Partyflock
 
Forumonderwerp · 865069
 
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
ja of je gaat via de personeelsingang(Y)
schijnt ook erg makkelijk te zijn maargoed ik wil die gok nie nemen:no:
 
Oh Yeah, eindelijk de ticket ontvangen! eerst ff opwarmen op Emporium en daarna knalle op Almere strand!!!! haha
Artiest Nevz
Uitspraak van Housaholic op woensdag 26 april 2006 om 10:29:
hekken klimmen!hahah trekt veeeel teveel bekijks
loop desnoods smorgens vroeg al de buurt te verkennen, er zijn schaarse plekken waar de dubbele hekken niet kunnen wegens overbebossing.
schepje mee en graven maar...daarna kruipj geoon het gat door..geloofme hier redj et vaker mee als klimmen

een dergelijk gebied als Almerestrand is zo groot, en bijna niet te beveiligen.Er zitten lekjes genoeg, en dit begint al bij de mensen die de hekken opzetten.Express gaten laten vallen omvervolgens bekenden te laten sneaken is aan de orde van de dag!!
Naarmate de dag vordert en het word warmer verliezen de beveiligers hun concentrazione..en dan sla je toe
En dan denkj honden?neee honden en bewaking loopt volgens bepaalde patronen!

Heb zelf bij oa festival terreinbeveiliging gewerkt..vandaar!ik ken alle ins en outs!info?PB me!laatste aanpassing 26 april 2006 11:02

of je koopt gewoon eerlijk een kaartje ;P
mijn kaartje is eindelijk ook gister binnen gekomen:D:D
 
Ik had op 15 april mijn kaartje besteld, en heb hem vanochtend eindelijk binnen gekregen:)
Ohwja voor de mensen die nog kaartjes willen, er zijn op internet verschillende sites die nu ineens ook allemaal kaartjes voor Defqon verkopen.. Zijn ze alleen wel 100 euro:(
http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=677
en op:
http://www.tickets4u.nl/
Volgens mij hebben die er gewoon een heleboel ingekocht..om ze vervolgens duur door te verkopen.. daarom was't natuurlijk zo snel uitverkocht.. wel jammer want veel bekenden van mij hebben geen kaartje omdat ze te laat waren, en vinden 100 euro te veel:(
hmm maar las hier ergens ook dat die site's nei echt betrouwbaar zijn:/
ik koop m liever bij iemand persoonlijk thuis dan..
als ie fout is weet ik tenminste waar ik n baksteen door de ruit moet gooieno:)
grootste onzin die er is via internet

donder tog op joh

wat een kut streek

:@ :@ :@
mjah kheb gister maar ff voor de zekerheid gebeld daar naar toe, maar ze konden me niet zeker vertellen of ik ze nog wel kreeg :/ mijn boeking stond er wel, en omdak via overschrijving (per post) heb betaald, duurde t minstens 12 dage en had ik van te vore moete belle, hadde we daar afspraken over kunnen maken, ik zo jah maar da stond tog ook op inet dak da zo kon betale... hoop gelul en gesorry's van hun uit.. :frusty:

kortom, ik moest maar ff 2 weken afwachten :s
Kaartje al tijdje binne!

Was te verwachten dat het zulk gezeik zou zijn! Dus maar snel met Creditcard betaald...

Ken genoeg mensen die niet gaan omdat het nu is uitverkocht, kan ik alleen op zeggen:

"Eigen schuld, dikke bult!:aai: Maar wat sneller moeten wezen!"

Heb er zin an... :bounce:
Uitspraak van Sjorre op woensdag 26 april 2006 om 16:18:
Ken genoeg mensen die niet gaan omdat het nu is uitverkocht, kan ik alleen op zeggen:

"Eigen schuld, dikke bult! Maar wat sneller moeten wezen!"

jah maar ik had WEL op tijd besteld gdvd :frusty :frusty:
mjah kheb gehoord dat ze er in mei wss weer kaarten in gooie dussuh!! 8)
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 26 april 2006 om 16:20:
mjah kheb gehoord dat ze er in mei wss weer kaarten in gooie dussuh!!

en van welke betrouwbare bron heb jij dat gehoord dan??
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 26 april 2006 om 16:23:
en van welke betrouwbare bron heb jij dat gehoord dan??

hhaha een collega 8) en hoe die erbij kwam hek niej gevraagd.. mjah dat zegge dr wel meer benk al achter, dus we wachte gewoon ff af :jaja:
 
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 26 april 2006 om 16:14:

Ja maar ik heb ook via overschrijvingskaart gedaan via internet, en niet gebeld, en ik heb ze ook vandaag binnen gekregen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 16:25:
Ja maar ik heb ook via overschrijvingskaart gedaan via internet, en niet gebeld, en ik heb ze ook vandaag binnen gekregen...

hoelang geleden heb jij da gedaan dan?
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 26 april 2006 om 16:25:
hhaha een collega en hoe die erbij kwam hek niej gevraagd.. mjah dat zegge dr wel meer benk al achter, dus we wachte gewoon ff af

haha dat hoopt iedereen natuurlijk:P..
kan maar zo dat er nog een aantal kaarten nie op tijd betaald zijn die op n bepaalde dag nog ff in de verkoop worden gegooid..
we wachten af:)
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 26 april 2006 om 16:25:
hhaha een collega en hoe die erbij kwam hek niej gevraagd.. mjah dat zegge dr wel meer benk al achter, dus we wachte gewoon ff af

Ik geloof er weinig van. Uitverkocht is uitverkocht..
 
heh

ik afgelopen vrijdag kaartje besteld alles ging goed, die zaterdag kreeg ik een annuleringsmail waar ook in stond dat mn betaling ongeldig was en dat ze het terug zouden storten :S

ik een mailtje teruggestuurd met veel gekanker.. en jahooooor op dinsdagmiddag met de post is mn kaartje er :D

vaag gedoe dat ticketonline :D
ik had kaartjes, maar ja kan niet :(
Uitspraak van Nevz op woensdag 26 april 2006 om 11:32:
of je koopt gewoon eerlijk een kaartje

neeh heb dit jaar een maatje van het bedrijf waar ik gewerkt heb,die de hekjes even wat wijder openzet op het afgesproken tijdstip..
 
tja i'll be be there.


eventueel kaartje te koop 200 euries, ga ik wel thuis op de bank hangen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:44:
eventueel kaartje te koop 200 euries, ga ik wel thuis op de bank hangen

:gaap: 400 gulde voor een kaartje.... (jah reken nog om in guldes 8) )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 17:29:
ik een mailtje teruggestuurd met veel gekanker.. en jahooooor op dinsdagmiddag met de post is mn kaartje er

woehaaaaaaa :cheer: stuur voor mij ook ff zo'n mail dan 8)
Uitspraak van Sjorre op woensdag 26 april 2006 om 16:18:
Ken genoeg mensen die niet gaan omdat het nu is uitverkocht, kan ik alleen op zeggen:

"Eigen schuld, dikke bult! Maar wat sneller moeten wezen

Lekker bijdehand, ik heb verdomme op tijd de kaartjes besteld, meteen betaald, beweren ze nu, dat de betaling van de ABN AMRO te laat binnen is gekomen dus geen kaartjes voor ons,

dus hou ff lekker je giegel met eigen schuld dikke bult over die kaartjes want er zijn zat mensen die het zelfde hebben :@
 
vond het erg lang duren, maar net even gebeld, en de kaarten zijn onderweg!! :D
laatste aanpassing
FF vraagje, wil zo graag naar Defqon! Maar uitverkocht:/ Nu hoorde ik dat er kaartjes terug in de verkoop komen als mensen ze niet betalen ofzo?! Kan iemand mij vertellen wanneer dat dan is?!
ik had ze vorige week donderdag besteld en zaterdag binnen!!

dus nu hopen op mooi weer!!!
 
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 26 april 2006 om 16:27:

Op zaterdag 15 april had ik ze besteld..
 
kijk maaris op marktplaats: hobby's/vrije tijd en dan bij toegangs-tickets staan dr genoeg van defqon
Uitspraak van Nino/Mara op donderdag 27 april 2006 om 18:13:
FF vraagje, wil zo graag naar Defqon! Maar uitverkocht Nu hoorde ik dat er kaartjes terug in de verkoop komen als mensen ze niet betalen ofzo?! Kan iemand mij vertellen wanneer dat dan is?!

vrees dat niemand je dat kan vertellen:no:
daar meo tje zelf achter komen:)
Kaartjes ook binnen :D:D
in 5 dagen toch wel netjes :P
had ze afgelopen zondag pas betaald :P
 
Pff heb gelukkig ook kaartjes :p
woensdag 2 opgehaald in rotterdam voor 150eurie :p
wel duur.. maar dat heb ik er Graag voor over :p

Prepare 2 dance defqon :bounce: :p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 23:48:
wel duur..

prima prijsje dacht ik zo ;)
 
8) heej jou ken ik :D haha

hehe jah ik rekende eff om in Guldens
ouwe gewoonte :p
maar kwam uit op bijna 350Gulden :S
daar kon ik vroeger een maand van leven :p

mah goed ik ben blij dak ze bij jou heb gehaald
want kaartjes worden nu bijna overal voor 100euro aangeboden
:S :/

ik wil nog 1 Ding kwijt..
FUCK Ticket Online :[ o:)
 
:cheer: kaartje gister EINDELIJK binnen gekregen:D:D:D:D
knalle op defqoooon:bounce:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 19:47:
hobby's/vrije tijd en dan bij toegangs-tickets staan dr genoeg van defqon

Geef de namen anders door bij Ticketonline, krijgen ze volgend jaar geen kans meer om te bestellen en mogen ze zelf het bedrag betalen bij een ander die nog niet op een zwarte lijst staat :9 Zo kan iedereen een keer 'gratis' heen. Nou, ja gratis. In feite betaal je een jaar vooruit :P

Een database met mensen die meerdere kaartjes hebben gekocht, is zo uitgedraaid.
 
kaartjes binnen jeuh
Kan iemand me vertellen.. waarmee opende Technoboy zijn set vorig jaar op defqon? Iets met bitch..

Greetz
zit je in verkeerde topic

vraag in het tracklist topic ;) en hij begint met een track met de vocal met superman ofzo :D heb het nummer wel maar kan hem ff niet vinden :P
 
nr waar technoboy meej opende
Hardstyle Guru - Girls
 
dan ken je beter op Marktplaats.nl kijken
ja klopt ook wel..
kon zijn dat er hier iemand uit t oosten nog wat wist..
en mochten ze dan toch nep zijn hoeven we ook niet zover te rijden weer om wat stenen door de ruiten te gooieno:)
wat ik wel heel raar vind is dat er mensen zijn die zulke aantallen konden bestellen, de telefoniste van ticketonline zei gelijk al je kan maar 2 kaarten per adres aanvragen, nou had ik er maar 2 nodig maar toch.

EN zijn aardig wat bekende die elk jaar zijn gegaan gewoon niet nagedacht hebben met dat het dit jaar zo snel zou gaan en nu niet kunnen omdat er zoveel handelaren op afgekomen zijn en grote aantallen besteld hebben.

PESTLIJERS!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 21:33:
Of ruilen tegen een i-pod minimaal 40 gbt

whehe da kan ook...

heb nou in ene 2 kaartjes van defqon.. mjah die andere hek al verkocht.. hehe ff een vriendje blij gemaakt 8)
Uitspraak van *BEE* op woensdag 3 mei 2006 om 20:22:
wat ik wel heel raar vind is dat er mensen zijn die zulke aantallen konden bestellen, de telefoniste van ticketonline zei gelijk al je kan maar 2 kaarten per adres aanvragen, nou had ik er maar 2 nodig maar toch.

hoe kom je erbij dat je er maar 2 mag bestellen per adres dan??