Partyflock
 
Forumonderwerp · 840487
Artiest {SHOWLIST artist 50636, 66688}
Alliance of Brutality presents: Mind Machine

Op zaterdag 4 maart 2006 zal de Harmoniezaal te Tegelen omgetoverd worden tot een heus hardcoremachine. Stap in de machine die jouw kop totaal overhoop zal gooien. Geen avond met hardstyle, trance of andere poespas. Gewoon hardcore in zijn breedste vorm. Hiervoor heeft Alliance of Brutality enkele extreem harde artiesten opgeroepen om de Mind Machine te besturen.

Niemand minder dan Peaky Pounder (FIN) zal de ruige industriele kant van de hardcore op zich nemen. Hij staat bekend van zijn fameuze, ruwe optredens op Club r_AW, Thunderdome, DefQon.1 en Mysteryland en zal deze avond de machine in gaan stellen op rauwe industriële geluiden.

Ook D-Passion zal op deze avond aan de knoppen van de machine gaan zitten. Hij staat garant voor flink wat minuten stevige hardcore met darkcore en industrial invloeden. D-Passion heeft zijn kunsten vertoond op feesten als Masters of Hardcore, Raving Nightmare en Hellbound en zal jouw oren dit keer gaan martelen met duistere hardcore waar je U tegen zegt.

Als laatste heeft de organisatie iemand weten te strikken die wel weet hoe je een snoeihard feest af moet sluiten. Niemand minder dan Unexist 🇮🇹, o.a. gedraait op Masters of Hardcore, Q-Base en Dominator, zal de machine op een snelle en snoeiharde manier instellen waardoor jouw schedel en alles wat daar in zit helemaal door elkaar wordt geschud.

Naast de 3 bekende pioniers zullen nog 4 andere artiesten, beter bekend als lokale talenten, de avond en nacht vullen met mega harde kicks en snerpende bassen.
Zo zal er een exclusieve battle plaatsvinden tussen Anathema en Brainlock. Verwacht geen blije, vrolijke melodieën. Deze 2 lokale helden zullen je trakteren op een ruige industriële set.
Naast de battle zullen ook Scorpion, Xr-cist en Brutal J. laten zien waar ze voor staan.
Xr-cist, welbekend van Xtreme Battle Royale en Xtreme Ear Damage, zal een stevige hardcore set weggeven, Scorpion (wellicht bekend van Dutch Rave) zal je oren trakteren op vadsige hardcore en Brutal J. zal de avond openen met een fucking harde schranz set.


Mind Machine

Zaterdag 4 maart 2006
21.00 – 04.00
Muziekhoes (voorheen Harmoniezaal)
Tegelen

Line-up:
Peaky Pounder (FIN) ;)
D-Passion
Unexist 🇮🇹
Anathema
Brainlock
Scorpion
Brutal J.
Xr-cist

Muziekstijlen:
industrial hardcore, hardcore, schranz, tekno

Prijs:
VVK: € 10,-
Deurprijs: € 15,-

Kaarten:
Kaarten zullen vanaf dinsdag 17 januari verkrijgbaar zijn bij:
- Sounds Poptotaalzaak (Venlo)
- Timmermans (Tegelen)
- Music Store (Roermond)
- Film Station (Maasbree)
- Mikro Shop (Horst)
- Bullseye (Venray)

Minimum leeftijd is 17 jaar.



Muziekstijlen:
industrial hardcore, hardcore, schranz, tekno :kwijl:

Leuk concept, 't is dat ik verplicht mee moet naar QT anders was ik zeker even een kijkje komen nemen!!
verplicht?

dat kan toch niet ;)

de anderen zouden verplicht mee moeten naar dit feest ;P
hebbie geluk, dan ben ik nog net niet op vakantie ;)
hoe staat ut trouwens met de kaartverkoop ??
wat ik begrepen heb (ik heb het maar van 2 verkoopadressen gehoort) loopt het redelijk goed :) vooral als je bedenkt dat het meestal pas 2 weken van te voren een beetje gaat lopen

dus... wees niet bang... er zijn nog kaarten ;) maar wacht niet tot het laatste moment want dat kan fataal zijn, ghehe ;P
 
marketingtrucjes van isaac ook altijd :no:
beter als helemaal nix aan marketing doen

;)
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op donderdag 9 februari 2006 om 19:25:
waar blijft me gastenlijst-plaats isaac?

ehe....? :)
haha ik kan me geen reden bedenken waarom JULLIE nou een gastenlijstplaats zouden moeten krijgen :)
Uitspraak van Isaac Fisherman op vrijdag 10 februari 2006 om 18:44:
haha ik kan me geen reden bedenken waarom JULLIE nou een gastenlijstplaats zouden moeten krijgen

ik zeg: Industrial Techniks, Revenge B)

;P
laatste aanpassing
jah... wat boeit dat? :P

ik krijg bij jullie toch niet betaald ofzo ;)

jullie moeten blij zijn dat IK naar JULLIE kom ;P

hahahaha :D
 
ach verek toch keal :)
heeft nix met kapsones te maken ;)

maar met logica :)
ja ja en hoe zit het nu die vent van de harmoniezaal die is bijna over de kop en heeft alle verder zaaken afgebeld en als ie de failit is krijgen we het geld terug van de kaarten dit was ook nog eens op l1 geweest wie weet meer
we hebben contact met hem opgenomen en alles gaat gewoon door!

dus, kopen die tickets :)
oke dan had ook al info gekrijgen ben weer op de hoogte
gelukkig...stel je voor zeg....nu nog een andere locatie moete gaan zoeke..is ook nie egt ideaal
Zou wel vrij lullig zijn idd joa... weet nog niet of ik aanwezig ga zijn die avond. Ben persoonlijk niet echt een Darkcore, Industrial Hardcore, Terror liefhebber. Af en toe een nummertjes vind ik wel chill... Maar hele avond :no: Zit momenteel ook een beetje in een soort van geldcrisis :no: Maybe next time...
laatste aanpassing
Oh jawel...met een line-up waarin Peaky Pounder, D-Passion en Unexist staan...dan kom ik egt wel :P
wou ik maar zeggen :)

en het is sowieso niet alleen maar industrial he... de enige die industrial hardcore gaan draaien zijn Brainlock en ik en Peaky..

Unexist draait gewoon lompe snellere hardcore en D-Passion draait een kruising tussen hardcore, industrial en darkcore...

verder draaien Scorpion en Xrcist ook minder industrieel dan de rest

en wat is 10 euro nou? ;)
oeh baby,

Dat wordt leuk :d

heb er zin in kindskaeg ;)
ghehe :D

het wordt trouwens ook een beetje mijn verjaardagsfeestje :D
Uitspraak van Isaac Fisherman op vrijdag 24 februari 2006 om 09:27:
het wordt trouwens ook een beetje mijn verjaardagsfeestje

Gefeliciteerd alvast, helaas ben ik niet aanwezig die avond :(
 
Werkzaam bij De Splinter
Artiest By-pass
isaac!!
heb er ook wel zin in!
trouwens....gefeliciteerd he!
ik heb vandag 2kaarten gekocht ik heb er ook wel zin in
mooizo :)

danku joost!

de timetable is trouwens ook al bekend en zal spoedig hier volgen :)
 
kweet nog niet zo zeker of ik daar ben isaac...

animo is laag, fuckin kutscholieren zonder geld :9
ik twijfel ook nog over mijn aanwezigheid :S
Artiest {SHOWLIST artist 1122, 25408, 45661, 24975, 2313, 28698}
haha... slappe excuses hoor, sjonge jonge...
Heb je een lage entree, EN een vette line up, EN vet geluid.. krijg je nog dit gezeur..
Als je echt wil, ben je er.. en dat is wat we zoeken, mensen die er voor gaan..!
En de mensen die carnaval echt belangrijker vinden, tja.. die komen maar niet.. :p heb nooit carnaval nodig om gek te doen, ben altijd gek.. haha

If u are a die-hard, i'll see u next saturday..!!

laaaaaterzzz..
hmsz....eerst ff afwachten wat de rest van de groep doet :P
Uitspraak van Dj/Producer Erick de Wit op maandag 27 februari 2006 om 18:13:
haha... slappe excuses hoor, sjonge jonge...
Heb je een lage entree, EN een vette line up, EN vet geluid.. krijg je nog dit gezeur..
Als je echt wil, ben je er.. en dat is wat we zoeken, mensen die er voor gaan..!
ik moet je idd wel gelijk geven jah

je noemt factoren op die zeker kloppen... wat is 10 euro nou?

koop je toch een keertje geen wiet (of andere middelen)

dus... als je echt wilt kom je ook gewoon ;)
Anathema of Brainlock... ff vraagje...
Is het toegestaan een digitale camera mee te nemen om foto's te maken?!
Zie jullie zaterdag :yes:
k danne royke..! ja, er komen meerderen met digicam als het goed is, ik in elk geval.. ;p
Ik zie jullie zaterdag..!
Uitspraak van Isaac Fisherman op donderdag 23 februari 2006 om 18:14:
en het is sowieso niet alleen maar industrial he... de enige die industrial hardcore gaan draaien zijn Brainlock en ik en Peaky..

Unexist draait gewoon lompe snellere hardcore en D-Passion draait een kruising tussen hardcore, industrial en darkcore...

hahaha en jij bent dj? veel verstand heb je er in ieder geval niet van (Y)

peaky pounder industrial??
lompe snellere hardcore??
kruising hardcore, industrial en darkcore?? <- D-passion??
 
Uitspraak van Jasper © op woensdag 1 maart 2006 om 18:31:

en het is sowieso niet alleen maar industrial he... de enige die industrial hardcore gaan draaien zijn Brainlock en ik en Peaky..

Unexist draait gewoon lompe snellere hardcore en D-Passion draait een kruising tussen hardcore, industrial en darkcore...

hahaha en jij bent dj? veel verstand heb je er in ieder geval niet van (Y)

peaky pounder industrial??
lompe snellere hardcore??
kruising hardcore, industrial en darkcore?? <- D-passion??


jij bent dj?

kneus...

kijk jezelf eens...
laatste aanpassing
Ik ben zaterdag aanwezig als het goed is :D
Met een digitale camera :yes:
 
Rustig Joost :bier:
 
Flink Bloaze :woop:
 
Uitspraak van Dj/Producer Erick de Wit op maandag 27 februari 2006 om 18:13:
haha... slappe excuses hoor, sjonge jonge...
Heb je een lage entree, EN een vette line up, EN vet geluid.. krijg je nog dit gezeur..
Als je echt wil, ben je er.. en dat is wat we zoeken, mensen die er voor gaan..!
En de mensen die carnaval echt belangrijker vinden, tja.. die komen maar niet.. heb nooit carnaval nodig om gek te doen, ben altijd gek.. haha

If u are a die-hard, i'll see u next saturday..!!

laaaaaterzzz..

wtf man, ga een eitje bakken :S
alsof jij voor mij bepaald dat ik die-hard ben of niet, sukkel..

tis niet die 10 euro, tis ook nog een treinreis (retour)
tis ook nog drank daar..
tis ook nog dat vrienden geen zin hebben om mee te gaan
en tis ook nog dat jij gewoon je bakkes moet houden
laatste aanpassing
haha.. je zal best die hard zijn, maar om je frustraties hier te uiten als je zelf geen geld hebt vind ik een beetje simpel, ik probeer iets tofs voor jullie op poten te zetten.. meer niet.. en als je er zin in hebt, kom je, heb je geen geld, moet je niet hier gaan liggen zieken.. want daar kan ik nix aan doen..
tot zaterdag, of niet.. i don't care...!
ward... niet zo ruig praten kerel ;)

erick heeft opzich ook wel gelijk... veel mensen praten eerst ruig dat ze komen en laterna laten ze het simpel afweten ;)

verder haha
waar maakt Brainlock zich druk over ??
net alsof jij een slechtere avond hebt als zo'n persoon niet komt....
gewoon die komt, die komt...daarmee klaar
vet wordt het toch wel :P
Uitspraak van Jasper © op woensdag 1 maart 2006 om 18:31:
hahaha en jij bent dj? veel verstand heb je er in ieder geval niet van

peaky pounder industrial??
lompe snellere hardcore??
kruising hardcore, industrial en darkcore?? <- D-passion??
kerel... dit was gewoon ff uitleg in een notendop

moet tegenwoordig dan alles voorgekauwd worden?

peaky is op deze avond tegenover alle andere dj's het meest industrieel, unexist IS gewoon lekker lomp (lees: snel) raggen en de stijl van d-passion is dus echt wel die kruising wat ik zei he :)

gewoon d-passion style... zoals het genoemd wordt :)
 
Uitspraak van Dj/Producer Erick de Wit op donderdag 2 maart 2006 om 12:07:
haha.. je zal best die hard zijn, maar om je frustraties hier te uiten als je zelf geen geld hebt vind ik een beetje simpel, ik probeer iets tofs voor jullie op poten te zetten.. meer niet.. en als je er zin in hebt, kom je, heb je geen geld, moet je niet hier gaan liggen zieken.. want daar kan ik nix aan doen..
tot zaterdag, of niet.. i don't care...!

ik ziek op jou, en op niets anders

misschien iets te fel...blalala
Uitspraak van Dj/Producer Erick de Wit op donderdag 2 maart 2006 om 12:07:
haha.. je zal best die hard zijn, maar om je frustraties hier te uiten als je zelf geen geld hebt vind ik een beetje simpel, ik probeer iets tofs voor jullie op poten te zetten.. meer niet.. en als je er zin in hebt, kom je, heb je geen geld, moet je niet hier gaan liggen zieken.. want daar kan ik nix aan doen..
tot zaterdag, of niet.. i don't care...!

28? :X

maar goed, on-topic:
vrees dat ik het niet ga halen, hoe graag ik hier ook heen wil :(

degenen die gaan veel plezier natuurlijk :D