Partyflock
 
Forumonderwerp · 848119
­ Nederland
hallo,

Na vette verhalen gehoord te hebben over het Sonar festival in Barcelona,ken ik het dit jaar eens zelf meemake :) Alleen veel vragen staan bij mij nog open..dus aan degenen die dit festival al een keer hebben beleefd,wil ik vragen wat hun voorbereidingen/ervaringen zijn geweest wat betreft b.v. kaartjes,locaties enzv.!
De reis en hotel zijn al geboekt,of ik er goed aan heb gedaan om een hotel midden op de Ramblas te nemen weet ik dus nie,dat moet blijken!
ik heb er iig heelveel zin in.

alvast bedankt voor de info !

Greetz..
Sonár lijkt me wel weer errug vet worden!

Barcelona + feesten met goede muziek, wat wil je nog meer?

Ga lekker van de 14e tot en met de 19, vlucht en hotel al geregeld, dichtbij het strand en dichtbij het centrum. Barcelona is redelijk te doen door stukken te lopen.

Sonár tickets regel ik via een maat van me die in Barcelona woont. Is inderdaad wel redelijk duur, €130... Maar ja, in Nederland is uitgaan altijd duur. Om een simpel clubje binnen te komen betaal je tegenwoordig al meer dan €10, dus haalt het uit. ^_^
Uitspraak van Deep Zero op vrijdag 21 april 2006 om 16:19:
Uitspraak van Charlottchen op vrijdag 21 april 2006 om 01:13:
Haha... die hebben wij ook gezocht 3 jaar geleden... ALLE stranden afgeweest, maar die beach party was nergens te vinden

ik heb ze even gevraagd

Slimmerd, dan heb je in ieder geval geen urenlange strandwandeling in het verschiet ;-)

Maar door schade en schande wordt men wijs toch? :-D
 
Sven Väth at Club Fellini

This Friday, June 17, one of the world’s best DJ’s is visiting Barcelona to play in Club Fellini as part of his “The Sound of the Fifth Season” World Tour.

Sven Väth, #3 on the world’s techno DJ list, will hit the decks in the El Salón de los Espejos (The Mirror Room). He was originally scheduled to play in La Terrazza but as the l’Ajuntament de Barcelona temporarily shut down Barcelona’s most popular open air club, due to complaining neighbors after their summer opening party 2 weeks ago, their programming is transferred to the sister club Fellini at Las Ramblas 27.
^ ^ ^
wat jammer....



de tijden zijn nu ook bekend:

http://www.sonar.es/2006/eng/prog/concerts.cfm
laatste aanpassing
Oe eens even kijken!! Ben benieuwd!
Ik weet wel wat ik ga doen denk ik.. Sowieso geen passe partout, dat weet ik wel!

Maar aardig :):)

Ben meer benieuwd nog naar alle andere clubs etc.!
Ook begint deze week een nieuwe donderdags-party hier in de stad : RAUM

Voor de eerste 4 weken hebben ze leuke gigs geboekt

opening a.s. donderdag : Richard Bartz
de week er op : Duoteque
daarna : Trick & Kubic, Basteroid, Virgin Helena

tref de promotor morgen, probeer wel iets te weten te komen wat ze gaan doen in de Sonar week.

meer info: www.raum.es
Heb de tijden eens bekeken en denk ook dat het voor mij geen passe partout wordt. De zaterdag gaat het worden denkik! Isolee :cheer:
Uitspraak van Deep Zero op maandag 24 april 2006 om 19:55:
tref de promotor morgen, probeer wel iets te weten te komen wat ze gaan doen in de Sonar week.

Keep us posted 8)
 
Uitspraak van quesss op woensdag 19 april 2006 om 01:10:
Whaha, die hadden wij ook geboekt, maar bij navraag gister via mail, bleek dat er iets fout was gegaan bij de boeking en het dus niet geregeld was :s

Your booking is well made - exactly as you describe it :d
Dan heb jij dus geluk gehad! En jij hebt het ook via bookings.org gedaan?
 
Yesss
Jezus wat hebben sommige mensen toch ook veel geluk! Nouja ik heb het nu ook een beetje met een ander hotel, mag dus eigenlijk niet echt klagen :)
 
Uitspraak van quesss op dinsdag 25 april 2006 om 19:07:
Jezus wat hebben sommige mensen toch ook veel geluk!

hahaha sry!

Maar waarom geluk... Lag t niet aan je credit card ofzo?
Nee dat kan niet. Want Easyjet had wel gewoon het geld van mn credit card afgeschreven, dus had het hun ook moeten lukken.
En het hotel dat ik nu geboekt heb, kon ook meteen een nacht van mijn card afschrijven en dat is wel meteen rond.
Misschien lag het wel aan de website bookings.org, want die doen natuurlijk boekingen voor heel veel hotels en ben ik net degene geweest die pech heeft gehad dmv een vergeten boeking ofzo... :s
Oeeeh, gister even alle opties op een rijtje gezet.. Begint wel te kriebelen hoor!!

Wij doen alleen de 16e (vrijdag) Sonar by night........

Voor de rest hebben we eigenlijk ook voor elke dag wel iets gevonden,.. maarja daar wil ik me ook niet teveel aan vasthouden..

15-6 RAUM feestje
16-6 Sonar by Night (De Pub, naar alle waarschijnlijkheid)
17-6 Club Fellini (o.a. Sven Väth/Steve Bug)
18-6 Kompakt Beachparty
19-6 Chillen
20-6 Vliegen


Aaargh, te heerlijk. Zo'n ideetje hadden wij eigenlijk :cheer:
 
ZOiets gaan wij ook ongeveer doen :cheer:
Heb nu gehoord dat Terrazza TOCH de Vaeth party houdt... houdt jullie wel op de hoogte!

RAUM Party donderdag: Mobilee crowd (Anja Schneider, Sebo K, Pan Pot, Gummi HZ en andere artiesten van dit label)

RAUM Party zondag: wordt heeeeel vet, mag het nog niet verklappen.
Ik ga probably voor de zaterdag. Isolee staat al echt lang op mn verlanglijstje om te zien. Voor de rest nog maar even uitzoeken........isr geen spaanse versie van partyflock? :p
Oeh, even in de gaten houden dus :)

Handig hoor, van die mensen die altijd overal van op de hoogte zijn :)
Niks mis mee................ ;)

Zondag dus ook een RAUM party?? Maar die Kompakt beachparty dan? Daar zeg ik namelijk ook U tegen! :9
Uitspraak van Pleun op donderdag 27 april 2006 om 19:46:
Zondag dus ook een RAUM party??

ja, met de Sonar week ook zondag...

als je dus van minimal houdt even in de gaten houden, ja;-)

De beachparty begint om 16 uur, en RAUM niet voor 23

lukt toch! -lol-
Werkzaam bij Kørknapen
Artiest {SHOWLIST artist 61786, 14781}
Uitspraak van Deep Zero op donderdag 27 april 2006 om 19:27:
Heb nu gehoord dat Terrazza TOCH de Vaeth party houdt... houdt jullie wel op de hoogte!

RAUM Party donderdag: Mobilee crowd (Anja Schneider, Sebo K, Pan Pot, Gummi HZ en andere artiesten van dit label)

RAUM Party zondag: wordt heeeeel vet, mag het nog niet verklappen.

hoi hoi anja schneider en sebo k! leuk! en laten we hopen dat het feest met vath en bug toch in la terrazza gehouden wordt, las elders al dat fellini een beetje de spaanse powerzone is, maar weet niet of dat echt zo is natuurlijk.. terrazza lijkt me heeeel mooi :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Deep Zero op donderdag 27 april 2006 om 19:27:
RAUM Party donderdag: Mobilee crowd (Anja Schneider, Sebo K, Pan Pot, Gummi HZ en andere artiesten van dit label)

plus Patrick Chardronnet
Uitspraak van Deep Zero op zondag 30 april 2006 om 13:16:
plus Patrick Chardronnet

waaaaaaaaaaaaaaaat?! whoehoe die wil ik al jaren zien! geweldig! dit weekje barcelona blijft maar beter worden!!! whoehoe
Ah men.. Nu het zonnetje hier eindelijk is doorgekomen...................................


Begint wel te kriebelen hoor..
beetje doodgebloed dit topic! zijn er nog leuke nieuwtjes??
ja Barca kampioen. ;)
Uitspraak van O:) Rob O:) op maandag 8 mei 2006 om 16:38:
ja Barca kampioen

yoooo.... wat een stoet gisteren:-)

nu nog "even" Arsenal verslaan en de stad staat helemaal op zijn kop!
Club Rotterdam 12 mei 2006

Lopazz speelt live, geen moeilijk knoppen draaien achter een laptop, dit is electrofunk ten top! Lopazz is Rock’n Roll! Met de singles “I need ya” en “blood” op Output records en eerdere releases op het Freundinnen label, Compost records, en zijn remixen voor/met Tiefschwarz, Captain Comatose, Luciano en Villalobos en zelf een clipje op MTV heeft hij zijn naam gevestigd. Lopazz wordt heter. Binnenkort verschijnt zijn debuutalbum op Get Physical Records. Deze editie is naast Lopazz, Maurits Westerik te gast, de bevlogen vocalist van GEM. GEM heeft momenteel een hit met het o zo aanstekelijke “Good To Know You”. Hij komt speciaal voor Helter Skelter naar Club Rotterdam.
Nou je kunt met de boot vanaf r'dam naar Barcelona varen :p
weet iemand ook nog een relaxede (nederlandse) kroeg ofzo om de wedstrijd Nederland - Ivoorkust te checken (16 juni om 18.00)? ik had al Bar Amsterdam gevonden, maar het zou fijn zijn als ik meerdere opties had...
laatste aanpassing
Uitspraak van Roger Gerressen op donderdag 11 mei 2006 om 14:46:
weet iemand ook nog een relaxede (nederlandse) kroeg ofzo om de wedstrijd Nederland - Ivoorkust te checken (16 juni om 18.00)? ik had al Bar Amsterdam gevonden, maar het zou fijn zijn als ik meerdere opties had...laatste aanpassing 11 mei 2006 14:46

Bar Amsterdam zou ook mijn tip zijn.... misschien dat Baja Beach Club ook iets doen (...maar dan toch liever Bar Amsterdam :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van Roger Gerressen op donderdag 11 mei 2006 om 14:46:
weet iemand ook nog een relaxede (nederlandse) kroeg ofzo om de wedstrijd Nederland - Ivoorkust te checken (16 juni om 18.00)? ik had al Bar Amsterdam gevonden, maar het zou fijn zijn als ik meerdere opties had...

Daar kwam ik inderdaad ook deze week achter, nadat ik daar (Door een Duitser) over getipt was. Die wedstrijd valt gewoon in de week dat ik daar ben. Dan zeker maar ff naar Bar Amsterdam gaan, want dat wil ik niet missen tussen de feestjes door.
Ik heb hier ff gevraagd....

er is nog een andere bar "Dow Jones" zit net om het hoekje van Bar Amsterdam - zenden ook NL voetbal uit.

Als het goed is komt het ook normaal op de spaanse tv (op het nieuwe kanaal "Sexta")
Uitspraak van Deep Zero op maandag 8 mei 2006 om 22:10:
yoooo.... wat een stoet gisteren

:yes:
Uitspraak van Deep Zero op maandag 8 mei 2006 om 22:10:
nu nog "even" Arsenal verslaan en de stad staat helemaal op zijn kop!

ja weer ja...Even rondje door de stad lopen woensdag :)
broertje van mijn flatmate heeft een ticket voor Parijs .... zijn baas heeft hem EUR 10.000 geboden en hij verkoopt niet!!! ... tjonge jonge...
 
de zaterdag sonar by night ziet er ook niet verkeerd uit!

22.30 :: dj :::: Ángel Molina (ES)
00.00 :: live :: Goldfrapp (Mute/UK)
01.00 :: dj :::: Ángel Molina (ES)
01.30 :: live :: The MFA (B-Pitch Control/UK)
02.30 :: dj :::: Miss Kittin (Nobody's Bizzness/FR)
04.15 :: live :: Modeselektor (B-Pitch Control/DE)
05.00 :: dj :::: Agoria (FR)


:respect:

beetje jammer dat die mensen die ik ken uit barcelona alleen van hiphop houden...nu moet ik iemand van mn maatjes uit nederland overhalen..
maargoed aan de andere kant...afgelopen 4 jaar met uitzondering van afgelopen jaar ook in mn eentje gegaan...dus tkan best eigenlijk:)
 
Uitspraak van Charlottchen op woensdag 12 april 2006 om 19:33:
Zorg dat je je ticket al hebt (is altijd snel uitverkocht), koop een passepartout,

hmm :/
kwas nou niet van plan 130E uit te gaan geven...
Oh ja en 's avonds kan je met bussen naar sonar by night, maar vaak staan er aan het begin van de avond enorme rijen en moet je heel lang wachten

maargoed...daar word je ook niet blij van :/

even kijken....gelukkig nog wel wat tijd om dingen goed te plannen!
Zozo michiel ook maar naar Barca?

Ik ga ook heen, maar zeker niet naar de echte Sonar avonden. 130 euries is veel geld en de line up niet heel erg boeiend. Kijk maar eens bij de club feesten die die week zijn, daar vermaak jij je denk ik ook meer.
Heb nog niks concreets gehoord van de Planet Rose avond op dinsdag, maar Darko had wel goede hoop dat het door zou gaan :D
 
Uitspraak van quesss op maandag 15 mei 2006 om 14:33:
Zozo michiel ook maar naar Barca?

ja man!
al jarenlang naar barca! (muv afgelopen jaar)

kben in 2003 naar sonarclub in barca geweest...........en heb me toen perfect vermaakt...maar toen ging ik in barca meer voor de vakantie/straatkunst en dergelijke.

Nu was mn plan puur om de feestjes te gaan.

Uitspraak van quesss op maandag 15 mei 2006 om 14:33:
Kijk maar eens bij de club feesten die die week zijn, daar vermaak jij je denk ik ook meer.

dat zal vast wel helemaal goedkomen:D
Ga nu ook voor een combinatievakantie heen, wil graag veel van Barca zien, maar natuurlijk ook veel naar feesten.

Vooral de Kompakt beachparty en dat feest in de Nitsa club wil ik graag zien, voor de rest zie ik daar wel hoe mn pet staat.
 
Wat betreft die Sonar kaarten, kun je die echt alleen maar met Credit Card betalen, aangezien mij aanvraag voor zo'n kaart is afgewezen om 1 of andere vage reden. :[
Ik denk dat een credit card de enige mogelijkheid is om kaarten te kopen in het buitenland. Maar kijk eens op deze pagina: http://www.sonar.es/2006/eng/infoticket.cfm hier staat ook een telefoonnummer bij van een ticketoffice en die kunnen je denk ik wel meer info geven.
 
Yesss. thx, k had een mailtje gestuurd, maar d8 vraag het hier ook ff :)
best wel fucked up met die kaarten,moet je egt een creditcard voor hebben.Ikzelf heb geen creditcard,had het via de de card van iemand anders gedaan,alles ingevuld,schijnt de mogelijk om de kaarten op te sturen naar nederland,helemaal niet te kunnen...enige optie is om ze te betalen,en de tickets bij een tickaticket kantoor in Barcelona op te halen,op vertoon van je legetimatie,je bestelnummer,en je creditcard....slechte service dus....