris Voorn, Marcus Meinhardt, Technasia, Adi-J & Predator, MACABRE LIVE, MANU LE MALIN, PROMO, Sandy Warez :respect: :respect:
Ik heb jou wel gmist hoor poessssssssss
Mooi feestje, lekker weer.

Drum 'n bass in White was erg lekker.

Alleen jammer dat ik er pas vanaf 1800 uur kon zijn.
vet feest...Drum&bass in White was (y)...
iedereen bedankt!!!
 
ik vind dat ze op z'n minst een pf stand mogen plaatsen en ons op de hoogte houden hoor!!!
Uitspraak van ->Martijn<- op zaterdag 17 juni 2006 om 23:31:
Wat een geweldig feest was dit, beste van het jaar!!

kan ik me niet voorstellen dat je dat nu al kan zeggen.. q-base, nightmare en decibel moeten nog komen dus.. en masters of hardcore duitsland :kwijl: noem er maar effe een paar :D
Was echt een gruwelijk feestje :D Lekker weer, lekkere muziek, lekker stampen :respect:

Bruin worden terwijl je uit je dak gaat, mooiste combi :9
Ook wat vuurwerk van mij:







echt een geweldig feest vooral angerfist ging helemaal los echt iedereen deed mee, en de stunned guys gingen ook lekker in oldschool

geslaagd feestje dus!
 
Was wel lekker feestje toch :D
 
Vond t echt een superfeest!! vooral de afsluiing :bounce:
 
super feest!! heerlijk weertje,

jump stage :respect:
ja... geweldig, net trug en helemaal kapot(H) volgend jaar zeker weer!!!
wat een feest:
joris voorn heerlijke binnekomer, ruthless zoals altijd gewoon goed, pavo beuke er aardig oplos en toen manu zo zo zo wat een helden set heerlijk voorin staan knalle met de vaste r_aw crew (y) jongens echt toen ff 2 uurtjes rust genomen endimion draaide ook lkr promo = gewoon held en sandy warez die is meer dan een held 8) wat een knal setje was dat zeg heerlijk defqon 2006 was weer een geslaagt feessie :respect: q-dance
 
Was eerst te laat met kaarten halen ((eigenschuld!! ))
Kon daarna wel weer kaarten kopen ((te duur vond ik))
Kon daarna tegen een mooie prijs kaarten kopen ((klonk als goed nieuws:YES:))
Toen zat de bus vol ((eigenvervoer leek me niks dus kaarten niet gekocht:( ))
Kreeg toen vanacht te horen dat er in de bus nog plek voor me was ((was al laat dus geen tijd meer om die kaarten te regelen))
Dus gaan defqon voor mij

Volgend jaar zeker weer heen :YES:
echt de hele dag in de black gestaan fucking hell wat sloot partyraiser gruwlijkgoed af!!!


en voor de rest heb ik weinig meegekregen ! ja technoboy laatste nr was goed te doen voor de rest >>>>?nietgoed! ofwel??

nu nog jointjes proberen te scoren :p latersss
Heb een kutweek achter de rug en had vandaag echt mijn dag niet dus ben helaas niet helemaal losgegaan. Toch tijdens SO DJ Team en The Prophet aardig staan :bounce:. Luna en Pila hadden zich wel een beetje in mogen houden hoor, tering wat draaide ze lekker. :kwijl: Het was echt te warm, kreeg niet eens tijd om drinken te halen. Aan het einde van hun set hing mijn tong zowat op de grond. :p Ge-wel-dig weer! :respect: Leuk dat Luna mocht MC´en, heb echt staan lachen want elke keer als die wat riep dook die onder de DJ booth. :roflol:

Voor de rest top geregeld, was supersnel binnen, eten ging ook heel snel. Bij de wc ging het ook wel snel. Erg jammer dat de pinautomaten storing hadden maar goed daar kunnen hun ook niets aan doen. Wel balen want mijn geld was op maar ja, kon niet pinnen. :( Gelukkig had ik hele lieve vriendinnen die bijsprongen. :lief: Bereik was dit jaar echt (y), mogen ze volgend jaar weer doen. Hoop bekende gezien, ook wel erg gezellig.

Kortom, ondanks dat ik niet voluit ben gegaan toch prima vermaakt. Volgend jaar zeker weer. :jaja:
 
Het was helemaal goed vandaag!!!! Heb echt de hele dag gedanst, en dat zonnetje, HEERLIJK!!!!!!!
 
Cker lekker ... Wat een weertje erbij ook. Perfect man.
Deepack liet weer ff zien dat hij heerlijk kan draaien, wat was ie lekker bezig.. Ook de rest was lekker bezig :D

Alles top geregeld vond ik. Prima feesie.
Volgend jaar vast weer van de partij :P
het was een vet feest!vooral angerfist ging helemaal uit zn dakkie...volgend jaar zeker weer...
alleen beetje verbrand haha
Was topfeest, wel jammer dat ik een paar dj's gemist heb ,m aar de gene die ik geizen heb waren over het algemeen wel goed :) Mooi vuurwerk weer btw :)
het was een gekke boel :9
 
Ik ben nu net thuis gekomen van mijn eerste Defqon party! T was een super feest, bijna de gehele dag in de green area gestaan om lekker uit mn dak te gaan in de techno tent.. T weer was super, chille sfeer, en alles was goed geregeld qua eten, drinken en toiletten. Volgend jaar weer!!!
Ik vond het heeeeeeeeerlijk!
Wat een sfeer, wat een weer, wat een mensen... TOP :bounce:
 
Haha ik heb ZOOOO genoten!

Q-dance had het veel beter voor elkaar wat betreft ingangen, eten(!!!!!!!!! VERS FRUIT!!!!!!!! en gewoon een goede stevige hap) en de grote van de main-red-area.

We zijn van 11:30 (ja we waren op tijd maar iemand had zijn auto in de prak gereden op de weg door Almere dus hebben we maar een tijdje in de file met mede Defqon gangers geouwehoerd waarmee we nog een 5 minuten later voor een open brug stonden :))

tot 22:45 geweest, ik vond het beter dan vorig jaar. Het weer was geweldig... ja misschien iets te warm maar beter dan iets te koud zoals 2 jaar geleden.

Naja kortom! Geeweldig feest gehad! Nu heerlijk slapen.
 
In 1 woord GEWELDIG :D
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
was weer vet :D
 
Het was zoals alle vorige keren helemaal geweldig, wel een beetje verbrand maar dat nemen we op de koop toe!!
Wat een heerlijk feestje...
Bijna de hele dag in grey gestaan, en de sfeer was echt te geweldig daar!!!!
Heel veel leuke mensen leren kennen (Aukje, Dorris en peter :knuffel: )
De Mc was ook zo goed in grey, en lekker ;p ( :kusje: Michel)
Jammer dat ik ff een dippie had om 19:00 uur, bleek later een zonnesteek.

Uitspraak van Saber op zondag 18 juni 2006 om 00:31:
Drum 'n bass in White was erg lekker.

Zeker, toen zat ik net lekker bij te komen van mn zonnesteek...
 
Bijna de hele dag in grey gestaan, en de sfeer was echt te geweldig daar!!!!

:yes:
oh het was weer geweldig op defqon wat een feest mooi weer gezellige mensen
alleen me wiet werd afgepakt dat was minder
maar voor de rest echt super
Zoo.. wat een geweldig feest!
in elke tent geweest

maar toch veel in bleu gestaan ging er hard aantoe
geluid was overal goed tot zeer goed! :D

geen knokpartijen gezien..
wc's het eten.. drank + foodbonnetjes alls wat vond ik goed geregeld :D
angerfist en outblast heb ik heerlijk van genoten wat ging de zaal gruwlijk los

partyraiser oef uber heerlijk

de early hardcore zaal was ook echt te bruut

gewoon een super feest super mensen super sfeer super muziek :respect:
Het was echt helemaal super!:D Net zoals kaas al zegt:
Uitspraak van CHEDDAR op zondag 18 juni 2006 om 01:39:
gewoon een super feest super mensen super sfeer super muziek

:respect:
Volgend jaar ga ik weer! :bounce:
En wat liepen er veel mooie mannen rond! hehe :$
 
vetvetvet!!!!!

:bounce: lekker sfeertje,supermooi weertje:D

DJ Astrix :respect wow!! hij draaide in white,maar wat een geweldig muziekje zeg( heb echt geen flauw idee wat het was,maar t was wel lekker)

veel vage mensjes gezien en evenzo vaak vage gesprekken gevoerd die nergens overgingen :P:P

was top! :jaja:

nu nog ff :xtc: en na genieten..;)
het was een heerlijk feesie!!!!!
Ik zou nieteens gaan. Totdat ik gisteravond te horen kreeg dat i8k mogelijk iemand kon vervangen als +1 op de gastenlijst. Vanmorgen om 7:40 werd dat bevestigd.

Wat een feest weer zeg. Het zag er de afgelopen week niet al te best uit wat het weer betreft, maar Q-Dance heeft de goden weer omgekocht denk!


Zonder meer weer een memorabel dagje! :respect: