Partyflock
 
Forumonderwerp · 833264
ik heb al heel lang dat ik steeds toevallig dubbele getallen zie, dat begon toen ik een keer een groep geesten zag, en dat is nooit meer weg gegaan
heb na een jaar of 5 toen ik weer een paar geesten zag aan ze gevraagd of zij dat doen, en kreeg een bizar antwoordt
eigenlijk een antwoordt op alles wat ik wou weten, ik wist ineens alles van mn hele leven te herinneren, en te verklaren
ik vraag me af of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt
er zijn wel heel veel mensen die ik ken die ook altijd dubbele getallen zien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 20:39:
op de afstandsbediening gaan zitten zeker

Haha :d nee die lag voor me :dood:
Verklaring graag O:)
 
Uitspraak van Ata op woensdag 5 april 2006 om 20:47:
Verklaring graag

Caspar het Spookje misschien die de TV uit heeft gezet? b)
Uitspraak van Ata op woensdag 5 april 2006 om 20:47:
Verklaring graag

sleeptimer...
 
kijk dit is iets waarmee je niet op een forum moet kome
ga naar een spirituele site
er zijn mense die fake verhaaltjes vertelle
en dat is soms nogal jammer
er zijn mensen die wel in het hiernamaals geloven
en er zijn er een heleboel die denke wtf
ik geloof het wel want die dinge zitte in me familie
en geloof me ik heb para dinge mee gemaakt en ik was toevallig altijd nugter
maar voor je vragen ken je dus bij site's terecht en hier zijn weinag mense die er vanaf weten;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 17:05:
kijk dit is iets waarmee je niet op een forum moet kome

??
wat maakt jou t uit wat ik op pf zet
ik vind t wel leuk om te weten wie er op pf ook zulke dingen ziet
zijn er niet veel, maar ze zijn er wel
maar natuurlijk meer nutteloze opmerkingen , zoals ook die van jou
 
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 11 april 2006 om 22:17:
zijn er niet veel, maar ze zijn er wel

:yes: ik ben er ook zo een, maar ik voel ze eerder dan dat ik ze zie.. en daar heb ik geen drugs voor nodig
laatste aanpassing
 
btw 22:22 :D
ik heb er ook geen drugs voor nodig
ben er alweer een tijdje mee gekapt
ook gestopt met roken en blowen
maar lsd en paddo's zal ik toch nog wel eens doen
dat is gewoon leuk om af en toe te doen
 
trouwens.... een vraagje..???

wanneer komt het op tv een documentaire dat gaat het over de geesten???
zoja welke zender..????

laat me maar eens wat horend...
alvast bedankt..!

groetjes
 
dubbele getallen die zie ik ook als ik genoeg drank of pillen gebruik das niet gek maar ja ik heb dagelijks met geesten te maken en er een aantal weten vast te leggen op foto en voor de lui die niet in geesten geloven die hebben ofwel nog nix meegemaakt of een aangetaste verlichtingskwaliteit door veel karma en zal je ze dus niet zien maar als je dat dus wel heb dan dan weet je dat alles leeft en een spirit heeft bomen planten dieren en zelfs stenen, zonder een geest ben je nix dan een homp vlees en als je niet snel bewust word van wat ik hier uitleg dan zal je waarschijnlijk na dit leven als je pech heb een steen of rots of dier worden en dan kan t wel 30 000 jaar duren voor dat je geest weer een zeer kostbaar menselijk lichaam krijgt maar ja je moet tot dit inzicht verlicht raken en dat lukt niet als je mij niet geloofd waarschijnlijk. succes
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:21:
ik ben er ook zo een, maar ik voel ze eerder dan dat ik ze zie.. en daar heb ik geen drugs voor nodig

nee maar je heb wel andere attachments je neemt vast wel medicijnen of drinkt of overmatige lust of nog erger wie weet.als je eenmaal openminded(verlicht bent) dan kan dat zich ontwikkelen bij mij gebeurde dat al met 15 jaar met paddo,s en met drugs ben je gevoeliger en kunnen er deurtjes opengaan in je hoofd dus voel je niet beter omdat iemand anders wel is wat gebruikt want er zijn mensen die wel sterk zijn om alles te doen zonder hun leven te vergallen of verslaafd te raken. Alle gehechtheden emoties/en verlangens moet men opgeven om te kunnen stijgen maar goed, zoek t zelf Falun dafa.nl succes
 
onzin :S
 
wa voor drugs gebruikte gij??

snapte!
Ik weet het niet hoor!!!
Of ik daar in moet geloven, maar goed moet wel eerlijk bekennen ooit een weddenschap gemaakt te hebben met iemand.
Onder het mom van (overigens naar een lang en diep gesprek over leven naar de dood) dat wanneer hij langer zou leven ik eerder zou overlijden en er iets zou zijn:"ik iets van mij zou laten horen"
En wanneer hij eerder zou overlijden en er een hiernamaals zou zijn:"hij iets van hem zou laten horen/zien:
Hij (= mijn vader), ben in het begin naar zijn overlijden door zo'n onnozele weddenschap erg bang geweest, moet er niet aan denken zeg, om hem opeens voor me te zien, geloof dat ik gek wordt....
Maar goed nu naar bijna 5 jaar hem nog nooit gezien te hebben, dus of er een hiernamaals is??? ik weet het niet..
Geloof best dat er wat is, maar ja wat????
Heb nog nooit dingen gezien, dingen gehoord of dingen opgevangen die ik kon aanmerken als een teken van iets!!
Terwijl de afspraak er wel was, dus nee ik weet het niet!!!
Misschien ben ik te nuchter voor zulke dingen, ik weet het niet..
Alhoewel ik in het begin heel erg bang was, maar dat kwam doordat ik een weddenschap had afgesloten die ik liever niet had gemaakt, toen puntje bij paaltje kwam!!!!!
laatste aanpassing
 
geesten laten jullie wel met rust en jullie moeten ook hun rust laten.. dan niks aan de hand..
 
Uitspraak van Roger willem Cornelis op donderdag 30 maart 2006 om 15:07:
Goed wie heeft een verklaring... laatste aanpassing 30 maart 2006 15:08

Nou ik weet wat jij heb gezien en ik zag t 6 jaar terug en meen dat jij falun (roterende enegie mechanismen) heb gezien ik maak daar uit op dat ze komen omdat de tijd zeer kostbaar is om jou te leiden naar een echte orthodoxe Fa omdat jij een voorbestemde relatie heb geluksvogel vind The original greatway Falun dafa cultivatie wijze van de buddha & Tao law en the original greatway
 
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 11 april 2006 om 22:17:
??
wat maakt jou t uit wat ik op pf zet
ik vind t wel leuk om te weten wie er op pf ook zulke dingen ziet
zijn er niet veel, maar ze zijn er wel
maar natuurlijk meer nutteloze opmerkingen , zoals ook die van jou

ik geloof dat ze het goed bedoelde, je kan het ook positief op vatten. :jaja:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 april 2006 om 02:28:
die hebben ofwel nog nix meegemaakt of een aangetaste verlichtingskwaliteit door veel karma en zal je ze dus niet zien maar als je dat dus wel heb dan dan weet je dat alles leeft en een spirit heeft bomen planten dieren en zelfs stenen, zonder een geest ben je nix dan een homp vlees

wat bedoel je dan met verlichtings kwaliteit???

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 april 2006 om 02:41:
nee maar je heb wel andere attachments je neemt vast wel medicijnen of drinkt of overmatige lust of nog erger wie weet.als je eenmaal openminded(verlicht bent) dan kan dat zich ontwikkelen bij mij gebeurde dat al met 15 jaar met paddo,s en met drugs ben je gevoeliger en kunnen er deurtjes opengaan in je hoofd dus voel je niet beter omdat iemand anders wel is wat gebruikt want er zijn mensen die wel sterk zijn om alles te doen zonder hun leven te vergallen of verslaafd te raken. Alle gehechtheden emoties/en verlangens moet men opgeven om te kunnen stijgen maar goed, zoek t zelf Falun dafa.nl succes

hahahahahaaaaa
hahahahahahahahahaaaa hbehehehehehehehe
wat een onzin zeg, jij bent echt de minst verlichte ziel hier op aarde, en bent echt vaak parra, zelfs trots vertellen dat je je psychiater zo gek lult, dat je dex amphetamine krijgt, en je zit zelf volop aan de drank en pep
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 april 2006 om 02:28:
dubbele getallen die zie ik ook als ik genoeg drank of pillen gebruik das niet gek maar ja ik heb dagelijks met geesten te maken en er een aantal weten vast te leggen op foto en voor de lui die niet in geesten geloven die hebben ofwel nog nix meegemaakt of een aangetaste verlichtingskwaliteit door veel karma en zal je ze dus niet zien maar als je dat dus wel heb dan dan weet je dat alles leeft en een spirit heeft bomen planten dieren en zelfs stenen, zonder een geest ben je nix dan een homp vlees en als je niet snel bewust word van wat ik hier uitleg dan zal je waarschijnlijk na dit leven als je pech heb een steen of rots of dier worden en dan kan t wel 30 000 jaar duren voor dat je geest weer een zeer kostbaar menselijk lichaam krijgt maar ja je moet tot dit inzicht verlicht raken en dat lukt niet als je mij niet geloofd waarschijnlijk. succes
.....................ehhhhhhhhhhhhhh wat bedoel je nou eigenlijk moeten we ook nog voor je zingen een boek over je schrijven of gewoon maar uitlachen doe toch is normaaal man geflipte arrogante paranoiede jongen
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 6 december 2005 om 21:07:
altijd dubbele getallen zien

dat is een symbolische refexie van de energieen
die zich in je bevinden.

zeker vaak 11 ?

of ook 33 ?
 
Uitspraak van Nanda op donderdag 20 april 2006 om 18:56:
of ook 33 ?

:yes: dat getal zie'k echt bizar vaak!
Kun je 'r mss wat meer over vertellen? kzie dat je numeroloog bent:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Nanda op donderdag 20 april 2006 om 18:56:
dat is een symbolische refexie van de energieen
die zich in je bevinden.

klopt wel een beetje

Uitspraak van Nanda op donderdag 20 april 2006 om 18:56:
zeker vaak 11 ?

daar begon t mee
vooral 1111
http://www.angelscribe.com/1111.html
ben ook niet de enige die er zo over denkt
 
pfffff wah onzinnnnnnnnnnnn gedoe allemaal
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:10:
pfffff wah onzinnnnnnnnnnnn gedoe allemaal

uhmm. tja
ik vind een opleiding boekhouden echte onzin
dat je zoiets leuk en/of interessamt kan vinden snap ik echt niet
maarja, ieder zn ding toch
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:22:
btw 22:22

Hey ja sorry hoor, maar dat zie ik zowat bijna iedere avond als ik op mijn wekker kijk, zonder opzet, vink wel freaky
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 17:51:
Hey ja sorry hoor, maar dat zie ik zowat bijna iedere avond als ik op mijn wekker kijk, zonder opzet, vink wel freaky

Ik heb dat de laatste tijd met 11.11
Bijna elke ochtend wanneer ik naar de wekker kijk staat dat getal er.
En zelfs op mijn laatste werkdag wanneer ik een afscheidmail had geschreven naar mijn collegas werd ie verzonden precies op 11.11
Vaag :S
 
doe normaal altijdherrie

iedere kunnen zelf uitkiezen voor hun eigen opleiding wat ze leuk vindt..voor goeie baan..

boekhouden is niet onzin.. hou je zelf bek..

ik heb dat over dat geesten.. waarom kunnen wekker zelfde tijd gaan kijken is dat zo belangrijk voor geesten??? ik vind dat onzin
 
Ik heb dat de laatste tijd met 11.11
Bijna elke ochtend wanneer ik naar de wekker kijk staat dat getal er.
En zelfs op mijn laatste werkdag wanneer ik een afscheidmail had geschreven naar mijn collegas werd ie verzonden precies op 11.11
Vaag

--------------------------

dat is gewoon toevalliggg....

de wereld draait..
tijd ook draait voor dagen en jaren.
nee ik zelf kan geen geeste zien maar ik voel dingen maar goed..


maar kan wel 1 jongen die dat ook heeft wat je ver telt..


maar ik zelf nee niets..
Uitspraak van vagepaul op zaterdag 22 april 2006 om 18:36:
nee ik zelf kan geen geeste zien maar ik voel dingen maar goed..


maar kan wel 1 jongen die dat ook heeft wat je ver telt..


maar ik zelf nee niets..

gelukkig maar paul, want anders zou je nog vager zijn.
 
Ik geloof ook zeker wel in geesten, er zweeft volgens mij genoeg in het rond. Heb ook genoeg gehoord en een aantal onverklaarbare dingen meegemaakt.
Maar ik praat er niet erg veel over, omdat er gewoon niet erg veel mensen in geloven. En mensen die er niet open voor staan, tjaaa waarom zal ik het die vertellen.
Over dit soort dingen kun je wel gesprekken voeren, maar moet je zelf denk ik meemaken.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:44:
En mensen die er niet open voor staan, tjaaa waarom zal ik het die vertellen.

(Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:44:
Over dit soort dingen kun je wel gesprekken voeren, maar moet je zelf denk ik meemaken.

Het meemaken ervan is handig, maar je kan ook gewoon vanuit jezelf erin verdiepen en erover denken. En als je het zelf wilt, kan je genoeg spirituele dingen meemaken.
 
ik geloof ook wel in geesten maar niet voor toevallig freaky tijd klok kijken of hetzelfde is..

ik ga niet geesten gesprek voeren echt niet...
omdat ik niet kan vertrouwen dan zal wel de kwade geest zijn he..!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 19:08:
ik ga niet geesten gesprek voeren echt niet...
omdat ik niet kan vertrouwen dan zal wel de kwade geest zijn he..!

Wees daar absoluut niet bang voor. Wij mensen hebben zelf veel meer in petto en krachten dan de zogenaamde 'geesten' hebben. Als jij zelf de angst opwekt of het negatieve energie is, kan het gebeuren dat het ook zeer negativiteit kan voorkomen. Als je zelf wilt dat dat niet gebeurt en geloofd in je eigen 'zijn' dan gebeurt dat ook niet.
 
ik ben echt wel bang voor geesten
als ik die zag dan schreeuw ik te heeeeeeeel erg hard.. zelfde als spin ..

ik wil wel graag me oude hond contact maar ik zie me hond nooit als geest
 
Ik heb wel eens gehad dat het volume van mijn stereotoren omhoog ging..je zag zo de cijfertjes omhoog gaan,terwijl ik mijn afstandbediening niet naast me had,maar op mijn bureau :S

Ik geloof erin dat er meer is..
 
Het mooie ervan is, het ís en BLIJFT speciaal, boeiend en interresant :)

Het verveelt eigenlijk nooit ;)
 
Ik heb wel eens gehad dat het volume van mijn stereotoren omhoog ging..je zag zo de cijfertjes omhoog gaan,terwijl ik mijn afstandbediening niet naast me had,maar op mijn bureau

Ik geloof erin dat er meer is..
-------------------


raar misschien geest wil je ff plagen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:24:
Ik heb dat de laatste tijd met 11.11

http://www.angelscribe.com/1111.html
wat hier staat geschreven klopt wel een beetje

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:26:
ik vind dat onzin

ik vind boekhouden niet interessant, maar dat jij dat wel doet is gewoon prima toch
iemand moet t doen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:26:
doe normaal altijdherrie

uhmmm... tja..,. hoe doe je dat???
en wat vind je normaal, en wat noem je gek?
leg me dat uit, en dan kan ik je vertellen of ik t ga proberen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:26:
boekhouden is niet onzin.. hou je zelf bek..

uhh.. nee
dit is mijn topic, en ik vraag toch ook niemand om zn bek te houden, juist omgedraaid.
maaar nee dus
ik hou niet mn bek

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:28:
dat is gewoon toevalliggg....

de wereld draait..
tijd ook draait voor dagen en jaren.

nee, dat heb je een klein beetje fout, t lijkt vaak zo te zijn, maar in (mijn) werkelijkheid, bestaat toeval niet (heel soms dan, maar dan is t toch vaak stiekum niet zo)
en uhh,.. de tijd, dat is gewoon een soort raar verslavende onzin, waar iemand ooit mee is begonnen, en nu kunnen we zeker niet meer zonder
nou ik wel hoor
helaas net niet altijd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:59:
Het meemaken ervan is handig, maar je kan ook gewoon vanuit jezelf erin verdiepen en erover denken. En als je het zelf wilt, kan je genoeg spirituele dingen meemaken.

paddo's en/of lsd, wil ook wel helpen
heel goed zelfs

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 20:42:
raar misschien geest wil je ff plagen

heb wel s plaag kabouters in huis
irritante mannetjes, die steeds iets verplaatsen, tijdens t klussen, zodat je constant aan t zoeken ben
maar ik heb er wat op verzonnen
laatste aanpassing
 
Ja hoooooooor.....dat heb ik weer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:21:
Ja hoooooooor.....dat heb ik weer

ook al last van spoken, en/of bijna onzichtbare buitenaardse wezens en kabouters
zal wel weer
 
precies......bij mij is het net een clubhuis met die figuren,verlegen zijn ze iedergeval niet.
 
ik ken er gelukkig over praten met me moeder daar ben ik wel blij om want mijn moeder weet dan precies wat ik bedoel het zou mij ook raar lijken als ik tegen iemand moet vertelle wat ik meegemaakt heb en hij gelooft er niet in want dan denkt die ander ook van spoor jij wel helemaal
 
ik werd weer eens aangetrokken op mijn horloge waarop ik zag:

22:22 en 22 seconden

Deze foto werd in 1993 door een reporter in Indonesië genomen.
De reporter wou een foto van een kamer waar een massamoord plaatsvond nemen.
Wanneer de foto ontwikkeld werd, versheen dit!

:S lekker vaag:vaag:
 
dat is nep foto
!!!Linda!!! citeer 26 april 2006 23:11
dat is nep foto
Dat meen je niet:s

;P
 
dat is nep foto


Echt niet!
 
jawel deze foto is bewerken piant programma op de computer..