Partyflock
 
Forumonderwerp · 836346
­ Nederland
 
Wat vinden jullie ervan dat er een camera verbod is op grote feesten zoals MOH?
Ik vind 't maar niets dat je op 't feest zelf dan een camera moet kopen, en dat je geen foto's mag maken met je eigen camera..

Of is daar een speciale reden voor?
geld sowieso

en het decor en artiesten en alles wat daar te zien valt
is een creatie van Art of Dance. Dat mag dus niet zonder toestemming gefotografeerd worden, en aan andere getoond worden.

Als je dus betaald voor camera daar, betaal je ook voor de rechten eigenlijk..
nouww ik krieg m ook altijd mee na binnen
 
Belachelijk gewoon ik maak graag mn eigen fotos!!Dan als er wat mislukken,komen ze in ieder geval niet op internet!!!!Dus ik vind dat je gewoon een camera bij moet mogen hebben,en anders stop ik m wel in mn kruis hahahaha!!
Is toch leuk voor later denk ik altijd maar,en daar een camera kopen ik peins er niet over!!!!
Kaartjes zijn tegenwoordig al duur zat!!!Dat ze daar maar wat aan veranderen!!Vroeger kon je voor 50 gulden naar een feest nou dat zit er nu bijna niet meer in!!
Nou das mijn mening...!!
Doei xxx Chantal
Boeie je komt voor het feest.anders zoek je een fotograaf op.
ja alsof ik zin heb om die aan te spreken ;P

had ff gemailt of je zo'n ingepakt wegwerp ding mag meenemen..kreeg dit als antwoord;
Zo tegen de avond vanavond zullen we een bericht op de site plaatsen met de
laatste info.
ja khoop dat de tijdtafel er ook bijzit:9
gewoon ziek oe gierig ze zijn
Uitspraak van Mel B) op maandag 13 februari 2006 om 11:54:
ja khoop dat de tijdtafel er ook bijzit

Die zit er bij ;)

"De timetable en de laatste wetenswaardigheden vind je vanaf volgende week op de website."
CAMERA'S
Het is toegestaan digitale camera's mee te nemen. Echter grote proffesionele camera's en videocamera's zijn niet toegestaan.


Bron: MOHRadio site.
dus dan mag een wegwerp toestel ook:9

Don't dress up like a fucking wazi, you will be refused at the door ...Party people only !!!


:respect: :d
laatste aanpassing
denk wel dat ik foto toestel mee neem dan
laatste aanpassing
Ja ik neem hem ook mee
 
Artiest D-Chrisis
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:56:
Of is daar een speciale reden voor?

Geld
vage zooi allemaal dus de organisaties praten elkaar dus tegen als ik dit zo lees MOH zegt ja en art of dance nee! :s ik probeer het gewoon
Uitspraak van Denaro op maandag 13 februari 2006 om 13:35:
CAMERA'S
Het is toegestaan digitale camera's mee te nemen. Echter grote proffesionele camera's en videocamera's zijn niet toegestaan

Zelfde staat op de artofdance website :D

:yes: Camera gaat dus zeker mee :D:D
fotos maken :cheer:

(Y)
Uitspraak van Mel B) op maandag 13 februari 2006 om 14:37:
Don't dress up like a fucking wazi, you will be refused at the door ...Party people only !!!

Hopen dat ze zich daar dan ook is goed aan gaan houde!! en dat ze is wa gaan doen aan die kut pogo!!

camera neem ik zoiezo nie mee!! loop je heel de tijd met da kloteding rond!! worde genoeg fotos gemaakt!! anders zoek ik wel iemand met camera :P
laatste aanpassing
slaat nerges op tegewoordig zijn de cameras op mobiele telefoons al zo goed dat je daar al best goeeje fotos mee kunt make dus wrom mag jew dan geen camera mee neme :s
Uitspraak van stan_renkens op dinsdag 14 februari 2006 om 13:37:
slaat nerges op tegewoordig zijn de cameras op mobiele telefoons al zo goed dat je daar al best goeeje fotos mee kunt make dus wrom mag jew dan geen camera mee neme

op komende moh mag je WEL je digi camera mee nemen, alleen je profesionele niet..
Uitspraak van stan_renkens op dinsdag 14 februari 2006 om 13:37:
tegewoordig zijn de cameras op mobiele telefoons al zo goed dat je daar al best goeeje fotos mee kunt make

:/ vergelijk die van jouw telefoon maar eens met een echte 5mp digicam dan.. Ik weet dan wel waar ik voor ga :)

Maar op MoH mag het gewoon. Vind het wel raar dat ze eerst in mailtjes scrhijven van niet :S Zullen wel teveel klachtenmails terug hebben gehad :D (inclusief die van mij :D)
Uitspraak van Kunzie op dinsdag 14 februari 2006 om 14:24:
Maar op MoH mag het gewoon

jup las het ook vandaga in n art of dance mail met de laatste info...

wel relax!!

ma ze zullen idd veel klachten hebben gekregen...bedankt klagers :respect:

:9
Er zullen dit keer op MOH dus zeeeeer veel foto's gemaakt worden?:P hehe
Wij nemen altijd overal onze digitale camera mee naar binnen.
Soms zeuren ze wel eens, maar dan zeg je gewoon dat je m in je zak laat.
Tot nu toe overal filmpjes en fotos van onze bezochte feesten.
 
Wij hebben ook dankbaar gebruik gemaakt van de regel en hebben erg veel party pics geschoten, wanneer we de boel uitgezocht hebben komen ze op onze website (zie profiel).
doet mij nie veel ik maak meestal 1 party picture daar en dat was het.
die ik overigens bij MOH vergeten ben :(
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:56:
Wat vinden jullie ervan dat er een camera verbod is op grote feesten zoals MOH?

is gelul want mocht op masters gewoon me digitale camara mee naar binnen nemen ze zeiden er niks van
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 20:06:
Belachelijk gewoon ik maak graag mn eigen fotos!!Dan als er wat mislukken,komen ze in ieder geval niet op internet!!!!Dus ik vind dat je gewoon een camera bij moet mogen hebben,en anders stop ik m wel in mn kruis hahahaha!!

zozo weet niet wat voor uitgerekt kruis jij heb :S maare anders denk ik dat ze hemgauw gevonden hebben
ga nie mee zon ding tussen mn ballen zitten
Vind dat er 5 fotograven van sites rondlopen wel genoeg, het is een feest geen toeristische attraktie.

Zie steeds vaker mensen meer met hun telefoon filmen, foto's maken, dus een camera verbod is ook niet echt lastig meer he.
kan er ook geen n8 wakker van liggen
Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op donderdag 23 februari 2006 om 09:39:
ga nie mee zon ding tussen mn ballen zitten

da past nie de jouwe is zo lekker groot mmm
 
sowieso dom om 'm tussen je ballen te stoppen...
welke idi-jood doet dat nou?:frusty:
 
camera of niet !!! moh was vet !!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:53:
is gelul want mocht op masters gewoon me digitale camara mee naar binnen nemen ze zeiden er niks van

Dit misschien omdat het bij MOH toegestaan was ze gewoon mee naar binnen te mogen nemen?!
 
bijvoorbeeld... soms heb je wel eens van die dingen:9
:respect:
 
Uitspraak van Little-J op zaterdag 25 februari 2006 om 00:43:
Dit misschien omdat het bij MOH toegestaan was ze gewoon mee naar binnen te mogen nemen?!

dat zou kunnen jah want niet op alle feesten mag je een digitale camara mee naar binnen nemen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 14:29:
dat zou kunnen jah want niet op alle feesten mag je een digitale camara mee naar binnen nemen.

Goh... Zou je dat nou echt menen :P ?!
Oud nieuws ?!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 14:29:
dat zou kunnen jah want niet op alle feesten mag je een digitale camara mee naar binnen nemen.

vink buitegewoon triets
 
nou ik neem altijd een wegwerpcameratje mee!!
en heb nooit gehoord dat het niet mee naar binnen mag!
en