Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 5 maart 2006 om 20:11:Ga er zeker naar kijken. Wilde zelf mee doen, maar helaas niemand die met me mee wilde
wil best wel mee hoor....

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 20:30:Misschien kun je de trein nog net halen, tis nog geen 20:30
shit, net de trein gemist....

Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 5 maart 2006 om 22:22:Ja is best vreemd. Zijn gewoon 2 belgische potten die schik hebben
Hehe oke, het zal dan wel.
Maar schitterend om te zien dat Azië....
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 5 maart 2006 om 22:26:Zeker weten, met zijn rode dochter. Rink rules!!!!!!!
Wat een cultfiguur was dat zeg. Te heerlijk gewoon!

ik haaaat die rink! jezus wat een dooie zak was dat! eikelllll!!! ik was voor die jeroen en dat meisje die exen van elkaar!!!!!
verder vond ik die just en bregje ook twee domme mafketels.. en die belge die twee vriendinnen vond ik ook maar een dom koppen!
nu vond ik het egt lief dat, dat oude mannetje won! prachtig!!!
wat een programmaa!!! egt beter

nu vond ik het egt lief dat, dat oude mannetje won! prachtig!!!

wat een programmaa!!! egt beter

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 10:26:Reinier
Hehehe,
woensdagavond is toch een andere aflevering dat bekende Nederlanders een aantal plekken van de route aan doen. Reinier zit daar ook bij.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 10:26:hij had van mij best nog een keer mee mogen doen
Moet je woensdag kijken. Geloof om half tien heb je Pekingexpress after ofzo.. Dan gaan bekende nederlanders diezelfde reis maken als ze nu in het spel doen. reinier die doet ook mee. Zegaan gewoon alle mooie plekjes langs..
Ik ben een trouwe peking kijker

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 10:26:Reinier
hij had van mij best nog een keer mee mogen doenlaatste aanpassing 6 maart 2006 10:27
Vond ik dus maar een dikke sukkel

Word het ook herhaald???? Ik kan op zondagavond nooit kijken
. Maar ik vind het een geweldig programma. Ik had me opgegeven, maar mocht helaas niet meedoen

Reinier is woensdag te zien jongens!
'in de sporen van Peking Express'
DuSssss...
Jammer by the way dat dat leuke stel eruit is.
Had het ze wel gegund.
Heb een hekel aan die twee wijffen, die belg en die nederlandse, die alleen maar lopen te kibbelen.
beetje sniekie peuken kopen van het gezamelijke geld.
junk...haha..
'in de sporen van Peking Express'
DuSssss...
Jammer by the way dat dat leuke stel eruit is.
Had het ze wel gegund.
Heb een hekel aan die twee wijffen, die belg en die nederlandse, die alleen maar lopen te kibbelen.
beetje sniekie peuken kopen van het gezamelijke geld.
junk...haha..
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:01:Jammer by the way dat dat leuke stel eruit is
leuke stel, vind hun samen met lut de minste. maar lut en die andere die brengen nog wel goede discussies enzo dus heb hun liever erin dan diegene die eruit zijn .
amir en jimmy of die met die snor mogen van mij winnen

super serie

laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 12 maart 2006 om 22:22:amir en jimmy
ja, zij moeten winnen, maar dat stel wat er nu uit is, had respect voor de mensen..
ik schaam me soms voor die Nederlanders, die dan keihard tegen die vietnamezen lopen te schreeuwen van 'faster fasterrrrRRRRRRR'
dan denk ik: sjezus heej, die mensen hebben geen cent te makken, nemen jou gratis mee, en dan ga je ook nog keihard tegen ze schreeuwen! Dat zijn ze in die cultuur helemaal niet gewend! Boedhisten blijven altijd rustig!
Maar die lut en die kut mogen van mij per direct eruit.
Wat een ondankbare snollen zeg
Vanaf de eerste aflevering al hoop ik dat die 2 mokkels eruit gaan, en ze winnen gewoon een vrijgeleide gvd 
Part of the game
tot nu toe (en voorgaande series) werd er geen probleem van gemaakt omdat het duidelijk was dat ze aan een race meededen ... that's the adrenaline rush ....

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:37:ik schaam me soms voor die Nederlanders, die dan keihard tegen die vietnamezen lopen te schreeuwen van 'faster fasterrrrRRRRRRR'
Part of the game

Vanaf de eerste aflevering al hoop ik dat die 2 mokkels eruit gaan, en ze winnen gewoon een vrijgeleide gvd
Hehehe, gelukkig ben ik niet de enige ...
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 22:37:amir en jimmy
Ook mijn favorieten...